MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.

Pàgina 6 de 7 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.

Missatge  sergispining el Dj 06 Maig 2010, 19:01

ME SAP MOLT GREU DE NO ANAR (per mi el delta es lo maxim) pero el temps no acompanya (no es per desanimaros ) he trucat als companys del delta i les condicions no son bones,hi bufa llevant,les aigues son terbolas i nomes surten llobarros i sorells (bueno nomes segons com es mire es una bona noticia)UN CONSELL COMPANYS SI FA MOLT DE MAR ,jo aniria de riumar cap a dalt fins arribar a amposta , o probar en sant carles aprop del port i buscar aigues mes tranquiles SALUT SORT I FORÇA PEIXOS COMPANYS .
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: S'acosta la primavera,moviment de peixos...Kedada per un dia de spinning al Delta.

Missatge  juby el Dj 06 Maig 2010, 19:14

Ostres sergi,quin mal rollo....haurem de pasegar em bicicleta
juby
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pirata Blanc el Dj 06 Maig 2010, 19:33

Bé doncs, com que el temps no ha acompanyat i jo la veritat és que ho tenia força cardat, nosaltres estem mirant les dates del 22 o el 29 de maig per poder anar en funció del temps i de les plujes, els que pogueu venir ja podeu començar a mirar la disponibilitat, ja seguirem mirant al cel a veure que fa....
Pirata Blanc
www.forumdepesca.com

Data de registre : 04/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dl 10 Maig 2010, 09:22

Cony!!!becader pensava que hauries fet una mica de conica de divendres i dissabte!!!!per mi tambe va ser un plaer pescar amb vosaltres i vaig riure molt!!!!ara marxo cap a reus tot el dia,havia[left]m si el vespre tinc una estona per posar quatre fotos!!!
juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dl 10 Maig 2010, 15:21

Enhorabona companys!!!
Molta diversió i moltes captures, m’alegro molt de que us hagi anat tot tant bé.
També us tinc que dir que meu posat molt i molt nerviós, més ben dit des de la trucada del divendres vespre que n’estic i que qualsevol dia d’aquest apareix-ho per allà baix.
Felicitats!!!
salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dl 10 Maig 2010, 23:08

La sortida al Delta va anar més o menys així:
Ens trobem amb en Becader i Nopican per allà les 11:30 del divendres, jo ja feia una horeta que voltava per allà sense moviment. La mar estava llisa i vam anar cap a fora, de tan en tan veiem ocells que es tiraven i nosaltres cap allà pero no sortia res al cap d'una estona vam decidir entrar al riu i a uns 400m de la desembocadura ens deixàvem arrossegar avall per la corrent i a la poca estona...peix a la vista! li han seguit al Nopican i de fet ens el seguien a tots tres quins nervis! però no s'enganxaven...
Anem a dinar i ens hi tornem a posar a les 16h fins que per fi a en Becader li van fuma estrebada, un parell d’embranzides i es peta el fil, quin tallahams! ostres un pencil popper de Yozuri menys a la caixa d'en Bacader, jejejeje però cap problema en té un altra d'igual, que foll! el posa i sí li tornen a embocar un parell d’embranzides i peta el fil (això em sona, jajaja) aquest cop un palometon de tres que li seguien, no era pas l'unic... a tots ens els seguien pero carai que difícil fins que pam! ara em pica a mi i després d'unes sortides de fil la primera peça, un palometon. Vam seguir una estoneta més i tot seguia igual uns quants empaits més pero sense picar, quin fart de patir!!! Decidim que era hora de plegar vaig per posar la marxa endavant i la barca només anava enrere, no sabia si eren les birres o què, ens hauríeu d'haver vist les cares la corrent ens duia cap a fora, jo ja estava treien els xalecus quan vaig veure uns altres pescadors (els únics en tota la desembocadura) que amablement ens van remolcar fins l'embarcader (ara ja sé que podia canviar la marxa manualment, cosa de novato).

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ruscles el Dt 11 Maig 2010, 00:53

felicitats companys,

imagino que ho vareu passar d'allò més be, molt maca la captura.

a veure quan es pot repetir això i ens podem juntar més colla ,

pirata blanc jo potser pel 29........estarem en contacte

salut a tots/es
ruscles
www.forumdepesca.com

Localització : cap aqui n'enllà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 11 Maig 2010, 01:06

Dissabte: Al matí arreglàvem la barca i a la tarda ens hi tornem a posar, el temps ens acompanya i en Becader i Nopican lloguen una barca jo surto amb la xicota i el cunyat, quant ens trobem ja tenen un tallahams de molt bon tamany i ens comenten que hi ha menys activitat que ahir. Els turistes que es passegen pel Delta han tingut espectacle inclòs! i no us ho perdeu, amb quin esquer el va treure? amb el mateix pencil que el divendres va perdre per duplicat comprat aquell mateix dissabte, que bo!
Nosaltres també vam tenir varis empaits amb algun atac, veure dos o tres palemoteons seguin-te el pencil...quin tremolor!
A les 19h m'acomiadava del Jordi i del Pep, molt trempats espero tornar-hi a coincidir.
Això es la desembocadura, pescant a plaer poca gent i poc moviment de barques:

Em falten les fotos d'en Pep, si trobeu un pencil popper pel Delta ja sabeu de qui és, jejejeje
juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 11 Maig 2010, 01:30

Diumenge: Avui tenim poqueta estona, hem quedat per dinar...i a més no hem matinat gaire. A les 9 estem a l'aigua amb l'Elsa, al cunyat li fan mal les mans els peus i el cap jajajaja i no ve. Encara no tinc el popper preparat que sento - ja el tinc!- collons, em giro i ja no el té torna a tirar i ja veiem l'estela darrere el pencil, pam! aquest cop si que si! un tallahams.

Fins a les 12h pràcticament no veiem moviment, comentem que ja no estan per aquí i de cop quan menys ens ho esperàvem patam! ataquen a prop de la barca i ostres dos tallahams en un mateix popper una popera per cada un, aquest cop en veiem pocs però no s'ho pensen gens ataquen sense miraments, en surt només un...que us pensàveu! tornem a passar pel mateix punt i ens ataquen a tots dos, però els fallem...mirem el rellotge i ja arribem tard hem de marxar quina putada!!!

A veure si ho repetim amb més colla!
Salut i bona pesca.
juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dt 11 Maig 2010, 10:40

Enhorabona per a tots, perquè us ho vàreu passar molt bé. Feu cara de felicitat !
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dt 11 Maig 2010, 11:11

Les cares de felicitat ja son en si mateixes tota una cronica, la esta son els detalls . Felicitats
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 11 Maig 2010, 11:21

Ostres felicitats a tots els que veu anar per allà al Delta a Pescar, quina passada, quins troços de Palomides, em fan tremolor només veure-ho, si s'enfà una kedada pel Juliol m'apunto això ha de ser una flipada viura-ho.

Salut i Força al Delta per molts anys.
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  usuari el Dt 11 Maig 2010, 16:40

juby en parlàvem amb el pep a la barca tot mirant-vos de lluny com pescàveu el dissabte a la tarda tu i el teu cunyat pecadors normals com naltros però la teva nena coi noi quin estil, se li beuen maneres he "no m’estranya que et foti canya" amb una concentració d’allò mes.
m’alegro que diumenge triomfa-ho tant, ha i merci per tot ( que potser no tu avia dit) encantat de compartir uns bons moments de pesca
fins un altre
usuari
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Data de registre : 25/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 11 Maig 2010, 17:03

Ja l'hi dire, l'hi fareu pujar els colors jaja!!!va ser un plaer....ja hi tornarem!!!
juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 11 Maig 2010, 21:52

uuuuuhoooooo !!! preciosa colometaaaaa !!!!!!!
M'en alegro que ho passeu tan bé al delta...es tan bonic...per cert...no vareu fer més fotos bounce bounce bounce es igual si no son de peixos de la desembocadura, del garxal, que més dona

salutacions Laughing
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 11 Maig 2010, 22:24

Us poso quatre fotos més:
En Becader comentant la jugada...

Calma total i al fons salvament maritim, jejeje sort en vam tenir!

Quin luxe, a en Becader no li calia res més...

Quin parell!

Gracies companys i records de la dona!!!
juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 12 Maig 2010, 13:16

Molt guapes les fotos..... i quina salibera.... affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dc 12 Maig 2010, 14:44

bona peça i bones fotos.
Enhorabona Juby!

kurry
www.forumdepesca.com

Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

En BEcader i el seu pomatomus saltatrix brontosàuric

Missatge  Tola el Dc 12 Maig 2010, 16:44

A mi un com aquest se'm va endur el meu saltiga sacrifice preferit. Snif, snif. Tot el fil rosegat després d'unes quantes estirades i au, 'dios muy buenas, que es va emportar un píercing ben guapo. Snif, snif.

D'aquests n'hi ha forces i ja fa algunes setmanes que se sent que ja se'n comencen a veure (Oooooooot....) però sempre m'han tallat el fil enduent-se'm jigs, artificials i metralletes i mai he pogut observar de la vora aquestes dents que tant encuriosit em tenen. Deuen ser com les dentotes d'un congre que són capaces de tallar una cameta d'acer si li deixes suficient estona??? o són unes dents triangulars que tallen el fil com un ganivet??? el fil sempre surt rosegat, més que no pas amb un tall net. Però el tallen en pocs segons amb una facilitat com si fos mantega fosa. A veure si algun dia en tinc un i el puc observar de la vora...

Un altre alicient per a seguir solcant les ones.

Martí.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 12 Maig 2010, 21:26

Tola escrigué:A mi un com aquest se'm va endur el meu saltiga sacrifice preferit. Snif, snif. Tot el fil rosegat després d'unes quantes estirades i au, 'dios muy buenas, que es va emportar un píercing ben guapo. Snif, snif.

D'aquests n'hi ha forces i ja fa algunes setmanes que se sent que ja se'n comencen a veure (Oooooooot....) però sempre m'han tallat el fil enduent-se'm jigs, artificials i metralletes i mai he pogut observar de la vora aquestes dents que tant encuriosit em tenen. Deuen ser com les dentotes d'un congre que són capaces de tallar una cameta d'acer si li deixes suficient estona??? o són unes dents triangulars que tallen el fil com un ganivet??? el fil sempre surt rosegat, més que no pas amb un tall net. Però el tallen en pocs segons amb una facilitat com si fos mantega fosa. A veure si algun dia en tinc un i el puc observar de la vora...

Un altre alicient per a seguir solcant les ones.

Uploaded with ImageShack.us

Martí.
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 13 Maig 2010, 00:09

affraid affraid

Gràcies per les fotos !!! Uf la segona !!! Bona bona boooooona.
La curva, la punta, la barra, la desembocadura el sol sortint....

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dl 17 Maig 2010, 22:26

Que nois!!!! quan voleu fer el següent round?
juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dl 17 Maig 2010, 22:58

desde terra o barca? O.o
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 18 Maig 2010, 00:43

Gràcies per aquestes cròniques i sobretot per les fotos...moment de relax.

Salut.-
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 18 Maig 2010, 09:39

sí senyor! enhorabona JUby! m'heu fet gaudir de valent!

si mai puges per aqui dalt, sàpigues que tens la meva barca a la teva disposició. No prometo peixos...

quines pescades! ja et veig amb el palometó darrera l'esquer i tu tremolant les cames! molt bé! i teniu raó: és preciós el Delta, unes fotos molt maques!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 7 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum