SHARE
Últimos temas
» FELICITEU-LO!!!por Anna-74 Ayer a las 21:35
» BOBINA STRADIC 6000
por LLOBARRO45 Ayer a las 19:16
» Estic pescant!
por Dani Ayer a las 14:54
» Manipulació de peixos en la captura i solta, primera part
por Admin Dj 09 Feb 2012, 21:12
» Avui al matí he sortit
por kruskis Dj 09 Feb 2012, 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Dj 09 Feb 2012, 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
YOUTUBE
Espècies i la seva pesca
Pàgina 6 de 9 • Comparteixi •
Pàgina 6 de 9 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 
Re: Espècies i la seva pesca
collons Sergi, tu també estàs ben malalt... estem enganxats al fòrum! Que tens poca feina, tu també? Estic preparant les canyes per demà, a veure què et sembla:
-lesath 3m 20-80gr amb twinpo 5000 pel llobarro/ altres a l'escuma (crec que hi haurà mar de fons)
-lesath 2,4 60-120gr amb twinpo 6000 pel jigging o el que sigui (spinning bonito,...)
- daiwa dorado amb stella 8000 per la puta tonyina
- només em falta la nina inflable!
lo del lloc no ho puc dir pq vaig acompanyar a un mestre, i quan et diuen els millors llocs per pescar, no està bé esbombar-ho. Jo sempre us explico el que he après jo, el que pesco jo i els llocs que jo descobreixo. Els secrets dels altres són secrets. Ja ho sabeu.
conec tres tius que els he admirat sempre. Són pescadors metòdics, autèntics, dels que sempre van sols i ningú sap mai a on van i què pesquen. fa temps que els conec ( a un no massa) i, tot i saber que tinc barca (fet que t'obre moltes portes), no han volgut anar a pescar mai amb mi. Sempre donen llargues. Finalment he estat jo qui els ha explicat alguna cosa que amb els anys he après. Els he convidat hi els he obert els ulls amb coses que desconeixien. Llavors se m'han obert com un llibre. M'ensenyen moltes coses, algunes que no em serviran per pescar amb barca, però moltes sí. S'ha de saber explicar coses, però és més important aprendre a escoltar-ne i a callar els secrets dels altres. Costa molt entrar en el món dels caçadors de llops pq és una pesca molt difícil i plena de secrets (i d'enveges!).
Ja em coneixeu, sóc un fanfarró. M'agrada explicar coses, massa coses. La qüestió és que no vull explicar el que m'ensenyen els mestres, pq es mereixen el meu respecte, i el de tots. ës molt fàcil anar a pescar bonítols amb mi quan hi són, i quan no donen la cara, els trobo. Però si no els explico què fan malament, no en treuen cap. Quan van comprovar això, vam entendre que ens necessitàvem. La unió fa la força, i la confiança amb el que pesques, fa l'amistat. No hi ha cap peix a mar que valgui tant com l'amistat d'un company.
Potser demà baixaré amb un d'aquests mestres, i el primer que m'ha preguntat, és si l'ensenyaré a pescar. Collons penso jo, si et convido és perquè vull aprendre coses de tu... què vols que t'ensenyi jo? Llavos he comprès que potser sí faig alguna cosa més que explicar cròniques i fer-me el fanfarró.
desitgeu-me sort, que si va bé, us posaré fotos i rollos!
-lesath 3m 20-80gr amb twinpo 5000 pel llobarro/ altres a l'escuma (crec que hi haurà mar de fons)
-lesath 2,4 60-120gr amb twinpo 6000 pel jigging o el que sigui (spinning bonito,...)
- daiwa dorado amb stella 8000 per la puta tonyina
- només em falta la nina inflable!
lo del lloc no ho puc dir pq vaig acompanyar a un mestre, i quan et diuen els millors llocs per pescar, no està bé esbombar-ho. Jo sempre us explico el que he après jo, el que pesco jo i els llocs que jo descobreixo. Els secrets dels altres són secrets. Ja ho sabeu.
conec tres tius que els he admirat sempre. Són pescadors metòdics, autèntics, dels que sempre van sols i ningú sap mai a on van i què pesquen. fa temps que els conec ( a un no massa) i, tot i saber que tinc barca (fet que t'obre moltes portes), no han volgut anar a pescar mai amb mi. Sempre donen llargues. Finalment he estat jo qui els ha explicat alguna cosa que amb els anys he après. Els he convidat hi els he obert els ulls amb coses que desconeixien. Llavors se m'han obert com un llibre. M'ensenyen moltes coses, algunes que no em serviran per pescar amb barca, però moltes sí. S'ha de saber explicar coses, però és més important aprendre a escoltar-ne i a callar els secrets dels altres. Costa molt entrar en el món dels caçadors de llops pq és una pesca molt difícil i plena de secrets (i d'enveges!).
Ja em coneixeu, sóc un fanfarró. M'agrada explicar coses, massa coses. La qüestió és que no vull explicar el que m'ensenyen els mestres, pq es mereixen el meu respecte, i el de tots. ës molt fàcil anar a pescar bonítols amb mi quan hi són, i quan no donen la cara, els trobo. Però si no els explico què fan malament, no en treuen cap. Quan van comprovar això, vam entendre que ens necessitàvem. La unió fa la força, i la confiança amb el que pesques, fa l'amistat. No hi ha cap peix a mar que valgui tant com l'amistat d'un company.
Potser demà baixaré amb un d'aquests mestres, i el primer que m'ha preguntat, és si l'ensenyaré a pescar. Collons penso jo, si et convido és perquè vull aprendre coses de tu... què vols que t'ensenyi jo? Llavos he comprès que potser sí faig alguna cosa més que explicar cròniques i fer-me el fanfarró.
desitgeu-me sort, que si va bé, us posaré fotos i rollos!
Editat per darrera vegada per Raül el Dc 17 Feb 2010, 18:14, editat 1 cop en total
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 0
Data de registre: 27/05/2009
Hola sergi, mirat aixo.
www.elpezrosa.com
Salut.
www.elpezrosa.com
Salut.

arb58- www.forumdepesca.com
- Edat: 53
Localització: Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre: 13/03/2009
ostras¡¡¡¡.. que ...que emsebla? on vas a la gerra?el dia de la quedada si vens farem una prova,amb la teva canya i la meva del decarton ...¿et sorprendras?...home yo crec que amb aquet equip pots nar al carib trankilament(i jo pensava que estava enganxat¡¡¡)per lo del temps si treballo el que pasa que sempre vaig de mati de 6 a 2 i tinc una mica de temps mentres estic fen el sopar i el dinar per el dia seguent banyar el nen jugar una mica preparar el equip fer tonteries i postear al foro ... despres dimarts i dijous un curset a girona arribo ales 11 dormir i a les 5 tocan diana temps no tinc gaire pero me administro be ...jejejej.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
gracies arb58 ya els avia vist,pero ami me agradaria tocarlos a la tenda i aixi als veuria millor,hi han cosas impresionants

Anguilons de silicona tova. Picol'eau
Sergi, com a mínim els pots trobar a un parell de botigues de Barcelona. Vós i jo vam coincidir a la inauguració d'una d'elles no fa pas gaires mesos (un parell d'anys?). En tinc un saquet de 13cm però no m'han donat mai ni una captura. Ni una aranya, tant sols. També haig de dir que no acostumo a utilitzar-los. He arribat a la conclusió que la millor forma de moure'ls és o bé a barca parada en vertical algun dia que no hi hagi gaire corrent, o per spinning si porten el plom aquest amb el pitet.
El vídeo que adjunteu té trampa. Hi ha molt poca aigua a la galleda on el fa nedar i fàcilment pot fer-lo anar endavant i enrere. A spinning només el pots fer avançar o deixar-lo submergir i com que tens molt més fil, els moviments no són tant bruscs.
Per fer-lo anar amunt i avall, m'agrada més posar-li un plom sense pitet, ja sigui en forma de bala o la típica boleta que apretes amb les alicates. Per la recollida lineal, sí que millor posar-li el plom amb el pitet perquè si no no es mou gaire i és llàstima amb les possibilitats de moviment que té.
Si el llences a l'aigua amb el plom que duu pitet i té l'ham ben centrat dins l'anguiló, la caiguda va fent una espiral que no m'agrada gens. És una mica difícil aconseguir que tingui una caiguda lineal però amb sinuositats del cos. Cal que l'ham estigui ben centrat al cos de l'anguiló. Però això ja no és qüestió de l'anguiló, sinó destresa del pescador i aquí sí que segur que us en sortiu.
Total, que veient el vídeo aquest sembla que per fi hagin inventat la sopa d'all, però resulta que tampoc ho és.
N'hi ha de diferents colors. A les dues botigues de Barcelona que els he vist, en tenen de blancs (nacrats), platejats, marrons i alguna vegada em penso que gris fosc.
El vídeo que adjunteu té trampa. Hi ha molt poca aigua a la galleda on el fa nedar i fàcilment pot fer-lo anar endavant i enrere. A spinning només el pots fer avançar o deixar-lo submergir i com que tens molt més fil, els moviments no són tant bruscs.
Per fer-lo anar amunt i avall, m'agrada més posar-li un plom sense pitet, ja sigui en forma de bala o la típica boleta que apretes amb les alicates. Per la recollida lineal, sí que millor posar-li el plom amb el pitet perquè si no no es mou gaire i és llàstima amb les possibilitats de moviment que té.
Si el llences a l'aigua amb el plom que duu pitet i té l'ham ben centrat dins l'anguiló, la caiguda va fent una espiral que no m'agrada gens. És una mica difícil aconseguir que tingui una caiguda lineal però amb sinuositats del cos. Cal que l'ham estigui ben centrat al cos de l'anguiló. Però això ja no és qüestió de l'anguiló, sinó destresa del pescador i aquí sí que segur que us en sortiu.
Total, que veient el vídeo aquest sembla que per fi hagin inventat la sopa d'all, però resulta que tampoc ho és.
N'hi ha de diferents colors. A les dues botigues de Barcelona que els he vist, en tenen de blancs (nacrats), platejats, marrons i alguna vegada em penso que gris fosc.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 19
Data de registre: 12/08/2009
no soc al sergi que et penses,jo no vaig nar a cap inaguracio,pero apart de aixo encare que no neden be els bui provar (soc cap gros) despres poder els tindre avandonats en una capsa¡¡¡¡ pero els tindre ¡¡¡¡¡¡

ei Sergi, jo també vaig començar amb equips del decathlon! I qui no? En cara tinc alguna cosa per la barca. VEnien companys a pescar amb mi, amb canyes i carrets bons, i sempre em deien a veure quin dia em gastava els calès. Clar, com que els cabrons no han de pagar amarre ni nautica... ells anar comprant material i jo anar pagant factures... La qüestió és que a l'any passat em veia venir el segon fill... i poc temps d'anar a pescar aquest any. Així que vaig decidir invertir uns calerons amb bon material i n'estic molt content!
Ara ja ho tinc tot, només em falten els esquers d'en chinesteta! Aviat, aviat...
Ara ja ho tinc tot, només em falten els esquers d'en chinesteta! Aviat, aviat...
jo tambe copio algo un x-rap anguilons raglou i un invent de poper o paseante raro 

[/img]
[/img]
Raul et poso la foto de l'artificial que et vaig comentar que ens havia funcionat amb les llampu.. i altres peixos, fan 10 cm i pesan 20gr,ha sota el ranger rosa que deia i els que faig jo per comparar

juby- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: Manresa
Data de registre: 19/01/2010
mira... el del cap vermell ja el tinc. De rangers no en tinc cap, però els que fas tu són molt més guapos! Han d'anar molt bé! Estan molt currats i són molt realistes... a veure si et funcionen! Tu no vens mai pel golf de Roses? Ja m'agradaria veure com els fas moure!
El ranger que es fa servir, com els jigs?

Gabi- www.forumdepesca.com
- Edat: 47
Localització: Roses
Data de registre: 09/04/2009
em sembla que els rangers es recullen a superfície a tota castanya. VAn trencant la superfície de l'aigua, com si fos un peix que fuig d'un depredador. A l'anar tant ràpid, crida l'atenció però també falla moltes picades... va així no, experts?
Si Raul, tal com ho dius, perfecte.
Salut i bona pesca.
Salut i bona pesca.

arb58- www.forumdepesca.com
- Edat: 53
Localització: Llinars del Valles, Barcelona