MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

S.O.S. TOLA

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

S.O.S. TOLA

Missatge  Raül el Ds 30 Gen 2010, 00:28

companys, tenim en tola enganxat a la sorra de la desembocadura del Ter. Si hi ha alguna ànima caritativa que demà vagi a pescar per la zona, si us plau, que li doni un cop de mà. És bon nano però ja sabeu, aquests xaves de barcelona es carden sempre en merders!

Si coneixeu algú de la zona amb una bona corda i un tot terreny... Digueu alguna cosa, que demà al matí el trucaré. De moment, li he dit que estigui tranquil, que el salvarem! Que pesqui algun llobarro benarit... el primer que arribi, és per ell!

ës un missatge seriós, està enganxat a la sorra del Ter. Té un OPel corsa de color negre. Si coneixeu la pasma, que hi vagin amb el patrol...

merci, companys!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: S.O.S. TOLA

Missatge  Ciberkun el Ds 30 Gen 2010, 12:37

Tola, que has fet??

Noi jo aquest matí treballo i la tarda no es que la tingui gaire despejada, i amb un clio no se si faria gaire, però el meu granet aporto en forma de idees. Si no ho heu solucionat, i algú es el del RACC, que si acosti es pugi al cotxe i truqui, que el servei de grua no es al cotxe, es al soci sigui quin sigui el vehicle que porti, vindran i us treuran d'allà. Jo fa tres mesos que m'hi vaig donar de baixa, coses de la crisis....

Que tingueu sort.

Ciberkun
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Malgrat de Mar - Blanes
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tios, avui sí que n'he clavat un de ben gros a la desembocadura del Ter!!!

Missatge  Tola el Ds 30 Gen 2010, 21:59

...benbé pesava 1000kg i té quatre rodes!!! L'he clavat a la sorra ha, ha.

Res, tu. Que tot va ser travessar el Tibidabo i veure tot aquell bé de Déu de terra in-cognita per conquerir i tota aquella verdor... i sabeu què?! resulta que més enllà del Tibidabo està ple de nadius! sí! també hi viu gent! CAFORT, tios! i hasta fins i tot he vist arbres i pins i pollastres crus corrent en algun racó!! CAMACU!!!

Llàstima que no hagis vingut Raül, perquè sabent que havia de travessar el Besòs, he agafat un sac de trossos de mirallets, per canviar-te'ls per diamants i pedretes d'or. Ha, ha.

La brometa estava cantada. Raül, ja te m'has avançat.

Doncs res, que vaig arribar fosc i volia deixar el cotxe on altres vegades l'havia deixat, però el que sempre era terra dur, avui era sorra ben tova acumulada pels temporals i ja no hi ha hagut res a fer, i cada cop pitjor ni fotent branques sota les rodes. Mare de Déu!

A l'altra banda del riu, a la desembocadura hi havia un paio que ha dut el 4x4 per la sorra fins benbé la desembocadura. Veient que a aquell trasto la sorra no li feia ni pessigolles, quan ell ja plegava de pescar, li he cridat per si podia arrencar-me d'allà i el tio em respon que no pensava fer els 16km per voltar el riu i ha girat cua. Clar que no hi tenia cap obligació, però jo sóc tant tonto que si hagués sigut al revés, segurament hagués fet els 16km. Al final, cap a les 9h ha vingut l'únic paio que he vist en tot el dia. Quan l'he vist, he anat cap allà, però he arribat al cotxe que ell ja passava un bon tros enllà. Per sort, el tio m'espiava pel retrovisor i s'ha parat. Ha girat cua i m'ha vingut a rescatar cavalgant sobre el seu motor de noséquants cavalls. Una ànima providencial. Diu que es fa farts de treure turistes incauts de la sorra i que quasi cada dia passa per allà per si de cas.

Raül, s'agraeix la confiança en la meva capacitat de pesca al regalar d'antuvi el meu llobarro abans de saber si n'havia fet cap. Era més que de justícia. Ja li he dit al meu príncep blau que ha vingut a rescatar-me de les masmorres on em trobava empresonat, que si hagués tingut un llobarro, li hagués més que regalat. Ha dit que no li agradava el peix. Doncs sort, perquè els llobarros avui no estaven per la labor. Ja van quatre o cinc sortides seguides que torno de buit i la cosa comença a no fer gràcia.

Per cert, avui a les 8 del matí, s'han fotut uns atacs acollonants just davant del Ter. Deurien ser bonítols. El festival ha durat força estona. I s'ha fotut de gavines, que feia feredat. Segur que hi seran alguns dies més com a mínim. El banc deuria ser considerable. A una distància de la costa d'uns tres tirs de spinning i cap endins. Llàstima no tenir l'equip de jigs. Grr... La nit totalment sense vent i el festival ha començat al començar la tramuntanada i les onadetes.

En fin, moooooooooolt agraït per l'ajut i la movilització des del fòrum. Celebro que aquest espai sigui alguna cosa més que xerrameca i passar pels nassos les captures que fem. No és que ho dubtés abans. Simplement, que me n'alegro.

Total, que avui no serà (tampoc) recordat pels llobarros. Snif.

Com diria en Companys, Tornarem a pescar, tornarem a sofrir i tornarem per vèncer!!

Editat per darrera vegada per Tola el Ds 30 Gen 2010, 23:06, editat 2 cops en total

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 30 Gen 2010, 22:49

Ostia Tola que es conya o que, el proxim dia hauràs d'anar a pescar en moto enduro per no tenir problemes amb la sorra i lligar al caiac al darrere, ja,ja, qui t'ho hauria dit no, ahir quan em vas trucar.
Amb el tema de la pesca tranquil ja vindran dies millors i de més bon temps això segur,

Salutacions

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 30 Gen 2010, 23:05

Ai, sí. Ja veus que al final, enlloc de la mega expedició terrestre que tenia planificada (queda pendent, que em fa ilu) vaig optar per alguna cosa més casolana, perquè a mitja tarda havia d'estar a casa altra vegada. I per voler aprofitar les hores de foscor, vaig acabar aparcant damunt la sorra... com diu en Raül, aquests de Can Fanga no sabem caminar si no és trepitjant asfalt. Provaré d'anar a fer spinning a les fonts de Plaça Catalunya. Tampoc trauré cap llobarro, però no clavaré el cotxe als parterres i a més, estalviaré gasolina i hores de son!

Proposaré que allarguin la L9 i posin una parada a Roses i una altra a Cap Norfeu.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 30 Gen 2010, 23:09

Això, això, aixi tindrem més facil conquerir aquesta gent de poble, no?, ja,ja,ja

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 31 Gen 2010, 10:00

jajaja !

has provat a les fonts de montjuic? POrta paraigües que de tan en tan esquitxen, no? O encara hi ha sequera...?

va bromes a part, sabia que un home com tu se n'ensortiria... per cert, podem estar tranquils, que la veu d'alarma va funcionar! Hi tenim molt bons companys al fòrum, i més d'un estaven disposats a venr-te a salvar.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

s.o.s tola

Missatge  mikel k el Dg 31 Gen 2010, 21:43

Como la lias Tola!!!!!Estic conten gue tot aixi acabat be.

mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 07:15

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: