SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Esquers per les pajareres
Pàgina 2 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Re: Esquers per les pajareres
Molt be kruskis, merci per deixar-me fotre-li el ull intentare muntar el Maria Viva parade abiam si surt un bon streamer

usuari- www.forumdepesca.com
- Edat: 54
Reputació: 0
Data de registre: 25/01/2010
Les meves preferències no són per cap d'aquests dos esquers que presenteu. El Maria duplex neda força malament i costa una pasta tridimensional. Si no vaig errat, pesca 35g. El Jackson encara més pasta, però neda una mica millor.
Entre un i l'altre, prefereixo un mucho lucir, amb diferència. Tants en perdi, tants me'n compraré.
El Jackson o el Maria duplex només els trobo utilitat quan els bisos estan en profunditat amagats de tanta barca i munto una metralleta a profunditat.
Entre un i l'altre, prefereixo un mucho lucir, amb diferència. Tants en perdi, tants me'n compraré.
El Jackson o el Maria duplex només els trobo utilitat quan els bisos estan en profunditat amagats de tanta barca i munto una metralleta a profunditat.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
el viva parade està bé, el glazze també... però és que amb una saltada de bonítols piquen amb qualsevol! no és qüestió del ferro, sinó del moviment.
no sé on us vaig escriure un relat. PEr no perdre temps desenganxant jigs (de vegades venen molt ben clavats) el que vaig fer era obrir el mosquetó i canviar el jig. En mitja horeta en vaig treure set, i tots set amb jigs diferents, amb colors diferents i gramatges diferents.
no és qüestió de gust, sinó de moviment sexy
no us obsessioneu amb marques, ni compreu els més cars. Tots funcionen. Paraula.
no sé on us vaig escriure un relat. PEr no perdre temps desenganxant jigs (de vegades venen molt ben clavats) el que vaig fer era obrir el mosquetó i canviar el jig. En mitja horeta en vaig treure set, i tots set amb jigs diferents, amb colors diferents i gramatges diferents.
no és qüestió de gust, sinó de moviment sexy
no us obsessioneu amb marques, ni compreu els més cars. Tots funcionen. Paraula.
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Tens raó Tola, aquest post el vaig obrir fa més d'un any, si l'obrís ara, de ben segur que ni el Duplex, ni els Jackson serien la meva elecció. Jo em quedo amb Mucho Lucir, Glaze, Metallic Sardine, L-Jack i el meu nou amor.... Viva parade.
De totes maneres, el més polivalent és el Mucho Lucir, tot i es pela més que la òstia, de seguida et quedes sense hologràfic. Per als amants d'aquest jig, també hi ha la versió barata, el Lucifer de la casa Kali:

De totes maneres, el més polivalent és el Mucho Lucir, tot i es pela més que la òstia, de seguida et quedes sense hologràfic. Per als amants d'aquest jig, també hi ha la versió barata, el Lucifer de la casa Kali:

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Krusquis, Crusquis....
Certament que el mucho lucir es pela que fa fàstic. Però... però... però per això hi ha l'enginy! impregna'l de pega assessina d'aquesta que enganxa en dos minuts i quedarà revestit d'una capa dura com el formigó, que ni els dèntols podran trencar-lo amb les seves dentotes.
I si llences ran de roques, mira de no llençar massa fort, que entra a l'aigua de cul i si pica contra les roques, et quedarà l'anella de darreres ben escatxarrada i el cul del Mucho lucir, escarxofat talment com si hagués passat un Carnaval a Sitges. Te lo dice prudencio...
Certament que el mucho lucir es pela que fa fàstic. Però... però... però per això hi ha l'enginy! impregna'l de pega assessina d'aquesta que enganxa en dos minuts i quedarà revestit d'una capa dura com el formigó, que ni els dèntols podran trencar-lo amb les seves dentotes.
I si llences ran de roques, mira de no llençar massa fort, que entra a l'aigua de cul i si pica contra les roques, et quedarà l'anella de darreres ben escatxarrada i el cul del Mucho lucir, escarxofat talment com si hagués passat un Carnaval a Sitges. Te lo dice prudencio...

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Hola nens!el viva parade el vaig coneixar la temporada pasada com be sap Tola,es exemplar amb capturas pero te un petit defecte gue el podeu arreglar senzillament,tinc 2 un meu unaltre del nano,curiosament cumprat a dues botigas diferentes y me e a dunat gue entra aigua al seu interior tots 2
posan el plastic de un color blanguinos el gue e fet es xucla el aigua salada del interior,bahh!!!quin fastic y despres le e sellat amb unes gotas de "araldiit"aguella pega gue ba amb 2 conponents,una gota a cada extrem y de cine.Despres pergue recupers una mica el "sexu atil"le inprecnat amb un barnis gue es barniz ceramic,gue el faig servi per dona brillo als uyalls dels senglars.Demau barnis ceramic a qualsevol drogueria y araldit per sella y de cine.

mikel k- www.forumdepesca.com
- Edat: 44
Localització: Gps
Reputació: 1
Data de registre: 18/08/2009

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Tola escrigué:Krusquis, Crusquis....
El problema de la pega com dius Tola, és que te que estar ben segellat, i després al poc temps engrogueix molt i és veu poc l'holografia. El millor és submergir el jig amb resina epoxi, et queda ben segellat i no engrogueix.
salut.-

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
hos en deixeu un d'aquest tipus! de 16€
El IMA japan 30gr 90mm
una marca que es dedica molt al mar!
Salut!
El IMA japan 30gr 90mm
una marca que es dedica molt al mar!Salut!
Jo, definitivament, em quedo amb el Mucho Lucir i els Glaze.
El Mucho Lucir m'ha fet captures tot i estar del tot pelat! jejeje és infalible!
Ara haig de provar el Lucifer...
El Mucho Lucir m'ha fet captures tot i estar del tot pelat! jejeje és infalible!
Ara haig de provar el Lucifer...

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
OT, aquet si me agrada, per preu i per la bona pinta que te (le agradaran als peixos?)amb aquet gramatje 30 gr esta molt pero que molt be.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
jo no l'he provat a la botiga de Olot a 16€ i dubto que nedi malament IMA és una marca que fabriquen mol precisament...
els ima,estan donant molta canya al mercat,pero hi ha cada un,que no pots ni acostarte.... nomes mirarlo ja pagas.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
tens raó...hi ha el popper de IMA que és una passada! em sembla qe es diu popkey o algu així si busques per youtube veruras videos de com neda ;D
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum