SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
presentacio
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
presentacio
Hola totom companys de fatigues, per començar em presentaré soc pescador de tota la vida i ja en son 52 soc de VIC
d'un barri de Vic "La Guixa" la meva gran passio de sempre es la pesca de la truita pasant per el Blac Bas o podríem
dir que tots els depredadors, actualment pesco la truita, menys de cap per avall l’he pescat de totes maneres i últimament el Llobarro per allò de que fer els mesos
de veda dons ens emb aficionat molt al mar i no ens va d’altot malament, la pesca amb spining també m'agrada però sempre que
puc pesco amb latigo tot l'any, tot i ca encara soc un aprenent he tingut algun dia gloriós de veritat,tinc un company
que ma parlat d’aquest fòrum be sembla molt interessant i dona moltes possibilitats per anar aprenent
i la veritat cuan veus las talles que gasteu de captures causi totes XXL penso que amb queda molt "moltísim" per aprendre,
apa companys espero contactar amb vosaltres i si algú te ganes de tirar el mosquit podeu contar amb mi
AAAAdeu
d'un barri de Vic "La Guixa" la meva gran passio de sempre es la pesca de la truita pasant per el Blac Bas o podríem
dir que tots els depredadors, actualment pesco la truita, menys de cap per avall l’he pescat de totes maneres i últimament el Llobarro per allò de que fer els mesos
de veda dons ens emb aficionat molt al mar i no ens va d’altot malament, la pesca amb spining també m'agrada però sempre que
puc pesco amb latigo tot l'any, tot i ca encara soc un aprenent he tingut algun dia gloriós de veritat,tinc un company
que ma parlat d’aquest fòrum be sembla molt interessant i dona moltes possibilitats per anar aprenent
i la veritat cuan veus las talles que gasteu de captures causi totes XXL penso que amb queda molt "moltísim" per aprendre,
apa companys espero contactar amb vosaltres i si algú te ganes de tirar el mosquit podeu contar amb mi
AAAAdeu

usuari- www.forumdepesca.com
- Edat: 54
Reputació: 0
Data de registre: 25/01/2010
Re: presentacio
Hola nopican,
Benvingut al fòrum!
Això del làtigo sí que és un art, noi! Quan veig els reportatges per la tele o per internet sempre em quedo bocabadat... flis flas flis flas flis flas xof! mosca a l'aigua i picada i es veu clarament la picada! Ho trobo súper macu de veure. També suposo que t'ensenyen la part maca i el pobre paio potser porta mig matí remenant la cua de rata, però en qualsevol cas, em quedo embobat mirant.
Benvingut al fòrum!
Això del làtigo sí que és un art, noi! Quan veig els reportatges per la tele o per internet sempre em quedo bocabadat... flis flas flis flas flis flas xof! mosca a l'aigua i picada i es veu clarament la picada! Ho trobo súper macu de veure. També suposo que t'ensenyen la part maca i el pobre paio potser porta mig matí remenant la cua de rata, però en qualsevol cas, em quedo embobat mirant.

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Re:PRESENTACIO
Benvingut al forum company!!!
Aixo de la tralla es molt autentic,a veure si dema podem deixar de dir niputapicada.com!!!
Fins dema nano,ja tinc els rapalas nerviosos es belluguen sols dins la caixa.
Apasiauuu!!!
Aixo de la tralla es molt autentic,a veure si dema podem deixar de dir niputapicada.com!!!
Fins dema nano,ja tinc els rapalas nerviosos es belluguen sols dins la caixa.
Apasiauuu!!!

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 3
Data de registre: 13/01/2010
Hola Kruskis, com tu molt be dius a la tele nomes es veun cuan piquen i sempra per sobre a seca com se sol dir, no ensenyan cuan tenganxes i i deixas les moscas pengades als abres, be aquesta pesca nacasita
monlta paciencia i una mica d'entreno tampoc es res de l'altre mon, aixo si es monlt divertida si algun vens per Vic
quedem i tensenyo cuatre coses
monlta paciencia i una mica d'entreno tampoc es res de l'altre mon, aixo si es monlt divertida si algun vens per Vic
quedem i tensenyo cuatre coses

Benvingut i a disfrutar..
Salut
Salut

szac- www.forumdepesca.com
- Edat: 42
Reputació: -1
Data de registre: 12/05/2009
benvingut company, salut i bona pesca

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
Benvingut al fòrum artista!
Això del llàtig és un art, sense dubte...si el saps remenar ja tens la meva més profunda admiració!
Això del llàtig és un art, sense dubte...si el saps remenar ja tens la meva més profunda admiració!

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
benvingut! Ens podràs ensenyar moltes coses!
això de les talles xxl, és perquè no pengem les fotos dels serrans... que no sempre surten grossos a mar...
sort!
això de les talles xxl, és perquè no pengem les fotos dels serrans... que no sempre surten grossos a mar...
sort!
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Hola, n'he vist pescar així i sembla algo dificilíssim. Però també crec que per treure llobarros aha de ser molt efectiu.
Molta pesca.
Molta pesca.

Gabi- www.forumdepesca.com
- Edat: 47
Localització: Roses
Data de registre: 09/04/2009
hola hola nopiquen!!!! sas d'on soc jo? soc del Pou del Glaç et sona? carretera de la Guixa km 1,2!!! ben vingut al forum vei!
aaaaaaah i jo tambe soc aprenent de moscaire i ja ho he probat un parell de cops lo del llobarro a mosca pero encara res de res, aixi que si algun dia anes be pode podriem fer una sortida!
Benvingut al forum company i bona pesca.
Salut.
Salut.

arb58- www.forumdepesca.com
Localització: Llinars del Valles, Barcelona
Reputació: -2
Data de registre: 13/03/2009
Benvingut nopican,i que tinguis sort amb la pesca a aigua dolça, una vegada vaig provar la pesca amb mosca fa anys quan era petit al riu de Talamanca al Bages (que per cert ara esta sec), i deu n'hi do com si enganxaven, tampoc se lo que eren potser carpes, no se.

girgom- www.forumdepesca.com
- Edat: 43
Localització: Sabadell
Reputació: 2
Data de registre: 11/12/2009
hola companys, beix que no he pasat desapercebut i aixo magrada cuan faci mes bon temps
el que bulgui benir a fer cuatre tiros esta combidat, de tote manera no penseu en fer grans pequeras que amb latigo al mar, no es igual que al riu i es fan molts bolus mes dels que un buldria si boleu contactar emb mi en privat per quedar el meu correu es nopican@gmail.com
moltes gracies per l'interes.
Alsepu aixo del pou del glaç si que em sona si, pues si que som beins tu,
jo soc de cal Raus si vols venir algun dia o dos o... nomes tens que diro, podem fer alguna sortida, i cuan comença la truita vaix molt a la riera Major a Viladrau, en fin que ting feina tot l'any
apa companys fins unaltre
el que bulgui benir a fer cuatre tiros esta combidat, de tote manera no penseu en fer grans pequeras que amb latigo al mar, no es igual que al riu i es fan molts bolus mes dels que un buldria si boleu contactar emb mi en privat per quedar el meu correu es nopican@gmail.com
moltes gracies per l'interes.
Alsepu aixo del pou del glaç si que em sona si, pues si que som beins tu,
jo soc de cal Raus si vols venir algun dia o dos o... nomes tens que diro, podem fer alguna sortida, i cuan comença la truita vaix molt a la riera Major a Viladrau, en fin que ting feina tot l'any
apa companys fins unaltre

bones nopiquen!!!L'ho de la cua de rata ho he provat a temporades, el que passa que em la colla que vaig empaitar bassos i llucis van spinning, i ells han fet deu tiros que jo encara romio com fer el primer i acabo agafant les canyes de spinning, ara quan tens un bass a mosca el disfrutes molt mes!!!
Ahh!!benbingut,jo tambe soc nou per aqui, ja veuras com t'hi enganxes!!
Salut i bona pesca!!
Ahh!!benbingut,jo tambe soc nou per aqui, ja veuras com t'hi enganxes!!
Salut i bona pesca!!

juby- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Localització: Manresa
Reputació: 1
Data de registre: 19/01/2010
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum