MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

garmin fishfinder 300c

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

garmin fishfinder 300c

Missatge  juby el Dv 26 Feb 2010, 21:54

Hola a tothom m'han regalat aquesta sonda algu la coneix?
Sabrieu dirme alguna pagina o algun lloc on expliquin com interpretarla i diferencia els objectes?
Suposo que els gps de cotxe no serveixen per mar, sabeu si aquets petits portatils serien utils al mar?O algun economic que em pugui anar be?
Gracies!

juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: garmin fishfinder 300c

Missatge  sergispining el Dv 26 Feb 2010, 23:04

MIRA AKI NOI https://buy.garmin.com/shop/store/manual.jsp?product=010-00682-00&cID=149&pID=11185

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 02 Mar 2010, 17:29

Gracies sergi per l'interes...em referia algo practic com experiencies d'altres pescadors...
Ningu em pot ajudar em el tema del gps?

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 02 Mar 2010, 18:54

Hola JUBY,

anem per parts...

tema sonda: jo tinc una sonda garmin, es un model diferent al que tu dius, però pel cas funcionen igual. No entenc què vols dir quan parles de diferenciar objectes. La sonda no diferencia objectes, només grafia de colors diferents segons la duresa del fons. Com més dur mes vermell. Per exemple, en un fons de roca tindras una franja vermella considerable i el perfil segons el relleu que capti la sonda. En un barco enfonsat es pot diferenciar (mes o menys) l'estructura de la xarxa, la primera apareix ben definida i vermella, mentres que la xarxa mes difuminada i tons mes blavosos. El com funciona, és una qüestió de pràctica, a través del botó menú et vas movent per les diferents propietats, i mitjançant les fletxes selecciones el nivell desitjat per a cada una d'elles. Un consell, per a la majoria de propietats si selecciones automàtic t'anirà bé. La freqüència, per a fondos petits es a 200, i a partir de 100 metres posala a 50. (No sé a quan arriba aquesta sonda). I per últim, no parteixis la pantalla, ja és prou petita. Així escrit sembla complicat, pero veuras com despres de manipularla una mica no té cap secret. I si la lies sempre fets fer un reset i començar de nou... jeje.

tema gps: si vols un gps econòmic et pot servir qualsevol d'aquests portatils que dius. L'únic inconvenient es que no porten cartografia, pero tampoc es imprescindible. De fet el gps es una eina important per tenir guardades marcacions de pesca, com per exemple barcos enfonsats, pero sobretot es una eina inprescindible per sortir ben parat si t'agafa un dia de boira dins el mar. Per això no cal cartografia, només tenir situats uns punts de referència que et condueixin a port. Aquests punts te'ls marques tu mateix qualsevol dia que surtis de passeig.

No sé si això respon a la teva pregunta. I si m'equivoco que algú em corretgeixi. No fos ara que li venc gat per llebre al Juby... jajaja

Salutacions

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 02 Mar 2010, 19:08

Q-llons! quina capità de màquines més primmirat que duu en Manelic! Segur que filant tant prim amb la sonda, és capaç de veure fins i tot les càries als dèntols!

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 02 Mar 2010, 19:15

jajaja!!!

Si t'expliques la historia que ens va passar amb la nostra sonda...

Vàrem pescar un pop de 4 kilos fent la sipia, es va enganxar al lateral del casc, li varem clavar tots els ganxos que teniem a la barca, en total 3, per no perdre'l, pero no vegis la força que tenia, i s'anava amagant cap a sota el casc de la barca, i es va apalancar en el transductor. Resumint, el pop al final el vam treure, pero desde llavors la sonda ha quedat tocada... jejeje

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 02 Mar 2010, 20:27

Gracies Anna...llegint el teu escrit de la sonda crec que en treure mes profit que llegin les instruccions,n'he tret coses mes clares.
I del gps si mes que res per grabar punts calents, si els trobo jeje!!!l'ho de la boira tens rao, un dia anva ben acollonit, sort de les boies que limitant la zona de banyistes..de boia ha boia fins ha port

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 02 Mar 2010, 21:41

hola Juby

tenia una sonda Garmin 160 que anava bé i un GPS portàtil. En pots aconseguir per internet a bon preu. El problema és que anar amb dos aparells no és pràctic, i el GPS dels combos actuals són molt més precisos. Avantatges del GPS portatil: pots entrar dades tranquilament a casa, ja siguin d'un molt bon company (que n'hi ha pocs) o extrets d'una carta nàutica.

Per interpretar la sonda cal una mica de pràctica, però mica en mica et vas fent a la idea de què hi ha allà sota. Evidentment no pots endevinar quin tipus de peix hi ronda, però sí la situació on estan i la tècnica que pots utilitzar per pescar-los. Per ex és molt fàcil localitzar els bonítols quan no donen la cara a superfície, o detectar els pagells quan mengen arran de terra.

No sé amb què més et puc ajudar, l'Anna t'ho ha explicat molt bé.

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 03 Mar 2010, 01:27

Per mi el GPS s'ha convertit en un aparell fonamental per a la pesca, no es pot sortir cada setmana a l'aventura aviam si trobo "allà on vaig fer pagells aquell dia", sobretot es va convertir en fonamental a partir d'un bon dia que vaig anar a pescar amb el Paisano i vam tenir un ensurt.... us explico la batalleta:

Era un dia d'hivern d'aquells envoirats que no veies més que 5-10 metres per davant del teu nas, vam descarregar la Bala perduda al port de l'Escala i voliem anar cap a punta Falconera, a Roses, a fer pesca submarina com cada setmana. La mar era plana, com una bassa d'oli i sortint de port, li dic al meu pare, "Papa mira direcció a Roses, gas a fons a la burra i no moguis el volant" Qui hagi creuat pel dret alguna vegada la badia fins a Falconera, sabrà que com a molt hi ha uns 45-50 metres, als voltants del Saint Prosper, doncs quan portàvem una hora de navegació i no havíem arribat enlloc, mirem la sonda i posava que estàvem a 160 metres i a sobre fent pampallugues (això vol dir que aquella sonda de firetes havia fet tope i hi havíen encara més metres) llavors, perduts enmig de la boira i la inmensitat del mar, vam decidir que el millor era tornar cap a port, vaig mirar la brújula i li vaig dir, rumb cap a l'oest que tard o d'hora hem de trobar terra.... quan portàvem una altra hora de navegació el meu pare diu "som a aprop de terra!!!" i jo sorprès li dic "com ho saps?" i ell partint-se el cul em diu "coi, perquè ens acaba d'adelantar un pardal" jajaja i vam començar a divisar un pedrot a l'horitzó, (m'hagués agradat veure'm la cara d'alegria en aquell moment) primer vam fer la conya de si era Mallorca, Menorca o Formentera, però després vam pensar que potser era l'Encalladora, però quan hi vam ser, sabeu què era???
Un dels pedrots de les Medes!!!!!!!!!
Dues hores de navegació per fer un trajecte de 15-20 minuts i apareixem unes quantes milles més avall i ves a saber a quina distància de la costa.... des d'aquell dia, vaig decidir que em feia falta un GPS tongue una historieta més per la Bala Perduda, últimament sembla que les col.lecionem! si un dia no arribo a port, cuideu-me el fòrum!!!!!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 03 Mar 2010, 10:59

ostres kruskis, quines aventures... m'ha agradat molt llegir-la!
esperem tenir-te sempre al nostre costat, a tu, en kurry i sobretot en Paisano! I no pateixis pel fòrum... que s'està fent gran i ja camina sol.

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum