MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Espècies i la seva pesca

Pàgina 2 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Espècies i la seva pesca

Missatge  Gabi el Ds 13 Feb 2010, 15:03

Tola tens tota la raó, aquest matí en Sergi m'ha dit algo que te raó , es que els pescadors que agafen les oradetes i llobarrets als canals i llocs així , que s'enduen 20 ó 30 que poder fan 10 cm , aquests sí que fan mal, peró aixo va amb la consciència de cada persona.
Tots estem capacitats per poder dir prou, amb aquestes peces ja tinc per el sopar, però la realitat no es aquesta sempre en volem més i el que es vergonyos son els que pesquen amb esticot, per tot arreu es prohibit de pescar am aquest cuc menys aquí i així venen tants italians i francesos a pescar amb el cuc i s'emporten totes les cries.

Jo he vist al canal italians (uns 15) , que venen amb neveres i se les emporten plenes de cria, no se perqué les volen si per vendre o que?.
Però la realitat es que deixen el canal sense vida, centenars de llobarrets que no creixerán, ja pots cardar denuncies que no els hi pasa res, a mi m'han parar al canal per demanar-me la llicencia, els hi he dit que perqué no controlen als de l'esticot, i emb van contestar que jo no era ningú per dir el que havien de fer, bueno, es van emprenyar amb mi i vaig haver de baixar el cap perque segur que seria jo qui tindria problemes.

Gabi
www.forumdepesca.com

Edat : 52
Localització : Roses
Data de registre : 10/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 13 Feb 2010, 18:12

nomes es una reflexio, pero espanta cuan veieu el resultat.la historia es un dia que estava al delta del ebre (pescan esclar ) al riu ebre tindra uns 400 o 600 metres de llarg poden estar trankilament uns 100 pescadors amb boya,surf etc cada escun porta una mitjana de 20 doradas ( que no arrivan a a fer ni un pam )i ara ve el susto els numeros . 20 doradas x 100 pescadors son 2000 doradas menys que no es reproduiran (AL DIA )2000X30DIA DONA 60000 doradas menys en un mes si multipliquem x 2 mesos o tres ya me espanto i aixo sense contar el barcos profesionals i ara unaltre reflexio cuantes dauradas grans i surten o s agafat al delta ? 4? 5? .YA HE DESCANST .espanta ?.

sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Ds 13 Feb 2010, 18:47

SI que espanta , fa por i el més dolent de tot es que l'enemig forma part del nostre esport predilecte

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tècniques de jig

Missatge  Gabi el Ds 13 Feb 2010, 22:23

Aquesta foto que he posat son els rubber jiggs, jo he portat algún a la capsa , l'he tingut arreconat perque no m'ha donat resultats.

Ara si que us puc dir que poden anar bé, el meu company Adolfo fa un parell de messos, vam fer una sortida en kayak, quan erem a puesto el tio m'ensenya un bitxo d'aquests.
Em diu mira que he comprat, jo li dig, ostras jo tinc algún d'aquests i no van bé. Comencem a pescar a spinning i al cap d'una hora més o menys em crida i diu tinc algo enganxat, porta el salabret, quan arriva adalt l'artilugi aquest porta un bon sard.

Vaig quedar sorprés, però ho més bó es que a on hi ha sorra funcionen bé s'ha d'agafar la técnica i és bó per els peixos de sorra i llocs de gravilla o fang.
Si els deixes tocar terra i vas aixecan.los un pam i tornar a vaixar, son efectius si allà si troben orades o pagells.

Refran .: nunca te acostarás sin saber una cosa más

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Ds 13 Feb 2010, 23:46

Gabi escrigué:

Aquesta foto que he posat son els rubber jiggs, jo he portat algún a la capsa , l'he tingut arreconat perque no m'ha donat resultats.

Ara si que us puc dir que poden anar bé, el meu company Adolfo fa un parell de messos, vam fer una sortida en kayak, quan erem a puesto el tio m'ensenya un bitxo d'aquests.
Em diu mira que he comprat, jo li dig, ostras jo tinc algún d'aquests i no van bé. Comencem a pescar a spinning i al cap d'una hora més o menys em crida i diu tinc algo enganxat, porta el salabret, quan arriva adalt l'artilugi aquest porta un bon sard.

Vaig quedar sorprés, però ho més bó es que a on hi ha sorra funcionen bé s'ha d'agafar la técnica i és bó per els peixos de sorra i llocs de gravilla o fang.
Si els deixes tocar terra i vas aixecan.los un pam i tornar a vaixar, son efectius si allà si troben orades o pagells.

Refran .: nunca te acostarás sin saber una cosa más

Boones, aquests ruber. com molt bé dius, van bé per sorra, has de llençar fins que toqui terra i recollir molt lentament. Com a tu Gabi, no he tingut la sort de treure res amb aquests esquers, peró com sempre és un sant tornem-hi i anar provant.
Jo, com ja he comentat, quan tenía 15 anys anava a pescar amb el meu mestre, el meu oncle Pera, ens fotíem un fart de pescar al Garraf i el Prat de LLobarros i Molls, peró ja el meu oncle, fa 25 anys, sempre em deïa: David, aquest llobarro no és per portar a casa, treu-li l'ham i torna'l a mar si no vols que no podem pescar mai més.
GRAVAT HO TINC. Salut Pera.

Salut.

szac
www.forumdepesca.com

Edat : 46
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Feb 2010, 10:56

aquests ruber jigs són molt efectius, però s'ha de tenir paciència i insistir molt. Moviments a fons i lents, i us asseguro que a part de la sorra, a les pedres tb són efectius: pagres i dentos també cauen! CAl saber on i com fer-los anar. Mica en mica m'hi vaig posant, ja us penjaré fotos, pq els resultats hi seran.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Déntol

Missatge  Gabi el Dg 14 Feb 2010, 14:50

Hola companys, avui escriuré algo sobre el déntol, no gaire perque si no us ocostumeu malament i no feu servir les vostres capacitats per investigar.

Com ja saveu el déntol és un dels peixos més buscats pels pescadors com nosasltres. És un peix que pot arrivar a fer un metro de llargada i més de 12 kilos. Com diuen es un depredador nato i es pot agafar de 0 a 50 metros, és el més normal però els grossos es poden trobar a majors profunditats.

Quan son de mida petita fan petits grups i aconsegueixen intimidar qualsevol peix de la zona, en canvi els grosos són més solitaris i la seva presencia ja fa que no que di cap peixet pel seu voltant.

Observant als déntols he vist que per caçar es solen amagar darrera de grans pedres i pendents dels fons, es coloca darrera la pedra però sempre miran a la corrent que li ve de cara i quan un peix es arrosegat per la corrent o s'acosta a la pedra , surt com un cohet i no dona temps a veure com se l'ha menjat.

El déntol es un peix territorial, no li agrada que un altre invaeixi el seu territori i reacciona atacan a l'enemig. Es pot trobar també en fons de gravilla i alger a on si troben peixets amb el seu hàbitat i preses fàcils per el déntol.

Al temps de la reprodicció es poden trobar a molt poca aigua on hi hagin pedreres o millor lloses grans, per tant es poden fer també amb rapals a tocar les parets que linden amb l'aigua a poc fondo, peró la manera de fer més captures és am el jigg.

Per la seva captura si no coneixes puestos bons has d'anar amb una sonda que et digui el fons que hi ha , que ha de ser de pedres, si son lloses amb pendents millor es on millor caça

Amb el jigg el déntol reacciona de la seguent manera . Has de deixar baixar el jig a terra ,cuidado amb els enganxes a la pedra, el bitxo al veure que cau el peix i el pujem ràpidament del terra , encara que després continuem més a poc a poc es igual el que més conta es el moment de sortir del terra, després anirem pujan fen moviments o estirades ràpides i més lentes.

Jo tinc un truquillol, us ho dig o no.
Vinga si , bueno jo porto una galleda de gravilla o sorra gruixuda, d'aquesta que te un xic de brillantó, en el moment de deixar baixar el jig , llenço un grapat d'aquesta sorra que quan baixa va cridan l'atenció dels peixos en especial la del déntol, si es troben pel voltant segur que s'acosten i així i han més posibilitats de poder agafar-lo.

Espero que us serveixi d'alguna cosa aquesta informació, siteniu cap dubte i us ho puc solventar , no dubteu

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Especies i la seva pesca

Missatge  BECADER el Dg 14 Feb 2010, 20:09

Gabi,akesta foto del teu avatar no deu ser de la Gola del Ter,perque alla sempre en veig un parell d'akets...

BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Feb 2010, 20:31

com no... dubtes sempre n'hi ha! Els dentols que han anat caient la temporada passada els tinc marcats en un mapa. Si vaig insistint en els mateixos llocs, picaran? LA majoria els hem fet fent spinjig, és a dir, llençant a pajareres o a boles de peix de fons.
El que vaig fer per vacances sí que el vaig treure en una pedra concreta, sense pajarera i amb la mar plana. CAda dia que hi passo hi faig un parell de tiros amb molta fe, però res. MAi mes!

petits amb manada i grans solitaris...: el de 3,6kg anava acompanyat? I el que va fer en super-Tola de 7kg anava sol? Sempre que tenim picada cal insistir per si n'hi ha més? ës que quan et tremolen les cames... de vegades costa de reaccionar! Què entens per dentos petits i grans?

Quines són les millors èpoques per buscar-los? Al setembre vaig perdre dos picades en dos dies seguits a ran de pedra... crec que eren dentos, però no ho sabré mai... Els vaig enganyar amb jig, però a tocar de costa i amb molt poc fons, eren dentos?

de moment no t'atabalo més, mestre. Gràcies, crec que les meves preguntes ajudaran a més d'un. AH, sempre els he pescat amb jigs petits (menys de 60gr). Creus amb els jigs grans a l'hora de defensar el seu territori? Fa temps que vaig abandonar els ferros de 150gr... els recupero?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 14 Feb 2010, 22:24

gabi, es nota els anys de submariniste, i d'estudiar els peixos i el seu comportament, realment ets un mestre, i lo que tindries que fer es montar un aula i que vinguessim a clase, jo ara començo a apendre de fer el jigginj i l'espining, i les tevas explicacions juntes amb les que an posat els companys al foro m'estan ensenyant un munt de coses que no te preu, nomes amb queda dir GRACIES

teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dg 14 Feb 2010, 23:45

ei canalla de la palla!!! dirieu que els rodaballos entren a els saltyruber o ruberjigs? el dissabte baig acabar al lloc on varem començar la jornada amb un rubber de 25g i res de res, pero la veritat es que hem va semblar una idea ben interesant de batre la zona amb un rubber per temptar els rodaballos.

Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 15 Feb 2010, 08:21

BECADER escrigué:Gabi,akesta foto del teu avatar no deu ser de la Gola del Ter,perque alla sempre en veig un parell d'akets...

No està feta a la desembocadura del Muga

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 15 Feb 2010, 08:49

Raül escrigué:com no... dubtes sempre n'hi ha! Els dentols que han anat caient la temporada passada els tinc marcats en un mapa. Si vaig insistint en els mateixos llocs, picaran? LA majoria els hem fet fent spinjig, és a dir, llençant a pajareres o a boles de peix de fons.
El que vaig fer per vacances sí que el vaig treure en una pedra concreta, sense pajarera i amb la mar plana. CAda dia que hi passo hi faig un parell de tiros amb molta fe, però res. MAi mes

Raul, el déntol sempre caça en el mateix territori ,encara que es mou molt, però per caçar torna a puesto, poder agafes un fora de lloc, com quan es treuen a poca aigua,.
Com he dit per caçar li agraden les lloses planeres del fons amb desnivells i gran visivilitat, s'amaga per atacar i surt de cop, hi han pedres que quan vaixes pots trobar una vintena o més , els petits ràpidament venen a observar el que fas , però els grosos, més de 4 kilos son més ariscos.
Tambè es troben en llocs de gravilla alguer, encara que alguns pescadors m'han dit que ells no els han trobat mai, més igual jo conec llocs que hi son i a nomes uns 16 meters de fondaria
Quan hi ha una pajarera, encara que tiris amunt pel bonótol, erc.. es pot fer baixar el jig perque per sota segur que hi han d'aquests, és més dificil que piquin perque amb la sardineta fresca ,no son pas totntos.

petits amb manada i grans solitaris...: el de 3,6kg anava acompanyat? I el que va fer en super-Tola de 7kg anava sol? Sempre que tenim picada cal insistir per si n'hi ha més? ës que quan et tremolen les cames... de vegades costa de reaccionar! Què entens per dentos petits i grans?

els petits em refereixo fins a uns 4 kilos, sempre van en grup i el que va fer en Tola pots estar bén segur que anava en solitari, caçan a la seva bola.
Si agafes un petit hi han més , però si es va merder per treur-ho pots comtar que tota la bola marxarà , són desconfiats a més no poder

Quines són les millors èpoques per buscar-los? Al setembre vaig perdre dos picades en dos dies seguits a ran de pedra... crec que eren dentos, però no ho sabré mai... Els vaig enganyar amb jig, però a tocar de costa i amb molt poc fons, eren dentos?

Quan tens picades a fons poden ser meros , dentos pagells , aixó quan agafis uns quants , ja veuras com ho saps quins son.
De sempre s'ha dit que els dentols s'agafen més a fusell a l'estiu, però es perque pujen més, a l'hiver busca aigues més fondes que aguanten més la temperatura, però amb canya es poden fer tot l'any, el meu company al baho ha fet dos i fa un mes i mig , a 45 metres

de moment no t'atabalo més, mestre. Gràcies, crec que les meves preguntes ajudaran a més d'un. AH, sempre els he pescat amb jigs petits (menys de 60gr). Creus amb els jigs grans a l'hora de defensar el seu territori? Fa temps que vaig abandonar els ferros de 150gr... els recupero?

Per aquesta zona tota la gent que agafa dentols els fa amb jiggs petits de menys de 60 gr i el que predomina es el color vert, (em mataràn)

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 15 Feb 2010, 08:53

teixi escrigué:gabi, es nota els anys de submariniste, i d'estudiar els peixos i el seu comportament, realment ets un mestre, i lo que tindries que fer es montar un aula i que vinguessim a clase, jo ara començo a apendre de fer el jigginj i l'espining, i les tevas explicacions juntes amb les que an posat els companys al foro m'estan ensenyant un munt de coses que no te preu, nomes amb queda dir GRACIES

Doncs de res,

Bona pesca

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 15 Feb 2010, 08:58

Alsepo escrigué:ei canalla de la palla!!! dirieu que els rodaballos entren a els saltyruber o ruberjigs? el dissabte baig acabar al lloc on varem començar la jornada amb un rubber de 25g i res de res, pero la veritat es que hem va semblar una idea ben interesant de batre la zona amb un rubber per temptar els rodaballos.

No ho se, però el rubber es fa treballar en vertical suaument, jo els rodaballos que he fet ha sigut a la platja d'Empuriabrava al voltant de la sortida del Muga y amb rapalas que enfonçan y van gratan el terra amb el babero, pot ser si van bé els rubbers, s'ha d'anar probant

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dl 15 Feb 2010, 16:26

Caram Gabi amb les teves explicacions demostres ser un gran pescador i " persona ", molt pocs farien aixo, moltes gracies i no cambies mai.

Salut i bona pesca

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 15 Feb 2010, 20:03

un banc de aranyes? ....fa un parell de anys a calella de la costa (fen espinning?..que raro..)vaig trobar una volata de peix.vaig llençar i pam (yo pensava un sorell o un biso) dons no,vaig fer una aranya vaig pensar / quina mala sort...) 2 sllençada unaltre aranya 3 altre 4 5 6 7 cojo...n...s un avi del costat em va dir que feia uns 30 anys que no veia allo van estar 4 o 5 dies i la gent feia 100 per dia us heu trovat algun cop? era un banc impresionat de gran i avian milions per tota arreu

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 15 Feb 2010, 21:41

Si, les aranyes entren molt i molt amb els jiggs, si pujas ràpid desde un fons de 30 metres o més i segueixen el jig fins a superficie, però ojo amb les punxades, radera el cap te una de color negre i al costat de les agalles te una a cada banda de color transparent, les punxades son molt perilloses.
Però la carn a la planxa està super

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dl 15 Feb 2010, 21:54

Companys, jo no tinc cap problema a explicar res, però suposso que si de tant en tant algú explica algo més encara que sigui dels mateixos peixos seria més distret i hauria més debat, més preguntes i més de tot.
També explicar com heu tret algún peix que ha costat de treure a veure si hi han tècnique per fer-ho més fàcil

Si no s'anima ningú , cap problema , continuarem com fins ara

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 15 Feb 2010, 23:09

dons yo tinc un petit truco (suposo que ya el sabreu) jo sempre que vaig amb barca(fen spinning QUE RARO) sobretot al estiu tot el que son boias plataformas vivers etc (coses flotan) me han donat molt bons resultats sobretot llampuges i serviolas empenso que li agrada subint les sombres per relaxarse o esperar les sevas presas

sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dt 16 Feb 2010, 01:22

Jo això dels bancs d'aranyes no ho sé, però que últimament és la única cosa que trec sí... jejeje
Com molt bé dius Gabi, les trec amb el jig des de fons i pujant ràpid, però ho faig a uns 40-60 metres. Lo curiós del cas és que no surten per la boca, sinò pel costat o per sota jajaja

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jkarles el Dt 16 Feb 2010, 01:36

Gabi, gracies per les teves explicacions. Per mi, que començo son super utils, al menys per tenir una idea de base. Despres ja vindran els dies de provar i provar i fins treure alguna cosa .... o no. Gracies un altre vegada.

jkarles
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Palamos
Data de registre : 26/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dt 16 Feb 2010, 08:45

sergispining escrigué:dons yo tinc un petit truco (suposo que ya el sabreu) jo sempre que vaig amb barca(fen spinning QUE RARO) sobretot al estiu tot el que son boias plataformas vivers etc (coses flotan) me han donat molt bons resultats sobretot llampuges i serviolas empenso que li agrada subint les sombres per relaxarse o esperar les sevas presas

Tens tota la raó , jo quan feia pesca-sub, direu que estic boix però portaba un plastic d'aquells que venen al AKI que fan 4x6 metres amb una corda a tot el voltant emb boies petites, el desplegaba al costat de la barca i peixos venien a refugiar-se allà sota.

Les llampugues amb qualsevol cosa que floti ja venen, podeu portar una planxa de surf d'aquelles dels nens de poriexpan i quan les trobeu la deixeu anar estacada d'un fil i jugaran amb ella, les tindreu a tir de canya

Gabi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dt 16 Feb 2010, 10:10

Ostres Gabi, mira que sabia això de les coses flotants i mai se m'havia passat pel cap de portar-ne jo una! jajaja
Ara ja tindré al Paisano fent invents jajaja

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 16 Feb 2010, 14:18

JAJA! vigileu en paisano que no faci surf... o esquí!

ja ho havia sentit això d les ombres,... sobretot amb les llampugues. No n'he vist mai per aquí, i es veu que n'hi ha i que piquen bé.. ho provaré. Cap al setembre millor, no?

En GAbi té raó: és molt millor que entre tots hi diguem alguna cosa. Si no, continuarem clavant rollos, però és més divertit si ho fem entre tots.

A mi, tots els dentos que m'han entrat a spingig, han estat amb jigs petits. Normalment en llocs on hi havia activitat de bonítols, per exemple, pq hi havia molta sardina a sota i ells ataquen des d'abaix. Però els dos grosssos que hem embarcat, curiosament hi havia certa calma. El meu era la mar plana, i el vaig enganyar amb un jig brillant d'uns 40gr a poca fondària. VA fer 3.6kg. El gros d'en Tola, gairebé 7kg, el vam fer amb mala mar, a sota l'escuma. Buscàvem llobarros amb rapala i res... així que vam posar jigs i vam anar provant. Si vol ell, que digui quin jig va ser, però us dirè que era petit, d'uns 40 gr també.

moltes de les picades de dentos que he tingut han estat fruit de l'atzar. Anar llençant i deixant que el jig toqui fons. casualitat o no s'hi ha de ser, i s'ha de treballar molt per aconseguir una picada a spinning o jigging. Costa molt, però la satisfacció de fer un peix quan el busques, és el doble!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 04:36

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: