MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Novembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

la peça de la teva vida es...?

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

la peça de la teva vida es...?

Missatge  sergispining el Ds 06 Feb 2010, 23:50

HOLA NOIS,dons explicare la peça de la meva vida. va ser el tros de llobarro que vaig fer fa algun temps (quan era jove) he fet de moltes cada esquna te la seva historia (i encara sumio amb ellas)pero esque aquet llobarro al vaig fer (agafeuse be) amb un raglo a palamos (no dire el puesto perque..... bueno expliqueu les vostres captures o anecdotes i pasarem un bon rato....a el llobarro es el de la foto de avatar
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: la peça de la teva vida es...?

Missatge  teixi el Dg 07 Feb 2010, 01:42

collons tiu, aixo es un lobarro o un transatlantic ??????? apa que no debias disfrutar
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dg 07 Feb 2010, 22:14

Shocked Shocked Shocked Shocked Enhorabona quin tros de llop.

Salut i bona pesca.
arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 07 Feb 2010, 22:34

Ja veus! Quina bestiota!

Editat per darrera vegada per kruskis el Dl 08 Feb 2010, 01:55, editat 1 cop en total

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 07 Feb 2010, 23:47

enhorabona!
M'he passat un mes buscant-lo... i ara que he acabat el puto reportatge dels llobarros vaig i dissabte en pesco un! Però no es pot ni comparar amb aquest... el més gros que he pescat (des de barca) feia 3,85kg. Aquest teu gairebé el deu doblar... bona peça, crack!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

la captura de la teva vida

Missatge  peixet el Dl 08 Feb 2010, 00:24

Collons quin tros de llobarro ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Aquest es el pare de tots els llobarros no ??????, La meva captura es la tonyina del calibre 20 que vaig treure per casualitat ara fa dos anys . Lo de casualitat es perque quan va picar , un no portaba el tinter, l´altre li feia mal l´esquena , i es clar, nomes quedava jo, i no era questiò de deixar-lo escapar. Per curiosa, la captura del CARPOT que vaig treure a Sant Pere . Un bitxo de 7,5 kg però tret amb una canya de l´anglesa, amb un fil del 14, i un baix del 10. Quina hora més llarga i pu......que em va fer passar. Salut i bona pesca
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 08 Feb 2010, 01:20

Doncs la captura de la meva vida, encara l'espero.

Si n'hagués de recordar alguna, recordo d'una forma molt entranyable els primers burrets al port d'Arenys. Avui dia no serien titllats ni de porqueria, però llavors tenien gust de glòria i triomf.

Més endavant, vaig anar intuïnt que podia "seleccionar" el peix que volia depenent de les zones, les hores i els hams i esquers. Feta la teoria, suposo que la millor captura va ser la del primer dia que vaig poder-la constatar: pescava des de les roques. Només arribar, vaig veure un grup de sards que brillaven i vaig llençar-los un tros de cuc i en menys de dos minuts ja tenia un sard ben guapo ballant break-dance damunt les roques. Anava amb una amiga i es va quedar flipant. Com que ja tenia el sard i es feia fosc, vaig pensar que era l'hora dels espets. Davant nostre hi havia profunditat, corrent i fons de sorra. Hi havia possibilitats per a un espet. Vaig canviar de canya i vaig començar amb un x-rap sonor buscant un espet. En menys de 10minuts vaig notar una picada fallida. Recordo que vaig dir "ja els tenim aquí. Ha fallat, però hi tornarà, que van en banc". En menys de dos minuts la carraca començava a cantar. Allò era felicitat. Pescar el que creus que tens oportunitat de pescar, canviant la tècnica i la zona. El sard a la raconada i l'espet a spinning. L'amiga es va quedar flipant (tant com jo, pràcticament) i em va reptar a treure un llobarro. Com que la nit va ser sense massa picades, vaig dir-li que a la matinada aniríem a veure si sortia el seu llobarro. A punta de dia vam desplaçar-nos en una raconada no gaire lluny i amb molt poca profunditat. Sabia que allà teníem possibilitats de trobar-ne algun. Vam tenir un parell d'empaits de llobarro a spinning, però no se'n va enganxar cap dels dos. Una autèntica llàstima, però els vam veure i la sortida va tenir un molt bon gust. Les llísseres llobarreres i els sard no van parar de fotre canya (i molta) als artificials, però cap de les captures va poder superar l'estona passada amb els amics i la glòria d'haver constatat i corroborat les teories. Segurament que ja havien començat a virar temps enrere, però els plantejaments de les meves sortides canviaven de rumb definitivament a partir d'aquell dia.

I és que la peça de la meva vida potser no em cal que sigui una fera de 8quilos. El dèntol de 6,8kg encara no sé si em fa vertígen, emoció o què. Potser encara no me n'he fet la idea. S'escapa tant de la meva línia en general, que encara no ho tinc classificat. El que potser més il·lusió em fa és saber que aquell dia el buscava i que el vam aconseguir treure amb un baix del 30. Això sí que em mola.

El caiac tot just l'enceto i les sortides esporàdiques amb barca encara les puc contar amb els dits d'una mà. Ambdues coses m'obren un panorama que no m'acabo abans de la llunyana jubilació. Si abans no sabia l'immens camp que tenia per córrer, ara com a mínim sé que no me l'acabo per anys que visqui.

La captura de la meva vida segurament encara l'hagi de treure. Potser un mero amb un fil ben fi? potser la primera juliola amb algun nen que agafi la canya per primera vegada amb els ulls brillants d'il·lusió. Qui sap. D'aquí uns anys tornem a fer l'enquesta i us ho dic.

Ens veiem a mar mentre seguim empaitant la de la nostra Big one.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dl 08 Feb 2010, 18:13

aixi me agrada,anim que esta molt be,el contar batallitas anecdotas etc ...
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jkarles el Dt 09 Feb 2010, 01:01

La meva, un llobarro que vaig treure des de la platja de Gava quan tenia 12 anys. La veritat es que era una peça gran, pero no us puc dir el pes. Ara, que el recordo com si l'hagues tret aquest cap de setmana, va ser per la nit al setembre i amb una canya antiga de bambu i un carret Sagarra. Nomes han passat 30 anys i vet aqui que ara torno a pescar!.
jkarles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Palamos
Data de registre : 26/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 09 Feb 2010, 01:14

Jo encara no ho sé. Crec que no anirá per el pes sino com he disfrutat per treure'l. Ja he pescat tonyines i he disfrutat un colló (al curri), peró espero tenir la sort d'engaxar una peça que em doni guerra i jo saber com treure-la, i sobre tot a spinning o jigging que és com, per mi, es disfruta més i les sensacions són per pixar i no fotre gota.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 09 Feb 2010, 12:45

felicitats Szac, ja ets un MEro!

jo més que el peix de la meva vida, recordo molt especialment moments que segur que em marcaran la meva existència. Un dels millors matins que he passat a mar va ser precisament l'esmorzar que vam fer amb els companys del fòrum. Recordo especialment la pesca d'una oblada al curri a la badia de cadaquès: la meva nena, de dos anys i mig, tenia la canya a les mans i va alucinar... feia unes tres hores que havia pescat el llobarro de la meva vida, però aquella oblada, que vam tornar a l'aigua de seguida, em va fer una ilusió especial. Encara se'n recorda, l'Alba.

recordo un dia entre setmana que estava sol al cap de creus. No hi havia ningú més. Al cap de poca estona, a unes dos milles de la costa, em vaig quedar rodejat de tonyines. Eren enormes. Les tenia tant a prop que fins i tot les veia passar per sota la meva barca. N'hi havia a milers, era tot un espectacle. El sol estava alt, la calor era molt agradable. Em vaig passar una hora i mitja rodejat de tonyines, i no vaig tenir cullons de fer-ne picar ni una! Vençut per la impotència de tant esforç per a res, em vaig quedar allà, assegut al banc del timó, contemplant aquell espectacle i sentint la remor de les tonyines quan trencaven l'aigua. Em vaig beure una cervesa ben fresca, em sentia impotent en aquells moments, però era feliç. Ho recordaré molt de temps.

el mar ens regala episodis increibles, moments que quedaran gravats a la memòria durant molt anys, i sensacions úniques que només podem sentir els afortunats de poder enganyar a alguna de les bèsties que amaga. Quantes vegades ens han tremolat les cames i hem sentit que el cor ens bombejava sang a tots els músculs del nostre cos! aquesta és l'essència de la pesca: ens dóna vida i ens recorda que encara tenim la capacitat de sentir. Treure peixos és circumstancial, posar-nos nerviosos al llit pensant amb els peixos que ens esperen a mar, no té preu.

gaudiu de la pesca i, si podem enganyar algun peix, millor que millor!
Sort!

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ori el Dt 09 Feb 2010, 15:49

les peçes de la meva vida,encara que nose com les vaig treure,van ser quan feia un mes que tenia barca,estava fent el curri per montgo i empreyat de no treure res em vaig dir,anem cap a sant pere tot fent el curri,quan ja havia sortit de montgo i ja estaba a uns 30m de fondo fent curri de superficie amb pica una canya i resulta un llobarro de 4kg que jo gairebe no sabia que era un llobarro un cop embarcat i flipant continuo cap a sant pere i ja mes vora ala platja a 14m de fondo i el cap de 30 minuts una altre picada.resultat llobarro de 5kg.es ben la sort del principiant
ori
www.forumdepesca.com

Localització : TARADELL
Data de registre : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 09 Feb 2010, 16:52

dons explicare unaltre que vaig flipar,a una escollera de un port fen bonitos a spinning ,amb un parell de amics ( tots sabeu la mala llet que tenen cuan pican ,1 segon despres creeeeeeeeeeeeec creeeeeeeeeeeeec fil a tota llet )estabem a les rocas jo portaba un parell de bonitos ,canya espinning 30,80 trenat de 18.5 kg daiwa capricorn un jig viva parade rosa.suposo que era una tonyna perque era imparable va treure tot el fil del carret fins que va petar i jo aguantan la caya amb totes les foças imposible... el meu amic deia,corta el hilo corta el hilo que te ba a partir la caña.. i jo li deia com vols que agafi la canya amb una sola ma, que la cardara al aigua ya me ha pasat un parell de cops, pero em dona igual bobinar unaltre cop el carret es increible
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  usuari el Dc 10 Feb 2010, 11:52

La peça de la meva vida es... encara cuan i penso amb tremolen les
cames era un dimecres a la tarda estàvem el company Suspe i jo a
Sant Pere, en suspe pescava a la bolonyesa "el tiu ja te una edat"
i jo a spining, de tota la tarda ni picada nomes anà garla’n amb un
gavatxó que aquest rapala, que si aquell va millor total que sens va fer
fosc, baix a sopar i a fer una mica de companyia al Suspe el tiu
tampoc li anava millor que jo, me’n baix a donar un vol ja era negra nit
i per aquelles coses de la vida llenço la rapala en un d'aquells quadros
de Sant Pera, una picada que baix falla, merda merda merda despues
dos llobarros seguits al canastró, baix a portar-los a la nevera
i al Suspe am diu tiu calmat que estàs tremola’n com una fulla
i li dic i mes que tremolaré, tornem-hi llenço la rapala 3,4,5,6,7 llobarros
seguits, els porto a la nevera que ja no ni cabia ni un mes, ens mirem
amb el company i ens diem ja en tenim prou tampoc es tracta de fer una masacre,
, si aguera continuat omplo el maleter del cotxe, baix caure d’amunt la bola no en tinc cap dubte
cada cop que tirava tenia picada. d’això ja en fa alguns anys
N'he tingut algun altre de dia bo però aquell va ser el primer i mes d'una nit l’e
somiat
usuari
www.forumdepesca.com

Data de registre : 25/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

UNA?

Missatge  LLOBARRO45 el Dc 10 Feb 2010, 14:28

De pes, espècie, colors..., és difícil.Per bonic el mero, per lluitador tunyina, per emocionat i de gust el dèntol, per dificultat el llobarro i per poc freqüent la servia.Però això sense contaminar el mar és a dir, amb kaiak.
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 10 Feb 2010, 18:09

nopican,aixo va ser cuan ban obrir als llobarros del viver,penso que fa 2 o 3 anys yo he parlat amb gent de roses l escala y han arribat a fer mes de 100 una autentica escabechina ...ara 2 setmanas i no va quedar ni un.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  usuari el Dj 11 Feb 2010, 01:13

Si una autentica escabaxina, i avia tiu que marxava molt carregat i molt pocs peixos que fesin la mida legal, jo no se que en fotian de tant peix, els d'aquella nit eran llobarros de talla, algun pasava dels dos kilos penso que potser eran salvatges
usuari
www.forumdepesca.com

Data de registre : 25/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dj 11 Feb 2010, 16:38

si pasaban dels 2 kilos no crec que siguin de pisci eran salvatges
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 12 Feb 2010, 01:17

ja fa molts anys cuant encara s'habia de reformar el port de roses, i habia dintre el port una mica de platjeta, i un dia vam anar amb la dona, en aquells temps xicota, jejejeje a tirar la canye,ja que m'habien comentat que s'hi treian dorades, i tal dit tal fet cap alla, recordo que i habia bastante gent pescan al costat a l'espigo, i sense mandre preparo les dues canyes , les esco amb tita i les calo,al cap d'une estona una de les canyes va quedar ben blincada,pero la picade no era una dorada, sino semblaba mes d'un pop, aixi que agafo la canye i el començo a treballar,costaba una barbaritat anarlo fent venir, i amb aquestes li dic a la llavors xicota, agafa el salabre que aixo es gros, a mes va començar a venir la gent a veure que trebia,i despres d'un bon rato de suor i lluita amb va sortir una xiruca que debia ser d'el 45, totom reia com boixos, i jo mes vermell que un penegal i que no sabia on amagarme, meigs mal que al poc rato van tornar a picar a l'altre canye i despres si ba sortir una dorada de 2 kg, despres el que reia era jo
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sajai el Dv 12 Feb 2010, 02:00

yo el mayo pasado iba con la mujer a pasar una mañana a juncols y pasando por la pìedra de l gato vi una pajarera y atunes saltando eche una caña y no paso un minuto ya me habia picado uno era mi primer atun y recogiendo lo acerque a la barcca
y cuando lo tenia halli debajo me acorde que todavia no me habia comprado el gancho me acorde que tenia una pistola de sub
marinismo le tire y el muy cabron empezo a colatear y atemblar que me llego a partir la flecha ( EL QUE NO SE LO CREA QUE PREGUNTEN AL PICHI O AL DAVID O AL TEXI QUE LAN VISTO PARTIDA)bueno pues me tuve que estirar en la barca con la cabeza y la manos metidas en el agua la mujer encima de mis piernas y con una mano aguantando el bajo de lineas y con la otra intentando
cogerlo hasta que la quinta o sesta vez pude engancharlo de la cola y al final pude sacarlo un atun de unos 18kg tengo que
decir que lo cogi con un jalco de 19cm y en la lucha cuando lo toaría el jalco se le debia girar y la potera que llevava alante
se le clavo en el ojo y creo que gracias a esto le hacia daño y me fue mas facil cojerlo despues de esto han habido mas atunes
pero por grande que sean no creo que llegue a pasarlo tambien como con este
sajai
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Data de registre : 22/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 12 Feb 2010, 16:48

flecha era de acero? o de carbono?
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Marino Manisero el Ds 20 Feb 2010, 22:38

Desde la platja i pescan fons, va ser una dorada que li faltaba poc per els 4 Kg amb tita d'esquer, i al spininng un llobarro de 2,8 Kg amb un rapala Xrap. Fa molta ilusio i anima molt per quant arriben las "vacas flacas".
Marino Manisero
www.forumdepesca.com

Localització : Barcelona
Data de registre : 23/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dg 21 Feb 2010, 22:35

Marino Manisero de quina part de barcelona ets? conec bastan gent de alla
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Marino Manisero el Dc 24 Feb 2010, 10:49

sergispining escrigué:Marino Manisero de quina part de barcelona ets? conec bastan gent de alla
Et responc per privat
Marino Manisero
www.forumdepesca.com

Localització : Barcelona
Data de registre : 23/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

La peça de la seva vida

Missatge  Pirata Blanc el Dv 05 Mar 2010, 12:11

Companys, les meves captures la veritat és que no són dignes per sortir en aquest tema, pero us envio la foto de la peça de la seva vida d'un bon amic i company de pesca. És lo més espectacular que he vist mai treure desde les pedres. Com podreu veure es tracta d'una serviola agafada DESDE LES PEDRES

NO EM DIREU QUE NO ES PER PLORAR!!!!
Pirata Blanc
www.forumdepesca.com

Data de registre : 04/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: