SHARE
Últimos temas
» Avui al matí he sortitpor Dani Ayer a las 11:26
» Donosti
por boig de mar Dg 27 Maig 2012, 16:12
» Per molts anys Kruskis !!!
por jaccod Ds 26 Maig 2012, 19:34
» "Diari de Girona" 26-5-12
por kruskis Ds 26 Maig 2012, 18:56
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
YOUTUBE
Ara fa un any!
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Ara fa un any!
Hola a tots i totes!
Ara fa 365 dies, la nit del 5 al 6 de març de 2009 estava avorrit a davant de l'ordinador... molt avorrit! Buscant coses per la xarxa, de casualitat vaig anar a petar a una web on et donaven molts mitjans per crear blogs, fòrums, etcètera i vaig començar a gratar, i gratant, gratant em van donar altes hores de la matinada, i fruit d'aquell avorriment va nèixer www.forumdepesca.com aquest coi de fòrum que ens té a tots enganxats!
Ara el fòrum es podria dir que rutlla sol, però no ha estat fàcil arribar fins aquí, han estat centenars d'hores davant l'ordinador i moltes hores sense dormir però crec que ha valgut la pena, n'estic molt content i cal dir que encara em queden moltes coses per fer, que aniré fent de mica en mica, perquè el fòrum vagi creixent i sigui un referent per molts pescadors, temps al temps.
En aquest any que té de vida el fòrum, he anat fent moltes cosetes que encara que sembli que siguin prescindibles, crec que tenen molta importància com ara la secció de meteorologia, els noms dels peixos en català, les rampes de botadura, les notícies, les receptes de pesca, les webcams, els nusos de pescadors, la normativa.... i encara tinc alguna carta amagada per fer durant aquest segon any de vida.
El més difícil sempre és començar i m'agradaria agraïr-vos a tots la fe que heu posat tots vosaltres també en el fòrum, sense vosaltres no hagués estat possible, sobretot en els inicis, quan erem poquets i no sabia de què parlar, no sabia com fer-ho perquè la gent tingués temes de què parlar, i ara, un any després, és al contrari, sóc jo que tinc feina a seguir tot el que aneu escrivint. Ha costat arribar allà on som, és més difícil del què sembla, fer que algú que ja té un cercle d'amistats en un altre fòrum vingui a petar al forumdepesca.com o que algú que no escriu el català vingui a petar aquí o fins i tot, qui no escriu mai als fòrums, ara resulta que s'ha enganxat al fòrum, tot plegat és gràcies a vosaltres.
Des que vaig crear el fòrum, podríem dir que tot ha rutllat com una seda, no hi ha hagut problemes, a excepció d'un episodi tortuós que hi va haver amb uns cacauetsdemar i uns popesponja que van crear certa crispació, però la cosa va durar només un dia, va ser només fum. Crec que tot plegat va ser com una broma de mal gust, algú amb ganes de crear mal ambient. Quan algu es connecta al fòrum o quan es publica un missatge, deixa un rastre a internet, queda registrada la IP de l'ordinador, per qui no tingui coneixements una mica avançats d'informàtica, la IP és com la matrícula d'un cotxe, però amb els ordinadors i amb l'internet. I vet aquí que en cacauetdemar i en popesponja es connectaven amb la mateixa IP, per tant eren el mateix usuari. També s'ha de dir que l'email que tenia posat al seu perfil d'usuari era un email fals, per tant, dedueixo que de bones a primeres, ja era algú que va crear l'usuari només per crear mal ambient entre nosaltres. En aquest cas, no tindria sentit, doncs va ser simplement una falta de respecte, però en casos de fraus amb targes de crèdit, pedofília, drogues, etc... aquesta IP es donaria a la policia informàtica per rastrejar d'on ve i trobarien el responsable.
Sé que us estic fotent un rotllo informàtic que potser no interessa, però volia que quedés reflexat al fòrum que hi ha mitjans de saber qui és el responsable quan algú es connecta a internet per fer malifetes i amb una mica de sort, aquests usuaris estiguin llegint aquestes línies.
Bé, deixem de banda aquest incident i quedem-nos amb les coses positives, com son els més de 100 usuaris que som, els més de 4000 missatges publicats, les quasi 200 visites diàries i el més important, la colla d'amics que hem fet i les coses que hem après. A hores d'ara s'em faria extrany que passés una setmana sense que un de vosaltres em truqués o m'enviés un SMS o un missatge privat per explicar-me alguna cosa o jo enviar-vos-ho a vosaltres per explicar-vos alguna cosa i sé que entre vosaltres també us envieu missatges, us truqueu, etc... hem fet bons amics!
Bé, gent, potser que m'en vagi a dormir si demà vull enganyar algun llobarro, no?
Bueno, aquesta carta només podia acabar amb una paraula: GRÀCIES
Bona nit i bona pesca a tothom!
Joan
(Kruskis - Admin)
Ara fa 365 dies, la nit del 5 al 6 de març de 2009 estava avorrit a davant de l'ordinador... molt avorrit! Buscant coses per la xarxa, de casualitat vaig anar a petar a una web on et donaven molts mitjans per crear blogs, fòrums, etcètera i vaig començar a gratar, i gratant, gratant em van donar altes hores de la matinada, i fruit d'aquell avorriment va nèixer www.forumdepesca.com aquest coi de fòrum que ens té a tots enganxats!
Ara el fòrum es podria dir que rutlla sol, però no ha estat fàcil arribar fins aquí, han estat centenars d'hores davant l'ordinador i moltes hores sense dormir però crec que ha valgut la pena, n'estic molt content i cal dir que encara em queden moltes coses per fer, que aniré fent de mica en mica, perquè el fòrum vagi creixent i sigui un referent per molts pescadors, temps al temps.
En aquest any que té de vida el fòrum, he anat fent moltes cosetes que encara que sembli que siguin prescindibles, crec que tenen molta importància com ara la secció de meteorologia, els noms dels peixos en català, les rampes de botadura, les notícies, les receptes de pesca, les webcams, els nusos de pescadors, la normativa.... i encara tinc alguna carta amagada per fer durant aquest segon any de vida.
El més difícil sempre és començar i m'agradaria agraïr-vos a tots la fe que heu posat tots vosaltres també en el fòrum, sense vosaltres no hagués estat possible, sobretot en els inicis, quan erem poquets i no sabia de què parlar, no sabia com fer-ho perquè la gent tingués temes de què parlar, i ara, un any després, és al contrari, sóc jo que tinc feina a seguir tot el que aneu escrivint. Ha costat arribar allà on som, és més difícil del què sembla, fer que algú que ja té un cercle d'amistats en un altre fòrum vingui a petar al forumdepesca.com o que algú que no escriu el català vingui a petar aquí o fins i tot, qui no escriu mai als fòrums, ara resulta que s'ha enganxat al fòrum, tot plegat és gràcies a vosaltres.
Des que vaig crear el fòrum, podríem dir que tot ha rutllat com una seda, no hi ha hagut problemes, a excepció d'un episodi tortuós que hi va haver amb uns cacauetsdemar i uns popesponja que van crear certa crispació, però la cosa va durar només un dia, va ser només fum. Crec que tot plegat va ser com una broma de mal gust, algú amb ganes de crear mal ambient. Quan algu es connecta al fòrum o quan es publica un missatge, deixa un rastre a internet, queda registrada la IP de l'ordinador, per qui no tingui coneixements una mica avançats d'informàtica, la IP és com la matrícula d'un cotxe, però amb els ordinadors i amb l'internet. I vet aquí que en cacauetdemar i en popesponja es connectaven amb la mateixa IP, per tant eren el mateix usuari. També s'ha de dir que l'email que tenia posat al seu perfil d'usuari era un email fals, per tant, dedueixo que de bones a primeres, ja era algú que va crear l'usuari només per crear mal ambient entre nosaltres. En aquest cas, no tindria sentit, doncs va ser simplement una falta de respecte, però en casos de fraus amb targes de crèdit, pedofília, drogues, etc... aquesta IP es donaria a la policia informàtica per rastrejar d'on ve i trobarien el responsable.
Sé que us estic fotent un rotllo informàtic que potser no interessa, però volia que quedés reflexat al fòrum que hi ha mitjans de saber qui és el responsable quan algú es connecta a internet per fer malifetes i amb una mica de sort, aquests usuaris estiguin llegint aquestes línies.
Bé, deixem de banda aquest incident i quedem-nos amb les coses positives, com son els més de 100 usuaris que som, els més de 4000 missatges publicats, les quasi 200 visites diàries i el més important, la colla d'amics que hem fet i les coses que hem après. A hores d'ara s'em faria extrany que passés una setmana sense que un de vosaltres em truqués o m'enviés un SMS o un missatge privat per explicar-me alguna cosa o jo enviar-vos-ho a vosaltres per explicar-vos alguna cosa i sé que entre vosaltres també us envieu missatges, us truqueu, etc... hem fet bons amics!
Bé, gent, potser que m'en vagi a dormir si demà vull enganyar algun llobarro, no?
Bueno, aquesta carta només podia acabar amb una paraula: GRÀCIES
Bona nit i bona pesca a tothom!
Joan
(Kruskis - Admin)
Re: Ara fa un any!
Una primera espelmeta per al pastís virtual del primer aniversari del Fòrum, i que en poguem complir molts, molts més !
FELIÇ ANIVERSARI a tots i totes, i gràcies Joan per la teva iniciativa.
FELIÇ ANIVERSARI a tots i totes, i gràcies Joan per la teva iniciativa.

Laureà- www.forumdepesca.com
- Edat: 58
Localització: Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Reputació: 0
Data de registre: 24/07/2009
molt bona feina admi,(i jo no estic enganchat¡¡¡¡¡)jejejejj la veritat es que tota la gent que hi ha sou DE PUTA MARE ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡FELICITATS A TOT EL FORUM¡¡¡¡¡¡¡¡

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
molt bona feina joan FELICITATS al millor forum de pesca,i a la millor gent, pero joan, et queda per cumplir una cosa que amb vas prometre per cuant el forum fes un any, i sino t'estare tocant la moral cada dia,
jejejejejejjee, llastima que en els iconos no i hagi un pastis beeeeeeeeeennnnnn gros, aquest forum s'el mareix

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
felicitats Joan per la exitosa iniciativa,aquí es pot apendre molt entre tots nosaltres...
per molts anys!!
per molts anys!!

salvatge- www.forumdepesca.com
- Localització: costa brava
Data de registre: 31/12/2009
Sense aquest forum no hauriem conegut i coneixeriem tanta gent, a mes hi ha molt bon rotllo... la veritat es que n´estic força enganxat!
Felicitats Joan!
Felicitats Joan!

albert- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: l´escala
Data de registre: 21/06/2009
Salut i bona pesca companys.

arb58- www.forumdepesca.com
- Edat: 54
Localització: Llinars del Valles, Barcelona
Reputació: -2
Data de registre: 13/03/2009
Joan, kruskis, adm, companys: per primera vegada em quedo sense paraules per expressar el que significa el fòrum per mi, i el que m'ha aprotat a la vida com a pescador i, sobretot, com a persona.
sí adm, ha costat molt de fer rutllar el fòrum, sobretot el temps que ens vas tenir desemparats enfeinat amb el pis i només hi corríem quatre gats per aquí. Els gats es van anar convertint en amics i tots, sense excepcions, hi hem aportat coses positives, bon rotllo i esportivitat. DEsitjo de tot cor que continuï així.
que tingueu sort
sí adm, ha costat molt de fer rutllar el fòrum, sobretot el temps que ens vas tenir desemparats enfeinat amb el pis i només hi corríem quatre gats per aquí. Els gats es van anar convertint en amics i tots, sense excepcions, hi hem aportat coses positives, bon rotllo i esportivitat. DEsitjo de tot cor que continuï així.
que tingueu sort
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Jo fa poc que m'hi he registrat, pero força temps que us llegeixo. De fet estava en altres forums de pesca, d'àmbit estatal, on la majoria de gent eren de per allà baix i la veritat es que no existia el vincle que veig que hi ha entre molts de vosaltres. El teixi ens va convidar a visitar aquest forum, i ja sigui per l'ambient mes familiar que s'hi respira com per el disseny més intuitiu i ben organitzat de la web, el cas es que des que vam descobrir aquest fòrum no hem entrat mes ens els altres. I això crec que no es feina d'una sola persona, tot i que el Joan ens ha donat les eines, el fòrum funciona gracies a tots. PER MOLTS ANYS

Anna-74- www.forumdepesca.com
- Edat: 38
Localització: Sabadell - L'Escala
Reputació: 1
Data de registre: 28/02/2010
Joan aket forum teu,es tremendament espektacular!!!
I tens tots els ingredients perque tingui exit...bons pescadors i bones persones,la Xenia i l'Anna que hi possen la xispa de la vida...tu que hi dedicas moltes hores,molt bones informacions a nivell de tot.
El mes important per mi,es que ens has donat l'oportunitat de coneixen's i aixo noi no te preu.
I aixo que a mi particularment no m'habia donat mai per ficarme en un forum,ni chats ni res de tot aixo,hi ara estic engantxat fins la medula!!!
Gracies company,per donar tant sense demanar res a canvi.
I tens tots els ingredients perque tingui exit...bons pescadors i bones persones,la Xenia i l'Anna que hi possen la xispa de la vida...tu que hi dedicas moltes hores,molt bones informacions a nivell de tot.
El mes important per mi,es que ens has donat l'oportunitat de coneixen's i aixo noi no te preu.
I aixo que a mi particularment no m'habia donat mai per ficarme en un forum,ni chats ni res de tot aixo,hi ara estic engantxat fins la medula!!!
Gracies company,per donar tant sense demanar res a canvi.

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 3
Data de registre: 13/01/2010
Per molts anys, i que en poguem celebrar molts mes.
És molt interesant que iniciatives com aquesta tirin endevant.
salut i molta sort
És molt interesant que iniciatives com aquesta tirin endevant.
salut i molta sort

ruscles- www.forumdepesca.com
- Localització: cap aqui n'enllà
Data de registre: 18/01/2010
Per molts anys a tots : estic jo tambe enganxat a aquet forum, i encara que no soc gaire dat a escriuri , podeu
estar segurs que cada dia i dedico una bona estoneta a seguir-vos .
Endavant , salud , bona pesca i força al ca.....
estar segurs que cada dia i dedico una bona estoneta a seguir-vos .
Endavant , salud , bona pesca i força al ca.....

salguer- www.forumdepesca.com
- Edat: 50
Localització: PALAMOS
Reputació: 1
Data de registre: 27/10/2009
Felicitats Joan, la veritat que ets un crack de l'informatica, això que has fet te molt de merit i moltes hores currades, ademés tota la gent ha posat el seu gra de sorra posan t'hi bon rollo i bon companyerisme, que segueixi així per molts anys.
Felicitats
Felicitats

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009
felicitats Joan, i "companyies" que som l'altre resta de foreros, visca la pesca i el bon rotllo

usuari- www.forumdepesca.com
- Edat: 54
Data de registre: 25/01/2010
Gràcies de nou a tots vosaltres! I en especial al meu germà kurry, que en tot moment em va donar el seu recolzament tot i el que li arribo a tocar els collons i el que arribo a rondinar. (Sóc rondinaire per naturalesa, no hi puc fer res, Francesc!) Jo no havia estat mai registrat a cap fòrum però ell sí i va convidar els seus "ciber-amics" al fòrum, que van ser els 4 primers gats d'aquesta gran família i entre tots ho vam fer rutllar.
Teixi, tros de pesat!!!!!!!!!!!!!!
Lo prometido es deuda.... on vols que t'el posi, al fòrum o al portal??
Teixi, tros de pesat!!!!!!!!!!!!!!
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum