MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Primera quedada d´hivern

Pàgina 7 de 8 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: Primera quedada d´hivern

Missatge  albert el Dv 26 Feb 2010, 17:40

Travessar la baia de 25 a 40 min., depent del mar...
Si el windguru i windfinder marquen ara com ara, que fins les deu be... a veure la ultima actualitzacio d´avui al vespre... en parlem
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 26 Feb 2010, 18:01

ok moltes gracies, esperem una mica de sort
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kurry el Dv 26 Feb 2010, 20:43

Ostres, del meteocat no me n'acabo de fiar, crec que marca més endins de mar, però el Windguru acostuma a no fallar y ara no pinta molt bé: 6-9-16 (de 7 a 16h).
Jo encara no sé si vindré, la dona em reclama per anar a IKEA...

PD:Jo vaig a IKEA perquè sóc mileurista, però els que teniu calès us heu de comprar el mobles bons i de qualitat a llocs com....Mobles Artigas, per exemple
:emoticon0007:

kurry
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : L'Escala o Palamós, Girona
Data de registre : 07/03/2009

http://www.inkreible.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dv 26 Feb 2010, 22:12

Ei companys, el vent per lo que sembla ens deixera pescar fins les 11... a les 7 ens veiem al bar dels pescadors, sera questio d´anar per feina, sino el mati es fara molt curt!
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 26 Feb 2010, 22:38

En Raül i un servidor tenim previst sortir a mar, però si el windguru l'encerta aquesta vegada, el matí serà molt curt. Veurem cap a on tirem. Potser no podem baixar fins a l'Escala i ens hem de fotre un mano-mano de fuets, que agafem un empatx.

El windguru normalment acosuma a encertar-la, tot i que acostuma a avançar-se una mica. Segurament acabarà fent la F4 - F5 que anuncia però enlloc de les 10, cap a les 11 - les 12. Caldrà mantenir un ull al rellotge, que darrere les bestiotes et fugen les hores, que ni te n'adones!

Res, serà qüestió de sortir a les 8, i a les 10 ja haver tret els llobarros, meros i bonítols i tornar ràpid a port. Ha, ha. Quina gràcia que em faig. Va bé. Així sempre tens a mà algú que et rigui les gràcies.

Au, 'dios. Demà ens veiem tots les cares, espero.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sajai el Dv 26 Feb 2010, 22:48

Demà al final on quedem per esmorzar?¿Tola a juncols o a montgo?¿?¿o ens truquem quan sortim?¿?¿
sajai
www.forumdepesca.com

Edat : 57
Data de registre : 22/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dv 26 Feb 2010, 23:05

jo més de un cop me trobat qe falla... a bé o a malament. Nosaltres barca Jaime...
probarem de sortir (desde st margarita) despres qe fem dependrà els altres... i sinó puder ens cadem per la baia pro esperem qe fasi bo no? iam si podem ser més qe l'altre vegada...
( I SINÓ ARRAMBATS ALGUNA PARET AMB ESPUMA AVIAM SI HI HA LLOBARROS...)
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 26 Feb 2010, 23:07

jo al final pujo sense barca,el noi amb que pujaba se a kollonit que farem......
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 27 Feb 2010, 00:02

ei nanos, ho tenim cardat... heu sentit l'home del temps? La pressió baixarà en picat i això implica una entrada sobtada de vent! Hi ha un avís per demà, s'esperen vents de 150km/h als pirineus.

en fi, cada patró coneix bé la seva embarcació, i ha de ser conscient del que es pot fer i del que no. DEmà hem de mantenir el cap fred en tot moment, i al primer signe de vent, a la primera cabreta emprenyadora, fugir.
el cor em diu que he d'anar a l'escala, cap a medes per trobar-vos i fer el reportatge de la meva vida... però el cap em diu que em convé navegar cap a Norfeu, pescar arresserat del vent i marxar al primer signe de perill. DEs d'allà el vent de sud només em molesta al moment de girar a El GAt, llavors em vé de popa i no m'atabala tant. Sentint-ho molt, demà aniré cap a nord, que és on em coneixo bé el territori i sé perfectament què he de fer en situació de mala mar.

VEnir a medes em suposa una mitja hora llarga de navegació amb bona mar, però una hora i mitja de tornada amb mala mar... i per pescar dues hores, no me'n puc estar dues navegant. ESpero que m'entengueu, però la seguretat és el que prima.

espero que feu moltes fotos i us conegui a tots... em feia molta ilu conèixer-us... em quedaré amb les ganes de fer dos petons a la Xènia... però el més assenyat és que els de l'escala us refugieu a medes i els de roses a norfeu.

demà i diumenge les fotos i les cròniques pertinents! Sort i passeu-ho bé!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sajai el Ds 27 Feb 2010, 00:08

raul llavors el gintoni a can norfeu?¿ya ens truquarem per la emisora o per el movil
sajai
www.forumdepesca.com

Edat : 57
Data de registre : 22/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 27 Feb 2010, 00:15

jaume, jo he d'anar a cap norfeu i els de l'escala han d'anar a medes. Lo contarri és fer el burro, i amb avís de temporal, no ens la podem jugar.

tu Jaume pots triar, però en Gabi i jo no, les nostres barques necessiten les parets de norfeu! Ah, Gabi, et recomano que baixis la barca a CAdaquès, quan entri el sud tires direcció cadaquès i ni te n'enteraràs. (però tu ja saps de què va).

per cert, peixet: quan l'Albert et digui que pleguis veles fes-ho, ell et guiarà. No m'agradaria que el segon finder de tenir barca tinguessis un bon espant. T'asseguro que un temporal de sud no fa gens de gràcia.

vinga doncs, pit i cullons! i sobretot seny! Ens truquem a les 7am per veure com ho veieu, OK? Bona nit.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Ds 27 Feb 2010, 00:43

sobretot tots atens!! que alguns hem tingut unes avantures... eh Raül, kruskis i Albert.... jajajajja a la minima cabreta....
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Ds 27 Feb 2010, 00:57

Si, dema a la minima cap a port... ja en vaig tenir prou!!
Sort a tots!!!
albert
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Ds 27 Feb 2010, 01:16

A mi tot això em sembla molt assenyat. La passió, deixem-la demà centrada en els peixos. Ja la farem petar un dia amb millor previsió. El windguru, efectivament com diu l'Ot, a vegades falla. Però demà sembla que va de veres i el ventot pot retardar-se o avançar-se, però segurament apareixerà. No me'n fio ni un pèl del temps. Tenint el matí curt, travessar el Golf de punta a punta és fer el burro inútilment per grossa que sigui la barca.

Qui vingui cap a Norfeu, té fuet i blanca del Pallars. El capità dièresi té la ràdio, la sonda, el orden y el mando!

A quarts de 5 he quedat amb la Sirena del fòrum per pujar-la cap a Vic. Allà la transvassem al cotxe de'n Becader&co i jo continuo cap a Olot a buscar en Raül a les 6. En Becader duu la Xènia cap a l'Escala. Quan arribi la Sirena al punt de trobada, ja coneixerà mig fòrum. Tractem-la bé, ves no ens faci qualsevol dia per venjar-se un reportatge del 30minuts un especial freakis de Catalunya i serem la riota de tot el País! ha, ha.

Au, demà seny, salut i llobarros!

Bona nit, i totes les puces al teu llit!

Martí... Tola.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 27 Feb 2010, 04:32

jejeje teniu un admin que és un impresentable... tot just ara arribo a casa, dormiré dues horetes justes i demà al matí al peu del canó... espero que el garbí, migjorn o el que sigui que bufi demà no sigui més puta que jo!!!!! :emoticon0035: :emoticon0035: :emoticon0035: :emoticon0035: :emoticon0035: :emoticon0035:

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Ds 27 Feb 2010, 11:32

Companys no hi pogut passar de Blanes, quina rasca, quina humitat, contra més ràpid anava més fred tenia, la visera tota entelada no veia res, a la sortida de blanes ja no podia més i encara em quedava més de la meitat, sol.lució ja veure les fotos de la pesca per la web, si es qui n'hi ha, ja explicareu com anat per allà dalt.
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Primera quedada d'hivern

Missatge  BECADER el Ds 27 Feb 2010, 18:02

Benvolguts companys i companya del forum,a estat un plaer de veureus en persona.
El dia a estat inmillorable en cuan al temps,crec jo...
Llastima que hi habian pocas barcas i em preferit quedarnos pescan a terra abans de anar apretats i molestar,de totes maneres espero q un altre dia algun de vosaltres senti compassio de nosaltres i ens convidi a pescar,jejeje!!!
El Sergispinning ja fara un petit recull d fotos de la pesca desde terra.
Per cert la XENIA ha estat una companya de viatge molt autentica.
Salutacions a tots!!!
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Ds 27 Feb 2010, 21:44

nanos tinc compromis tinc que jugar al monopoly de disney,tinc que quedar be amb la dona perque deixi anar un altre dia a pescar,aixo es el amor nois que fare,despres intentare penjar les fotos.si me deixan,perque despres tinc que cumplir amb la dona,quin estres mare meva.
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

fotos de quedada

Missatge  sergispining el Dg 28 Feb 2010, 01:20

hola nois procedere a pujar les fotos,no totes perque hi han censurades en primer lugar,tota la colla de malats que matinem (per pescar?)bueno pendre el aire i pasejar AQUI ESTEM TOTA LA COLLA
em nat a una zona que no podem dir¡¡ es secret ¡¡(despres ens cardan els peixos)
amb becader no a portat bota cap problema
no me enrecordo qui era(perdo)

amb la crisis voliem pujar el ancora del marmoler i portarla al chatarrero per comprar rapalas pero pesava una mica
ostres no tinc espai
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dg 28 Feb 2010, 01:35

i mes fotos jo ja estava cansat (EN EL MAR ET POTS TROBAR CASI DE TOT)

OSTRES LA MILOR FOTO

EN BECADER PENSABA (AVUI TRIUNFARE)
TREURE UNS EUROS ......SI ......EL ANCORA DEL MARAMOLER....

COM SU CURRA EN BECADER NOIS

BUENO AIXO ES TOT (ELS PEIXOS JA LES POSARAN ELS ALTRES PERQUE NOSALTRES......... Embarassed NO EM FET RES DE RES
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 28 Feb 2010, 08:27

enhorabona pel reportatge company!
nosaltres vam arribar tard al bar, la meitat ja ereu fora... però ens coneixerem a la propera! A veure si podem sortir tots a mar a buscar àncores i peixots xl! LA veritat és que a nosaltres tampoc ens va anar bé... vam treure una aranya i una oblada entrada en carns... però res més! D'activitat al mar ben poca, però al bar de l'Escala....!

per cert, al sector nord vam trobar el mestre Yoda i el seu company chiwaka (és broma!). TAmpoc van pescar res de l'altre món... així que ens vam limitar a deixar entrar el vent, que amb retard però va complir amb les expectatives, i entrar cap a port a la una del migdia.

A quarts de dues sortíem amb el cotxe direcció l'Escala: un mamons amb la paella ja demanada i els altres esperant amb les birres i la cola per conèixen's d'una vegada. Em moria de ganes de conèixer a Xènia.

Editat per darrera vegada per Raül el Dg 28 Feb 2010, 23:03, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 28 Feb 2010, 11:06

Esteu tots ben sonats, llevar-vos a aquelles hores per anar a prendre l'aire i no tocar ni una bèstia... Doncs jo m'ho vaig passar a tope!

Realment, ahir no tenien ganes de llevar-se els peixos. I mira que en Raül i un servidor ja veient l'activitat dels últims dies, vam embarcar la nostra arma secreta, però ni fent-los-la ballar davant del nas, no s'hi va acostar més que la morralla i encara per pietat. Queda clar que aquestes setmanes, si heu de sortir, més val voltar la zona de Begur-Palamós, més que el Cap de Creus, ara desert. Ja vindran dies millors. A veure si comença a pretar el sol i l'aigua s'escalfa una mica i els peixos treuen el nas del seu catau. Perquè ser-hi.... hi eren, que a la sonda es veien coses voltant lentament pel fons. En superfície, només bancs d'oblades i més oblades. Punto.

La trobada d'ahir, una excusa més per retrobar-se amb en Raül i la Duna, posar a prova les últimes manualitats, conèixer en Messi i en Guardiola de la pesca al Cap de Creus, fer negocis de futur amb qui pesca també amb caiac, anar a fer el vermutet amb una colla de gent que mica en mica anirem coneixent i sobretot, constatar que un no és l'únic freaky de la pesca en aquest món! diuen que mal de muchos, consuelo de tontos. Doncs jo que me n'alegro d'haver-vos conegut ahir. I que per a molts anys poguem continuar trobant-nos i compartir experiències!

Martí.
Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dg 28 Feb 2010, 11:56

kollo...nnn...ss hi han 3 repetides falta aquesta....al mar et pots trobar de
tot
sergispining
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dg 28 Feb 2010, 15:51

aqesta platja... Sad i tinc un parell de repales i casi deixu un komomo!!!!!!
jaja com va anar-vos desde terra?
ot
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  usuari el Dg 28 Feb 2010, 16:53

De riure massa poc i sobretot amb la senyora que ens va fer la foto....., jo sospito que la cadira solitària que i avia a la pedrera devia ser d'alguna senyoreta despistada d’aquestes que trobem per la carretera cuan anem a pescar o potser ens va sentir arribar i va sortir per cames ( AMB EL CHIBARRI QUE FOTIEM ) de pescar o mes ven dit, de treure peix res això si
de artificials ni baix deixar tres, i el mal parit d'en bacader no va dur la bota el mol cabró amb les energies que avia gastat......de totes maneres fins la pròxima trobada conteu amb mi
un plaer
usuari
www.forumdepesca.com

Edat : 59
Data de registre : 25/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 7 de 8 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt