MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Esquers per les pajareres

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Esquers per les pajareres

Missatge  Admin el Dj 23 Abr 2009, 22:25

Hola a tots!

Aquí us poso un parell d'esquers d'spinning que són força pesats i fàcils de llençar fins i tot amb una canya de jigging si és d'una acció lleugera. El Jackson es pot fer servir també pel curri, no aguanta molta velocitat però s'enfonsa una mica, el Maria no ho he provat encara. Tots 2 models tenen uns colors molt hologràfics i són ideals per llençar a les pajareres, doncs al pesar una mica, es llencen molt bé i no és difícil fer-los nedar correctament. És una bona alternativa per als qui solen fer spinning amb jigs petits enlloc de rapales.

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Esquers per les pajareres

Missatge  kurry el Dv 24 Abr 2009, 13:19

Aquests esquers no els he provat, però el jig "Mucho Lucir" de la casa Maria sempre m'ha donat molts bons resultats, he tret varies espècies diferents.
A veure si aquesta versió de spinning també funciona igual de bé!

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dv 24 Abr 2009, 16:02

Tinc tots dos, pro encara els haig de probar, ja veurem.

El seu pes pot ser clau per llancarlo mes lluny, tenen bona pinta. Wink

Salut.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 28 Abr 2009, 01:46

Veig que no sóc l'únic que té esquers a la caixa que no ha provat mai... Em sembla que és una malaltia molt estesa entre els pescadors....

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 30 Maig 2009, 00:30

jo tinc el jackon, llença i neda molt bé però val una pasta! Per cert, també tinc uns quants ferros per estrenar...
és més, no em fareu creure que ningú del forum porta un peixicu de clauer! Tinc tres clauers amb artificials dels bons, i tots han pescat alguna cosa!
Si ja ho diu la dona que estic malalt...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dl 01 Jun 2009, 11:23

no se quant pesen aquests peixos... Però si no pesen com un jig, difícilment podrem llençar-los lluny.
Jo sempre llenço jigs a les pajareres, després el deixo que s'enfonsi uns quant metres al mig de la menjadora i recollida a cops, com fem amb el jigging vertical. Funciona prou bé.
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 01 Jun 2009, 23:13

Ara no sé lo que pesaven exactament, me sembla que 28 grams o algo així... Amb la canya de jigging molt difícils de llençar bé, aquests per anar bé han de ser amb la de spinning directament

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 02 Jun 2009, 01:39

El jacskon pesa uns 28 gr i té 7cm. Llença molt bé i neda com un peix, però encara no l'he estrenat!
L'altre dia al Cap Norfeu es succeïen les pajareres... Els primers tirs els vaig fer amb el mucho lucir de color rosa i PAM!! biso de kg! Després vam fer dos aranyes i com que no ens fan gaire gràcia vaig muntar metralletes + jig petit. Vam pescar forces oblades (dos cops de tres en tres!). Quan desapareixien les pajareres ens acostavem a les pedres i amb un fons d'uns 20-30m i on comença la roca vaig fer tres pagres petits (com tiren!). Però el cabró del meu company al migdia va clavar un dento d'uns dos kg!!! i amb una de les plomes!!!!
A les pajareres, de tant en tant deixeu caure els jigs fins el fons... hi ha sorpreses!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dt 02 Jun 2009, 08:37

jo o tindre que provar de llençar a les pajareras, ja que no o e fet mai, sempre les treballem al curri amb plumes i dificilment en passis una sense picade, salut
josep
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dt 02 Jun 2009, 20:50

hola company, si amb permets et donaré la rao de perque no s´ha de fer curri a les pajareras.

Veuras, cuan trobis una pajarera acostat lo suficient per poguer llenca el jigg, aixi no la desfaras, si pases per sobre fent curri la desfaras normalment.

Aixo nomes es el meu consell, tu fes el que et sembli.

Pero ho dic per la experiencie que hi tinc.

Salut i bona pesca.

Pots pescar cada vegade que pasis fent curri, pero si et quedas al marge, pescaras fins que s acabi.
arb58
www.forumdepesca.com

Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 02 Jun 2009, 23:41

tens raó, si ens quedem tots al marge hi ha peix per tothom! Sovint hi ha algun espavilat que es fot pel mig, normalment no pesca res, i no deixa pescar res més als altres!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  llampugaire el Dc 03 Jun 2009, 15:42

arb58 escrigué:hola company, si amb permets et donaré la rao de perque no s´ha de fer curri a les pajareras.
Veuras, cuan trobis una pajarera acostat lo suficient per poguer llenca el jigg, aixi no la desfaras, si pases per sobre fent curri la desfaras normalment.
tens raó, però de vegades la mola de peix es desplaça molt ràpidament i no pots estar aturant i engegant el barco. Llavors no queda més remei que fer curri: tirar una línia un xic llarga i fer passades en semicercle per fora la mola de peix, de manera que l'embarcació no travessi la mola però l'esquer hi passi pel mig.
Evidentment, això només funciona si ets la única embarcació que hi ha.

Per cert, els que travessen la mola tot i veure que tu hi estàs llençant el jig són uns @k%÷\B¶™️ƒ∫å€∂ Evil or Very Mad
llampugaire
www.forumdepesca.com

Edat : 56
Localització : Palamós
Data de registre : 25/03/2009

http://llampuga.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dc 03 Jun 2009, 23:55

jo fa mols anys que faig el curri, y mai paso per sobre la pajarera, normalment porto les lineas sobre els 100 metres de distancia, i las borejo de manera que per sobre nomes passin els esquers,salut
josep
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dt 23 Jun 2009, 15:54

teixi escrigué:jo fa mols anys que faig el curri, y mai paso per sobre la pajarera, normalment porto les lineas sobre els 100 metres de distancia, i las borejo de manera que per sobre nomes passin els esquers,salut
josep

Ojalá hi hagués molts que tinguessin la mateixa actitud que tu..als que ens agrada fer spinning, ens posem a una distància prudencial, i de veritat que sap molt malament quan arriba un i passa per el mig de la pajarera.

I parlant sobre el tema principal, pues en una pajarera cualsevol peixet pot ser bó, ja sigui un jig, un minow, un vinilo, en teoría s'ha d'intentar imitar al máxim el peix pasto que están menjant, però també hi han dies que llençis el que llençis piquen...com hi han dies que no ets capaç de clavar res...

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 01 Maig 2010, 17:37

Reobriré aquest tema que vaig obrir fa més d'un any perquè l'altre dia vaig rescatar de la caixa d'esquers un peixicu que feia 2 anys que tenia aparcat... És el Maria Viva parade, que el vaig comprar seguint els consells de varis pescadors que m'havien dit que era mèl per a les pajareres. El vaig provar moltes vegades i mai vaig tenir cap resultat, el vaig deixar abandonat a la caixa dels "destronats", fins ara fa 15 dies.
Fa 15 dies, els tripulants de la Bala Perduda ens vam trobar immersos enmig d'una gran saltada de bonítols que no s'acabava mai, podiem llençar tantes vegades com volíem i si es dissolia, es tornava a crear aquella bogeria de peix saltant fora de l'aigua. Estàvem provant amb el Hart Glaze i amb el Yozuri Metallic Sardine però va aparèixer l'Alex i sen's va posar al costat i el molt ... tenia moltes més picades que nosaltres, ens va dir que feia servir el Maria Viva Parade.
El vaig treure de la capseta dels desterrats, el pobre tenia la potera que fotia fàstic de rovellada, però vaig decidir posar-lo. Llavors, va donar un tomb el dia, la cosa va millorar molt.
Potser és que he agafat més experiència amb l'spinning durant aquest any però he descobert que aquest jig va de collons, si lo dónes la velocitat que vol, ve nedant amb un moviment sexy sense quasi haver-li de donar moviment a la canya.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  usuari el Dg 02 Maig 2010, 23:04

Molt be kruskis, merci per deixar-me fotre-li el ull intentare muntar el Maria Viva parade abiam si surt un bon streamer
usuari
www.forumdepesca.com

Data de registre : 25/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 02 Maig 2010, 23:11

Les meves preferències no són per cap d'aquests dos esquers que presenteu. El Maria duplex neda força malament i costa una pasta tridimensional. Si no vaig errat, pesca 35g. El Jackson encara més pasta, però neda una mica millor.

Entre un i l'altre, prefereixo un mucho lucir, amb diferència. Tants en perdi, tants me'n compraré.

El Jackson o el Maria duplex només els trobo utilitat quan els bisos estan en profunditat amagats de tanta barca i munto una metralleta a profunditat.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 02 Maig 2010, 23:38

el viva parade està bé, el glazze també... però és que amb una saltada de bonítols piquen amb qualsevol! no és qüestió del ferro, sinó del moviment.

no sé on us vaig escriure un relat. PEr no perdre temps desenganxant jigs (de vegades venen molt ben clavats) el que vaig fer era obrir el mosquetó i canviar el jig. En mitja horeta en vaig treure set, i tots set amb jigs diferents, amb colors diferents i gramatges diferents.

no és qüestió de gust, sinó de moviment sexy

no us obsessioneu amb marques, ni compreu els més cars. Tots funcionen. Paraula.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 03 Maig 2010, 01:36

Tens raó Tola, aquest post el vaig obrir fa més d'un any, si l'obrís ara, de ben segur que ni el Duplex, ni els Jackson serien la meva elecció. Jo em quedo amb Mucho Lucir, Glaze, Metallic Sardine, L-Jack i el meu nou amor.... Viva parade.

De totes maneres, el més polivalent és el Mucho Lucir, tot i es pela més que la òstia, de seguida et quedes sense hologràfic. Per als amants d'aquest jig, també hi ha la versió barata, el Lucifer de la casa Kali:

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 03 Maig 2010, 10:04

Krusquis, Crusquis....

Certament que el mucho lucir es pela que fa fàstic. Però... però... però per això hi ha l'enginy! impregna'l de pega assessina d'aquesta que enganxa en dos minuts i quedarà revestit d'una capa dura com el formigó, que ni els dèntols podran trencar-lo amb les seves dentotes.

I si llences ran de roques, mira de no llençar massa fort, que entra a l'aigua de cul i si pica contra les roques, et quedarà l'anella de darreres ben escatxarrada i el cul del Mucho lucir, escarxofat talment com si hagués passat un Carnaval a Sitges. Te lo dice prudencio...
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dl 03 Maig 2010, 16:33

Hola nens!el viva parade el vaig coneixar la temporada pasada com be sap Tola,es exemplar amb capturas pero te un petit defecte gue el podeu arreglar senzillament,tinc 2 un meu unaltre del nano,curiosament cumprat a dues botigas diferentes y me e a dunat gue entra aigua al seu interior tots 2 posan el plastic de un color blanguinos el gue e fet es xucla el aigua salada del interior,bahh!!!quin fastic y despres le e sellat amb unes gotas de "araldiit"aguella pega gue ba amb 2 conponents,una gota a cada extrem y de cine.Despres pergue recupers una mica el "sexu atil"le inprecnat amb un barnis gue es barniz ceramic,gue el faig servi per dona brillo als uyalls dels senglars.Demau barnis ceramic a qualsevol drogueria y araldit per sella y de cine.
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 03 Maig 2010, 23:01

Ho hauré de provar!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 03 Maig 2010, 23:22

Tola escrigué:Krusquis, Crusquis....

Certament que el mucho lucir es pela que fa fàstic. Però... però... però per això hi ha l'enginy! impregna'l de pega assessina d'aquesta que enganxa en dos minuts i quedarà revestit d'una capa dura com el formigó, que ni els dèntols podran trencar-lo amb les seves dentotes.

I si llences ran de roques, mira de no llençar massa fort, que entra a l'aigua de cul i si pica contra les roques, et quedarà l'anella de darreres ben escatxarrada i el cul del Mucho lucir, escarxofat talment com si hagués passat un Carnaval a Sitges. Te lo dice prudencio...

El problema de la pega com dius Tola, és que te que estar ben segellat, i després al poc temps engrogueix molt i és veu poc l'holografia. El millor és submergir el jig amb resina epoxi, et queda ben segellat i no engrogueix.

salut.-
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dt 04 Maig 2010, 11:43

hos en deixeu un d'aquest tipus! de 16€
El IMA japan 30gr 90mm una marca que es dedica molt al mar!

Salut!
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dt 04 Maig 2010, 14:52

Jo, definitivament, em quedo amb el Mucho Lucir i els Glaze.
El Mucho Lucir m'ha fet captures tot i estar del tot pelat! jejeje és infalible!
Ara haig de provar el Lucifer...

kurry
www.forumdepesca.com

Localització : L'Escala o Palamós, Girona

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo