MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Per als aficionats a la fotografia

Pàgina 3 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Per als aficionats a la fotografia

Missatge  Gabi el Dv 30 Abr 2010, 16:03

Uploaded with ImageShack.us
Gabi
www.forumdepesca.com

Edat : 52
Localització : Roses
Data de registre : 10/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dv 30 Abr 2010, 22:18

Llobarro, molt boniques totes dues. La primera té l'impacte del color dels núvols, la segona té l'encant de l'hotitzó i l'enquadrament amb la proa i la canya.

Gabi, bones i variades. Això es va animant !
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El llapis digital

Missatge  Laureà el Dj 06 Maig 2010, 20:12

Per a molts treballs informàtics, i en especial per als relacionats amb gràfics i imatge, va molt bé utilitzar el llapis digital per comptes del ratolí. Aquesta foto l'he retocada amb un llapis Wacom. Treballa damunt d'una tauleta digital rectangular, de mida proporcional a la pantalla. La pressió exercida per la punta del llapis modifica el traçat de la línia resultant.
La foto està feta al sud de França, a unes petites cataràctes (Les Besianes) que passen pràcticament a peu de carretera entre els pobles de L'Hospitalet pres de l'Andorre i Merens les Vals.

Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 07 Maig 2010, 00:45

A que no endevineu què m'ha regalat la meva dona/xicota/companya d'hipoteca pel meu aniversari que ve ara? Una taula digitalitzadora! jeje
Ja n'havia tingut una fa molts anys i la pobre estava ja molt cascada i abandonada en un calaix. La nova és el doble de grossa i va de collons, es nota la diferència en l'àrea de treball i porta una làmina transparent que s'aixeca i pots ficar un full a sota per calcar el dibuix. Vaig estar a punt de comprar la Wacom però aquesta valia 3 o 4 vegades menys i la pela mana...
M'anirà molt bé per el meu nou projecte que ja tinc a mitges... us tindré intrigats fins que ho tingui més avançat. Com deia l'Arús: emoción, intriga, dolor de barriga!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Per als aficionats a la fotografia

Missatge  BECADER el Dg 09 Maig 2010, 01:54

A la sortida de L'Ebre...8 de Maig...a punta de dia.
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dg 09 Maig 2010, 17:58

Collons Becader ho toques tot!! Llobarros, Rom, Palometons, Trencahams, Truitots de Pel.lícula..... Sleep Sleep Sleep Ets un Krac i això que no tens barca sino...... queen queen queen
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dg 09 Maig 2010, 20:02

Un contrallum molt bonic, Becader. Felicitats per la foto i per la pesca !
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  usuari el Dg 09 Maig 2010, 21:38

Pep, k guapa la foto nano si senyor
usuari
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Data de registre : 25/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 10 Maig 2010, 01:04

t'ha quedat guapisima, ara a veure el reportatje, jo encara espero les fotos
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dl 10 Maig 2010, 13:45

Molt guapa!!
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dl 31 Maig 2010, 02:04

La llei de terços és una de les normes més importants a l’hora de composar una fotografia. L’agència Reuters ens mostra en un slideshow com s’aplica sobre el terreny aquesta norma

http://www.reuters.com/news/pictures/slideshow?articleId=USRTR2ECPG#a=1
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 31 Maig 2010, 14:47

no m'hi aclaro massa... hem de quedar un dia i em fas unes classes. A més, hem de quedar perquè t'he de confessar una cosa horrible... és sobre en "kruskis". Funcionar... funciona! però molt em temo que no flota... snif snif

prefereixo explicar-t'ho en persona. Quan puguem: sortideta i sessió concentarda de pesca i fotografia... que bé ens ho passarem!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dl 31 Maig 2010, 22:58

Raül escrigué:no m'hi aclaro massa... hem de quedar un dia i em fas unes classes. A més, hem de quedar perquè t'he de confessar una cosa horrible... és sobre en "kruskis". Funcionar... funciona! però molt em temo que no flota... snif snif

prefereixo explicar-t'ho en persona. Quan puguem: sortideta i sessió concentarda de pesca i fotografia... que bé ens ho passarem!

El “ Kruskis “no flota...??? Es clar que no flota ...es de plom ¡¡¡ .... Insinues que s’ha anat al fons ?.. Al fons del fons ?.... Això seria possible si un grup de tonyines enfurismades s’hagués menjat la línea ....o t’haguessis endinsat massa i pirates somalis t’enfonsessin la barca .... o si l’enganxes amb un submarí soviètic ....no l’hauràs perdut al llençar-lo sense tancar el mosquetó, al tenir el cap pensant en el sexe ? ssssssssxxxxxx .....ssssssssxxxxxxx ( fresa de fons que fa una esmoladora al esmolar un sabre ) Be prenguem-ho amb calma , total nomes era un dels tres prototips artesans ( casunnxxxxxx ) ......be ja en parlarem , vaig a buscar el motllo i plom .
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 01 Jun 2010, 08:18

tranquil home... no ha estat el mosquetó... i sí, evidentment estava pensant amb el puto sexe! Si ho prefereixes t'explico 50 històries o versions diferents... però la crua realitat del final és la mateixa en tots els casos. Em va saber molt i molt greu.... "que lo sepas". HAuria preferit perdre 5 jigs dels altres... de fet en vaig perdre dos i dos rapales!

nanos, si voleu pescar, s'ha d'arriscar! Però en kruskis" neda de puta mare! Si mai goses posar-me'n un altre a les mans, m'el guardaré fins que els bonítols donin la cara... llavors tindrem resultats assegurats! Vull una foto d'un bon peix amb en kruskis" a la boca!

dorm tranquil, i embaina el sabre... que en kruskis va morir en combat. Es va portar com un heroi, on no gosaven llençar-se els altres, ell s'hi va fotre de cap! VA ser una escabetxina...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dt 01 Jun 2010, 09:55

Raül escrigué:tranquil home... no ha estat el mosquetó... i sí, evidentment estava pensant amb el puto sexe! Si ho prefereixes t'explico 50 històries o versions diferents... però la crua realitat del final és la mateixa en tots els casos. Em va saber molt i molt greu.... "que lo sepas". HAuria preferit perdre 5 jigs dels altres... de fet en vaig perdre dos i dos rapales!

nanos, si voleu pescar, s'ha d'arriscar! Però en kruskis" neda de puta mare! Si mai goses posar-me'n un altre a les mans, m'el guardaré fins que els bonítols donin la cara... llavors tindrem resultats assegurats! Vull una foto d'un bon peix amb en kruskis" a la boca!

dorm tranquil, i embaina el sabre... que en kruskis va morir en combat. Es va portar com un heroi, on no gosaven llençar-se els altres, ell s'hi va fotre de cap! VA ser una escabetxina...

Si nedava be i va ser valent , segur que a hores d’ara estarà al cel dels jigs , a on el mar es obert i blau , els fons es de sorra blanca, sense pedres ni xarxes a on enrocar i els peixos els llepen en lloc de queixalar-los
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 01 Jun 2010, 14:21

AMEN

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dj 10 Jun 2010, 22:19

Dues fotos segons la composició per terços ( Banyoles ) i una composició simètrica de pescador de l’Escala

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Més sobre el retoc

Missatge  Laureà el Dc 23 Jun 2010, 23:52

Porto dies editant les fotos que vaig fer d'una comunió d'una família amiga. Potser per ser exigent amb mi mateix, procuro cuidar tots els detalls, i en algun cas, més enllà de suavitzar textures de pell, equilibrar colors, etc, intento que la imatge final s'assembli al màxim al que la imaginació em suggereix. Us poso un exemple, a l'esquerra la foto original amb els primers retocs, a la dreta la foto acabada: fixeu-vos en el reflex, la part superior del fons (sobrava) i les llums que incideixen a la faldilla (distreien l'atenció dels centres d'interès). Per precisió i comoditat, he treballat amb llapis digital i el programa Photoshop Elements 6. Pel reflex he afegit una capa amb un fragment de la imatge de la nena (sel·lecionnant, copiant i voltejant) i esborrant les parts sobrants. A la capa li he donat un 80 % d'opacitat ( o sigui, un 20 % de transparència) i un "pessic" del filtre Distorsionar > Onda per simular una mica de moviment de l'aigua.

Editat per darrera vegada per Laureà el Dj 24 Jun 2010, 03:11, editat 2 cops en total
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 24 Jun 2010, 02:51

quins mestres...

suposo que vosaltres podeu fer que el llobarro de 3 kg, en faci 6kg reflectit a l'aigua!! jaja!

conyes a part, es nota que domineu el tema... tu, Laureà, fa moooooolt de temps que tenim una sortida pendent. Aviat et diré quan. Deixa'm entrenar... disfrutaràs!!!!! (sé que t'agrada més gaudir, però disfrutar comporta més connotacions!). De tan en tan, ens hem de deixar anar... disfrutem a les putes pajareres!!! jaja!!!

salut company!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 24 Jun 2010, 03:01

òstia Laureà, ara mateix m'has fet recordar quantes nits hem compartit el fòrum, tu i jo en solitari, i enviant-nos privats! Recordes els meus primers missatges que et vaig enviar amb el mòbil? VAn ser al mes de setembre de l'any passat, quan feia vacances... primer la foto d'un dèntol de 3.66kg, al cap d'un minut un bonítol de 3,750kg, i al minut una foto d'un llobarro de 3,850kg!

aquell dia em vas trucar directament, i vaig sentir la teva veu per primera vegada. Al cap del temps un dinar a Olot, i espero que aviat un altre dinar a la meva barca.

T'ho mereixes, Laureà.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Un parell d'exemples més de retoc digital.

Missatge  Laureà el Ds 17 Jul 2010, 21:10

Un parell d'exemples més de retoc digital:
El primer, un retrat a contrallum, amb les llums a l'ombra inicilament bastant apagades, i un fons de roses aprofitable només parcialment. A dalt la foto acabada:

El segon, la nena del primer terme va tancar els ulls, mentre que la segona tenia un somriure agradable: la solució va ser modificar l'expressió de la primera, aplicant una capa amb un fragment d'una altra foto, a més, també vaig modificar el fons, el nivell de les llums i la saturació dels colors. A dalt la foto acabada:

Com a l'exemple de la foto amb el reflex a dins de l'aigua, he treballat amb llapis i tauleta digitals, amb el Photoshop Elements 6 i algun detall amb el Picture it.
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Noves càmeres Waterproof

Missatge  Laureà el Dj 03 Mar 2011, 13:26

Us adjunto un parell d'adreces on s'indiquen les característiques de dues càmeres compactes interessants, que permeten immersions de 12 metres -la Panasonic DMC TS3- i de 10 m -la Pentax XG1- . Ambdues tenen GPS, i són resistents a cops, pols...

http://www.dpreview.com/reviews/specs/Panasonic/panasonic_dmcts3.asp

http://www.dpreview.com/news/1102/11020725pentaxwg1gps.asp
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 04 Mar 2011, 01:18

El tema del GPS per què serveix? Suposo que deu ser perquè la foto guardi la informació d'on ha estat feta, per si la puges a internet, no? O és que a la pantalla LCD et dóna alguna info del punt on estàs o serveixen per localitzar-te o alguna cosa?

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dv 04 Mar 2011, 12:11

Joan,

Aquesta vessant més tècnica del GPS la desconec, no m'hi he interessat perquè per al meu estil com a fotògraf no la necessito, a diferència dels científics, professionals, esportistes, etc. que de ben segur que utilitzen càmeres preparades amb aquesta opció des que alguns models les van incorporar. No obstant, et puc dir que són dues càmeres que han aparegut molt recentment (gener i febrer). A la descripció de les característiques de la Pentax hi diu: GPS functionality allows for positional data recording with images for geo-tagging applications, és a dir que la funció de GPS permet que les dades de posició de gravació amb imatges per a aplicacions de geo-etiquetatge. A la Panasonic The DMC-TS3/FT3 rugged compact inherits core features from previous generation of weatherproof compacts and adds a built-in GPS function, a compass, altimeter and barometer o sigui que la DMC-TS3/FT3 compacta resistent hereta les característiques principals de la generació anterior de càmeres a prova d'intempèrie i afegeix una funció integrada de GPS, una brúixola, altímetre i baròmetre. T'afegiré que a la Panasonic es parla d'opcions de vídeo i foto amb 3D, i que la Pentax ofereix un model paral·lel sense GPS: passegeu-vos per www.dpreview.com .

Si obtinc més informació, ja us ho faré arribar.
Laureà
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 04 Mar 2011, 15:39

Jo he vist alguna càmera de fotos amb GPS, i la utilitat realment es molt poca, a no ser que la porteu sempre oberta, i el motiu es simple, quan engegues la màquina de fer fotos, tarda 1 minut (o bastant més) en localitzar els gps, obtenir la possició actual, etc... i de mentres que has de fer, està allà parat dient digueu patata, però espereu a que el gps sincronitzi ?? I si la obriu i dispareu als pocs segons, que es el més normal, mai sortirà la possició gps ja que no haurà tingut temps d'agafar-la..... poder les coses han canviat, però el que jo he vist era així. Ho trobo un "extra" que si incrementa el preu i no us fa falta, en podeu prescindir....
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 4 Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt