SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
presentacio BECADER
Pàgina 2 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Re: presentacio BECADER
dues coses... aquesta foto és molt guapa!!!
l'altre és que si només de presentar-te ja ens pesques un turbot de més de 3kg... és per caure'ns la bava a tots! Enhorabona! Per treure aquest peix has d'estar segur del que fas. No ets cap aficionat...
l'altre és que si només de presentar-te ja ens pesques un turbot de més de 3kg... és per caure'ns la bava a tots! Enhorabona! Per treure aquest peix has d'estar segur del que fas. No ets cap aficionat...
Raül- www.forumdepesca.com
- Edat: 35
Reputació: 12
Data de registre: 27/05/2009
em de quedar un dia
A veure si podem quedar i m'ensenyes les teves tècniques de riu i jo t'ensenyo les meves de mar.Ah!!, ara que recordo... jo vaig fer un turbot de 5,500 fa uns anys amb un muntatge especial...

popesponja- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 08/01/2010
Ei nois !!!!!!
Amb aquets nous fitxatxes ja podem plegar , quan puguem tornar a mar els pobres caçadors , no quedaran
peixos....
Que vagi molt be el fi de setmana a tots els que sortiu. Bone pesca.
Amb aquets nous fitxatxes ja podem plegar , quan puguem tornar a mar els pobres caçadors , no quedaran
peixos....
Que vagi molt be el fi de setmana a tots els que sortiu. Bone pesca.

salguer- www.forumdepesca.com
- Edat: 50
Localització: PALAMOS
Reputació: 1
Data de registre: 27/10/2009
Doncs el novells ja no fa falta que sortim a mar !!!! ens dedicarem a llegir el forum !!! Pesca virtual!!

jkarles- www.forumdepesca.com
- Edat: 45
Localització: Palamos
Reputació: 0
Data de registre: 25/11/2009
Bon dia,el Rom Empetxinat fa trempar la canya d valent...
Doncs com tu dius Raül el Rom Empetxinat es bokata di cardenale...a part de tenir un gran interes economic,la seva carn de color blanc es molt gustosa.
Ahir Divendres cap el tard el meu company de pesca en va treure un d Rom pro aket tant sols feia 1,5kgs pesat a bascula...llavors tambe varem treure 4 llobarros,pro cap q sigues de talla x,la mar en diferents llocs estava encara força encabritada,pro al final varem canviar de lloc com ultima opcio i ja veus ens va sortir b.
Tots pescats amb Rapala i Duo,anem fent canvis ell i jo,per saber quin tipus de peix volen en akell moment i a quina distancia els tenim.
La pesca desde terra sempre es mes limitada,q hi farem!!!
Ahir Divendres cap el tard el meu company de pesca en va treure un d Rom pro aket tant sols feia 1,5kgs pesat a bascula...llavors tambe varem treure 4 llobarros,pro cap q sigues de talla x,la mar en diferents llocs estava encara força encabritada,pro al final varem canviar de lloc com ultima opcio i ja veus ens va sortir b.
Tots pescats amb Rapala i Duo,anem fent canvis ell i jo,per saber quin tipus de peix volen en akell moment i a quina distancia els tenim.
La pesca desde terra sempre es mes limitada,q hi farem!!!

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Reputació: 3
Data de registre: 13/01/2010
JKarles mes sortides d pesca mes opcions...
Hola JKarles!!kuant mes surtis d pesca mes opcions tens de tornar amb noves experiencies,i per lo tant mes veterania.
Es fan molts capots,pro de tant en tant surt un dia bo....salutacions!!!!

Salguer ara marxo cap el Bergueda de caçera!!!
Ei company caçador!!!Ara vaig cap el Bergueda,q dema els hi toca el rebre als senglars...
es molt encertat el q dius,kuan el caçadors endrecem l'escopeta i treguem la tralla cada setmana q tremolin....salut i bone caçera!!!
es molt encertat el q dius,kuan el caçadors endrecem l'escopeta i treguem la tralla cada setmana q tremolin....salut i bone caçera!!!

Popesponja aixo ja esta fet ok??
Ok popesponja,ja kedarem un dia i mes...la pesca de la truite te molt de semblant amb la del llobarro,els dos peixos tenen coses bastant iguals a l'hora d atacar.Salutacions!!!

Bona caça, bona pesca i benvingut !
Bona caça, bona pesca i benvingut !
Per on pesques la truita ? En el 2009 no hi he anat cap vegada, però m'agrada anar almenys un dia a l'any al pantà d'Escales, algun altre pel Llobregat i quan puc (hi vaig per motius familiars) per l'Ariege al sud França.
Sent de Vic, t'acostes per Sau ?
Per on pesques la truita ? En el 2009 no hi he anat cap vegada, però m'agrada anar almenys un dia a l'any al pantà d'Escales, algun altre pel Llobregat i quan puc (hi vaig per motius familiars) per l'Ariege al sud França.
Sent de Vic, t'acostes per Sau ?

Laureà- www.forumdepesca.com
- Edat: 58
Localització: Pineda de Mar, Banyoles, Sud de França...
Reputació: 0
Data de registre: 24/07/2009
BECADER escrigué:Hola JKarles!!kuant mes surtis d pesca mes opcions tens de tornar amb noves experiencies,i per lo tant mes veterania.
quanta raó tens Becader! Porto dos capots rera el llobarro. Com comentes des de terra esteu més limitats, certament, però des de barca no podem cercar les condicions de mala mar que necessitem per enganyar al llop amb més facilitat... així que estem limitats, també. A més, pateixo el handicap de ser el patró de la barca, i pescar a tocar les roques amb mar de fons, et treu molt temps de pesca. Al final del dia em consola treure la meitat de peix que el meu company, que s'ha dedicat, en exclusiva, a pescar.
Estava acostumat a sortir i portar uns quants bonítols a casa... no fallava cap dia! Si els trobava els arrencava del mar... tots a spinning, perquè els havia trobat el punt per enredar-los. LA pesca del llobarro no té res a veure... però estic treballant molt per aconseguir trobar el toc que els seduiexi... només em falta una mica més de mar, sort i molt d'esforç. Aviat cauran!
Ei Becader!!!!!!!!!
Desde costa estem limitats però si tens cotxe pots intentar diferents llocs en un dia també i
si no és aquí..., serà allà!!
si no és aquí..., serà allà!!

popesponja- www.forumdepesca.com
- Reputació: 0
Data de registre: 08/01/2010
Q tal Popesponja!!!
Com t'anat la pesca aquets dies?amb el cotxe faig molts de kms per trobar el llobarro,pro jo em refereixo q pescant amb barca pots fer racons q els de terra no hi poden accedir.
Tambe te rao en Raül q si tens q estar pendent de conduir la barca tambe estas limitat,pro vaja q jo crec i ho dic per experiencia quan tenia la zodiac,pescant el black bass feia racons q els de a peu no podien pescar...en fi q amb barca es te mes possibilitats de pescar mes llocs.Salutacions!!!
Tambe te rao en Raül q si tens q estar pendent de conduir la barca tambe estas limitat,pro vaja q jo crec i ho dic per experiencia quan tenia la zodiac,pescant el black bass feia racons q els de a peu no podien pescar...en fi q amb barca es te mes possibilitats de pescar mes llocs.Salutacions!!!

El Llobarro es complicat el punyetero!!!
Raül crec q tens que disfrutar molt amb la barca,a les zones de cap amunt els agrade molt de voltar els bonitols,els q pescan amb kayacks s'ho passen molt b fent curri,tambe agafen uns llobarrots q fan molt de goig,i d'altres especies com es llogic.
Veig q el llobarro et te picat,jejeje!!!Salutacions i deixan algun per mi OK?
Veig q el llobarro et te picat,jejeje!!!Salutacions i deixan algun per mi OK?

sí que disfruto... i molt! M'agrada pescar, però portar la barca, i posar-me en aquests racons també! Tens raó, podem explorar molts racons que des de terra no s'hi arriba.
però penseu que amb barca també es fan molts km! i gasta més que el cotxe... i quan el mar canvia de sobte tens moltes ganes de tornar al cotxe!
el llobarro em té ben picat! Però aquesta setmana pinta massa bon temps per pescar-lo a spinning... ho provaré!
però penseu que amb barca també es fan molts km! i gasta més que el cotxe... i quan el mar canvia de sobte tens moltes ganes de tornar al cotxe!
el llobarro em té ben picat! Però aquesta setmana pinta massa bon temps per pescar-lo a spinning... ho provaré!
Pàgina 2 de 2 •
1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum