MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Ara fa un any!

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Ara fa un any!

Missatge  Admin el Ds 06 Mar 2010, 04:08

Hola a tots i totes!

Ara fa 365 dies, la nit del 5 al 6 de març de 2009 estava avorrit a davant de l'ordinador... molt avorrit! Buscant coses per la xarxa, de casualitat vaig anar a petar a una web on et donaven molts mitjans per crear blogs, fòrums, etcètera i vaig començar a gratar, i gratant, gratant em van donar altes hores de la matinada, i fruit d'aquell avorriment va nèixer www.forumdepesca.com aquest coi de fòrum que ens té a tots enganxats!

Ara el fòrum es podria dir que rutlla sol, però no ha estat fàcil arribar fins aquí, han estat centenars d'hores davant l'ordinador i moltes hores sense dormir però crec que ha valgut la pena, n'estic molt content i cal dir que encara em queden moltes coses per fer, que aniré fent de mica en mica, perquè el fòrum vagi creixent i sigui un referent per molts pescadors, temps al temps.

En aquest any que té de vida el fòrum, he anat fent moltes cosetes que encara que sembli que siguin prescindibles, crec que tenen molta importància com ara la secció de meteorologia, els noms dels peixos en català, les rampes de botadura, les notícies, les receptes de pesca, les webcams, els nusos de pescadors, la normativa.... i encara tinc alguna carta amagada per fer durant aquest segon any de vida.

El més difícil sempre és començar i m'agradaria agraïr-vos a tots la fe que heu posat tots vosaltres també en el fòrum, sense vosaltres no hagués estat possible, sobretot en els inicis, quan erem poquets i no sabia de què parlar, no sabia com fer-ho perquè la gent tingués temes de què parlar, i ara, un any després, és al contrari, sóc jo que tinc feina a seguir tot el que aneu escrivint. Ha costat arribar allà on som, és més difícil del què sembla, fer que algú que ja té un cercle d'amistats en un altre fòrum vingui a petar al forumdepesca.com o que algú que no escriu el català vingui a petar aquí o fins i tot, qui no escriu mai als fòrums, ara resulta que s'ha enganxat al fòrum, tot plegat és gràcies a vosaltres.

Des que vaig crear el fòrum, podríem dir que tot ha rutllat com una seda, no hi ha hagut problemes, a excepció d'un episodi tortuós que hi va haver amb uns cacauetsdemar i uns popesponja que van crear certa crispació, però la cosa va durar només un dia, va ser només fum. Crec que tot plegat va ser com una broma de mal gust, algú amb ganes de crear mal ambient. Quan algu es connecta al fòrum o quan es publica un missatge, deixa un rastre a internet, queda registrada la IP de l'ordinador, per qui no tingui coneixements una mica avançats d'informàtica, la IP és com la matrícula d'un cotxe, però amb els ordinadors i amb l'internet. I vet aquí que en cacauetdemar i en popesponja es connectaven amb la mateixa IP, per tant eren el mateix usuari. També s'ha de dir que l'email que tenia posat al seu perfil d'usuari era un email fals, per tant, dedueixo que de bones a primeres, ja era algú que va crear l'usuari només per crear mal ambient entre nosaltres. En aquest cas, no tindria sentit, doncs va ser simplement una falta de respecte, però en casos de fraus amb targes de crèdit, pedofília, drogues, etc... aquesta IP es donaria a la policia informàtica per rastrejar d'on ve i trobarien el responsable.
Sé que us estic fotent un rotllo informàtic que potser no interessa, però volia que quedés reflexat al fòrum que hi ha mitjans de saber qui és el responsable quan algú es connecta a internet per fer malifetes i amb una mica de sort, aquests usuaris estiguin llegint aquestes línies.

Bé, deixem de banda aquest incident i quedem-nos amb les coses positives, com son els més de 100 usuaris que som, els més de 4000 missatges publicats, les quasi 200 visites diàries i el més important, la colla d'amics que hem fet i les coses que hem après. A hores d'ara s'em faria extrany que passés una setmana sense que un de vosaltres em truqués o m'enviés un SMS o un missatge privat per explicar-me alguna cosa o jo enviar-vos-ho a vosaltres per explicar-vos alguna cosa i sé que entre vosaltres també us envieu missatges, us truqueu, etc... hem fet bons amics!

Bé, gent, potser que m'en vagi a dormir si demà vull enganyar algun llobarro, no?

Bueno, aquesta carta només podia acabar amb una paraula: GRÀCIES

Bona nit i bona pesca a tothom!

Joan
(Kruskis - Admin)

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Ara fa un any!

Missatge  Laureà el Ds 06 Mar 2010, 04:19

Una primera espelmeta per al pastís virtual del primer aniversari del Fòrum, i que en poguem complir molts, molts més !

FELIÇ ANIVERSARI a tots i totes, i gràcies Joan per la teva iniciativa.
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 06 Mar 2010, 07:50

molt bona feina admi,(i jo no estic enganchat¡¡¡¡¡)jejejejj la veritat es que tota la gent que hi ha sou DE PUTA MARE ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡FELICITATS A TOT EL FORUM¡¡¡¡¡¡¡¡
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 06 Mar 2010, 08:27

molt bona feina joan FELICITATS al millor forum de pesca,i a la millor gent, pero joan, et queda per cumplir una cosa que amb vas prometre per cuant el forum fes un any, i sino t'estare tocant la moral cada dia, Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil jejejejejejjee, llastima que en els iconos no i hagi un pastis beeeeeeeeeennnnnn gros, aquest forum s'el mareix
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Ds 06 Mar 2010, 08:36

felicitats Joan per la exitosa iniciativa,aquí es pot apendre molt entre tots nosaltres...
per molts anys!!
salvatge
www.forumdepesca.com

Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Ds 06 Mar 2010, 08:59

Sense aquest forum no hauriem conegut i coneixeriem tanta gent, a mes hi ha molt bon rotllo... la veritat es que n´estic força enganxat!
Felicitats Joan!
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Ds 06 Mar 2010, 10:50

cheers cheers cheers Moltes feliçitats per totom, pel Joan per la seva iniciative i per nosaltres per tiraro endevant, que el bon rotllo que tenim continui per sempre, gracies a tots per ser aixins. :emoticon0046:

Salut i bona pesca companys.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 06 Mar 2010, 11:09

Joan, kruskis, adm, companys: per primera vegada em quedo sense paraules per expressar el que significa el fòrum per mi, i el que m'ha aprotat a la vida com a pescador i, sobretot, com a persona.

sí adm, ha costat molt de fer rutllar el fòrum, sobretot el temps que ens vas tenir desemparats enfeinat amb el pis i només hi corríem quatre gats per aquí. Els gats es van anar convertint en amics i tots, sense excepcions, hi hem aportat coses positives, bon rotllo i esportivitat. DEsitjo de tot cor que continuï així.

que tingueu sort

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Ds 06 Mar 2010, 16:41

Jo fa poc que m'hi he registrat, pero força temps que us llegeixo. De fet estava en altres forums de pesca, d'àmbit estatal, on la majoria de gent eren de per allà baix i la veritat es que no existia el vincle que veig que hi ha entre molts de vosaltres. El teixi ens va convidar a visitar aquest forum, i ja sigui per l'ambient mes familiar que s'hi respira com per el disseny més intuitiu i ben organitzat de la web, el cas es que des que vam descobrir aquest fòrum no hem entrat mes ens els altres. I això crec que no es feina d'una sola persona, tot i que el Joan ens ha donat les eines, el fòrum funciona gracies a tots. PER MOLTS ANYS
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  BECADER el Ds 06 Mar 2010, 17:47

Joan aket forum teu,es tremendament espektacular!!!
I tens tots els ingredients perque tingui exit...bons pescadors i bones persones,la Xenia i l'Anna que hi possen la xispa de la vida...tu que hi dedicas moltes hores,molt bones informacions a nivell de tot.
El mes important per mi,es que ens has donat l'oportunitat de coneixen's i aixo noi no te preu.
I aixo que a mi particularment no m'habia donat mai per ficarme en un forum,ni chats ni res de tot aixo,hi ara estic engantxat fins la medula!!!

Gracies company,per donar tant sense demanar res a canvi.
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ruscles el Ds 06 Mar 2010, 20:08

Per molts anys, i que en poguem celebrar molts mes.

És molt interesant que iniciatives com aquesta tirin endevant.

salut i molta sort Smile
ruscles
www.forumdepesca.com

Localització : cap aqui n'enllà
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salguer el Ds 06 Mar 2010, 20:28

Per molts anys a tots : estic jo tambe enganxat a aquet forum, i encara que no soc gaire dat a escriuri , podeu
estar segurs que cada dia i dedico una bona estoneta a seguir-vos .
Endavant , salud , bona pesca i força al ca.....
salguer
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : PALAMOS
Data de registre : 27/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 06 Mar 2010, 22:20

Felicitats Joan, la veritat que ets un crack de l'informatica, això que has fet te molt de merit i moltes hores currades, ademés tota la gent ha posat el seu gra de sorra posan t'hi bon rollo i bon companyerisme, que segueixi així per molts anys.

Felicitats
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  usuari el Dg 07 Mar 2010, 01:20

felicitats Joan, i "companyies" que som l'altre resta de foreros, visca la pesca i el bon rotllo
usuari
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Data de registre : 25/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dg 07 Mar 2010, 22:44

Gràcies de nou a tots vosaltres! I en especial al meu germà kurry, que en tot moment em va donar el seu recolzament tot i el que li arribo a tocar els collons i el que arribo a rondinar. (Sóc rondinaire per naturalesa, no hi puc fer res, Francesc!) Jo no havia estat mai registrat a cap fòrum però ell sí i va convidar els seus "ciber-amics" al fòrum, que van ser els 4 primers gats d'aquesta gran família i entre tots ho vam fer rutllar.

Teixi, tros de pesat!!!!!!!!!!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Lo prometido es deuda.... on vols que t'el posi, al fòrum o al portal??

Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 08 Mar 2010, 09:00

l'has de posar que surti a tot arreu,jejejejejejeje Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil de totes maneres jo al posaria on i a lo d'els ultimos temas, salut company
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sajai el Dl 08 Mar 2010, 13:13

muchas felicidades y muchas gracias joan porque gracias a este foro me e hecho de muy buenos amigos y compañeros
sajai
www.forumdepesca.com

Edat : 57
Data de registre : 22/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 08 Mar 2010, 19:18

Doncs com no afegir-me a les felicitacions i com diu en Jaime, hem tingut l'oportunitat de fer amics i companys gràcies a aquest gran racó d'aficionats a la pesca.

Salut i per molts anys més.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sajai el Dl 08 Mar 2010, 21:25

szac escrigué:Doncs com no afegir-me a les felicitacions i com diu en Jaime, hem tingut l'oportunitat de fer amics i companys gràcies a aquest gran racó d'aficionats a la pesca.

Salut i per molts anys més.
por ejemplo cheers cheers cheers cheers cheers cheers
sajai
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dl 08 Mar 2010, 21:44

Mes que amics toca collons i geys
Pero collonuts
Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sajai el Dt 09 Mar 2010, 21:58

Pichi escrigué:Mes que amics toca collons i geys
Pero collonuts
por ejemplo cheers cheers cheers cheers cheers
sajai
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dt 09 Mar 2010, 22:51

Copiant l'anunci de cervesa podría dir :

Aquest fórum te el millor ambient del mon.

I quin es el motiu es preguntaba tohom ?

Potser la gent , potser l'educació, la generositat de ensenyar i apendre el que es bó .

Gracies per existir i per molts anys a tots, tocant escata o somiant en ella ( als somnis les nostres captures acostumen a ser mes groses )
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 10 Mar 2010, 12:36

administradorrrrrrrrrrr EL FORUM ENCARA NO TE EL REGAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0010: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0012: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0031: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: :emoticon0032: vinga deixa de ser mandroooooooos i espavila que si no mirat lo que t'esperaaaaaa :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039: :emoticon0039:
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dc 10 Mar 2010, 22:57

Teixiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tros de senglar! que a Cassà estem ara mateix al tercer món sense llum, ni telèfon, ni mòbils ni internet. Jo tinc llum des d'aquesta matinada però som 4 gats, a la resta del poble, sembla que la cosa li va per llarg... un parell de dies com a mínim..... Ara et poso lo promès, tros de cràpula!! i no et concediré més desitjos fins el 2on aniversari, no t'acostumis!

Merci a tots per fer possible aquest fòrum!

Admin
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Chinesteta el Dv 02 Abr 2010, 15:14

Moltes gràcies a tu Administrador, perque aquest forum no seria aquí sense la teua voluntat.
Voluntat de fer un forum diferent i nou, agafant les coses seriosament pero en calma.

Tots farem de la nostra part, perque no hi hagen problemes al forum. I poder seguir en aquest bon ambient.

FELICITATS A TOTS ELS COMPONENTS DEL FORUM!!!!!!!!!.
Chinesteta
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Algemesí (Valencia)
Data de registre : 29/01/2010

http://www.chinesteta.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent