MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Agost 2017
DlDtDcDjDvDsDg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

JIGGING

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

JIGGING

Missatge  szac el Dc 13 Gen 2010, 01:46

Bones, penjo aquest tema i per el que veig nou, ja que ara és bona temporada per la pràctica de jigging.
Així que la gent que pratiqui aquesta modalitat de pesca que s'animi i que s'ompli aquest post.

Salut..............Pichi i Jaime a fotre jiggs a veure que cau companys. Jaimito no te me duermas Cool Shocked Cool Shocked
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: JIGGING

Missatge  ot el Dj 14 Gen 2010, 01:08

jo tinc ganes de comprarme una canya de jigging i cuan em portin amb barca mira de agafaar algun denton ara per alla al cap de creus a uns companys els vva picar algu amb peix viu pro es veu qe amb el carret apretat el feia patinar es veu qe era mai vist casi no podien ni moure la canya de la foça del peix.
(Raül va ser en Carles i el hippy diria en Carles segu...)

salut i bona pesca
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 14 Gen 2010, 14:56

Ot, vols un consell de pescador de barca?

no et compris cap canya de jigging... si no tens barca!!!!

jo mateix he tret tres o quatre dèntols, el més gran de 3,66kg, i tots amb la canya d'spinning! Has vist el dentol del mamon d'en Tola? Doncs l'ha tret amb una canya i carret per pescar llobarros! I d'aquesta mena de canyes, ja en tens. Les va passar més magres per treure un bonítol de 4kg que un dentol de 7!

si un dia et conviden a anar amb barca i et fa il·lusió, ja et deixaré la meva de jigging... em va costar 150e i la tinc plena de pols!!!

les canyes de jigging només serveixen per pescar a grans fons i amb molta corrent. Si el que vols és pescar amb jigs de 300 o 400gr, endevant. Però com que no estem al tropic,,, estigues tranquil, que ja vas ben preparat!

Una altra cosa... no es pot comparar el fet de treure una bèstia des de la barca o des de la roca. Aquells animals que coneixem van amb baixos del 0,8 cap amunt... per por de trencar-lo amb el roçament de les roques, no per la potència del peix. Des de barca, per gros que sigui l'animal, només t'ha de preocupar guanyar-li la primera escomesa i allunyar-lo de la roca. Si ho aconsegueixes, i està ben clavat, no té res a fer.

Parlant amb el noi de la foto del dento de 7kg, que ell sí que n'ha tret uns quants des de les roques, vam arribar a la conclusió que els dentols, des de barca, costa 1/3 de l'esforç.

per pescar amb barca preocupa't de portar bon material, perquè no saps mai quin animal et pot sorprendre, però compra material que puguis utilitazr quan et doni la gana, no només quan et convidin a sortir amb barca... que no serà cada cap de setmana!

En conec un (i tu també) que s'ha gastat una pasta amb canyes i ferros grans per a fer jigging. HA vingut força vegades a pescar amb mi, i pensant que vindria cada setmana, ha anat invertint sense dir-me res... i jo anar pagant factures derivades de la barca... Jo m'he convertit en un bon pescador de bonítols pq m'heu acompanyat uns quants de vosaltres i hem compartit experiències i hem aportat solucions als problemes que ens han anat sorgint. Ja heu comprovat que no em caso amb ningú. Us ofereixo tot el que tinc i tot el que sé quan veniu a la barca, però pel fet de venir dues o tres vegades no us agafeu la confiança de comprar material per anar a pescar amb barca!

Qui paga la nàutica, l'amarratge i manté la barca és qui té dret a triar els seus companys, i aquests, pel sol fet de venir unes quantes vegades, no tenen cap obligació de comprar-se material, perquè llavors sembla que ens obligueu a convidar-vos a sortir una altra vegada... i si ens hi sentim forçats, això no passarà.

Algun dia us faré una de les meves redaccions d'estar per casa on parlaré dels companys que venen a pescar... n'aprendrem tots moltes coses.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 15 Gen 2010, 02:26

Apa, apa! no ens passem. El dèntol de 6,8kg no el vaig fer amb la canya de llobarros. En duia dues i aquesta més tova dels llobarros la deixo per quan toca treballar fi. Actualment utilitzo tres canyes (tot i que per a cada sessió de pesca només m'emporto les dues que millor em poden anar. Portar totes tres de casa alhora seria de planificar poc). Tinc una molt tova per a spinning. Tens molt de tacte i amb el trenat notes si l'artificial troba un obstacle, si té una picada fallida (quina emoció quan saps que estan per allà i en pocs segons hauràs de fer una estrebadeta que clavi la bèstia!), si l'artificial salta fora de l'aigua, si està enrocat en una alga que sembla que segueix abans no trenqui el fil... però per a bèsties més grosses i jigs de més de 40g ja no hi treballo còmode, de manera que en necessitava com a mínim una de més dura.

La canya més dura de totes tres la vaig comprar perquè pescant des del caiac, la canya la mantens a un pam de l'aigua. Quan tens una picada interessant se't doblega i es posa més de mitja canya dins de l'aigua i no veus ni per on va el fil, ni pots treballar bé, de manera que la canya de duresa intermitja bàsicament la guardo per a bonítols des de barca, jigs una mica pesats, com a segona canya de curri, etc... i la tercera canya en duresa es comporta pràcticament com un mànec d'escombra i ja la guardo per a ocasions especials i jigging des de caiac per allò que deia abans de la canya massa doblegada.

El dèntol gros el vaig fer amb aquesta canya més dura i la veritat és que sort, perquè benbé que el vaig poder bombejar i esmorteir-li les arrencades. El que sí que era força fi i em feia patir era el trenat i el baix, un nylon del 30 amb una resistència de 9,3kg i el trenat de 10,5kg... però el baix es va comportar com un elemento! I els nusos i el mosquetó. D'un moment a l'altre esperava que la canya es destensés com tu amb la teva sèrvia i au, tot a can Taps, però mira per on, que no es va donar el cas i ara com ara, el dèntol ja li hem fet la feina.

Pescar amb la canya d'spinning ho trobo una delícia. Pesques suau, afines la punteria, notes fins i tot l'artificial com va vibrant en ser recollit i si no vibra és que se t'ha entortolligat tot. Pots pescar el llobarro de nit des de la platja i pel tacte saps el que està passant a l'altre extrem del fil. En canvi, la canya més dura de les tres és pels animalots, jigs grossos i fotre canya a tort i a dret. Jigging bèstia i peixos durs de pelar. És per pescar en plan animalot. La canya dura em treballa poc el peix i tot l'esforç el fas tu amb el braç i no la canya. El rodet també “pateix” més. Amb el dèntol em va quedar el braç força atrotinat i potser amb la canya de duresa intermèdia m'hagués costat més treballar el peix, però el braç se m'hagués cansat menys (a agraïr si la lluita s'hagués allargat). La canya més tova treballa pràcticament ella sola i el braç va suau al final de la sessió. Llàstima no tenir una canya que em serveixi per a totes les bèsties ni pel curri i spinning alhora, ni per a moltes altres coses. Igual que llàstima que no hi hagi un caiac que em serveixi per a tot, ni un artificial o vinil miraculós que pesqui sempre en qualsevol ambient i condició climatològica. Quina sort que cada dia sigui diferent i cada dia hagi d'aprendre a seguir intuïnt quina és la millor combinació d'eines per a una millor pesca. I que per a molts anys puguem continuar fent experiments i seguir sortint a mar. Amén.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Indecís...

Missatge  bonitolet el Dv 15 Gen 2010, 16:00

Raül escrigué:Ot, vols un consell de pescador de barca?

no et compris cap canya de jigging... si no tens barca!!!!

jo mateix he tret tres o quatre dèntols, el més gran de 3,66kg, i tots amb la canya d'spinning! Has vist el dentol del mamon d'en Tola? Doncs l'ha tret amb una canya i carret per pescar llobarros! I d'aquesta mena de canyes, ja en tens. Les va passar més magres per treure un bonítol de 4kg que un dentol de 7!

si un dia et conviden a anar amb barca i et fa il·lusió, ja et deixaré la meva de jigging... em va costar 150e i la tinc plena de pols!!!

les canyes de jigging només serveixen per pescar a grans fons i amb molta corrent. Si el que vols és pescar amb jigs de 300 o 400gr, endevant. Però com que no estem al tropic,,, estigues tranquil, que ja vas ben preparat!

Una altra cosa... no es pot comparar el fet de treure una bèstia des de la barca o des de la roca. Aquells animals que coneixem van amb baixos del 0,8 cap amunt... per por de trencar-lo amb el roçament de les roques, no per la potència del peix. Des de barca, per gros que sigui l'animal, només t'ha de preocupar guanyar-li la primera escomesa i allunyar-lo de la roca. Si ho aconsegueixes, i està ben clavat, no té res a fer.

Parlant amb el noi de la foto del dento de 7kg, que ell sí que n'ha tret uns quants des de les roques, vam arribar a la conclusió que els dentols, des de barca, costa 1/3 de l'esforç.

per pescar amb barca preocupa't de portar bon material, perquè no saps mai quin animal et pot sorprendre, però compra material que puguis utilitazr quan et doni la gana, no només quan et convidin a sortir amb barca... que no serà cada cap de setmana!

En conec un (i tu també) que s'ha gastat una pasta amb canyes i ferros grans per a fer jigging. HA vingut força vegades a pescar amb mi, i pensant que vindria cada setmana, ha anat invertint sense dir-me res... i jo anar pagant factures derivades de la barca... Jo m'he convertit en un bon pescador de bonítols pq m'heu acompanyat uns quants de vosaltres i hem compartit experiències i hem aportat solucions als problemes que ens han anat sorgint. Ja heu comprovat que no em caso amb ningú. Us ofereixo tot el que tinc i tot el que sé quan veniu a la barca, però pel fet de venir dues o tres vegades no us agafeu la confiança de comprar material per anar a pescar amb barca!

Qui paga la nàutica, l'amarratge i manté la barca és qui té dret a triar els seus companys, i aquests, pel sol fet de venir unes quantes vegades, no tenen cap obligació de comprar-se material, perquè llavors sembla que ens obligueu a convidar-vos a sortir una altra vegada... i si ens hi sentim forçats, això no passarà.

Algun dia us faré una de les meves redaccions d'estar per casa on parlaré dels companys que venen a pescar... n'aprendrem tots moltes coses.

Doncs jo, precisament m'estic plantejant si comprar-me una canya de jigging per aprofitar-la pel jigging i el curri.
Les del curri (tipus rodillos) només valen pel curri, i en canvi, una de jigging també la puc fer servir pel curri, no?
Estic indecís...
bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 15 Gen 2010, 22:41

doncs sí... jo la de jigging la faig servir també pel curri... de tonyines! PEr pescar llobarros, dentos,... faig servir la d'spinning de 2,4 i acció 120gr. És una canya molt bona!

tenia dues canyes de curri amb carrets de tambo... anaven amb la primera barca... i me les vaig vendre. Amb el que em van donar em vaig comprar la de jgging que tinc, 150e, que de moment no faig servir (avui li he deixat a l'Ot).

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dv 15 Gen 2010, 22:48

Jo cada cop m'agrada pescar més fi, els carrets de tambor els tinc a l'armari i utilitzo carrets de jigging amb freno superior, actualment faig servir un stella i un daiwa capricorn. Pel que fa a les canyes el mateix quan més lleugeres millor, faig servir les mateixes per jigging que per curry.
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Ds 16 Gen 2010, 10:59

Gràcies companys!
Ja us informaré de la meva adquisició, a veure què en penseu...
bonitolet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Ajuda jiggig

Missatge  bonitolet el Dg 17 Gen 2010, 21:41

Comanys, ahir vaig provar per primera vegada el jigging i em sembla que hi ha quelcom que no faig bé...A veure si els que en sabeu em podeu ajudar:
M'havien dit que es tractava de deixar que el jig anés fins al fons i llavors recollir-lo fent petites (o grans) aixecades amb la canya i combinar-ho amb la recollida amb el carret...Doncs a mi em va passar que aixecava la canya i quan recollia, com que el fil no estava tensat pq el jig encara estava pujant pq havia aixecat la canya, el fil no es bobonava bé al carret...
No sé si el jigg pesava massa poc (un AByss, de williamson, 70gr), o potser les pujades de canya eren massa fortes (ho vaig intentar fer com als vídeos que vaig veure pel youtbe).
Si algú em pot ajudar ho agraïré, ja que sóc verge en aquesta tècnica i m'agradaria aprendre'n.
Gràcies!
bonitolet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 17 Gen 2010, 22:45

Feies servir fil trenat?

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 18 Gen 2010, 00:21

Anem a pams...
els videos dels ous que veiem de jigging són fets amb equips i en zones molt diferents de les d'aquí. Quan veiem un japo movent la canya com si li haguès entrat un atac epilèptic ens quedem maravellats... però no tenim cullons de fer-ho nosaltres això. A saber quines bèsties busca, a quina profunditat, i amb quin equip les pretén enganyar!

la pregunta d'en kruskis és la més encertada: uses trenat? ës fi? El carret és ràpid? LA canya és dura? El jig que portes aguanta les embestides que li fots?....

hem pescat molts peixos a jigging aquesta temporada... i el problema que tens ara l'hem tingut, i el continuem tenint, tots plegats. El primer que t'has de plantejar és quin peix estàs buscant, pq t'asseguro que no té res a veure pescar els bonítols que els putos llobarros! Recollir molt depressa i fent cops de canya és sinònim d'enredar el fil.

Tingues paciència!
explica'ns una mica com ho fas i l'equip que portes, així potser et poderm ajudar.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dl 18 Gen 2010, 00:43

El tema del fil trenat, com diu en kruskis és molt important. I en quan a les recollides, com diu en Raül, aquí no cal fotre-li aquestes òsties, tenint un bon carret que reculli ràpid crec que ja val prou.

Raül, em vaig alegrar de tornar a coincidir amb tu dissabte, per cert, com va acavar el día. Jo ja saps que vaig tenir només un parell de picades i només vaig treure un bonítol...un altre día será.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Dl 18 Gen 2010, 22:58

carai! això si que és ajuda!!
la veritat és que no porto fil trenat...a la botiga em van dir que amb un fil del 0.40 de bona qualitat aniria bé, i els vaig fer cas.
en quant a l'equip: canya cormoran de 1.95 m i acció 200-600 (em van dir que em serviria pel jigging i el curri) i carret shimano nexave 10.000.
Creieu que he fet una mala inversió? Peruquè és millor el fil trenat pel jigging?
Perdò per la ignorància, però tot just m'acabo d'introduïr al món de la pesca en barca, fart de pescar sempre clauers als ports i espigons...
Gràcies de nou!
bonitolet
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 19 Gen 2010, 01:53

Hola bonitolet,

Pots fer jigging amb fil normal però el peixicu no es bellugarà com amb el dyneema, pensa que el fil de nylon s'estiragonya i fa la molla, per això el peix et quedava suspès a l'aigua. A part, si la canya és 200-600 és per jigs de 200 a 600 grams, tot lo que hi posis per sota no nedarà bé. No és que t'hagin cardat, doncs tant la canya com el carret estan bé, és que el que t'han venut és molt bèstia per la pesca que fem per aquí. Amb una canya d'una acció inferior iries millor, sobretot ara que comences.
Les grans bèsties van escasses, millor començar amb quatre aranyes i quatre sorells per anar-li agafant afició a la cosa. (el jigging és qüestió de fe i hores) Si de bon principi vas a buscar el monstre que busquem tots, t'en cansaràs d'anar a mar i tornar de buit i avorriràs el jigging.

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 19 Gen 2010, 15:23

sí senyor! Jo el jigging el tinc ben aborrit!

el carret està bé, jo el tinc i ha tret molt de peix. El pots fer servir pel jgging, spinning de bonitols, per pescar a fons... però posa-hi trenat!

I que no t'enganyin com a mi, que em van vendre un trenat del 0,45! Pensa que trec bonitols, dentos i el que calgui amb un del 0,10! (irreal, per cert).

en lliures faig servir un que a mi em va molt bé: Varivas de 35 lb! A més canvia de color cada deu metres i saps on tens el jig en tot moment! VAl una pasta, però els de subprof igual t'ho arreglen una mica... tu plora, plora...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dj 21 Gen 2010, 20:07

Hola a tots!!
En primer lloc felicitarvos a tots ja que esteu fets uns cracks de la pesca!!
Fa temps que llegeixo el vostres comentaris al forum pero encara no hi he escrit mai...

Els vostres comentaris sobre aquest tema em semblen molt interesants.
Dema sortire a fer el jigging per primer cop en serio...ho he provat alguna vegada, pero no hetingut resultats. Espero tenir mes sort...
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 22 Gen 2010, 00:54

i nosaltres esperem les tevas fotos i la cronica, que tinguis bona pesca
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 22 Gen 2010, 20:56

El jigging és perseverància.... i sort també!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Ds 23 Gen 2010, 00:01

i braços
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Ciberkun el Ds 23 Gen 2010, 13:26

I agulletes al dia següent, però... i que? i lo be que t'ho passes?

Per cert us confesso i també demano opinió d'experts:

Es cert que el dyneema val una pasta, també que va de maravella, el primer que vaig comprar va esser al decathlon, crec que del 0.25 150mts, no recordo si varen ser 18 o 20 euros, economic comparat pel que hem demanaven a la botiga de pesca, 40 i 50 euros per 100 mts. Un bon dia trastejant per l' ebay se m'ocurreix mirar-ho i vaig flipar, ja se que es "made in china" t'ho envies desde Hong Kong, però 1.100 mts del 0.30 color blau per 38 euros transport inclòs.... vaig dir "Me la jugo!!", si surtbé, omplo tres o quatre carrets. Quinze dies d'espera pensant que o havia perdut la pasta o que m'enviaven qualsevol porquería que s'hi assemblava, però collons, va arribar correctament, obres el paquet amb un somriure d'orella a orella, com si fos el teu cumple quan tenies deu anys, montes un parell de carrets, i cap a mar a provar-los. La veritat es que ja fa sis mesos i no he trobat cap crítica (val a dir que tampoc soc cap expert), però es que va de collons, a fondos de 90 mts notes clarament la picada d'una merdeta de xucla, i en alguna enrocada, les hem passat putes, sort que ha petat la cameta pel nus sinó encara seríem alla amb la canya curvada.

Espero que a mes d'un us serveixi.
Ciberkun
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : Malgrat de Mar - Blanes
Data de registre : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Ds 23 Gen 2010, 19:08

Jo també faig servir fil barat, el de la marca Halfa, 9euros / 100 metres, deu fer un parell d'anys que el porto i no en tinc cap queixa. Els experts em diran que no té gaire cera, que l'acabat no és cilíndric, que no llisca ràpid a l'aigua o que reflecteix la llum i es veu molt però jo l'única cosa que sé es que en 2 anys encara no se m'ha fet mai una perruca a la punta a l'hora de llençar i no hi ha cosa que em foti més. Tú imagina't una mole de bonítols o tonyines saltant a davant teu, vas per llençar, es fot la perruca i veus el jig com surt disparat ben bé al mig del festival i probablement alguna bèstia se l'emportarà a la boca, no hi ha cosa que em posi de més mala llet.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

És un 0.30 i aguanta uns 30kgs, tampoc aspiro a pescar res d'aquesta empenta, la canya tampoc ho aguantaria!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dg 24 Gen 2010, 13:18

Bueno aqui tenim el resutat de un cap de setmana de jigging...
-Divendres poca cosa, 2 aranyes i 1 verat...pero vaig tenir una picada amb una sardina que em va treure tot el fil del carret i va trencar-ho tot en cuestio de segons...
-Disabte el meu amic va treure un dento de 7,6 kg al jigging.

Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

jigging

Missatge  ori el Dg 24 Gen 2010, 14:22

Hola a tothom,acabo de registrar-me i com ja ho us podeu imaginar vaig una mica perdut.el meu port base es a l´Escala,hi ha alguna pesca que ja les domino,be,que mes o menys m´en vaig sortint,sipies,calamars de potera a l´estiu,currican de costa,alguna tonyina tambe al curri quan son mes a prop a uns 200m etc...la questio es que despres de anar comprant tot el material de mica en mica ara trobo que es el moment de començar a practicar.Se que no triunfare a la primera pero els primers dies amb comformaria amb alguna araya o sorell.si algu amb pot donar un op de ma ho agrairia.
ja ens veurem
ori
www.forumdepesca.com

Localització : TARADELL
Data de registre : 24/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 24 Gen 2010, 15:48

hola ori, benvingut al forum, si mires els temas veuras que s'hen parla molt, de totes maneres tambe t'ajudarem, ja que per aqui i a gent que en sap un munt , salut i bona pesca
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 24 Gen 2010, 15:53

molt guapo carles aquest dento, lo que et va buidar el carret podia ser una tonyina ?????????, que pescabes molt fi que no el poguessis parar ????? salut i continua posant fotos com aquesta
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt