SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por CAP-ROIG Ayer a las 07:15
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.
Pàgina 4 de 11 • Comparteixi •
Pàgina 4 de 11 •
1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11 
Re:S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia d'spinning al Delta
Doncs aixo anira millorant,les temperatures ja canvien i el peix comença ha moures,no se com esta el Delta pro ara per l'Abril diuen els que hi van,que ja es bon temps per tocar escata...

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 3
Data de registre: 13/01/2010
Re: S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.
No creus que hauríem de començar a prepara la sortida per finals d'abril i així assegurem el tiro

Pirata Blanc- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 04/03/2010
Re:S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta
Hola Pirata Blanc!!!
Crec que si q tindriem de començar a decidir,jo ja vaig posar els dies en un post,ara la penya te que donar senyals de vida,per quedar entesos amb la data.
Tu fotalsi canya a la nit a veure si es desvetllan...jo akesta setmana treballo de nits,i no puc conectarme,i a la nit es cuan surten tots els craks q volen vindre.
Tu mateix,ja pots començar a mourel's.
Crec que si q tindriem de començar a decidir,jo ja vaig posar els dies en un post,ara la penya te que donar senyals de vida,per quedar entesos amb la data.
Tu fotalsi canya a la nit a veure si es desvetllan...jo akesta setmana treballo de nits,i no puc conectarme,i a la nit es cuan surten tots els craks q volen vindre.
Tu mateix,ja pots començar a mourel's.

Re: S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.
24 d'abril o 1 de maig pot estar be,com ho veieu?

juby- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Localització: Manresa
Reputació: 1
Data de registre: 19/01/2010
Re:S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta
juby escrigué:24 d'abril o 1 de maig pot estar be,com ho veieu?
A mi em va b,a veure q hi diuen els companys.

BECADER escrigué:juby escrigué:24 d'abril o 1 de maig pot estar be,com ho veieu?
A mi em va b,a veure q hi diuen els companys.
A mi em van bé totes les dates que haviem dit menys 1 maig. :emoticon0011:

salvatge- www.forumdepesca.com
- Localització: costa brava
Reputació: 0
Data de registre: 31/12/2009
Doncs 1 maig descartat,24 abril,8 maig?

juby- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Localització: Manresa
Reputació: 1
Data de registre: 19/01/2010
Ok Juby, no m’ho vull perdre, em sembla perfecte ¡!!

salvatge escrigué:Ok Juby, no m’ho vull perdre, em sembla perfecte ¡!!
A mi em va perfecte el 8 de maig,¿pro marxariem el 7 maig a la mitja nit oi???

teniu ansias he nanos.......no ilusionarse que el delta no tot es or despres venen .......que si el delta tal que esta cremat que feia mala mar ,que el aigua estaba terbola el delta es el delta per cert moltes coses que concretar ,cuants som? hi ha gent que be en barca cuantes? els coches ens repartim? quedem a un puesto? compartim gastos?desembocadura,platja de la marquesa? jo crec que primer lo primer,la data despres quedar a algun puesto,on vaigi be a totom,repartirnos en els cotxes(contra menys cotxes millor) pista i cap al delta

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
sergispining escrigué:teniu ansias he nanos.......no ilusionarse que el delta no tot es or despres venen .......que si el delta tal que esta cremat que feia mala mar ,que el aigua estaba terbola el delta es el delta per cert moltes coses que concretar ,cuants som? hi ha gent que be en barca cuantes? els coches ens repartim? quedem a un puesto? compartim gastos?desembocadura,platja de la marquesa? jo crec que primer lo primer,la data despres quedar a algun puesto,on vaigi be a totom,repartirnos en els cotxes(contra menys cotxes millor) pista i cap al delta
Hola Sergispining,si miras la llista veuras qui som...de barcas crec que quatre,compartir gastos de les barcas,i amb al meu cotxe 4 hi cabem,el lloc de trovada esta per decidir,pro els que venen d'Olot crec q vindran per Vic,ja parlare amb el Salvatge.

vale anirem parlan,perque en 4 dies se acosten les dates......i ¡ nos pilla er toro ¡ tinc que preparar el arsenal de guerra

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: -5
Data de registre: 07/12/2009
Bona nit companys!!!
Per la KEDADA, hi poso cotxe i barca. Com diu en Sergi comencem a fer llista...
Quins nervis!!! jajaja
Quins nervis!!! jajaja

Re:S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia d'spinning al Delta.
salvatge escrigué:Bona nit companys!!!
Quins nervis!!! jajaja
Bona nit a tots,jo tambe hi poso el cotxe,hauriem de quedar en un lloc per marxar o no?En Llobarro45 i en Ruscles d'on sortiran...son d'Olot tambe?

Hola a tots/es
jo surto de Figueres però fins que no poseu les dates exactes no sé si podré venir.
per desgracia a la feina no hi ha distinció de festes , quan toca toca sigui dimecres ,diumenge o quan sigui...
en fi vosaltres poseu les dates i ja veuré el que puic fer
salut
jo surto de Figueres però fins que no poseu les dates exactes no sé si podré venir.
per desgracia a la feina no hi ha distinció de festes , quan toca toca sigui dimecres ,diumenge o quan sigui...
en fi vosaltres poseu les dates i ja veuré el que puic fer
salut

ruscles- www.forumdepesca.com
- Localització: cap aqui n'enllà
Data de registre: 18/01/2010
Pàgina 4 de 11 •
1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11 
Pàgina 4 de 11
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum