MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.

Pàgina 4 de 7 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.

Missatge  Pirata Blanc el Dl 12 Abr 2010, 00:29

Ja m'esplicaràs ara que t'ha donat per no venir???????
que pasa, que tenies por de que et deixèssim allà? jajajaja
Pirata Blanc
www.forumdepesca.com

Data de registre : 04/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.

Missatge  LLOBARRO45 el Dl 12 Abr 2010, 11:00

La crisi....... Però aquesta setmana intentaré venir alguna tarda, que un ocellet m'ha dit que en Becader va sucar la setmana passada.... A vaure si en Dar Vader m'ensenya algun secret o algun dels deus poders.... Question
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 13 Abr 2010, 01:22

mmmmmmm quina bona olor....una quedada...bon rotllu"...spinners catalans...delta..... Laughing Laughing
No he llegit tot, al final quin día d'abril ?
Si sóc ben rebut, tinc la data "lliure", i consegueixo camelar a la jefa (pot ser fàcil, visa LIMITADA a 200 € + corte inglés jajaj)

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re:S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta

Missatge  BECADER el Dt 13 Abr 2010, 01:32

fran escrigué:mmmmmmm quina bona olor....una quedada...bon rotllu"...spinners catalans...delta..... Laughing Laughing
No he llegit tot, al final quin día d'abril ?
Si sóc ben rebut, tinc la data "lliure", i consegueixo camelar a la jefa (pot ser fàcil, visa LIMITADA a 200 € + corte inglés jajaj)

salutacions

Bones Fran,la data en principi es sortir 7 Maig tarda nit,i pescar tot el dissabte 8 maig i tornar el mateig dissabte cap a casa.¿Com et va?
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 13 Abr 2010, 10:31

Tothom hi es benvingut!!!Jo estic rumiant...baixare divendres mati o em cadere el diumenge, aixi fer dos dies de pesca...
juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pirata Blanc el Dt 13 Abr 2010, 23:58

Suposo juby que ens portaràs allà a on poguem treure llampugues com la de la foto del teu avatar no?????? Segur que pel Delta s'en deuen trobar.
Pirata Blanc
www.forumdepesca.com

Data de registre : 04/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 14 Abr 2010, 02:30

Ok becader, gràcies. En breu confirmaré. Per cert, ets becader"???vas a la cega?jo hi vaig, tinc una pointer Smile

Pirata blanc en aquestes dates crec que será una miiica difíiiicil jejejeje pero bueno, tot es probar, qui sap amb aixó del cambi climatic jajaj
Si finalment al delta no puc baixar, intentaré no fallar a la próxima quedada, encara que sigui adalt, així us puc posar cara.

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dc 14 Abr 2010, 10:46

Pirata, com diu en Fran, dificil sera trobar llampugues per aquestes dates, si vols ho podrem probar pel setembre octubre, ara be, veien les teves captures m'haures de fer tu de guia.
juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Comencem a perfilar-ne els detalls.

Missatge  Tola el Dv 16 Abr 2010, 12:08

Hola a tothom. S'acosta el dia "H" i sembla que ja toca anar perfilant-ne els detalls.

En Becader, tio previsor, m'avisa que cal no adormir-se.

Porten barca:
* Salvatge (Olot?)
* Pirata blanc (Figueres?)
* Juby (Manresa?)

S'han apuntat a la sortida:
- Salvatge
- Pirata Blanc
- Juby
- Sergispinning
- Nopican
- Becader
- Fran (a confirmar)
- Martí

Sembla que hi ha un cotxe ja organitzat amb Salvatge-Nopican i Becader. Aquests ja tenen arreglat gasolina i peatges.

Quedem per distribuir: Sergispinning (Maçanet de la Selva?) i Martí (Barcelona), suposo que preferentment amb els cotxes-remolc d'en Juby i Pirata. En Fran, d'on surt? té barca? si en té, cal que la dugui??

Parteixo del punt que per a 7 persones (potser 8 si ve en Fran) calen les 3 barques.

Suposo que el més pràctic per repartir despeses és que en Sergispinning vagi amb Pirata i jo amb en Juby (o viceversa, depenent de per on baixi cadascú). Em falta classificar en Fran, que no sabem si ve, si duu barca, ni d'on surt.

Jo estic a Barcelona, a la zona de la Sagrera. Tant me fa pujar una mica amb el cotxe per trobar a qui faci falta o baixar una mica i trobar-nos a alguna sortida, com us vagi millor.

Com ens apanyem??

L'altra pregunta és:

Si es baixa divendres tarda, com es passa la nit fins dissabte??? Quina idea teniu??
A quina hora quedem els 3 cotxes/barques i a on???

Hem de tenir-ho tot força lligat per coordinar tanta gent que no es coneix gaire entre ella.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dv 16 Abr 2010, 15:23

Molt bé, Martí.
Anem-ho perfilant.
El que si que hem de tenir clar, és que les barques son petites, màxim dos tipus per barca, o almenys a la meva. Si no hi ha prou barques, potser haurem de llogar-ne. Com molts sabeu allà hi ha varies empreses que les lloguen de tota classe i tamanys.
Com tu has dit, en Pep, en Jordi i Jo baixem junts amb el mateix cotxe i amb una barca enganxada.
Per el que fa la nit del divendres, que cadascú faci el que cregui més convenient; pescar, dormir, anar de copes......... jajajajaja. PESCA PESCA, RES DE COPES!!! Les copes ja les farem a sobre de les barques si els peixos ens hi acompanyen, i si no hi ha peixos potser també......
Per dormir tenim varies opcions:
A l’hostal, al càmping o amb una two seconds. A l’hostal per més d’una nit és el millor, al càmping et tens que adaptar als seus horaris i Jo penso que per una nit o per unes quantes hores la opció two seconds, és la millor.
salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 16 Abr 2010, 17:11

jo crec per a dormir , si sortim per la tarde nit , es millor dormir una mica al cotxe penseu que ales 6: 00 ja es de dia si per ej sortim a les 7 arrivem a les 10:00 sopem i tal les 11:30 dormim al cotxe 5 hores i a pescar ( es una proposta)i aprofitar per pescar una mica per la nit dins del riu ummmmmmm,,,,,,llobarrets.per cert quin tinc mes aprop per compartir gastos?estic a maçanet i em desplazo
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 19 Abr 2010, 17:14

Bé, segona volta. Tenim algunes respostes i alguns missatges privats per no embrutar excessivament el fòrum. Algunes coses es van confirmant i ja podem anar baixant el nivell del detall.

Porten barca:
* Salvatge (Olot) --> No més de 2 pescadors.
* Pirata blanc (Figueres) --> 2 hi pesquen còmodament.
* Juby (Sant Salvador de Guardiola) --> Hi pesquen 2 còmodament. 3 es podrien arribar a embarcar.

S'han apuntat a la sortida:
- Salvatge
- Pirata Blanc
- Juby
- Sergispinning
- Nopican
- Becader
- Martí

En Fran continua sense dir res. No sabem si ve, si porta barca ni d'on baixa. Fraaaan!!! is there anyone out there??!! La "pitjor" situació seria que en Fran vingués i no dugués barca. 8 tios i 3 barques... però no sembla un problema insalvable sempre i quan dues de les barques puguin embarcar 3 tios per un matí. Això que ho decideixin els propietaris de les barques jo no sóc ningú per decidir-ho i desconec les eslores de les vostres pneumàtiques.

A continuació exposo la situació suposant que en Fran no ve:

Baixen amb el cotxe de'n SAlvatge:
* Salvatge
* Nopican
* Becader.

Sergispinning i Tola sembla que baixen amb en Juby o en Pirata Blanc (ambdós s'han ofert). A mi tant m'és baixar amb un o l'altre. Suposo que a n'en Sergispinning també. Mirarem de baixar amb en Juby o en Pirata Blanc, depenent de qui quedi millor trobar-se. Em penso que tant en Sergispinning com jo mateix ens aniria millor afegir-nos al cotxe del Pirata Blanc (?). A confirmar. Però em sap greu per en Juby, qui porta la barca pel bé del grup i no voldria que ell hagués de costejar gasolina, peatge de vehicle amb remolc i després adéu i gràcies. Ja que porta la barca per a ell i algú més que hi pujarà, proposo sumar les gasolines i peatges dels 3 cotxes i repartir-ho entre els 7 que baixem. Que ens reculli un cotxe o un altre, és simplement un tema de proximitat a la ruta d'algun dels cotxes.

Tema dormir: la proposta cotxe sembla que és la que pren més cos tenint en comtpe que són poques hores i algú vol pescar a la nit i que a les 6 es diu de sortir a mar. No obstant, potser algú té més necessitats o 3 passatgers en un cotxe, més els trastos de les barques, més les canyes, més sarrons, més menjar, més ves a saber què, pot ser una mica més complicat que fer 200quilòmetres de dia i algú s'estima més buscar un sostre per poques hores. En Juby diu conèixer algú que li pot llogar una casa moooolt barata si és només per aquella nit tan poques hores. Que lo sepan i ja direu què.

Fins aviat.

Martí.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 19 Abr 2010, 18:26

si en pirata blanc ve de figueres i agafa la ap7 ,podem quedar ? digues algo PIRATA sabeu que a sortit algun tallahams petit i PALOMETONS .........KIN MONOOOOOOOOO
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

deltebre

Missatge  sergispining el Dl 19 Abr 2010, 21:21

hola soc la dona d'en sergi,he mirat uns bungalows per pasar la nit del divendres,sortiria mes a conta agafarlos que dormir en el cotxe ja que si conteu el dinar i el sopar.el bungalow surt per 16 euros la nit per persona,i podria comprar el menjar i fer-ho al mateix bungalow.
el camping es diu l'aube esta en el mateix riu,si feu contes inclos os saldria mitjor venir-hos el diumenge per el mati despres de haber descansat una mica.perque tot el dia pescant despres el viatge se os faria molt pesat.
si esteu interesats avisarme i truco per telefon, faig la reserva son de 4 persones i costa 62 euros.i asi teniu parking vigilat per les barques i cotxes,i podeu descansar mitjor.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 19 Abr 2010, 21:32

Es pot tornar la clau a quarts de 6 del matí??? a les 8 o a les 9 esperem estar a mar i potser ens fan deixar l'habitacle cap a les 12h com a molt tard.

Potser seria una bona opció si no per a tothom, per a alguns. Dormir 7 tios en 3 cotxes i les canyes i els sarrons i els trastos de les barques... és per considerar-ho.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 19 Abr 2010, 21:48

se espot parlar suposo que n-hi habra el vigilant a la porta se les podrien donar a ell,es questio de trucar per telefon i comentarselo parleu entre vosaltres ja me direis alguna cosa
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dl 19 Abr 2010, 23:56

Em sembla que n’hi ha que no m’han entès amb el rotllo “two seconds”, recordeu la tenda de càmping del decathl…., que es monta en dos segons? Sempre i quan no faci vent, perquè sinó vola. Jajaja. Un bon matalàs inflable i nari....
Però si voleu fer una altre cosa, a mi tot em va bé, el que si que tinc clar és que necessitaré dormir decentment. El bungalow és una bona opció, sempre i quan ens obrin quan vulguem marxar a pescar.
salvatge
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 20 Abr 2010, 00:44

Tola, perdona que no hagi dit res abans....Embarassed pero realment encara no ho sé.......el millor és que m'hagués callat la boca i dir alguna cosa segura jajaj pero no he puuuuuugut resitirrrrrrr masses coses bones juntes...bounce

El tema es que he de fer una gestió de papers al delta (tema fiscal) i ja de baixar a ferla m'agradaría aprofitar i quedarme per pescar una miqueta només...Very Happy Very Happy més visto lo visto (quedada, amics, delta...) ....volía o estic mirant de combinar-ho però fins la setmana que bé no puc dir res segur..

Prometo si m'ho puc montar, que allà estaré, així puc posar cares, i conèixer bona gent, ah i sí, baixaría la meva patera divendres al mig dia poc a poc i només arribar al delta deixo la barca i faré les gestions (allà es increíble com va tot...sembla un altre món Evil or Very Mad ) i quan acabi a pescar el llob una estona amb nocturnitat i alevosía

Em quedaría fins dissabte al mig dia, recollir i cap a barna cagan llets, que aquest any entre el concurs de cambrils, jornada al delta, i algunes cosetes mes tincs masses dies agafats i tot no és pot... (ademés he tingut una palomina fa 3 mesos......)

De moment el tema peixos está bastant parat,aigua massa freda encara...però bueno el delta es el delta, i si teniu sort i és el dia...ho passeu de collons....ah i si es veritat que palometes ja s'han trincat, i vist, de fet el meu compi va fer una abans de setmana santa de 80...encara que els dies de setamana santa va estar molt fluix, només varem eixecar una palometa i un tallhams, però no van vulguer menjar...només van venir a dir hola Wink

per cert, ojo que hi ha una zona que ha cambiat una mica de la desembocadura...es sortint riu avall a la esquerra, més que res que no embaranqueu...que en un res i no res estás a un metro...el millor és sortir recte pel centre del riu i fora, segur que ja ho sabeu.

[url="http://img404.imageshack.us/i/nuevabanya.jpg/"][/url]

ahhhhhhhhh no fa falta dir que si necessiteu alguna cosa d'allà m'ho feu saber per si puc donar-vos un cop de mà encara que no hi pugui anar finalment está fet vale. si no puc baixar ja os dono el telèfon per si acás. Ahh, si voleu telèfons de restaurants, hotels, lloguer barques, o qualsevol cosa m'ho feu saber ok

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re:S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.

Missatge  BECADER el Dt 20 Abr 2010, 00:57

Companys per mi fem com vosaltres volgueu,a mi em va b fins diumenge a la nit,jejeje!!!
Fran jo caço Becadas,llebres,senglar,cervols,cabirols,una mica tot,si vull puc caçar 4 dies a la setmana.
Si vols un dia pots venir a caçar a Osona o al Bergueda,estas convidat sempre que vulguis,tu mateix.
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 20 Abr 2010, 01:19

BECADER escrigué:
Fran jo caço Becadas,llebres,senglar,cervols,cabirols,una mica tot,si vull puc caçar 4 dies a la setmana.
Si vols un dia pots venir a caçar a Osona o al Bergueda,estas convidat sempre que vulguis,tu mateix.

Shocked Shocked Shocked
Moltes gràcies...mmm...però no et preocupis home...
de veritat, gràcies, és molt d'agrair, més sense que em coneguis

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 20 Abr 2010, 18:42

salvatge,podem sortir del camping a qualsevol hora, la rampa la tenim a 1 minut del camping i dormir en un llit com deu mana 16 e per persona,ja que el fem....... el fem be.
frandelta,anim i intenta baixar nesesitem experiencia,jejejej per cert fare una bona captura i suelta dedicada a en MAXI GOMOLAS.......
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dc 21 Abr 2010, 00:50

sergispining escrigué:salvatge,podem sortir del camping a qualsevol hora, la rampa la tenim a 1 minut del camping i dormir en un llit com deu mana 16 e per persona,ja que el fem....... el fem be.
frandelta,anim i intenta baixar nesesitem experiencia,jejejej per cert fare una bona captura i suelta dedicada a en MAXI GOMOLAS.......

Intentaro? I taaaant sergi !!! si ho vaig començar a intentar quan vaig veure el post que em queía la baba!! i la veritat, s'hem va anar la llengua parlant..fins no tenir-ho clar no hauría d'haber dit res, pero es que...no ho podía evitarrrrrr. Encara no puc confirmar res segur, avui he tornat a trucar, m' han dit que dijous dirán el que...

0stres en maxi....vaig creuar uns missatges amb ell abans de venir al delta. Pobre home.

Experiéncies allà.... moltes, experiència en la pesca...mmm, alguna pero res del altre món, al delta he agafat el que qualsevol, això si, he passat mooooltes hores pel riu i el mar....en cambi si em porto (i tinc) la experiència de perdre més d'un catxarru ay deu meu señor....bons peixos, si, pero que farem, a base de caure es com un comença a caminar....collons ja fa anys, però encara recordo com si fos ahír una palometa panxe enlaire i que quan ja m'ajupía per agafarli la cua última carrera i adeu...i després de tot jo allà amb una cara increíble, no sé mirant habíam si tornaba jo que se jajaj, tot solet...nerviós com mai, en mig de la desembocadura amb el kayuko i el 8 cv......buf cada vegada que ho penso...bueno, i la més reçent... al octubre de l'any passat..una de metro i pico que es va desclavar, pero bueno, es lo que hi ha (de moment Very Happy )

Per cert !!!!!! vaig passat una coseta a l'admin sobre el delta, (res, trenta i pico pàgines affraid ) espero que us agradi...
Això sí, trigarà una mica, ja que te feina ......s'està passant al català...)

salutacions i bona nit dintre de lo possibe (de quina manera ens han robat el partit) Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 21 Abr 2010, 18:32

fran, fran, vaig tindre el plaer de pescar uns 12 dies amb MAXI, pescar.........bueno normalet alla, pero apendre coses buff..una maquina de home, me enrecordo ala desembocadura amb maxi i jo pescan amb popers, un al costat del altre i a 3 metres nostres salta un lliserot............. ostres una mica mes i ens dona i tot just de dir aixo, va sortir un peaso de tros de palometon,que jo no se cuant pesaria pero anava arrosegant tota la panxa per la sorra i sortia mitg cos empaitan el lliserot fins que el va agafar , semblava que se acabes el mon...... silenci...... miro a en maxi i els dos teniem la boca oberta, paralitzats. VA SER LA P.U.T.A. OSTIAAAAAAAAAAAAA.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dl 26 Abr 2010, 16:36

Bueno, lamentablement, ja puc dir amb seguretat que no podré estar amb vosaltres.
Espero no perdre'm la pròxima.
Pot ser vaig parlar abans de tenir-ho clar, pero ja podeu creure que ho he intentat però bueno, no sempre surten les coses com a un li agradaría Evil or Very Mad

Si us puc ajudar en alguna cosa d'allà, m'ho feu saber.

sergispining escrigué:fran, fran, vaig tindre el plaer de pescar uns 12 dies amb MAXI, pescar.........bueno normalet alla, pero apendre coses buff..una maquina de home, me enrecordo ala desembocadura amb maxi i jo pescan amb popers, un al costat del altre i a 3 metres nostres salta un lliserot............. ostres una mica mes i ens dona i tot just de dir aixo, va sortir un peaso de tros de palometon,que jo no se cuant pesaria pero anava arrosegant tota la panxa per la sorra i sortia mitg cos empaitan el lliserot fins que el va agafar , semblava que se acabes el mon...... silenci...... miro a en maxi i els dos teniem la boca oberta, paralitzats. VA SER LA P.U.T.A. OSTIAAAAAAAAAAAAA.

Collons sergi, ni idea que habíes estat amb ell.
Doncs aquesta palometa es la que va "rebre un nom", i va comentar maxi, pot ser ??
La veritat sergi que el que jo he vist allà abaix, no tinc clar que ho torni a veure...i mira que aquí a barna tenim molt de peix també...

Ejercits de tallhams donant caña per torns als lissals, palometes com camions rere llisals al fangar i a la desembocadura. Pajareres de bonitos, melves i bacoretes de 2 y 3 kilos, i la ùltima del any passat, agulles de més d'un metro donan osties al meu ranger i sense clavarse...
Embarcar (no pescats per mí) palometes molt grans, bons llobs, grans tallhams.....bueno molta gent ha vist això allà abaix..esperem que algún día torni a ser com abans.Sería meravellós Very Happy Very Happy Very Happy .Segur que tu si portes molt temps baixant haurás viscut molts bons moments també. Nosaltres els hi diem moments màgics delta Very Happy

Torno a dir, si necessiteu alguna cosa d'allà m'ho feu saber, no miro tots els dies el foro, però he donat el meu número de telèfon al becader. salutacions i gaudiu del delta i els peixos (si apareixen, clar).
sort valents
fran
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dt 27 Abr 2010, 15:22

Hola companys.
Anem concretant més coses que ho tenim una mica parat.
En Becader, Nopican i Jo, sortirem de Vic cap a mig mati del divendres, direcció Deltebre.
Un cop allà intentarem pescar llises per l’endemà, a veure si podem enganyar el “ GRAN PALOMETON “, jejeje.
Intenteu definir qui baixa i amb qui i a quina hora arribareu allà.
Per quedar, es pot quedar a Riu Mar, allà on hi ha les botigues de pesca i l’hostal la Paca.
Per el que fa el dormir, a nosaltres tant ens fa el que es decideixi però optem per dormir amb tenda al costat de la mateixa rampa i així el que vulgui pescar a la nit que pesqui.
Sort amb el temps i la pesca !!!
salvatge
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 7 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum