SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por CAP-ROIG Ayer a las 07:15
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Dj 24 Maig 2012, 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.
Pàgina 10 de 11 • Comparteixi •
Pàgina 10 de 11 •
1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 
Re: S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.
Les cares de felicitat ja son en si mateixes tota una cronica, la esta son els detalls . Felicitats
Re: S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.
Ostres felicitats a tots els que veu anar per allà al Delta a Pescar, quina passada, quins troços de Palomides, em fan tremolor només veure-ho, si s'enfà una kedada pel Juliol m'apunto això ha de ser una flipada viura-ho.
Salut i Força al Delta per molts anys.
Salut i Força al Delta per molts anys.

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009
juby en parlàvem amb el pep a la barca tot mirant-vos de lluny com pescàveu el dissabte a la tarda tu i el teu cunyat pecadors normals com naltros però la teva nena coi noi quin estil, se li beuen maneres he "no m’estranya que et foti canya" amb una concentració d’allò mes.
m’alegro que diumenge triomfa-ho tant, ha i merci per tot ( que potser no tu avia dit) encantat de compartir uns bons moments de pesca
fins un altre
m’alegro que diumenge triomfa-ho tant, ha i merci per tot ( que potser no tu avia dit) encantat de compartir uns bons moments de pesca
fins un altre

usuari- www.forumdepesca.com
- Edat: 54
Reputació: 0
Data de registre: 25/01/2010
Ja l'hi dire, l'hi fareu pujar els colors jaja!!!va ser un plaer....ja hi tornarem!!!

juby- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Localització: Manresa
Reputació: 1
Data de registre: 19/01/2010
uuuuuhoooooo !!! preciosa colometaaaaa !!!!!!!
M'en alegro que ho passeu tan bé al delta...es tan bonic...per cert...no vareu fer més fotos
es igual si no son de peixos de la desembocadura, del garxal, que més dona
salutacions
M'en alegro que ho passeu tan bé al delta...es tan bonic...per cert...no vareu fer més fotos
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Data de registre: 23/06/2009
Us poso quatre fotos més:
En Becader comentant la jugada...

Calma total i al fons salvament maritim, jejeje sort en vam tenir!

Quin luxe, a en Becader no li calia res més...

Quin parell!

Gracies companys i records de la dona!!!
En Becader comentant la jugada...

Calma total i al fons salvament maritim, jejeje sort en vam tenir!

Quin luxe, a en Becader no li calia res més...

Quin parell!

Gracies companys i records de la dona!!!

Molt guapes les fotos..... i quina salibera....

LLOBARRO45- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Data de registre: 10/02/2010
bona peça i bones fotos.
Enhorabona Juby!
Enhorabona Juby!

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
En BEcader i el seu pomatomus saltatrix brontosàuric
A mi un com aquest se'm va endur el meu saltiga sacrifice preferit. Snif, snif. Tot el fil rosegat després d'unes quantes estirades i au, 'dios muy buenas, que es va emportar un píercing ben guapo. Snif, snif.
D'aquests n'hi ha forces i ja fa algunes setmanes que se sent que ja se'n comencen a veure (Oooooooot....) però sempre m'han tallat el fil enduent-se'm jigs, artificials i metralletes i mai he pogut observar de la vora aquestes dents que tant encuriosit em tenen. Deuen ser com les dentotes d'un congre que són capaces de tallar una cameta d'acer si li deixes suficient estona??? o són unes dents triangulars que tallen el fil com un ganivet??? el fil sempre surt rosegat, més que no pas amb un tall net. Però el tallen en pocs segons amb una facilitat com si fos mantega fosa. A veure si algun dia en tinc un i el puc observar de la vora...
Un altre alicient per a seguir solcant les ones.
Martí.
D'aquests n'hi ha forces i ja fa algunes setmanes que se sent que ja se'n comencen a veure (Oooooooot....) però sempre m'han tallat el fil enduent-se'm jigs, artificials i metralletes i mai he pogut observar de la vora aquestes dents que tant encuriosit em tenen. Deuen ser com les dentotes d'un congre que són capaces de tallar una cameta d'acer si li deixes suficient estona??? o són unes dents triangulars que tallen el fil com un ganivet??? el fil sempre surt rosegat, més que no pas amb un tall net. Però el tallen en pocs segons amb una facilitat com si fos mantega fosa. A veure si algun dia en tinc un i el puc observar de la vora...
Martí.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 50
Data de registre: 12/08/2009
Tola escrigué:A mi un com aquest se'm va endur el meu saltiga sacrifice preferit. Snif, snif. Tot el fil rosegat després d'unes quantes estirades i au, 'dios muy buenas, que es va emportar un píercing ben guapo. Snif, snif.
Uploaded with ImageShack.us
Martí.

LLOBARRO45- www.forumdepesca.com
- Edat: 26
Localització: CAN MUSCLO FARCIT
Data de registre: 10/02/2010
Gràcies per les fotos !!! Uf la segona !!! Bona bona boooooona.
La curva, la punta, la barra, la desembocadura el sol sortint....
salutacions

fran- www.forumdepesca.com
- Edat: 27
Localització: valles occidental
Data de registre: 23/06/2009
Que nois!!!! quan voleu fer el següent round?

desde terra o barca? O.o
Gràcies per aquestes cròniques i sobretot per les fotos...moment de relax.
Salut.-
Salut.-

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
sí senyor! enhorabona JUby! m'heu fet gaudir de valent!
si mai puges per aqui dalt, sàpigues que tens la meva barca a la teva disposició. No prometo peixos...
quines pescades! ja et veig amb el palometó darrera l'esquer i tu tremolant les cames! molt bé! i teniu raó: és preciós el Delta, unes fotos molt maques!
si mai puges per aqui dalt, sàpigues que tens la meva barca a la teva disposició. No prometo peixos...
quines pescades! ja et veig amb el palometó darrera l'esquer i tu tremolant les cames! molt bé! i teniu raó: és preciós el Delta, unes fotos molt maques!
Raül- www.forumdepesca.com
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Pàgina 10 de 11 •
1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 
Pàgina 10 de 11
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum