MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Com ha anat el finde? (Tarragona)

Pàgina 1 de 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Com ha anat el finde? (Tarragona)

Missatge  juby el Dg 07 Mar 2010, 21:57

Aquest mati he estat proban desde costa per cambrils, n'hi picada...s'haura de segui probant....
juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Com ha anat el finde? (Tarragona)

Missatge  girgom el Dt 30 Mar 2010, 09:25

Diumenge vaig fotre la primera sortida per tarragona de la temporada, amb vaig aixecar amb molta ilusió a les 6:50H amb l'hora nova o sigui que encara era fosc, la mar estaba plana i gens de vent pocs nubols i es preveia sol, a les 7:35 h ja tenia la zodiac a l'aigua vaig engegar la bestia de 2,5cv i ja em veieu foten curri cap amunt i cap avall, cap a la costa cap endins fins les 12H del mitdia 4 hores llargues i 1 litre de betzina (impressionant no?) i quin rosco mare meva, ostia quina desilusió on conyons s'abran fotut, qui em va parir, potser han emigrat i ja tornaràn algún dia, no sé, això si vaig disfrutar d'una tranquilitat brutal, quan vaig tornar la porra de la family era 1-2 i 3 o sigui que ningú la va encertar.

Dimecres torno a estar allà fins dilluns, 6 dies de possibilitats si el mar ens respectar es clar. Dissabte per exemple no es va poder sortir perque fotia molt vent i el mar estaba ple de "borriguitos" com es diu en català no en tinc ni idea burrets potser,

Bé companys ja us aniré informen com està el tema per Tarragona.

Salut,mar i llibertat.
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 30 Mar 2010, 16:57

nois com esta el tema per vandellos ,fa molt de temps que no hi vaig per aquelles latituds,sempre em paso de llarg cap el delta.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dc 31 Mar 2010, 00:49

Ostres Sergi!!!jo de tu no hi aniria,l'ultim cop que hi vaig estar, em vaig trobar aixo:
juby
www.forumdepesca.com

Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 31 Mar 2010, 19:16

ostres,dons anire per alla,per veure si em surt unaltre apendice i la dona estara contenta jejejej
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 02 Abr 2010, 15:18

juby escrigué:Ostres Sergi!!!jo de tu no hi aniria,l'ultim cop que hi vaig estar, em vaig trobar aixo:

òstia Juby... on dius que era això?

a mi Sergi, només em faltaria que em sortís un altre apendice...

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 06 Abr 2010, 10:45

Bon dia a tots, que tal com anat la Setmana Santa, el meu balanç bastant pobre 6 sortides a mar 4 porres, 7 estornells, 1 sorell, o sigui lo tipic i fàcil.Pel que sembla el curri de superficie encara es massa d'hora. Ahir dilluns vaig tenir una picada important amb aigua poc profunda (molt em temo que era un llobarro) vaig estar recollint pel que em costava era gros, i quan el vaig tenir a 20 metres de la barca s'em va desenganxar el rapala, quina cara de tonto que em va quedar, vaig perdre la peça de la setmana santa que hi farem.

Salut i bona pesca a tothom
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dc 14 Abr 2010, 18:42

Bones companys desde Tarragona, aquest cap de semana passat vaig estrenar neumática nova zodiac cadet compact 2,50 terra rigid i flotadors de 45, quina pasada sembla un transatlantic comparada amb la que tenia . Dons be vaig sortir dissabte i diumenge i el diumenge quan tornava arran de costa vaig tenir una clavada de cal deu, va començar a sortir fil i no el podía fer parar, quins nervis no sabia que fotre, primer treu el gas i vaig posar ralentir, agafo canya mig acollonit, que faig dons be cony apreta freno perque sino em quedaré sense fil, vaig frenant mica en mica, pero el fil no cedeix, al final potser el vaig frenar massa, o no se, el cas es que quan em posava a recollir, plas amb vaig quedar amb tota la tensió a la ma, qui em va parir, quina mala …. Perduda la peça de la meva vida i em quedo amb la incognita de que seria un llobarro xxxl??, o altre bestiota no se i no ho sabre mai. Quan vaig acabar de recollir la línea em trobo amb la sorpresa que s’ha desfet el nus del giratori al rapala, o sigui a sobre 11 euros a tomar pel…Balanç 5 sorells els 2 dies i esperant la peça de la meva vida que s’ha esta fent pregar, aquest pas no se si em podre treure mai cap, potser vaig massa fi nylon 0,30 i 6,5 kgs , o potser els nussos no em fan costat, potser els vull treure massa rapid , jo que se. Si algu sap d’algun nus rapid de fer i indestructible , ja el combidaré a unes cervesses¿?
Salut i sort a tothom
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 14 Abr 2010, 19:22

un nus rapid i molt fiable es el palomar ,pero doble despres nomes tens que retallar el sobrant, fil de nylon del 0.30 tallahams de 7 kg i con raglou (ES FIABLE....?)
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dj 15 Abr 2010, 10:34

Gracies Sergi, l'acabo de veure el you-tube, sembla que pot ser força resistent ja el provaré aquest cap de setmana i us ho explico, el problema que hi veig es per lligar un rapala o un giratori, no ?, per hams potser va bé i ràpid, per lo altre potser no tant, no ?
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 19 Abr 2010, 11:02

Bon dilluns a tothom, que fotuts que son els dilluns després de la resaca del cap de semana, per cert quin cap de semana més collunut referent el mar, increíble, per allà Tarragona estaba pla com una bassa d’oli no hi havia gens d’onades, el soroll típic del mar havia desaparegut semblava una piscina, com vaig tornar a disfrutar us explico sortida el diumenge d’hora com sempre després de estar reseguin la costa en busca de algún llobarro em cara i ulls i entre d’altres picades 2 sorells i 2 servioles cap a les 11, ja tornan amb el jig recollint potser hi havia uns 10-12 metres de profunditat nyac una picada calla mira l’ultim de la jornada cony com es torça la canya deu estar béque faig poso ralentí al motor agafo canya i espero les primeres escomeses del peix s’endu un pelet de fre, encara que tampoc es res de l'altre món, bé talla mitjana 50 cms pensó,millor paro el motor completament perque sembla que donarà algo de guerra, recollo sense presses molt a poc a poc, de tant en tant deixo de recollir perque va tirant sense endur-se fil però per no fer patir el fil cedeixo la canya cap a l’aigua que concideix quan el tinc a prop per sota l’aigua, hi ha uns 3-4 metres el començo a veure com segueix intentant treures l’ham, segueixo recollint molt a poc a poc com més aprop de la barca més nervios es posa i va fent tirades al final a- consegueixo tenir-lo al costat de la barca pla sobre la superficie, em quedo clavat que foto ara quin tros de llobarro d’uns 70-80 cms,pes no ho sé, però el que si ser es que si l’elevo amb el fil del 0,30 de ben segur que es trencarà el fil, ràpid que faig que collons, sense manies, agafa’l directament amb la mà Esquerra per la cua, tot això succeeix molt ràpic estic sol, elevo la canya amb la dreta per tenir tensat el fil, l’agafo per la cua amb la Esquerra el començo a elevar,collons com es balluga, a punt de tenir-lo a dalt fot uns ultims moviments increíbles s’em rellica de la ma el fil tensat amb el pes del peix crac es trenca entre el giratori i el rapala,nooooooooooooooooooo, ostia qui em va parir cau a l’aigua i lentament s’en va cap el fons, noooooooo em quedo uns segons parat amb blanc,que ha passat,tot anat molt ràpid, ostia Jordi l’acabes de perdre però que has fet, no pot ser, la peça dels teus somnis es torna a escapar, increíble estic a punt de fotrem un tir, potser el tenies que haver agafat amb el salabre plegable, on està? Al porto a la barca dins d’una bossa, si senyor no tinc adjectius , no se companys potser estic gafat amb les peçes xxl , de totes formes m’ha servit per aprendre i a partir d’ara el salabre a mà pel que pugui pasar,encara que no se fins quans kilos aguanten,es dels que venen al decathlon de red verde plegables i fa 1,5 mts desplegat, algú en té idea?
per cert sergi el nus ja el vaig poder solucionar vaig anar a comprar a calico barna i el nus que faig em van dir que era bo però que el tenia que acabar assegurant amb un nus final perque no es pogues desfer,

Salut i bona pesca a tothom
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 19 Abr 2010, 18:52

girgom ,si vols un consell ,posa fluor del 0.30 0.35 son 10 kg mes o menys (jo personal ment poso un metre de fluor i despres un 0.22 de trenat 14.5 kg ) un bimimi millorat un que no se com es diu (perdo).... i despres el nus aquet doble amb un emerillo i vas sobrat.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 19 Abr 2010, 20:28

Gracies pel consell Sergi , quin fluro 0,30 m'aconselles?, que no estigui pels nubols de cales i sobretot que sigui invisible? El problema que li veig al trenat es que es veu massa, no? i els peixos son molt desconfiats, sobretot el llobarro, no se si hi ha algun tipo fi de trenat o semblant que sigui invisible i que tingui un aguante gran amb kgs.

Gràcies per tot
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 19 Abr 2010, 22:03

aixo es com els cotxes,amb un twuingo fas la volta al mon,amb un ferrari tambe ........si vols qualitat tenim que pagar ,el cristral de berkley es car ,ero crec que es el unic trenat que es blanc,pero jo dic el blanc dins del agua no es veu o es veu mes? jo sempre vaig amb trenat i de color verd avans deixava el pont de flour de tres metres,pero tenia problemes a la sortida i vaig decidir de posar nomes un metre perque...... dons me he acostumat a llençar sempre a la mateixa distancia (un metre i despres la rapala) jo crec que es suficient el peix veu un esquer i un metre despres una cosa rara pero potser que el llobarro desconfie ,pero anem .....al delta moviment de manivela molt rapits .
el nus ja tu fare i el veus es molt rapid i molt resistent ( el vaig aprendre de un peaso pescador campio de espanya i del pais vasc nosecuantes vegades....
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 20 Abr 2010, 10:42

Gràcies Sergi, tens una cervessa pagada quan ens veiem,

Salut i a disfrutar per allà el delta
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 20 Abr 2010, 13:30

nano, quines històries!
el meu llop xxl també anava sol.. però el vaig agafar amb el salabre del decathlon! Animal! agafar.lo per la cua!!! si el vols agafar amb la ma, fes-ho o per la boca o per les agalles (i fas la pinça amb la els dos dits).
si vas sol, utilitza sempre el salabre. El meu estava fet una merda i se'm va doblar.. però el peix ja era dintre i el vaig arreplegar amb les mans! quins moments... (si vols, ho tens al meu diari de pesca, cap al final).

aquestes experiències són les que t'ensenyen coses de veritat. Em sap molt greu que perdessis aquest trofeu: te'l mereixes, company!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 20 Abr 2010, 18:41

Tens rao Raul, aquestes perdues t'ensenyem moltes coses, probablement la proxima vegada que doblegui la canya alguna bestiota xxl, podré fallar d'altres coses pero lo del salabre no em tornarà a passar, em vaig estar malaint els ossos un bon rato, fins i tot quan vaig arrivar al camping la dona m'ho va notar d'una hora lluny que hi farem aquesta malaltia que portem tots a dins te aquestes histories, que per altre banda també et fan disfrutar molt encara que no acabin amb final feliç. Espero no fallar la propera vegada, encara que els peixos son molt imprevisibles i n'hi han de molt grans que et poden destrossar quan vulguin, temps al temps .

Per cert ja li faré un cop d'ull al teu diari, a mi aquestes histores m'encanten, es la essencia de la pesca

Salut i bona pesca, per cert que tinguis sort demà dimecres a veure si tens una picada d'una gran tonyina que et fagi disfrutar un bon rato que també t'ho mereixes i de passo ens deleites amb unes quantes fotos. Ja ho diuen una imatge val més que mil paraules. Les fotos que vas penjar del dimecres passat, sincerament un 10.
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 27 Abr 2010, 15:03

nano... ets una puta màquina!! enhorabona!

per cert... t'excites molt a l'escriure les històries! Estan molt i molt bé, però pensa a posar-hi algun punt... que ens ofagarem!

ah! et pots sentir ben orgullós d'aquest llobarrot! A tots ens has fet caure la baba... ara ja saps per quina zona volten, que has de portar salabre, que has de comprovar el fre... aviat seràs un expert!!!

per cert, et va estirar i tallar la línia el peix que vas perdre? Si fos un llobarro ben clavat crec que l'aguantaries amb una mica de flexió de la canya... pot ser que fos un tallahams?

vinga, sort i enhorabona! m'encanta llegir les teves sortides!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

histories de pesca

Missatge  kayakleviathan el Dt 27 Abr 2010, 15:46

Diu la dita que deu els cria i el vent els amuntega , i en aquest cas es molt bo , poder vibrar amb les postres histories es un plaer , gracies , gracies , gracies
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dt 27 Abr 2010, 15:51

Ei Jordi, enhorabona per aquet llobarro, ja et tocaba caramb, m´alegro per tu company, ara a tornari. Twisted Evil

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 27 Abr 2010, 17:51

Gràcies companys, encara que així i tot em queda un regust amarg per les picades grosses perdudes, que hi farem suposo que això ens passa a tothom, el que passa que d'aquestes al ser més esporàdiques t'enrecordes més.
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 03 Maig 2010, 11:38

Ei Companys que com anat el cap de semana amb previsió de mal temps, espero que bé, allà a Tarragona es va comportar fins i tot el diumenge va fer un bon Sol, això si a mig mati es va començar a aixecar vent. Bé Sortida Dissabte d’horeta com sempre molt nubol fins i tot van caure quatre gotes contades, mar tranquila i sense vent, portava hora i mitja i res de res els llobarros ja no hi eren allà on els tinc localitzats que hi farèm, veig com em salta al costat un peix lluna i un altre amb saluda amb l’aleta es un peix molt maco i tranquil(i prohibit pescar-lo), de cop la canya del jig es torça l’agafo començo a recollir poca tensió al final surt un espetó, cony torna-hi a pasar que aquest solen anar en grup i res de res, de cop veig que una gavina es posa a volar a una certa distancia de la zodiac fent rodones amb el seu vol, de cop i volta apareixen 4 o 5 més, que pasa aquí, hi ha algunes que fins i tot es posan a volar just a sobre de la zodiac, collons a veure si em volen atacar, ja,ja, agafo el salabre i fotu un crit intimidador están una bona estona seguint-me pero al final marxen , bé comencó a recollir la canya del rapala que esta més lluny a veure si esta bruta o que, quan començo a recollir veig de lluny un resplandor blanc que de tant en tant apareix per sobre de l’aigua, quin va parir em pensó que en porto un, començo a recollir no deu ser gaire gran, quan el tinc a la barca un espeto de 42 cm, ara ho entenc el portava quan hi passat per sobre el banc i les gavines se’l volien fotre les molt p…. Més tard em passa el mateix amb un dèntol petit que em costa molt treure-li l’ham i al final es queda mig mort. Més tard torno a tenir una picada amb el jig bastant forta al primer moment, agafo la canya marxa una mica de fil, al tanto, te pes pero no tira gaire, quan començó a recollir una esbrentiza que fa amb quedo sense tensió, quin va parir, una altra vegada, no m'ho crec, em costa de creure,recollu, la peça perduda i el jig a tomar pel cul es va trencar un altre cop justo on comença el nus sense que es dèsfes, busco de trovar-hi una explicació-sol.lució, només em queda pensar que quan tinguis la picada afluixar inmediatament el freno practicament al màxim, i sino fot fil gruixut i oblida te’n de llobarros, però que collons seguiré anant fi com fins ara(vaja fins que em cansi de gastar-me els cales amb rapales ja en porto 4 en un mes).
Diumenge sense gaire historia va ploure durant la nit l’aigua estaba una mica terbola i encara vaig tenir sort de treure 3 sorells.Balanç 2 espetons, 1 dèntol, 4 sorells i un jig a tomar pel cul.

Salut i Bona pesca a tothom

girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 03 Maig 2010, 16:24

Molt be company, sortida que fas, sortida que treus peix, aquesta nova embarcació va força be, oi.

Et recomano nus palomar pels esquers i Uni to Uni o el doble Uni per unir el trenat amb el baix.

A mi amb funcione força be, a mes el fré sempre tou, aixins no trencaras mai.

Cuan mes gros el baix meins pescaras, al meins per la costa.

Anims i a tornari.

Salut.
arb58
www.forumdepesca.com

Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 11 Maig 2010, 12:03

Ei companys us explico una mica la cronica del cap de setmana llarg 3 dies dilluns era festa a Sabadell. Dissabte i Sobretot diumenge mar una mica moguda i sense gaire historia 4 sorells i una aranya, em vaig treure un altra de 15 cms que al voler-la tallar del ham em vaig fotra una picada que el dolor em va durar uns 20 minuts que hi farem. Diluns el mar estaba més tranquil sense vent i feia sol quina disfrutada estaba allà sol no hi habia cap barca, quina solitud, dons bé tampoc va tenir gaire historia un parell de sorells, fins que al final quan ja pensava tornar a tres quarts de dotze picada forta amb la canya que portava més lluny, deu n'hi do com es doblega la canya, paro inmediatament el motor i trec fre del carret abans d’agafar la canya no sigui que es trenqui el fil, començo a recollir de tant en tant surt bastant fil vaig estar aixi uns 15-20 minuts, per por de trencar el fil anava amb peus de plom, al final i molt lentament el vaig anar apropant a la barca veía una part blanca al primer moment em va semblar una Rajada, però rapidament em vaig donar compte que portava un peix lluna, com vaig poguer, donat que pesava molt, el vaig apropar a la barca i vaig veure que tenia clavat el rapala a una de les aletes, ostia ara com m’ho faig per treure-li el rapala i deixar-lo anar, el fil estaba patint molt i amenaçava de trencar-se en qualsevol moment, vaig prendre la decisió de treure-li amb les tenalles m’hi vaig abocar com vaig puguer pero no hi arrivaba i ell seguia estirant, amb milesimes vaig canviar pel salabre que potser corria el risc de trencar-se, però algo tenia que fer, tot va anar molt precipitat, s’em estaba fent tard i s’anava complicant el mar amb borriguitos i força vent, el tenia massa lluny vaig estirar el braç amb el salabre tot el que vaig puguer, però no el vaig puguer fer entrar, suposo que es va asustar va fotre una estrevada i… em vaig quedar de pedra sense tensió i veient com marxava amb el rapala enganxat, espero que sense tensió se li acabi caiguent, però en fi el rapala a tomar pel cul, ja no se quants en porto.
El Peix Lluna es un peix molt maco, que dona gust veure-l saltar per sobre l’aigua , de totes formes per allà Tarragona almenys aquest cap de semana había una plaga estaben per tot arreu me-ls trobava xocan contra la barca, con que esta prohibit pescar-los n’està plenissim.Amb pensó que es la época que venen a reproduir-se prop de la costa. El problema al haber-hi tants es que corres el risc que s’enganxin els rapales , pero be que hi farem.

Salut i Bona Pesca a Tothom
girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dl 17 Maig 2010, 10:55

Bé, aquest cap de semana només vaig poder sortir diumenge i veien que el tema ultimament va de Bonítols, aquí us deixo 2 pescats ahir a Tarragona, porto una cámara enganxada al rapala per poder sel.lecionar la especie a pescar, vaig rebutjar un parell de llobarros d’un parell de kilos dons no era el que no tocava. El gran força maco va pesar 1,210 grs, el vaig tenir que agafar amb el salabre, despres de fer unes bones estirades quan era a tocar de la barca. L’altre li va faltar poc pel kilo, el vàrem fer ahir al forn amb un sofragit de tomaquet i ceba, boníssim.

Salut i Força als Bonítols

girgom
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent