SHARE
Últimos temas
» FELICITEU-LO!!!por Anna-74 Ayer a las 21:35
» BOBINA STRADIC 6000
por LLOBARRO45 Ayer a las 19:16
» Estic pescant!
por Dani Ayer a las 14:54
» Manipulació de peixos en la captura i solta, primera part
por Admin Dj 09 Feb 2012, 21:12
» Avui al matí he sortit
por kruskis Dj 09 Feb 2012, 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Dj 09 Feb 2012, 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
YOUTUBE
Espècies i la seva pesca
Pàgina 2 de 9 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 9 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 
Re: Espècies i la seva pesca
Alsepo escrigué:molts gracies per les explicacions!!! jo tambe hem dedico a mirar que fan els peixos a sota l'aigua, pero no fent pescasub sino submarinisme amb ampolles.
felicitats
Alsepo, jo ara faig fotografia en apnea, com que no he de vaixar, que les puc fer a un pam d'aigua no tinc molts de problemes i es algo fascinant.
El que no ho ha provat , no es pot ni imaginar la quantitat d'especies que es poden trobar aun pam d'aigua

Gabi- www.forumdepesca.com
- Edat: 47
Localització: Roses
Reputació: 0
Data de registre: 09/04/2009
gracies per l'aclariment gabi ara si que o e entes be, una cosa que no se si us pasa a vosaltres, jo cuan era jove jejejejeje m'agradaba molt anar amb el fusell a agafar pops, pero ara cuan u bull fer cuan baixo ja a uns tres o cuatre metres s'hem posa una linia de dolor que amb baixa del cap fins l'ull, i ja no puc baixar, vosaltres que feu submarinisme, saveu de que pot venir ????
salut companys
salut companys

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
Ja!jo tambe m'hi trobo, potser no fem be la descompresio...no se si pot ser aixo?

juby- www.forumdepesca.com
- Edat: 34
Localització: Manresa
Data de registre: 19/01/2010
feu la maniobra de mansalva?...jo he fet molta pesca sub pero vaig tindre dos grans sustos i vaig perdre un amic i tinc molta por ya fa 8 anys que no practico

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
jo he fet força pesca-sub per cadaqués. Més que sub, és de superfície, pq em fan mal les orelles. ës impressionant posar el cap dins l'aigua i veure tot el que es mou sota els nostres peus... amb la pràctica acabes pescant peixos, fins el punt que quan volia menjar peix fresc, deixava la canya i agafava el fusell. Quan tornava de buit (molt sovint) em sentia satisfet d'haber contemplat aquell espectacle. Sempre s'aprenen coses veien els peixos en llibertat: com reaccionen, com ataquen, a on s'amagen,... és una pesca molt selectiva, i fascinant. Ho he anat deixant, però ara estic totalment enganxat a l'spinning, doncs gràcies a l'ajut de tots vaig començar a tenir bons resultats. Aquesta pesca vol molt de sacrifici, treball i constància; però cada captura que aconsegueixes te la sents teva, perquè al igual que amb la pesca sub, te l'has currat amb el teu esforç i amb les teves mans.
per cert GAbi, ets molt generós amb tots nosaltres. Tot això que ens expliques és el resum de molts anys d'experiències. Qualsevol pescador que apren alguna cosa per ell mateix, ho guarda com un tresor. Amb persones com tu és fàcil aprendre a pescar... a més, tu ens ensenyes a ser millors persones. Compartir és el que ens fa diferents.
gràcies, GAbi.
per cert GAbi, ets molt generós amb tots nosaltres. Tot això que ens expliques és el resum de molts anys d'experiències. Qualsevol pescador que apren alguna cosa per ell mateix, ho guarda com un tresor. Amb persones com tu és fàcil aprendre a pescar... a més, tu ens ensenyes a ser millors persones. Compartir és el que ens fa diferents.
gràcies, GAbi.
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Data de registre: 27/05/2009
Gabi, t'ho has currat! Merci!
Teixi, a tu tot el que et passa és que estàs vell..... :emoticon0025: :emoticon0025:
Teixi, a tu tot el que et passa és que estàs vell..... :emoticon0025: :emoticon0025:
Las camisetas más originales en: http://www.kruskis.es
Samarretes de pesca http://www.camisetasdepesca.com
Samarretes de busseig http://www.illesformigues.com
Samarretes de Catalunya http://www.ktalunya.com
Ei Gabi t'has passat mai pel meu blog? jo tambè faig fotografia submarina! dona-hi un vistasso quan puguis aiam que et sembla!
www.alsepo.blogspot.com
www.alsepo.blogspot.com
Alsepo escrigué:Ei Gabi t'has passat mai pel meu blog? jo tambè faig fotografia submarina! dona-hi un vistasso quan puguis aiam que et sembla!
www.alsepo.blogspot.com
Molt currades les fotos, i enhorabona per el petit jan o petita nou vingut.
Salut.

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 41
Data de registre: 12/05/2009
Alsepo escrigué:Ei Gabi t'has passat mai pel meu blog? jo tambè faig fotografia submarina! dona-hi un vistasso quan puguis aiam que et sembla!
www.alsepo.blogspot.com
Ostres , te las has currat, m'agraden. La fotografia es una forma d'espresar, plasmar una realitat que queda inmortalitzada mentres el mon segueix el seu camí.
Ja penjaré alguna foto al meu album personal

Ostres GAbi! després d'això, qualsevol diu res al fòrum. Què vols que hi puguem aportar? ja ho sabíem, però ara sabem perquè quan tothom diu "avui no he tingut sort, que no n'he tret cap" tu sempre dius "avui no hi eren". Perquè si hi són, acaben al teu sarró.
Hi ha un tema del qual desconec (a banda de molts altres, és clar!) i és el període de creixement. El llobarro, entre tots li estem fotent molta i molta canya i crec que no som del tot conscients de l'enorme sort que tenim de les llobarreres, que van repoblant el mar més ràpid del que nosaltres el podem pelar.
Una vegada vaig sentir a Menorca que una llagosta de les que despreocupadament escuren els turistes, té una vida d'uns 25 anys. Mare de Déu! amb la quantitat de llagostes que s'arriben a endrapar al cap de l'any, és més que evident, que no poden sortir totes de Menorca. Del llobarro, n'he buscat alguna cosa sobre el seu cicle de vida i he trobat això:

El llobarro assoleix la maduresa sexual als dos anys i les femelles als tres. Això correspon a una mida d'entre 23 i 30cm i a un pes de 300-400grs.
Crec molt important deixar anar els llobarros que no ens puguem cruspir i sobretot, deixar anar els que no hagin tingut temps de tenir ni un sol cicle reproductiu. Si agafes un llobarro que no s'ha reproduit encara, te'n menges un, però en mates milers. Si en canvi ja s'ha reproduit, te n'endús un al sarró, però al mar en queden molts més per anar fent.
La majoria de captures ronden el quilo de pes i si bé ja són madures sexualment, correspon a un llobarro entorn dels 6 anys d'edat. Això vol dir que amb la pressió que malgrat tenir les llobarreres que ens repoblen, difícilment un llobarro podrà passar dels 6 o 7 anys de vida sense acabar al nostre sarró.
Vist aquests números i les meves conclusions de pa sucat amb oli, no sembla que el llobarro estigui en perill, però insisteixo en que crec que hi té molt a veure les gàbies de llobarros, que si no.... no confiem tant en les gàbies i deixem anar el tercer llobarro. Ja no cal dir els que no fan la mida.
Au, salut, llobarros i veneracions a n'en Gabi, llobarròleg Gurú per excel·lència.
Hi ha un tema del qual desconec (a banda de molts altres, és clar!) i és el període de creixement. El llobarro, entre tots li estem fotent molta i molta canya i crec que no som del tot conscients de l'enorme sort que tenim de les llobarreres, que van repoblant el mar més ràpid del que nosaltres el podem pelar.
Una vegada vaig sentir a Menorca que una llagosta de les que despreocupadament escuren els turistes, té una vida d'uns 25 anys. Mare de Déu! amb la quantitat de llagostes que s'arriben a endrapar al cap de l'any, és més que evident, que no poden sortir totes de Menorca. Del llobarro, n'he buscat alguna cosa sobre el seu cicle de vida i he trobat això:

El llobarro assoleix la maduresa sexual als dos anys i les femelles als tres. Això correspon a una mida d'entre 23 i 30cm i a un pes de 300-400grs.
Crec molt important deixar anar els llobarros que no ens puguem cruspir i sobretot, deixar anar els que no hagin tingut temps de tenir ni un sol cicle reproductiu. Si agafes un llobarro que no s'ha reproduit encara, te'n menges un, però en mates milers. Si en canvi ja s'ha reproduit, te n'endús un al sarró, però al mar en queden molts més per anar fent.
La majoria de captures ronden el quilo de pes i si bé ja són madures sexualment, correspon a un llobarro entorn dels 6 anys d'edat. Això vol dir que amb la pressió que malgrat tenir les llobarreres que ens repoblen, difícilment un llobarro podrà passar dels 6 o 7 anys de vida sense acabar al nostre sarró.
Vist aquests números i les meves conclusions de pa sucat amb oli, no sembla que el llobarro estigui en perill, però insisteixo en que crec que hi té molt a veure les gàbies de llobarros, que si no.... no confiem tant en les gàbies i deixem anar el tercer llobarro. Ja no cal dir els que no fan la mida.
Au, salut, llobarros i veneracions a n'en Gabi, llobarròleg Gurú per excel·lència.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 19
Data de registre: 12/08/2009
Tola tens tota la raó, aquest matí en Sergi m'ha dit algo que te raó , es que els pescadors que agafen les oradetes i llobarrets als canals i llocs així , que s'enduen 20 ó 30 que poder fan 10 cm , aquests sí que fan mal, peró aixo va amb la consciència de cada persona.
Tots estem capacitats per poder dir prou, amb aquestes peces ja tinc per el sopar, però la realitat no es aquesta sempre en volem més i el que es vergonyos son els que pesquen amb esticot, per tot arreu es prohibit de pescar am aquest cuc menys aquí i així venen tants italians i francesos a pescar amb el cuc i s'emporten totes les cries.
Jo he vist al canal italians (uns 15) , que venen amb neveres i se les emporten plenes de cria, no se perqué les volen si per vendre o que?.
Però la realitat es que deixen el canal sense vida, centenars de llobarrets que no creixerán, ja pots cardar denuncies que no els hi pasa res, a mi m'han parar al canal per demanar-me la llicencia, els hi he dit que perqué no controlen als de l'esticot, i emb van contestar que jo no era ningú per dir el que havien de fer, bueno, es van emprenyar amb mi i vaig haver de baixar el cap perque segur que seria jo qui tindria problemes.
Tots estem capacitats per poder dir prou, amb aquestes peces ja tinc per el sopar, però la realitat no es aquesta sempre en volem més i el que es vergonyos son els que pesquen amb esticot, per tot arreu es prohibit de pescar am aquest cuc menys aquí i així venen tants italians i francesos a pescar amb el cuc i s'emporten totes les cries.
Jo he vist al canal italians (uns 15) , que venen amb neveres i se les emporten plenes de cria, no se perqué les volen si per vendre o que?.
Però la realitat es que deixen el canal sense vida, centenars de llobarrets que no creixerán, ja pots cardar denuncies que no els hi pasa res, a mi m'han parar al canal per demanar-me la llicencia, els hi he dit que perqué no controlen als de l'esticot, i emb van contestar que jo no era ningú per dir el que havien de fer, bueno, es van emprenyar amb mi i vaig haver de baixar el cap perque segur que seria jo qui tindria problemes.

nomes es una reflexio, pero espanta cuan veieu el resultat.la historia es un dia que estava al delta del ebre (pescan esclar ) al riu ebre tindra uns 400 o 600 metres de llarg poden estar trankilament uns 100 pescadors amb boya,surf etc cada escun porta una mitjana de 20 doradas ( que no arrivan a a fer ni un pam )i ara ve el susto els numeros . 20 doradas x 100 pescadors son 2000 doradas menys que no es reproduiran (AL DIA )2000X30DIA DONA 60000 doradas menys en un mes si multipliquem x 2 mesos o tres ya me espanto i aixo sense contar el barcos profesionals i ara unaltre reflexio cuantes dauradas grans i surten o s agafat al delta ? 4? 5? .YA HE DESCANST .espanta ?.

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Data de registre: 07/12/2009
SI que espanta , fa por i el més dolent de tot es que l'enemig forma part del nostre esport predilecte

Tècniques de jig

Aquesta foto que he posat son els rubber jiggs, jo he portat algún a la capsa , l'he tingut arreconat perque no m'ha donat resultats.
Ara si que us puc dir que poden anar bé, el meu company Adolfo fa un parell de messos, vam fer una sortida en kayak, quan erem a puesto el tio m'ensenya un bitxo d'aquests.
Em diu mira que he comprat, jo li dig, ostras jo tinc algún d'aquests i no van bé. Comencem a pescar a spinning i al cap d'una hora més o menys em crida i diu tinc algo enganxat, porta el salabret, quan arriva adalt l'artilugi aquest porta un bon sard.
Vaig quedar sorprés, però ho més bó es que a on hi ha sorra funcionen bé s'ha d'agafar la técnica i és bó per els peixos de sorra i llocs de gravilla o fang.
Si els deixes tocar terra i vas aixecan.los un pam i tornar a vaixar, son efectius si allà si troben orades o pagells.
Refran .: nunca te acostarás sin saber una cosa más

Gabi escrigué:
Aquesta foto que he posat son els rubber jiggs, jo he portat algún a la capsa , l'he tingut arreconat perque no m'ha donat resultats.
Ara si que us puc dir que poden anar bé, el meu company Adolfo fa un parell de messos, vam fer una sortida en kayak, quan erem a puesto el tio m'ensenya un bitxo d'aquests.
Em diu mira que he comprat, jo li dig, ostras jo tinc algún d'aquests i no van bé. Comencem a pescar a spinning i al cap d'una hora més o menys em crida i diu tinc algo enganxat, porta el salabret, quan arriva adalt l'artilugi aquest porta un bon sard.
Vaig quedar sorprés, però ho més bó es que a on hi ha sorra funcionen bé s'ha d'agafar la técnica i és bó per els peixos de sorra i llocs de gravilla o fang.
Si els deixes tocar terra i vas aixecan.los un pam i tornar a vaixar, son efectius si allà si troben orades o pagells.
Refran .: nunca te acostarás sin saber una cosa más
Boones, aquests ruber. com molt bé dius, van bé per sorra, has de llençar fins que toqui terra i recollir molt lentament. Com a tu Gabi, no he tingut la sort de treure res amb aquests esquers, peró com sempre és un sant tornem-hi i anar provant.
Jo, com ja he comentat, quan tenía 15 anys anava a pescar amb el meu mestre, el meu oncle Pera, ens fotíem un fart de pescar al Garraf i el Prat de LLobarros i Molls, peró ja el meu oncle, fa 25 anys, sempre em deïa: David, aquest llobarro no és per portar a casa, treu-li l'ham i torna'l a mar si no vols que no podem pescar mai més.
GRAVAT HO TINC. Salut Pera.
Salut.

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 41
Data de registre: 12/05/2009
Pàgina 2 de 9 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 
Pàgina 2 de 9
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum