SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Salut a tothom
Pàgina 2 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Re: Salut a tothom
Benvingut al forum company i bona pesca.
feliçitats Salvatje per la teva paternitat.
Salut.
feliçitats Salvatje per la teva paternitat.
Salut.

arb58- www.forumdepesca.com
- Edat: 54
Localització: Llinars del Valles, Barcelona
Reputació: -2
Data de registre: 13/03/2009
arb58.
merci company!!!
fins el 8 de febrer no tinc que anar a currar.
merci company!!!
fins el 8 de febrer no tinc que anar a currar.

salvatge- www.forumdepesca.com
- Localització: costa brava
Reputació: 0
Data de registre: 31/12/2009
Manisero , salvatje : bona nit i benvinguts :
Manisero , ahir amb el barça devies acabar amb les existencies de ...... , visca el barça.
Salvatje : felicitats pare , pots dormir be ? ja li tens el carret i les canys a punt ?
Manisero , ahir amb el barça devies acabar amb les existencies de ...... , visca el barça.
Salvatje : felicitats pare , pots dormir be ? ja li tens el carret i les canys a punt ?

salguer- www.forumdepesca.com
- Edat: 50
Localització: PALAMOS
Reputació: 1
Data de registre: 27/10/2009
salguer
merci.
de moment si que dormo,si surt com el gran tindrem molta sort.
no els he comprat cap canya,perque el dia que vulguin venir,ja pescaran amb les meves.
de moment si que dormo,si surt com el gran tindrem molta sort.
no els he comprat cap canya,perque el dia que vulguin venir,ja pescaran amb les meves.

salvatge- www.forumdepesca.com
- Localització: costa brava
Data de registre: 31/12/2009
BECADER escrigué:Benvingut al forum company!!! Imagino q has pogut comprobar q aki hi ha molts pescadors autentics.
Be jo no fa molts dies q volto per aket forum,pro m'encanta el bon rotllo q tenen akets craks.
El dia q pugui compartir amb ells uns dies de pesca te q ser tremendament espectacular!!!
Be Marino Manisero,Salut,bona pesca i q cada dia sigui un gran dia.
Gracies Becader. Aquest forum es molt interssant. Permet coneixer les idees i experiencies d'altres pescadors, mes llocs i tecniques. apendre una mica mes cada vegada.

Marino Manisero- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Barcelona
Data de registre: 22/01/2010
Felicitats per la paternitat renovada Salvatge!
El dia que vinguin a pescar et treuran les canyes i el peix! jajaja
El dia que vinguin a pescar et treuran les canyes i el peix! jajaja

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
Benvingut! Salut i pesca!

jkarles- www.forumdepesca.com
Localització: Palamos
Data de registre: 25/11/2009
Salut Marino!!Jo fa quatre dies que corro per aqui i alguna coseta vas aprenen.
Salut i bona pesca!!!
Salut i bona pesca!!!

juby- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Localització: Manresa
Reputació: 1
Data de registre: 19/01/2010
salguer escrigué:Manisero , salvatje : bona nit i benvinguts :
Salvatge: Enhorabona per la paternitat!
Salguer : prometo no parlar mai mes de futbol al forum de pesca , pero aquest cop em fa ilusio. Amb els 3 gols del Barça i veig paralelismes amb la pesca. s'ha de tenir Vista/inteligencia = gol de Xavi , Sort = gol Dani Alves , a vegades el Sacrifici per ajudar a la genialitat = passada d'Ibra a Messi al tercer gol. En resum tenir vista/inteligencia per veure que fer segons les circunstancies , sort (que pasi el peix , clavar correctament, que no set trenqui la linea, etc) i sacrifici: exemple, retirar la teva linea per no perjudicar un colega i ajudarlo si cal.

molt bona, Manisero!
sobretot l'última línia... de vegades n'hi ha que els costa molt d'apartar la seva linia i ajudar al company...
això del futbol i la pesca està ben pensat. Sobretot dins una barca, s'ha de treballar molt ben coordinats, amb ordre i disciplina, formant un bon equip.
l'altre dia anava amb un company a pescar. Teníem una pajarera de tonyines a tocar la barca, però jo sempre tardo més a llençar pq he d'estar per conduir, parar el motor i preparar el llençament. El col·lega feia estona que estava preparat, però no va llençar... esperava que li donès l'ordre. Senzillament impressionant. Mira que n'he portat de persones i us asseguro que cap té la sang freda d'estar-se a punt i quiet davant una pajarera. Em trec el barret. Ordre, disciplina i treball en equip: aquesta és la clau. Les tonyines, i tot el que ens proposem aquest any, cauran. Temps i paciència.
sobretot l'última línia... de vegades n'hi ha que els costa molt d'apartar la seva linia i ajudar al company...
això del futbol i la pesca està ben pensat. Sobretot dins una barca, s'ha de treballar molt ben coordinats, amb ordre i disciplina, formant un bon equip.
l'altre dia anava amb un company a pescar. Teníem una pajarera de tonyines a tocar la barca, però jo sempre tardo més a llençar pq he d'estar per conduir, parar el motor i preparar el llençament. El col·lega feia estona que estava preparat, però no va llençar... esperava que li donès l'ordre. Senzillament impressionant. Mira que n'he portat de persones i us asseguro que cap té la sang freda d'estar-se a punt i quiet davant una pajarera. Em trec el barret. Ordre, disciplina i treball en equip: aquesta és la clau. Les tonyines, i tot el que ens proposem aquest any, cauran. Temps i paciència.
Raül- www.forumdepesca.com
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
jaaaaaaaau colomaaaa jaaaaaaaaaau

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Raül escrigué:molt bona, Manisero!
A la platja tambe es complicat especialment quan ja moltes lineas tirades a fons i algu clava una peça que tira molt fort i de costat. Si no es va amb conte es poden fer molts embulics i es preferible retirar le lineas properes i ajudar al afortunat . Un altre cas es quan ja molta gent llençant, cal tenir paciencia (d'autentic pescador) pq es facil que alguna linea es crusi damunt d'una altre ( gent novata, dies que fa vent, etc). A la platja tampoc es facil treballar amb equip pq a la platja no sempre coneixes al vei que pesca al costat. A la barca us podeu posar d'acord i parlarlo abans de res.
Que pesquis molt i ja diras com va la revista i com es diu per llegirla.

hola, la revista es diu PESCA D'ILLES, en teniu informació a l'inici del fòrum.
és molt recomanable, accessible a tots, no com d'altres que només parlen de peixos de l'altre part del món món i de barques i equips que no podrem comprar mai. A més, és en català!
és molt recomanable, accessible a tots, no com d'altres que només parlen de peixos de l'altre part del món món i de barques i equips que no podrem comprar mai. A més, és en català!
Raül- www.forumdepesca.com
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum