SHARE
Últimos temas
» Estic pescant!por mehdi Hoy a las 19:17
» Avui al matí he sortit
por kruskis Hoy a las 19:05
» "WWF 8-2-12"
por Admin Hoy a las 18:43
» Dedicat al meu Amic Tola !!!
por Dani Dt 07 Feb 2012, 14:58
» FELICITEU-LO!!!
por joemosqueroles Dt 07 Feb 2012, 08:31
» Daiwa saltiga blast 4500
por ruscles Dg 05 Feb 2012, 21:03
» Criteris per a escollir el teu caiac de pesca.
por Dani Ds 04 Feb 2012, 20:14
» Algú sortirà a pescar....
por Tola Dv 03 Feb 2012, 23:58
» Sortida per Barna
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:18
» Un mar sense peixos
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:11
» Programes pesca TV
por fran Dv 03 Feb 2012, 22:04
» La Pesca Esportiva o Recreativa amb informació bàsica sobre els esquers i equips de pesca
por Admin Dv 03 Feb 2012, 20:21
» Tunejar artificial
por joemosqueroles Dc 01 Feb 2012, 12:05
» Com ha anat el finde? (Girona)
por Dani Dc 01 Feb 2012, 09:14
» "El País" 30-1-12
por calador Dt 31 Gen 2012, 20:46
» Amb o sense grapes ??
por mehdi Dc 25 Gen 2012, 11:37
» Buscu algun comany/s per anar a pescar amb kayak
por Ekaitz Ds 21 Gen 2012, 20:03
» Maxsea problemes amb la batimetria
por Calet Ds 21 Gen 2012, 18:38
» Zona de pesca al spinning
por Dani Dv 20 Gen 2012, 21:36
» MOTOR
por juby Dv 20 Gen 2012, 18:32
YOUTUBE
Primera quedada d´hivern
Pàgina 4 de 13 • Comparteixi •
Pàgina 4 de 13 •
1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13 
Re: Primera quedada d´hivern
Molt bona ideia admin!
Que hi ha gent que no escriu mai res i pot ser així els coneixem i s'animen
Que hi ha gent que no escriu mai res i pot ser així els coneixem i s'animen

www.camisetasdevicio.com

www.camisetasdevicio.com
No nooo Alsepo. Aquest avatar el tinc perquè en Teixi i en Kruskis es ficaven tot el dia amb mi perquè quan no pesco dormo a la barca i buscant a google imatges de gent dormint o badallant vaig trobar aquesta.
Espero fer una captura ben parida per canviar-la, però de moment res de res
Espero fer una captura ben parida per canviar-la, però de moment res de res

www.camisetasdevicio.com

www.camisetasdevicio.com
aaaaaaaaaaah com que aqui hi ha caçadors vaig pensar que igual era el teu gos!
kurry estan a palamos i a l escala i no treus peçes grans ?... !si estas en un dels mijors puestos de pesca ! ¿ quin tipos fas spinning jigging ..volanti esquer surf...?

sergispining- www.forumdepesca.com
- Edat: 36
Localització: girona- maçanet de la selva
Reputació: 0
Data de registre: 07/12/2009
Re;Primera quedada d'hivern
Bona tarda companys!!!
Fins quan tenim temps,per apuntar-nos???

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 1
Data de registre: 13/01/2010
Hola, la quedada és tot el dia o pel matí

Gabi- www.forumdepesca.com
- Edat: 47
Localització: Roses
Data de registre: 09/04/2009
sergispining escrigué:kurry estan a palamos i a l escala i no treus peçes grans ?... !si estas en un dels mijors puestos de pesca ! ¿ quin tipos fas spinning jigging ..volanti esquer surf...?
A mi m'agrada molt el jigging i spinning. El curri i curri de fons el puc practicar, però no m'agrada tant.
Pel que fa a la zona...ja sé que és bona, o almenys això veig a les fotos dels demés, però la nostra barca és una mica gafe en aquest aspecte...La meva millor peça va ser una Melva de 1kilo ara fa més d'un any.
BECADER escrigué:Bona tarda companys!!!
Tot depèn de si tens o no barca. Si vens amb barca pròpia suposo que si la quedada és el 27 a les 7 tens temps fins el 27 a les 6:59 jejeje, sinò tens embarcació ja t'has de posar d'acord amb qui t'hagi de portar.
Això de fer la llista és més per saber qui serem que per passar revista i posar falta a qui no vingui suposo...

www.camisetasdevicio.com

www.camisetasdevicio.com
lo d'apuntarse es mes que res per la gent que no te la barca, per poderla repartir i que ningu quedi penjat, per aixo que cuant mes aviat us apunteo millor.
referent a la durada, cadascu pot estari el temps que vulgui, nosaltres normalment solem plegar cap al migdia, i tambe depen de l'estat del mar
referent a la durada, cadascu pot estari el temps que vulgui, nosaltres normalment solem plegar cap al migdia, i tambe depen de l'estat del mar

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 5
Data de registre: 20/04/2009
Hòstia, nois, que bé que us ho monteuuu!!!!!!
Jo visc a Barcelona, no tinc barca i no tinc transport, i tampoc sé pescar! Si no fos per això, m'hi apuntaria, que encara no conec el meu equip d'assessors pesquers!
Últimament he estat fent coses que no tenen absolutament res a veure amb la pesca (bé, observar balenes a Argentina és el més semblant que he fet!) i per això he estat molt calladeta, però penso en vosaltres molt sovint!
Aquesta trobada pinta xul·la, xul·la, em feu una enveja descomunal.
Sou uns cracs, no es pot negar.
Petons per tots!
Xènia
Jo visc a Barcelona, no tinc barca i no tinc transport, i tampoc sé pescar! Si no fos per això, m'hi apuntaria, que encara no conec el meu equip d'assessors pesquers!
Últimament he estat fent coses que no tenen absolutament res a veure amb la pesca (bé, observar balenes a Argentina és el més semblant que he fet!) i per això he estat molt calladeta, però penso en vosaltres molt sovint!
Aquesta trobada pinta xul·la, xul·la, em feu una enveja descomunal.
Sou uns cracs, no es pot negar.
Petons per tots!
Xènia

xènia- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 24/06/2009
Home, Xènia! ja ens pensàvem que t'havies fugat d'amagatotis.
Que pugem de Barcelona ens som alguns. Si algú t'embarca, et podem pujar. Jo pujaré passant per Olot, per fer de taxi també a n'en Raül. Segurament no sortirem des d'on sortirà tothom, però es pot fer alguna parada intermèdia. Si no, a veure si en Girgom o algú altre dels pixa-pins que pugem ho té més fàcil.
Quants més serem, més riurem (i menys pescarem).
Que pugem de Barcelona ens som alguns. Si algú t'embarca, et podem pujar. Jo pujaré passant per Olot, per fer de taxi també a n'en Raül. Segurament no sortirem des d'on sortirà tothom, però es pot fer alguna parada intermèdia. Si no, a veure si en Girgom o algú altre dels pixa-pins que pugem ho té més fàcil.

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 18
Data de registre: 12/08/2009
Hola de nou Xènia!
Doncs la veritat que això de "observar balenes a Argentina és el més semblant que he fet" a mi també em fa força enveja eehh...
A veure si alguna ànima caritativa et fa de "taxi" i et veiem també a la quedada
Doncs la veritat que això de "observar balenes a Argentina és el més semblant que he fet" a mi també em fa força enveja eehh...
A veure si alguna ànima caritativa et fa de "taxi" i et veiem també a la quedada
Editat per darrera vegada per kurry el Dj 04 Feb 2010, 18:27, editat 1 cop en total

www.camisetasdevicio.com

www.camisetasdevicio.com
Hola Xènia!
En aquest temps que no has corregut per aquí, ja som més de 100 i continues sent la única "xati"!!!!!!!!!! Ets la nostra diva!
Benvinguda de nou!
Jauma----Barca
David-----Barca
Pera------Barca
Pichi------Barca
Raul------- amb el pirat(a) d'en Tola
Kruskis-----2 acompanyans
Albert------ 1 acompanyan i
Ori-------------Barca amb dos colegui
teixi------------barca ?????????????
Peixet-------i Bonitolet, i barca ????????
Alsepo-------- amb un neumatic? NO, home no, amb barca!
girgom-------- sense barca si hi ha lloc, i sino vinc amb la neumatica
En aquest temps que no has corregut per aquí, ja som més de 100 i continues sent la única "xati"!!!!!!!!!! Ets la nostra diva!
Benvinguda de nou!
Jauma----Barca
David-----Barca
Pera------Barca
Pichi------Barca
Raul------- amb el pirat(a) d'en Tola
Kruskis-----2 acompanyans
Albert------ 1 acompanyan i
Ori-------------Barca amb dos colegui
teixi------------barca ?????????????
Peixet-------i Bonitolet, i barca ????????
Alsepo-------- amb un neumatic? NO, home no, amb barca!
girgom-------- sense barca si hi ha lloc, i sino vinc amb la neumatica
Las camisetas más originales en: http://www.kruskis.es
Samarretes de pesca http://www.camisetasdepesca.com
Samarretes de busseig http://www.illesformigues.com
Samarretes de Catalunya http://www.ktalunya.com
Els millors blogs a: http://www.pescacostabrava.com

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 31
Localització: Costa Brava
Reputació: 33
Data de registre: 07/03/2009
Tola escrigué:Home, Xènia! ja ens pensàvem que t'havies fugat d'amagatotis.
Que tal xènia, això de pixa-pins també pixan els pins els de poble eh! .Com va la pesca de balenas, ostia agafar una amb canya ha de ser la os..., no? a veure si penjas alguna foto de alguna capturada, je,je,je.
Jo si tot va bé i no surten imprevistos pujaré amb moto, o sigui que si no et fan por les motos ja ho sap estas convidada. Apuntat a la llista i ja et faran lloc i sino ja treure la meva neumatica del cotxe i anem a donar una volteta i passem d'anar a pescar, ja,ja,ja

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Localització: Sabadell
Data de registre: 11/12/2009
Organisasión, organisasión!
Tot això està molt bé, però tant de mam que prometíeu al principi, faltarà alguna cosa per empènyer esòfag avall, no? que si no, de cada peix en veureu dos.
Jo aquest cap de setmana puio a lo Pallars, al poble de la dona. Us baixaré uns fuets que ja cal que us calceu (amb permís dels foreros de Vic). Us regalimaran els fems camal avall de bons que són. Visca lo Pallars!
Ara, que se m'està acudint.... llavors sí que farem tronar i ploure! alguns d'aquests que aneu amb barques grosses, no deveu dur barbacoa, oi???? Hasta ahí puedo leer. Doneu-me una barca amb barbacoa i miraré de baixar..... ja ho sabreu si s'escunça!
Au, salut i llobarros!
Jo aquest cap de setmana puio a lo Pallars, al poble de la dona. Us baixaré uns fuets que ja cal que us calceu (amb permís dels foreros de Vic). Us regalimaran els fems camal avall de bons que són. Visca lo Pallars!
Ara, que se m'està acudint.... llavors sí que farem tronar i ploure! alguns d'aquests que aneu amb barques grosses, no deveu dur barbacoa, oi???? Hasta ahí puedo leer. Doneu-me una barca amb barbacoa i miraré de baixar..... ja ho sabreu si s'escunça!
Au, salut i llobarros!

Tola- www.forumdepesca.com
- Reputació: 18
Data de registre: 12/08/2009
Pàgina 4 de 13 •
1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13 
Pàgina 4 de 13
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum