MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Espècies i la seva pesca

Pàgina 4 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Espècies i la seva pesca

Missatge  Raül el Dc 17 Feb 2010, 19:39

collons Sergi, tu també estàs ben malalt... estem enganxats al fòrum! Que tens poca feina, tu també? Estic preparant les canyes per demà, a veure què et sembla:
-lesath 3m 20-80gr amb twinpo 5000 pel llobarro/ altres a l'escuma (crec que hi haurà mar de fons)
-lesath 2,4 60-120gr amb twinpo 6000 pel jigging o el que sigui (spinning bonito,...)
- daiwa dorado amb stella 8000 per la puta tonyina

- només em falta la nina inflable!

lo del lloc no ho puc dir pq vaig acompanyar a un mestre, i quan et diuen els millors llocs per pescar, no està bé esbombar-ho. Jo sempre us explico el que he après jo, el que pesco jo i els llocs que jo descobreixo. Els secrets dels altres són secrets. Ja ho sabeu.

conec tres tius que els he admirat sempre. Són pescadors metòdics, autèntics, dels que sempre van sols i ningú sap mai a on van i què pesquen. fa temps que els conec ( a un no massa) i, tot i saber que tinc barca (fet que t'obre moltes portes), no han volgut anar a pescar mai amb mi. Sempre donen llargues. Finalment he estat jo qui els ha explicat alguna cosa que amb els anys he après. Els he convidat hi els he obert els ulls amb coses que desconeixien. Llavors se m'han obert com un llibre. M'ensenyen moltes coses, algunes que no em serviran per pescar amb barca, però moltes sí. S'ha de saber explicar coses, però és més important aprendre a escoltar-ne i a callar els secrets dels altres. Costa molt entrar en el món dels caçadors de llops pq és una pesca molt difícil i plena de secrets (i d'enveges!).

Ja em coneixeu, sóc un fanfarró. M'agrada explicar coses, massa coses. La qüestió és que no vull explicar el que m'ensenyen els mestres, pq es mereixen el meu respecte, i el de tots. ës molt fàcil anar a pescar bonítols amb mi quan hi són, i quan no donen la cara, els trobo. Però si no els explico què fan malament, no en treuen cap. Quan van comprovar això, vam entendre que ens necessitàvem. La unió fa la força, i la confiança amb el que pesques, fa l'amistat. No hi ha cap peix a mar que valgui tant com l'amistat d'un company.

Potser demà baixaré amb un d'aquests mestres, i el primer que m'ha preguntat, és si l'ensenyaré a pescar. Collons penso jo, si et convido és perquè vull aprendre coses de tu... què vols que t'ensenyi jo? Llavos he comprès que potser sí faig alguna cosa més que explicar cròniques i fer-me el fanfarró.

desitgeu-me sort, que si va bé, us posaré fotos i rollos!

Editat per darrera vegada per Raül el Dc 17 Feb 2010, 20:14, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dc 17 Feb 2010, 20:13

Hola sergi, mirat aixo.

www.elpezrosa.com

Salut.

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 17 Feb 2010, 20:52

ostras¡¡¡¡.. que ...que emsebla? on vas a la gerra?el dia de la quedada si vens farem una prova,amb la teva canya i la meva del decarton ...¿et sorprendras?...home yo crec que amb aquet equip pots nar al carib trankilament(i jo pensava que estava enganxat¡¡¡)per lo del temps si treballo el que pasa que sempre vaig de mati de 6 a 2 i tinc una mica de temps mentres estic fen el sopar i el dinar per el dia seguent banyar el nen jugar una mica preparar el equip fer tonteries i postear al foro ... despres dimarts i dijous un curset a girona arribo ales 11 dormir i a les 5 tocan diana temps no tinc gaire pero me administro be ...jejejej.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 17 Feb 2010, 20:55

gracies arb58 ya els avia vist,pero ami me agradaria tocarlos a la tenda i aixi als veuria millor,hi han cosas impresionants

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Anguilons de silicona tova. Picol'eau

Missatge  Tola el Dc 17 Feb 2010, 22:46

Sergi, com a mínim els pots trobar a un parell de botigues de Barcelona. Vós i jo vam coincidir a la inauguració d'una d'elles no fa pas gaires mesos (un parell d'anys?). En tinc un saquet de 13cm però no m'han donat mai ni una captura. Ni una aranya, tant sols. També haig de dir que no acostumo a utilitzar-los. He arribat a la conclusió que la millor forma de moure'ls és o bé a barca parada en vertical algun dia que no hi hagi gaire corrent, o per spinning si porten el plom aquest amb el pitet.

El vídeo que adjunteu té trampa. Hi ha molt poca aigua a la galleda on el fa nedar i fàcilment pot fer-lo anar endavant i enrere. A spinning només el pots fer avançar o deixar-lo submergir i com que tens molt més fil, els moviments no són tant bruscs.

Per fer-lo anar amunt i avall, m'agrada més posar-li un plom sense pitet, ja sigui en forma de bala o la típica boleta que apretes amb les alicates. Per la recollida lineal, sí que millor posar-li el plom amb el pitet perquè si no no es mou gaire i és llàstima amb les possibilitats de moviment que té.

Si el llences a l'aigua amb el plom que duu pitet i té l'ham ben centrat dins l'anguiló, la caiguda va fent una espiral que no m'agrada gens. És una mica difícil aconseguir que tingui una caiguda lineal però amb sinuositats del cos. Cal que l'ham estigui ben centrat al cos de l'anguiló. Però això ja no és qüestió de l'anguiló, sinó destresa del pescador i aquí sí que segur que us en sortiu.

Total, que veient el vídeo aquest sembla que per fi hagin inventat la sopa d'all, però resulta que tampoc ho és.

N'hi ha de diferents colors. A les dues botigues de Barcelona que els he vist, en tenen de blancs (nacrats), platejats, marrons i alguna vegada em penso que gris fosc.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 18 Feb 2010, 17:02

no soc al sergi que et penses,jo no vaig nar a cap inaguracio,pero apart de aixo encare que no neden be els bui provar (soc cap gros) despres poder els tindre avandonats en una capsa¡¡¡¡ pero els tindre ¡¡¡¡¡¡

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 18 Feb 2010, 19:46

ei Sergi, jo també vaig començar amb equips del decathlon! I qui no? En cara tinc alguna cosa per la barca. VEnien companys a pescar amb mi, amb canyes i carrets bons, i sempre em deien a veure quin dia em gastava els calès. Clar, com que els cabrons no han de pagar amarre ni nautica... ells anar comprant material i jo anar pagant factures... La qüestió és que a l'any passat em veia venir el segon fill... i poc temps d'anar a pescar aquest any. Així que vaig decidir invertir uns calerons amb bon material i n'estic molt content!
Ara ja ho tinc tot, només em falten els esquers d'en chinesteta! Aviat, aviat...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 18 Feb 2010, 20:08

jo tambe copio algo un x-rap anguilons raglou i un invent de poper o paseante raro

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 18 Feb 2010, 20:13

[img][/img]

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dl 22 Feb 2010, 01:59

Raul et poso la foto de l'artificial que et vaig comentar que ens havia funcionat amb les llampu.. i altres peixos, fan 10 cm i pesan 20gr,ha sota el ranger rosa que deia i els que faig jo per comparar

juby
www.forumdepesca.com

Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 22 Feb 2010, 15:23

mira... el del cap vermell ja el tinc. De rangers no en tinc cap, però els que fas tu són molt més guapos! Han d'anar molt bé! Estan molt currats i són molt realistes... a veure si et funcionen! Tu no vens mai pel golf de Roses? Ja m'agradaria veure com els fas moure!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 22 Feb 2010, 15:45

El ranger que es fa servir, com els jigs?

Gabi
www.forumdepesca.com

Edat : 52
Localització : Roses
Data de registre : 10/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 22 Feb 2010, 15:57

em sembla que els rangers es recullen a superfície a tota castanya. VAn trencant la superfície de l'aigua, com si fos un peix que fuig d'un depredador. A l'anar tant ràpid, crida l'atenció però també falla moltes picades... va així no, experts?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 22 Feb 2010, 16:27

Si Raul, tal com ho dius, perfecte. Twisted Evil

Salut i bona pesca.

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 22 Feb 2010, 17:16

merçi

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dl 22 Feb 2010, 17:28

Tinc una pregunta,per no obrir un tema per una pregunta la faig aqui espero que no sigui problema.
La barca es de segona ma i es diu encarna, el nom no m'agrada i tot val cales,puc treure el nom del casco o estic obligat ha portarl-ho?

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 22 Feb 2010, 17:33

Hola, jo mai he portat el nom a la barca , el que si és primordial es portar la matricula, la meva s'ha esborrat i quan em van parar los civiles només em van donar la bronca per la matrícula del nom no van dir rés.
So no t'agrada el nom i l'has de portar, fes-ho emb indeleble a má i petit

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dl 22 Feb 2010, 17:40

Gracies Gabi,de fet el nom el vaig treure el primer dia pero tinc el dubte.

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 22 Feb 2010, 17:51

el nom si espot canviar,val entre 35 o 50 e maxim teoricament tens que portar el nom que esta inscrit a marina i la matricula obligatoria (PERO DEPEN COM ESTIGUIN DE HUMOR LA GUARDIA CIVIL)

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 23 Feb 2010, 01:42

Osti! Doncs jo quan vaig voler canviar el nom de la primera barca em volien plimplar una pasat si mal no recordo! i havia d'esperar la òstia a sobre! Jo no porto el nom visible i la guàrdia civil no m'ha dit mai res.

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 23 Feb 2010, 17:18

Raül escrigué:mira... el del cap vermell ja el tinc. De rangers no en tinc cap, però els que fas tu són molt més guapos! Han d'anar molt bé! Estan molt currats i són molt realistes... a veure si et funcionen! Tu no vens mai pel golf de Roses? Ja m'agradaria veure com els fas moure!

He pujat dues vegades i hanava molt perdut no sabia per on tirar, ara ja tinc sonda em falta practica per saberl-ha interpretar!!!
Si pujo t'en passo un habiam si l'hi treus el suc!!ja em faria gracia que surtis algo benparit...

Salut i bona pesca!!!

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 23 Feb 2010, 17:40

canviar el nom ala barca poder pasen 6 mesos aquets funcionaris tenen molta feina¡¡¡¡¡......i lo del nom ya et dic depen conm els agafes jo amb la barca que surto no porta el nom pero poder algun dia me la foten...

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dt 23 Feb 2010, 21:45

Docns de moment anirem sense nom!!

juby
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dc 24 Feb 2010, 21:10

cojons m'he cardat un fart d'escriure sobre el mero i no ha sortit, ho farè un altre dia de nou

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 25 Feb 2010, 11:01

cojons GAbi, quina p.tada! A mi em va passar el mateix quan escrivia el diari de vacances. Vaig estar dues hores escrivint i, apreto el botonet dels cullons i no es publica!!! Em vaig fondre!

des de llavors, quan vull escriure una parrafada tipus crònica, relat, rollo patatero,... ho escric directament al word. Quan acabes, passes el corrector, ho llegeixes tres vegades per si queda bé,... fas un seleccionar todo y copiar. FAs un pegar al missatge que vols enviar, i ja està. Si no es torna a publicar, no passa res perquè ho tens grabat. Ho tornes a copiar i ho envies. A mi em passa sovint, sobretot a casa que l'interné no pita gaire...

Escriu primer al word i ho grabes. S'acaben els problemes. Recordes que es va eliminar el primers missatges que vas fer del llobarro? Doncs ho tornes a copiar i ja tens la feina feta! Us ho recomano.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: