MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Octubre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

la peça de la teva vida es...?

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: la peça de la teva vida es...?

Missatge  Tola el Dv 05 Mar 2010, 13:33

Refum!

Vosaltres ja jugueu a una altra galàxia!

No crec que anés a buscar aquesta cuca des de les roques. O saps del cert que hi són, o seria una expedició una mica suïcida, donades les poques provabilitats de sortir-ne amb èxit. Però està clar que si ho va treure no va ser casualitat i anava amb el fil i la canya que tocava, que el tio no anava a pescar llobarros ni espets, vaya.

O encara en menja, o va alimentar tot el barri sencer!

Encara que d'aquesta bèstia ja deu fer anys (?) felicitats. Semper hi ha un component de sort, però sort, sort sempre s'ha d'anar a buscar. Sort per mi seria anar a buscar musclos i que un dèntol se't quedi mossegant la palanca per arrencar-los. La resta, és una sort... buscada!
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pirata Blanc el Dv 05 Mar 2010, 14:16

Aquest tiu és un salvatge pur, suposo que pels que viuen a Olot el coneixen, es diu Ernest alias el hipi, aquest peix feix 25kg i va ser pescat el dia 24 de desembre de 2008 i vam tenir la sort de que en salvatge, en llobarro 45 i jo hi erem allà pescant amb les barques. Vam tenir que pujar-li la servia a la barca per portar-li al cotxe perquè ell l'hagués hagut de tallar a trossos per pujar-la al cotxe.

No et creguis que pesquem a una altre galaxia a pescar, perquè tots pesquem al mateix mar. Abans d'aquesta ja havíem tingut altres batalles que no havíem guanyat, el que passa és que a base d'anar i provar coses i pescar molt fort (nilons 100 lb) i hams de (5/0) per amunt estem aconseguint guanyar moltes més batalles.

Suposo que en els pròxims mesos entre en salvatge, en llobarro 45, i el hipi si aconsegueixo que es registri al foro us anirem esplicant batelles que ja hem passat i totes les batalles que anirant venint perquè la veritat es que ens passen coses molt brutals.

No us penseu que anem de sobrats la conclusió es que portem molts anys i molts dies a l'any practicant tots els tipus de pesca, i com més grossos són els peixos més ens atreuen els reptes.

Salutacions.
Pirata Blanc
www.forumdepesca.com

Data de registre : 04/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

PIRATA BLANC!!!!!

Missatge  LLOBARRO45 el Dv 05 Mar 2010, 14:47

Hola campió!!
Ja era hora que deixis de treballar tant carai que ja tens masa diners!!
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  salvatge el Dv 05 Mar 2010, 16:27

ostres quin dia aquell…..
aixo si que va ser una salvatjada…..
com cridava el jipi…
"ja el tinnnnc, ja el tinnnnc, deeennnnnnto, dennnnto, ja el tinnnnc"
com que encara no veia el que era i pescava amb peix viu, es pensava que era un dento pero dels grossos
a vegades encara el sento….cuan ja va tenir la servia a fora,cantava…..
"ja la tinnnnc, ja la tinnnnnn, fum, fum, fum"
a l'hora de plegar vam carregar la servia i un peix blau de dimensions considerables,que ell, ens guardava.
ja ja ja , a la barca, jo i en llobarro45 no sabiem on posar els peus per no trepitjar peix….
salvatge
www.forumdepesca.com

Localització : costa brava
Data de registre : 31/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 05 Mar 2010, 16:54

molt bona pesquera nois ...... ESPECTACULAR¡¡¡¡¡¡
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dv 05 Mar 2010, 18:49

Ai Salvatge.... ja ho recordo ja... Algun dia d'aquests penjaré les fotos d'aquell dia. Un bon parell de monstres que recordaré tota la vida. :emoticon0046:
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 05 Mar 2010, 19:36

doncs sí que el conec! És en Jippy! per cert mamon (ja que llegeixes el fòrum) dissabte passat em va sonar el mòbil a les sis en punt... m'aixeco pensant que era en Tola embarrancat a saber en quina desenvocadura, i resulta que la trucada era teva! et vaig enviar un msm pero encara espero resposta!

aquell dia també rondava pel cap de creus. En pirata em va dir que anés a les roques, que un d'olot havia fet una bèstia de 25 kg... quaqn vaig veure en Jippy que li costava d'aixecar aquell peixot, vaig quedar acollonit ! Kin aparatu!

però per nervis, el primer dia de vacances a Cadaquès. CAminava amb la nena i la dona i veig passar el jipyy cap a la gasolinera... em va pitar i, seguidament, va dibuixar un somriure maliciós al seu rostre... quin cabró! Espectacular! L'endemà mateix em vaig posar les piles... quines vacances!

si vols que expliqui què hi havia al maleter del teu cotxe digam'ho, o explica-ho tu mateix!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 05 Mar 2010, 23:54

Coooooollons amb el hippi!!!! No és pas la primera burricada que veig per aquí pel fòrum! Aquest senyor ha de ser un mestre de la paciència!!!!!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Laureà el Dl 12 Abr 2010, 02:41

El tema per a mi és més de records, que de "rècords"...
Al mar, quan encara es permetia pescar dins del port de Blanes, un dissabte a la nit, el gener del 87 -suportant un fred...- vaig treure un congre de més d'un metre i mig, pescat a pols, sense canya, amb sardina d'esquer, baix d'acer i per línia... cordeta d'estendre roba ! Estava amb en Josep, el pescador que em va ensenyar com anar al congre amb èxit. Recordo els ulls que se li van posar quan el va veure sortir, quan ja el vaig començar a issar fora de l'aigua. Com es bellugava aquella bestiota !
Al riu, la peça més gran que he tingut a l'altra banda d'una canya ha estat un silur d'uns 25 Kg a Riba-Roja. El clavar el meu amic Neme, i em va deixar la canya per anar cap al cotxe -s'havia deixat els guants- i ja em teniu a mi fent stand-up i el silur estirant i treient metres de línia, intentant tornar al fons, i jo tornant a estirar i recuperant... quan va arribar en Neme el vaig acostar fins a terra i ell el va aupar... va ser a finals del 90, i encara no duia càmera digital: en Neme s'havia deixat el guants, però jo m'havia deixat una Nikon F601 rèflex al cotxe... Com ell ja n'havia tret de més grans, vàrem deixar córrer la foto i el "allò que estira tant, del riu" va tornar a l'aigua sense passar a la posteritat.
La captura que recordo amb més carinyo, va ser el primer bass que vaig treure, fa molts anys. Havia anat a Oliana a pescar la truita, m'havia comprat una bosseta de twisters i vaig anar-los a provar havent dinat al pantà d'Oliana. L'únic que coneixia sobre el bass ho havia llegit a la desapareguda revista "Caza y Pesca". Sabia que el bass generalment entrava quan paraves de moure l'esquer. Amb la mateixa canya que duia per a la truita, vaig canviar la cullereta per un twister i vaig baixar fins a ras d'aigua. Entre un grup de carpes, vaig identificar el meu primer bass, li vaig enviar el twister a un metre d'on estava i després de fer-lo saltar per segona vegada, el bass no el va deixar arribar a terra i pràcticament es va clavar sol: 45 centímetres ! Reconec que, de fet, va ser aquell bass qui em va pescar a mi: em va enverinar i em va fer entrar en el món de formes, colors i colorins de n'envolten la seva pesca.

Editat per darrera vegada per Laureà el Dl 12 Abr 2010, 10:08, editat 1 cop en total
Laureà
www.forumdepesca.com

Edat : 63
Localització : Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dl 12 Abr 2010, 09:56

Desprès d’anys de deixar arraconada la pesca hi vaig tornar, agafo les canyes tal com les havia endreçat i cap a la bocana, col.loco un plom de 60 gr , el deixo anar per muntar la cameta i el plom cau a terra, i es que el temps no perdona ni el naylon , trec uns quants metres del mes podrit, però total, per pasar una estoneta... tampoc faré res..., no tenia esquer però vaig trobar un pop, poso la punta de la pota, i vist que no picava res faig un vol per veure si trobava un altre pop, deu minuts mes tard torno i veig la canya ballant alegrement, el record del naylon m’esgarrifa, mai he tret un peix tan lentament i amb tanta suavitat, la seva entrada al salabre va res d’un alleujament total .... llobarro de kilo cent, al desmuntar la canya vaig alliberar el plom trencant el nalon estirant amb la ma, primera cosa a fer l’endemà, canviar el naylon y a la tarda tornem-hi al mateix lloc amb la resta de les puntes de pota ....i dos llobarros mes de 900 gr. i ......... 2.300 !!!.
He tornat al mateix lloc, amb el mateix esquer, diverses vegades, però de llobarros ni un, qui sap que va ser el que els va atreure, per si les mosques, deixaré una bobina de nylon guardada uns anys.
kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dl 12 Abr 2010, 10:52

Quin misteri.... Em sembla que tothom ho ha viscut això del fil i el no anar preparat i també la fortuna de un dia espectacular que al les 24 hores es transforma amb un rosco, això sí, amb trenta fils nous, deu canyes, salabre...etc. Shocked
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dc 14 Abr 2010, 19:11

La veritat es que la peça de la meva vida encara esta per sortir i espero que no tardi gaire més, que em començo a posar mosca, el dia que la tregui ja ho posare amb aquest post,

Salut a tothom
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dc 21 Abr 2010, 22:46

La peça de la meva vida encara no l´he aconseguit, pero si la picada...el mes d´agost al sant prosper, estava pescant a l´almadrava a roses i de bon mati varem fer 1 bonitol, pero de despres varem estar com 1h i 30m sense una p. picada, varem decidir anar fent el curry cap al sant prosper, no soc gents aficionat al curry, pero mira soposo que seria la desesperacio...varem tirar 2 canyes, amb pulpitos rosa i blanc i negre i blanc. d´aquells que venen motats amb la cameta i l´am, una cameta de 1,2mm i un am "de la muerte" . varem arrivar al sant prosper i cuan decidiem recollir les canyes, el meu copany em diu." Mira la teva canyaaa!!!! " el carret estava patinant a tota ostia i la canya semblava que es tingues que partir...em va treure del carret com 100m de fil... total em disposo a treura la peça, em poso el cinturo i començo a frenar progresivament el carret, i comença a bombejar al canya per pujarlo. vaig poder lluitar amb l´animal uns 3 minuts, de cop em fa una estirada que cuan men enrecordo sem posa pell de gallina, despres de l´embestida va deixar de estirar...moments de silenci...pujo la canya pensant que m´havia tallat la cameta, i que em trovo, la cameta i el pulpito perfectes, nomes faltava l´am. encara no se que va poder passar per que deseparagues l´am...el va trencar amb les dents, era defectuos i es va partir, nomes estava enganxat el peix per un costat de l´am i el va doblegar per que sortis...sempre men recordare... Sad Sad Sad
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 21 Abr 2010, 22:56

cuan te enrecordes..... te dona una mala llet que te kagas,pero que farem ,o me enrecordo una vegada fen spinning a la platja ....ufffffff picada brutal i segueixo el fil veig
una mena de espet o barracuda molt granque saltaba,el fil sortin a tota hostia,la canya deumido,portaba 250 metres de trenat i no podia pararla es va acabar tot el fil i va petar .........(am el temps i la experiencia per mi que era una agulla reial )perque he tret barracudes i allo estirava masa.
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dj 22 Abr 2010, 11:05

El que recordo jo es que un dia, donant una volteta amb la barca, "novatos" anavem fent el curry i de sobte una estirada que la canya es doblegava tant que pensavem que petaria, vam treure un llobarro de 2K. El que no sabiem es que es tenia que deixar fluix el fre, perque vam tenir unes 6 picades, vam perdre algun peixet però al final vam pujar 3 llobarros ben guapos.
Un altre vegada va ser al jigging 6 servioles i una altre al curry 10 llampugues.
N'hi han mes que recordo perque per a mi cada cop que surto es diferent i a mes que pesquem en varies modalitats, també recordo el meu primer monstre pagell, que s'em marcaven les venes del braç hi tot!! Crec que hi havien uns 70 m de fondo.
De moment hi ha això però encara no he acavat....
Continuarà....
Lange
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo