MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Espècies i la seva pesca

Pàgina 3 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Espècies i la seva pesca

Missatge  Raül el Dt 16 Feb 2010, 15:06

us explicaré una història de les meves. Aquesta va de pagres i dentols. Ja en teniu la crònica pel fòrum, però tinc temps i ganes d'explicar-la.

no recordo quan, però ja ha plogut des d'quella sortida. Vaig començar a fer peixos a jigging, però com que no me'n sortia massa, portava una arma secreta a sobre, per si de cas. Ens vam passar el dia al cap Norfeu pescant, sabia que hi rondaven pagres per allà, i és el que anàvem a buscar. Vam provar una estona amb els ferros, sense èxit. Cansat de no fer res, hi vaig posar una metralleta i les picades van començar: serrans, alguna guiula,... res d'important. Emprenyat de perdre el temps vaig treure la canya fina i els cucs, que tants pagells i pagres m'havien donat.

Em va ser més fàcil de localitzar-los. Quan en treia un, llavors hi tirava els ferros, cada vegada més petits, i van començar a entrar els pagres. Al costat nostre hi havia una barca amb dos nois i un nen pescant. M'anaven mirant i ens vam saludar. Temps més tard vaig saber que aquell home, que m'observava amb unes ganes d'aprendre que no se les acabava, va arribar a ser el meu "representant": era en Sazc del fòrum i, sense saber-ho, ens vam començar a admirar mutuament. Aquell dia ningú feia peix, però a mi no m'anava malament. Recordo que vaig treure dos pagres a menys de 10m de la barca d'en Szac. Ells anaven mirant pensant què collons feia jo, al seu costat mateix, per treure peix. No recordo quants en vaig fer, després penjaré la foto.

La qüestió és que anava amb un bon company. Ell sí que creia fervorosament amb el jigging i el seu resultat. Jo me n'enfotia, pq ja portava unes quantes captures i ell res. Li vaig oferir metralletes, els baixos per pescar amb cucs, la meva canya,... però res. Ell continuava obsessionat amb els ferros, treballant sense abaixar els braços. Les hores van anar passant i ell continuava igual, sense cap picada, però treballant sense defallir. No sé si eren les tres o les quatre, portàvem moltes hores allà, quan de sobte se li va enrocar el jig a fons. A mi em començava a fer pena, tot el dia treballant per a res, i ara va i se li enganxa el jig que més li agrada... però al moment de fer la segona estirada per alliberar el ferro va notar que pesava, que hi havia alguna cosa que penjava de l'altre extrem del fil. Va començar a tirar i, després d'una lluita molt maca va veure que era un dento el que havia mossegat l'engany! El vaig encelebrar i, un cop pujat a bord, el meu company es va quedar allà, assegut i mut, però amb unes ganes de rebentar que ho resumien tot.

Aquell dia em van donar la primera lliçó de jigging: s'ha de treballar molt i no perdre mai la fe. Jo havia aconseguit moltes més captures, però la seva sola pesava més que unes quantes de les meves. Altra vegada el company aconseguia el peix gros... com sempre eren els altres qui treien més peixos que jo. Aquell dia vaig comprendre que la pesca a jigging és una altra cosa, és una pesca per la que s'ha d'estar molt mentalitzat. Les captures amb el temps cauen, és qüestió d'insistir i treballar. Els braços pesen al cap de les hores, però el que mana en aquesta pesca és el cap. No cal tenir força als braços per moure jigs de 60 gr... però cal molta força mental. S'ha de canviar el xip, la manera de pensar, la manera de sentir la canya i els peixos que hi ha allà baix. Per pescar amb ferros s'ha de tenir caràcter, perquè no és amb les captures amb qui lluites, sinó amb tu mateix. Quan et passes hores i hores arrossegant i movent metalls i no tens cap picada, és molt dur tornar a tirar. Cada cop et sents més impotent i ridícul, notes que les forces se'n van, les cames et fam mal de contarrestar les onades, els braços i els canells et fan punxades pq ja no poden més,... però és el cap, el caràcter i la fe el que fan que continuïs allà, esperant el teu torn.

No en tingueu dubte, el vostre torn arribarà.

els roses són peixos de fons... que costen molt de fer. Els blaus sónn fets a spinning. Davant de pajareres, són preses fàcils. Lo difícil és treure bonítols,... en dies que no es mou res, que no hi ha activitat... llavors s'ha de treballar de valent! (i surten...)

Editat per darrera vegada per Raül el Dt 16 Feb 2010, 16:15, editat 2 cops en total

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dt 16 Feb 2010, 15:49

Caram Raül, amb aquest escrit em sento orgullós de ser "jiggero" jajaja. Tens molta raó, el jigging pot arribar a desesperar de no treure res i passar-te tot el matí "dale-que-te-pego", però acaba valent la pena ( o això espero).
Jo, de moment, no he tret cap peix ressenyable, la meva experiència es basa en sorells, bisus, aranyes, pagells i demès "xiquitxanga".
Pels bisus, sorells i alatxes les metralletes són infalibles. Si hi ha un banc en pots treure varis de cop (en ocasions he tret TOTS els hams plens). Aquests els treballo lents.
Per les aranyes m'està funcionant molt bé el jig Hart Glaze platejat. El treballo fort des de abaix, i depressa.
Per pagells, tot i que ja fa un temps que no en treiem, ens han anat molt bé els jigs anomenats de "kabura", com és el Wasabi. Per aquest tipus de peix tampoc el treballo gaire fort ni ràpid. Deixo que els "flecos" del jig ondulin i els atraiguin.

Em sap greu no aportar molt ni de molta qualitat, però la meva pesca és d'aquesta "calanya" :emoticon0051:

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 16 Feb 2010, 16:11

està molt bé kurry!
jo només hi aporto rollos, que de peixos tampoc vaig sobrat! Però una mica d'aquí i una mica d'allà, sempre s'aprenen coses.

veus, els sorells a mi m'entren anant depressa... cada maestrillo té el seu librillo! Això, si, les plomes o metralletes van molt bé, sobretot amb paixos "petits". Un dia vaig enganxar dos bisos de kg i un bonitol de kg a la mateixa tirada! Vaig flipar per treurel's... però per flipar un bonito de més de quatre kg! (per no tocar espècies majors).

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dt 16 Feb 2010, 16:33

Molt bé, aixó comença a tenir color, entre un i l'altre es pot animar.

Vingue Raul que trobavem a faltar les histories, tinc records del fusell, no se si encaixen aquí us explicarè una anecdota.

Deu fer uns 8 anys, vaig anar al far de Roses, fa temps molt bona zona per pescar avui està buida, hi ha algún forat bó però res.

Bueno vaig anar amb la dona i els dos fills, arribo i era plè de canyeros, uns només d'arribar em varen dir que allà no i tirés que eren ells primer, no vaig ni contestar i com anav amb la familia vaig girar volta.
Però un home que hi havia a l'altra banda em va dir si hivien problemes , ho vam comentar i va dir tirat aqui mateix, jo no volia però va insistir.

Em vaig tirar a l'aigua i li vaig dir que coneixia un forat molt bò i el peix més gros que pesquès seria per ell.
No us podeu imaginar que buscava i res de res, miro una cona veig un sard a l'interior, disparo i quan volia treure la varilla , tiraba massa , em va costar molt de treure i quand vaig aconsegui-ho hi havia el sard, una moya i darrera un meret de 3.5 kilos.

Coses com aquestes et poden pasar un parell de vegades a la vida i el pescador que es va fer amig meu es va endur el meret devat dels altres que després no feien altra cosa que comentar.

Gabi
www.forumdepesca.com

Edat : 52
Localització : Roses
Data de registre : 10/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 16 Feb 2010, 17:37

Francament, després del nivell que heu marcat al fòrum, és que a un li fa vergonya d'escriure els seus trucs, que farien riure a qualsevol dels que escriu, però ja que en Gabi demana més participacions i en Raül m'hi instiga, escric alguna cosa sobre les espècies i la recollida a jigging. És bàsicament un recull de coses que ja he anat explicant al fòrum fins a la sacietat amb alguna aportació menor.

DEL BONÍTOL: Què puc dir del bonítol que no ho hagi escrit abans? si els ocells volen nerviosos o sabeu que hi són (ja no cal dir si els veieu saltar) doncs llençar-los un jig qualsevol. La corrent és la que mana, no la bèstia. Si hi ha corrent, que sigui gros. I punt. Color platejats perquè es vegi bé i recupereu-lo absolutament a tota castanya. Voilà. Són famolencs. Llenceu ben lluny per darrere del banc i recolliu. Si us poseu damunt amb la barca els espantareu (si no és que els trobeu a alta mar i estan a mitges aigües, molt per sota de l'embarcació).

DEL DÈNTOL: De dèntols n'he fet dos. Un de mitjà i un de gros. El primer el vaig fer ran de terra, recollint a tota manxa buscant bonítols. Podríem titllar-lo de captura accidental. El segon sí que el buscava i tal com diu en Raül, buscàvem llobarros amb artificials a l'escuma. Com que ja ho teníem pentintat i no n'havia sortit cap, vaig pensar de buscar si hi havia algun dèntol per allà. Vaig canviar la canya i el rodet, vaig posar-li un jig comodí ni massa gros, ni massa petit per veure què i vaig llençar una mica lluny, esperar que s'enfonsés i recollir. Si les recollides del bonítol em van bé a tota manxa, el dèntol, faig una recollida regular, constant amb accel·leracions ocasionals, acabades amb una bona estrebada amb la canya. I continuar amb una recollida regular, lineal normal que es va accel·lerant i forta estrebada amb la canya. I anar fent. Ran de fons. Amb aquestes estava, que se'm fot el jig a les roques, un María mucho lucir de 40g color blau. Sí que es pot dir, home. Total, que se m'enganxa al fons. Macagunlamareque'mvaparir. Ja l'he clavat. Tinc un estri per desenganxar els jigs, una cadena al final d'un cordó molt llarg, però em va bé amb el caiac, però des de la barca, rares vegades m'ha funcionat. Total, que foto una estrebada per veure si se'm desenganxa i res. Tensió constant i veig que va cedint... potser són algues i s'acabarà desenganxant. De cop i volta, em fot una arrencada de por i el fil surt xiulant. Q-llons! això és en Nessie! la resta ja la sabeu. Dèntol de 6,8Kg. La cara d'en Raül és igual que la meva. Què hi fot aquella bèstia dalt de la Duna???? això ho hem tret nosaltres? deu ser un error. Però no. Era el que buscàvem aquell dia. Un baix del 30 (9kg) i els nusos han aguantat com a campions. Un bon treball de fre, suposo. Fi de la història.

DE LES SÈRVIES: Si bé els bonítols ens surten tots amb la recollida en horitzontal i a tota castanya i els dèntols en vertical o horitzontal pel fons a mitja velocitat accel·lerant de forma intermitent (ver números atrasados), les sèrvies que hem clavat o vist clavar han sortit a jigging vertical a un ritme molt nerviós. Ran del fons. Recollida ràpida i moviments nerviosos amunt i avall amb la canya. Sembles més que hagis fotut els dits a un endoll, més que no pas un pescador asserenat i tranquil en aquell ambient marítimo balsàmic per a l'esperit.

En fin, i no us foto més el rollo, que hi ha més palla que explicacions. I la resta, la resta ja no puc parlar-ne perquè ara com ara no són més que conjectures, suposicions i fal·làcies.

Cap de CReus, Martí, esperant el seu Big one.

Petonets a la concurrència.
Enhorabona si has tingut la paciència d'arribar fins aquí.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 16 Feb 2010, 19:41

GABI hola pode algun dira que es mentida,pero pot ser una SALMO fen espinning a la platja ? a calella de la costa un amic em va trocar,.... avui he fet un salmo jo li vaig dir que no podia ser ,per aixo te pregunto lo de carn de la baila perque¿quin peix que no sigui un salmo pot tindre la carn rosada?per cert li demanare la foto i sortirem de duptes...

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 16 Feb 2010, 19:48

i tinc unaltre truco per les aranyes a spinning dede platja, es facil anguilo petit tipo raglou metro i mig de linea emerillo i un plom recollir molt lent i pam aranya no falla si hi han, picades segures,tambe algun llobarro sorells ( el que pasa que la carn sera bona,pero fas un far de treballar netejan peix i punxas que la veritat .... em dona mol de pal

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dt 16 Feb 2010, 19:53

un per les sipies des de platja?

Recollida molt molt lenta, alguna estabada forta amb la canya alta, deixar que torni arribar al fons i seguir amb la recollida lenta lenta. Suposo que això ja ho sabeu tots pero es de lo unic que puc aportar! ................. algo es algo va dir un calvo quan va trobar un pel agafat a la pinta.........

Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dt 16 Feb 2010, 20:57

Una de llampugues.

Nosaltres a la tardor ens posem a les boies de senyaliztció, llavors un llença un pencil poper o quelcom gros que es veigi be i tambe que faigi soroll i aigua, aixo crida molt l ´atencio de les llampugues que el segueixen, llavors els jigs o també buktails de colors.

A mi amb funcione el de color vermell i groc.

Caram Gavi, a mi tambe emb mataran, ja ja ja.

Salut i bona pesca a totom.

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dt 16 Feb 2010, 22:10

sergispining escrigué:GABI hola pode algun dira que es mentida,pero pot ser una SALMO fen espinning a la platja ? a calella de la costa un amic em va trocar,.... avui he fet un salmo jo li vaig dir que no podia ser ,per aixo te pregunto lo de carn de la baila perque¿quin peix que no sigui un salmo pot tindre la carn rosada?per cert li demanare la foto i sortirem de duptes...

Que jo sàpiga es imposible que sigui un salmó, la baila te la carn blanca, el que si m'he trobat a la platja de la rubina vaig treure dos peixos de color semblant a la corvina i ho vaig demanar i em van dir que podian ser carpes de riu , com que no em feien gracia per menjar , les vaig regalar a un home que les volia.
Encara no se si van ser carpes o que?

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dt 16 Feb 2010, 22:14

sergispining escrigué:i tinc unaltre truco per les aranyes a spinning dede platja, es facil anguilo petit tipo raglou metro i mig de linea emerillo i un plom recollir molt lent i pam aranya no falla si hi han, picades segures,tambe algun llobarro sorells ( el que pasa que la carn sera bona,pero fas un far de treballar netejan peix i punxas que la veritat .... em dona mol de pal

Així et pasa com al company, però jo em cardo el far de treure punxes , em guanya la gula, poder peixos de més qualitat no m'agraden tant

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 16 Feb 2010, 22:19

ho veieu, homes..?
entre riures hem après més avui que en molts mesos de sortir a pescar! Trucs, truquillos,... i pèls a la pinta! Tot serveix!
a mi les aranyes també em fan molt de pal; tan que miro sempre de deshamar-les dins l'aigua, sense que pugin a bord!
Un dia en vaig fer a cala Jòcols. Hi havia una pajarera: primer vaig fer un biso de kg, que em va fer disfrutar. CAp a l'aigua, que no són gaire bons per menjar... però vaig flipar com, en cinc minuts vam treure dues aranyes amb jig casi a superficie... i hi havia uns 30m de fons!

Truquillo que suposo sap tothom: Pels pagres a fons amb jigs petits i fent-los ballar atironets petits a ran de terra. De vegades li ften castanya només de tocar terra. Tb han d'anar bé els ruber-jigs, però tinc poca paciència!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dt 16 Feb 2010, 22:32

Raül escrigué:ho veieu, homes..?

Truquillo que suposo sap tothom: Pels pagres a fons amb jigs petits i fent-los ballar atironets petits a ran de terra. De vegades li ften castanya només de tocar terra. Tb han d'anar bé els ruber-jigs, però tinc poca paciència!

Raul em sembla que quan sortim a pescar tots pensem avui sortirà fum de la canya però quan portem una hora a tope , les forçes van vaixan i el peix que volem no surt.
L'estiu pasat a prop del vivers amb el meu fill petit vam veure les palometes varios dies seguits i no entraven, jo em cansaba i feia altre pesca , mel meu nano insistia cada dia molta estona.
Arrivavem a puesto i jo el deixaba allà, pensan pobret deixaal fer. Fins que un dia sento papa papa , mi acosto i tenia una enganxada , pobret va estar mes de mig hora amb el peix i no em volia deixar la canya, va tindre paciencia i va aguantar com un cosaco al final va treure el peix mes content que anar a fires

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 16 Feb 2010, 23:05

palometes o palometons?

un dia vam enganxar 15 palometes guapes guapes! Tenen una picada bestial, i tiren força. Entre oblades i palometes blanques en vam fer un fotimer. Feia molta mala mar (vent de sud) i vaig haber de tornar a cadaquès amb les onades de través. Vam flipar....
ah! al mateix dia em van entrar tres tallahams dels guapos! Deurien fer uns tres kg, no sé pq em van saltar davant la barca i es van deshamar. Un em va tallar de cop, els altres dos els vaig aguantar un parell de carreres i salts: espectacular!

aquesta primavera vull fer palometons... alguna suggerència?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 17 Feb 2010, 00:11

Collons Raül, encara m'enrecordo d'aquell día, no vaig pescar res ja que anava boig amb la barca i pendent del meu nano que sí que va pescar i el meu company enganxant barats de 3 en 3 a la metralleta. Jo fent d'anfitrió i observant, que de tant en quan toca. Peró ja em anat aprenent poc a poc i el que ens queda....

Salut.

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 46
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 17 Feb 2010, 01:17

palometons a spinning? si son molt grans popers a tota ostia si son mes petits pode 2 3 kg amb anguilo gran, boia i el am canviat per un de mes gros jo tota la boia i el anguilo de fluor despres trenat .a tota ostia cuan ataquen parada i tornar a tota ostia fen moviments con si fesis jigging i recollir a la vegada amb la canya en vertical (ami en funciona )

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dc 17 Feb 2010, 02:08

Raül escrigué:palometes o palometons?

aquesta primavera vull fer palometons... alguna suggerència?

Tambe pots probar amb Rangers,com diu el Sergi ben depresa!!!pots batre molts metres, pero es fallen forces picades.

juby
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 17 Feb 2010, 13:57

gràcies mestres!
rangers no en tinc... són cullaretes grans, no? Si van per sobre i es veuen els atacs fallits, no pots baixar el ritme per veure si hi ha sort?

ei, Juby, aquesta llampuga tan benparida la vas fer a spinning? Recordo una vegada que vam anar per la tonyina amb una barca gran, canyes i carrets grans... de cop i volta van picar tres canyes de cop! Amb els nervis i les ganes que hi vaig posar, de seguida vam tenir els peixos fora. Eren llampugues, i deurien dfer uns 4 kg. No vaig disfrutar gens!

quina putada... tenir a les mans un peix tant espectacular i no haver sentit res al pescar-lo... aquell dia vaig decidir que mai em compraria unes canyotes tant bèsties... és més, en tenia dues de bones (michell) i carrets bons de curri per tonyina que les vam aconseguir a bon preu, però quan no saps el que compres, ens van sortir cares! Les vaig tornar a vendre abans de fer-les servir a la meva barca.

Cada espècie el seu equip, però que sigui just. Si no, en comptes de pescar, sembla que arrenquis peix del mar, i això no mola.

ah, sergi, estic dacord amb lo de l'acció de les canyes. Jo anava amb una canya d'acció 20-80gr, ideal per spinning al mar, però dura per pescar a la desenvocadura. Se m'ha acabat el pressupost... Va molt bé amb totm tipus de rapales, però amb vinils i altres tonteries no noto res. Pesques a cegues!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dc 17 Feb 2010, 14:59

[quote="Raül"]gràcies mestres!
rangers no en tinc... són cullaretes grans, no? Si van per sobre i es veuen els atacs fallits, no pots baixar el ritme per veure si hi ha sort?

ei, Juby, aquesta llampuga tan benparida la vas fer a spinning? Recordo una vegada que vam anar per la tonyina amb una barca gran, canyes i carrets grans... de cop i volta van picar tres canyes de cop! Amb els nervis i les ganes que hi vaig posar, de seguida vam tenir els peixos fora. Eren llampugues, i deurien dfer uns 4 kg. No vaig disfrutar gens!

Hola Raul, els Rangers son identics als que vaig fer"els meus primers bricos"son de poliester, es falla perque nomes porten un ham simple, potser posan triple es soluciona el problema.
Si la llampuga va sortir spinning,tres justament amb Ranger de color rosa i la xicota quatre amb un yozuri que l'hi funciona molt be a ella, ja et penjare una foto que no se com es diu;ha tret tallahams, palometa, llampuga,melva i fins itot un bass..hi aixo que no velluga gaire.
Amb canyes 40-80 i 30-50 vem disfrutar molt esz molt rapid i feien bons salts,totes feien la mida similar.

Salut i bona pesca!!!

juby
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 17 Feb 2010, 16:51

[img][/img] aixo son el rangers hi han molts tipos i gramatges

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 17 Feb 2010, 17:05

heu vist aquet?

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 17 Feb 2010, 18:57

UUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!
No m'escalfis més, mamomàs!!! que ja vaig prou calent.... que no te n'has enterat que la dona em fa passar per l'aro? Porto 7 mesos sense xucar el melindro! lo únic que em distreu són els putos peixos, però aquest video, per mi, és com mirar un video porno!!!

decidit: demà baixo! li cardaré un vol d'òsties a la canya... amb la mala llet que porto, necessito escampar la boira! dèieu que hi havia tonyines???? allà vvvovooooooyyyyy!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 17 Feb 2010, 19:05

se ha de alternar les dues coses,polvo i pesca ... alguna tenda que tinguin el picol eau?jo vui un....

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 17 Feb 2010, 19:24

ja ho dic jo, però de moment doble pesca!
el picolo el vaig comprar a roda de ter, JJ pesca. Molt car. El pots trobar per internet més barat, o demanar-ho a subprof, a veure si als foreros ens fan un descompte especial.
per cert, no tinc ni idea de com neda, era de nit i no veia res. A més, el vaig deixar penjat no sé on (sí que ho sé, però no ho puc dir)!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 17 Feb 2010, 19:30

jaja... no pasa res no u digues si no vols jo vaig deixar un penjant un sammy al pont de sant adria del besos amb les onades la barca que es movia no vaig calcular be i pommmmmm penjat 20 e menys es lo que te .

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 15:41

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt