MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Novembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

ALLÓ QUE ESTIRA TANT!!!

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: ALLÓ QUE ESTIRA TANT!!!

Missatge  kruskis el Dg 13 Jun 2010, 18:54

Osti tu!!! Sort que van a la baixa els peixos lluna!! Ahir si no en vaig veure 15 no en vaig veure cap! Tola, no t'els vas trobar perquè eren tots al voltant meu, els molt cabrons! Anar fent patxip patxap per fer-me pensar que ahir pescaria el palometó de la meva vida.... havies d'anar amb compte de no espatxurrar-ne cap amb la barca. Jo em vull reencarnar en una bèstia d'aquestes, no viuen bé ni res.... Hem d'aprofitar per fer-los fotos i jugar-hi ara que n'hi han tants que d'aquí a 4 dies sortirà algun científic sumbat i descobrirà que menjar peix lluna cura l'estrés i s'extingiran! Fes-me cas!

Paraula de kruskis.

Us ho demanem senyor

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 13 Jun 2010, 19:04

No, no! sí que n'hi havia forces ahir encara. I encara se'n veuran a l'Agost, però és que fa dues setmanes només hi havia que peixos lluna i meduses per un tubo i res més! Ahir fins i tot en vaig estar tocant un des del caiac. Com que no et senten... són molt durs i amb la pell com de paper de vidre. No sé com deu ser la pell d'un gat vaire, els tauronets aquells. Diuen que de la seva pell seca, a l'edat mitjana en feien paper de vidre.

Els peixos lluna fan bots a l'aire i quan estan a l'aire, van movent nerviosament les aletes com si vulguessin volar més amunt. Potser per això en algunes zones al peix lluna li diuen bot. Ves a saber. El cas és que una vegada, ja fa temps em van fer parar boig pensant-me que eren bonítols saltant a tort i a dret, però jo només veia que peixos lluna d'aquests al meu voltant. Salten de costat, horitzontalment i com que són platejats/blancs semblent talment algun tipus de túnid. He, he. Em van fer parar boig amb metralletes, i rapales amunt i avall. He, he.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 13 Jun 2010, 19:17

Tot té un costat positiu... Ahir il.lusionats amb que algun dels pataxaps que vam sentir fossin un tallahams o un palometó, en kurry i jo per fi vam mullar els esquers Chinesteta amb l'esperança de poder trucar a en Jose i dir-li que havia pescat un rellam de peixarro que hauria de tallar per la meitat per poder-lo fotre a dintre el forn.... però no va ser així... i aprofitant que el paisano roncava vam estar practicant el moviment sexy dels paseantes i quan les bèsties es posin a tiro "se van a enterar lo que corre un cochino gordo"....

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dg 13 Jun 2010, 21:49

Jajaja la nostra barca provoca somnolència! jajaja
Aquell moment de proves va estar bé.
Tirava en Kruskis amb un i jo amb un altre, després el canviàvem per uns altres i així fins provar-los tots.
Tot i que la meva canya és d'acció 20-50, llença i treballa força bé els Chinesteta. Va ser una sorpresa molt agradable perquè sempre m'ha cridat molt l'atenció poder pescar amb paseantes o poppers.

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : L'Escala o Palamós, Girona

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

NORMATIVA

Missatge  Admin el Dt 15 Jun 2010, 02:36

Aviat es podrà pescar tonyines d’acord amb la legislació vigent, tot i que ICCAT recomana per la pesca recreativa una Tonyina per embarcació i dia, les autoritats espanyoles han determinat com l’any passat que només podem portar una tonyina al port si es mor durant la pesca i sempre ha de ser de mida legal, es a dir 115 centímetres o 30 quilos.

1er. Període del 16 de juny al 14 d’Octubre

2on. Talla mínima:115 centí metres o 30 kg

3er. En el cas que es mori, només una Tonyina de mida legal es pot tenir a bord

4rt. Ha d’estar sencer al arribar a port, no es permet filetejar cap túnid que pugui semblar una tonyina

5è. Cal disposar de l’Annex 3, que autoritza la pesca de Tonyines.

Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dv 16 Jul 2010, 14:05

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 16 Jul 2010, 22:23

Aquest del vídeo és col.lega meu i mira que li tinc dit que ha de ficar un baix més gruixut... jijiji llavors passa lo que passa...

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dt 20 Jul 2010, 12:48

El que passa és que està molt "catxes" i si li dius que posi cametes d'acer es pensa que ho dius per les seves... clown clown clown clown clown clown clown clown clown clown
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

COMUNICAT URGENT ACPR Nº25

Missatge  kruskis el Dc 08 Set 2010, 02:30

COBERTA LA QUOTA DE CAPTURA ACCIDENTAL DE LA TONYINA VERMELLA

Hem rebut un comunicat de la Subdirección General de Conservación de los Recursos de Litoral y Acuicultura, pel que es posa en coneixement del sector de la Pesca Recreativa que ha estat coberta la quota de captura accidental de la tonyina vermella.
Consequentment, a partir d´avui, no es pot tenir a bord ni desembarcar cap exemplar de tonyina vermella.
Per tant, els pescadors que desitjin seguir practicant la captura i solta d´exemplars de tonyina vermella han d´extremar les precaucions a fi d´evitar la mort de cap exemplar. Recordem la utilitat a tal fí dels hams circulars.
Els pescadors membres de la Pesca Recreativa Responsable que están col.laborant amb l’Instituto Español de Oceanografía, AZTI i WWF en tasques de marcat o captures per a fi nalitats científiques que a partir d´avui no ho hauran de fer fora de les campanyes directament controlades per les citades institucions per evitar confusions i malentesos.

Secretaría de la Confederación Española de Pesca Recreativa Responsable
Nº 25 Setembre de 2010

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 08 Set 2010, 02:44

cullons jefe... què vols dir, que aquest any em quedarè sense pescar la meva primera tonyina ????

cagum l'ou!

i doncs... fins quan?

o és que es poden pescar però s'han de tornar TOTES a l'aigua, vives o mortes?

De vegades, això de ser responsable no té perdó de dèu...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 08 Set 2010, 10:30

Doncs vaja tela, encara falta més d'un mes per poder seguir disfrutan d'aquests bitxos i ja s'esgotat el número de captures? Al.lucino.

salut-.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dc 08 Set 2010, 11:54

Son una colla de fills de put... per dir-ho finament. Algu sap quin cupo hi havia, personalment crec que el cupo deu ser de 2 tonyies en tot el mediterrani, pq sino no s'explica. A més ho dieun d'avui per avui, sense temps a reaccionar ni a planejar-se una última sortida.
Doncs res, a fotre's com de costum
jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 08 Set 2010, 18:40

ara que ,tinc que fer captura i suelta desde el espigo de blanes a spinning ..............amb lo que costa pujarles per les pedres.
dons els que aneu amb barca esteu fotuts.
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dc 08 Set 2010, 22:17

kruskis escrigué:COBERTA LA QUOTA DE CAPTURA ACCIDENTAL DE LA TONYINA VERMELLA

Hem rebut un comunicat de la Subdirección General de Conservación de los Recursos de Litoral y Acuicultura, pel que es posa en coneixement del sector de la Pesca Recreativa que ha estat coberta la quota de captura accidental de la tonyina vermella.
Consequentment, a partir d´avui, no es pot tenir a bord ni desembarcar cap exemplar de tonyina vermella.
Per tant, els pescadors que desitjin seguir practicant la captura i solta d´exemplars de tonyina vermella han d´extremar les precaucions a fi d´evitar la mort de cap exemplar. Recordem la utilitat a tal fí dels hams circulars.
Els pescadors membres de la Pesca Recreativa Responsable que están col.laborant amb l’Instituto Español de Oceanografía, AZTI i WWF en tasques de marcat o captures per a fi nalitats científiques que a partir d´avui no ho hauran de fer fora de les campanyes directament controlades per les citades institucions per evitar confusions i malentesos.

Secretaría de la Confederación Española de Pesca Recreativa Responsable
Nº 25 Setembre de 2010

No se com ho fan per calcular les captures però son una colla d'hipòcrites. Aquesta Subdirecció podia haver passat ahir mateix per la lotja de L'Escala a comprovar la mida de les sardines i seitons que descarregaven. Només empreneyen els petits per que sembli que fan alguna cosa. Mira que es fàcil...si no poguessin vendre el peix que no fes la mida s'hauria acabat però han de esperar en esquilmar-ho tot.
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dc 08 Set 2010, 23:10

Us explico la ultima. Ahir un proveidor de peix del restaurant hem va oferir bonitol d'aqui a la costa per 3 euros el kilo. Kina es la meva sorpresa kuan miro el peix i era una tonyina de 14 kilos (atun rojo) deia l'etiqueta. Kins pebrots, aixi no m'extranya!!
jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dj 09 Set 2010, 11:58

Si es captura accidental com es gue havia cupu? PAIS DE PROHICIONS......
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ALLO QUE ESTIRA TANT¡

Missatge  Manelic el Dv 10 Set 2010, 13:18

Según el comunicado nº 24 de Junio 2010 de la ACPR, se podía pescar el atùn desde el 16/06/2010 hasta el 14/10/2010, en Catalunya habìa la salvedad de sólo una por embarcación y día y siempre que se hubiese muerto por accidente y dentro de las medidas y pesos que estipularon.
Mira por donde y sin previo aviso han cerrado la temporada y además con amenazas, aludiendo que se ha cubierto el cupo. ¿Que cupo? ¿podían saber cuantas sufrirían un accidente? ¿tan feos somos que cuando nos ven se mueren del susto?. Tenemos unos representantes deportivos y unos de políticos que no se merecen estar donde están. Antes decían prohibido prohibir, ahora prohiben todo. Creen que somos idiotas y que no vemos que se doblegan a intereses económicos. Utilizan datos, estadísticas y cifras a su antojo, recogiendo aquellos que les son favorables a sus intereses personales-politicos y de medalleros sin tener la mas mínima idea de la realidad que nos afecta a los deportivos.Arrieros somos y las urnas decidiran tarde o temprano. mikel k, todos estamos cabreados pero nadie osa decir las cosas por su nombre, paciencia compañero, vendrán épocas mejores y mientras podemos cambiar líneas, engrasar carretes, atar anzuelos y soñar con cual señuelo podremos pescar y cruzando los dedos para que no los prohiban y nos obliguen a pescar con cebos (que por ahí van los próximos tiros). Evil or Very Mad
Manelic
www.forumdepesca.com

Edat : 71
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 29/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 10 Set 2010, 23:27

Amén

kruskis
www.forumdepesca.com