MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

REPORTATGE DE PESCA

Pàgina 4 de 12 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: REPORTATGE DE PESCA

Missatge  Raül el Dj 11 Mar 2010, 17:47

Tan bon punt vaig tenir la confirmació de l’editor que la revista estava entregada a la distribuidora em vaig posar a treballar. Els msm del mòbil treien fum: amics personals, familiars, companys de pesca... el missatge era ben clar: “Hei! Com va tot? Demà surt un reportatge de pesca meu a Pesca d’Illes i em fa molta il•lusió!”. La resposta era immediata: “a quin canal es veu? Aquesta nit?,...” i és clar, jo em pensava que tothom n’estava al corrent, però els que no son pescadors o no espien el fòrum, els vaig haver d’encaminar una mica.

La sorpresa va ser general. Sobretot dels amics mes íntims, que no s’ho esperaven. Van flipar tots, tret de l’Elies i la Ketty, amics i companys de la universitat, que ja es pensaven que la meva carrera no es quedaria encallada en una bugaderia industrial... L’Elies sempre em deia, carinyosament, que jo era un poeta. Els deixava llegir alguns dels meus treballs a tall de curiositat, doncs era capaç de parlar de les mateixes coses que els meus companys, però des d’una perspectiva totalment inversemblant. Deien que estava penjat d’escriure aquelles coses i presentar-les als mestres, però aquests també quedaven encantats. Recordo el meu diari de pràctiques de pedagogia, va ser especial perquè les vaig fer a la Font de la Pólvora, de Girona. Les experiències viscudes allà no podien quedar plasmades en un treball fred i carregat de tecnicismes i valoracions massa professionals... Recordo que el primer capítol, que resumia les meves primeres impressions, el vaig titular així: “Good morning, Vietnam”.

Penso que hi ha moltes maneres d’explicar les coses, però sempre queden més clares si hom les expressa des del seu interior, sentint el que vol transmetre. Per això mateix vaig optar per donar-li la volta a la truita i parlar del llobarro des d’una altra vessant. Calia explicar com es pesca el llobarro de manera que m’entengués qui pesca, però també qui no ho fa. Quan vaig enviar el repor a la revista, hi vaig posar una petita introducció, sense, ni tan sols, saludar:

“Escric pensant amb les persones que ens agrada pescar, però alhora ho faig pensant amb les que es queden a casa, esperant. Que l’espera us sigui menys amarga, va per vosaltres:
LLOPS DE MAR”

L’espera ha estat llarga. Fins i tot ahir em va trucar l’editor i vam parlar per primera vegada. Em va preguntar perquè no li havia comentat res de la revista, que el tenia expectant. Li vaig contestar que no tenia res per dir, llevat que encara no l’havia rebuda. Estava molt enfadat, ja que feia més d’una setmana que me l’havia enviat. A dia d’avui, encara no ha arribat als quioscs d’Olot, i la gent em comença a preguntar... Es veu que amb l’excusa del temporal s’ha retardat, i en cap dels llocs on he preguntat no en saben res. En fi, em sap greu per la nena, que li vaig prometre que aquesta setmana li llegiria el conte que ha escrit el papa, un conte que, per fi, m’ha arribat.

He donat la volta amb la camioneta per carregar uns quants paquets de roba. A dos portals de la feina he vist la cartera i no me n’he pogut estar... “que teniu cap paquet per La Bugada?” i m’ha fet que no amb el cap. Resignat he començat a omplir la fugo de mala gana, quan de sobte les noies han cridat: “la revista, la revista!!”. La cartera s’ha excusat dient que el paquet no anava a nom de l’empresa, sinó amb el meu personal i, com no, l’he disculpat. “Obre’l, obre’l” cridaven excitades les dues mosses. “Feu-ho vosaltres, que jo ja sé què hi ha... l’he escrit jo”. Puc estar esperant una cosa pensant que és la més important del món, però un cop m’arriba a les mans, sóc ben capaç d’esperar-me el temps que faci falta. No sé si és una qualitat això, però em serveix alhora d’anar a pescar, sobretot davant una “pajarera” monumental. No cal perdre els nervis, quan tens una cosa a l’abast.

El meu pla era genial, no volia ser jo qui descobrís els meus secrets a aquelles noies, ho farien elles per mi, seria molt divertit. Qui millor que una andalusa i una ex-perruquera per fer-me arribar les sensacions més extremes i exagerades que hi ha. He continuat emplenant el cotxe de roba, fent veure que no els feia cas. “OOOOHHH, madre mia” “mira, mira, que guapo sale.:” ... ni us ho podeu imaginar. Aquelles dones em donaven adrenalina pura. Em coneixen de tota la vida, i a part de ser el seu jefe, sóc més que el seu company. Es pensaven que hi hauria unes quantes frases i una foto meva petita al costat, però res més lluny de la realitat. Finalment, vençut per la curiositat i amb la feina enllestida, he entrat al seu costat. Ens hem quedat els tres rodejant la revista, i quan hem alçat junts la mirada, ens hem posat a riure, perquè estàvem els tres amb els ulls envidriats, a punt de plorar. Per fi tinc Pesca d’Illes a les mans.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dv 12 Mar 2010, 00:55

eiii raul si trobes algun altre exemplar agafamal, que per aqui a girona no la trobo enlloc
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 12 Mar 2010, 01:10

Doncs veient que en Laureà ja l'havia trobada aquesta setmana, he tornat a intentar de trobar-la al centre i a la tercera... bingo! avui sí que la tenien. L'altre dia no els deuria haver arribat encara.

Raül,..... em signaràs un autògraf a la natja la propera vegada??? poooooooorfa!!!

Molt original el text. Em va agradar això de jugar amb el doble joc del llop i explicar-ho en format conte, i a més.... que explica coses! és que hi ha cada article por ahí... d'aquells que a la portada et fas moltes il·lusions i quan acabes de llegir l'article penses que per on continua, perquè encara és hora que et comencin a explicar alguna cosa.

Sí, sí. Tot això està molt rebé. Però i la propera, llavors, quan??? i de què???

Ala, que guai això de tenir un amic famós. Ja ho he explicat a totes les nenes del barri que tenia un amic famós, però aquest vell truc ja no funciona. No, si ja et dic jo que les noietes ara ja se les saben totes. Vaya.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dv 12 Mar 2010, 01:37

Ja seria hora! Felicitats company! Un somni acomplert... la pesca no només és un gasto o una excusa per deixar la dona sola a casa.... tot ying té el seu yang

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dv 12 Mar 2010, 15:05

Felicitats Raül!!
Avui m´ha arribat la revista, estas fet un crack!!

Per cert...avui he anat a fer un cop d´ull a la barca desde fora de la valla i he vist la teva amb el toldo una mica axafat, crec que te molta aigua sobre, aquest mig dia ho mirare be i et dic algo...
Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dv 12 Mar 2010, 18:10

Falsa alarma Raül, la barca esta be, el toldo el tens enfonsat segurament del pes de la neu, d´aigua res de res...
Carles_k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 12 Mar 2010, 20:14

moltes gràcies Carles-k! ets un bon company, ho tindré present. Volia escapar-me un dia d'aquests a donar un cop d'ull... que el toldo no ajusta i es posa malament. Estic molt més tranquil, gràcies!

gràcies també pels cumpliments... estic molt content que t'hagi agradat! HAs trobat la revista a empuriabrava? A Roses? o t'ha arribat per correu?

A tu Tola, ja et firmaré l'autògraf... al mig del cervell!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dv 12 Mar 2010, 20:16

Aveure si trobo la revista dels collons, ham moro de ganes de veurela i
amb semble que soc el unic que encara no la te.
M´acagont tot
Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 12 Mar 2010, 20:20

no pateixis Pichi... em sembla que no la té ningú menys en Tola en Laureà (comprada a barna) i en Carles i jo (enviada per correu).
lo bo es fa pregar!

sort demà! a veure si ensenyes a en zsacc a pescar una mica....!!!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dv 12 Mar 2010, 20:22

Tinc una llibreria a empuriabrava i men han arrivat un parell...
Carles_k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 13 Mar 2010, 00:57

pues guardam una carles, ja baixare a buscarla :emoticon0007: :emoticon0007: :emoticon0007: :emoticon0007: :emoticon0007: :emoticon0007:
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 13 Mar 2010, 10:40

caram CArles... on és la llibreria? Vaig preguntar a dues si la revien i em deien que no, potser a l'estiu. Si puc baixaré el dimecres al matí per revisar la barca. Potser baixaré amb la dona i profitem per donar un volt (a peu, que si se'm posa a parir al mig del mar, ja l'hem parida!!!).

Si puc venir ja et vindré a veure! M'agradaria conèixe't personalment.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Ds 13 Mar 2010, 11:38

jejejeje ja l'he trobada la revista, avui cuant e anat a la llibreria a buscar el diari en tenien una jejejejejejeje, :emoticon0002: :emoticon0002: :emoticon0002: :emoticon0002: :emoticon0003: :emoticon0003: :emoticon0003: :emoticon0003: :emoticon0003:
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Ds 13 Mar 2010, 11:39

Sentir la veu de l’editor de la revista em donava una sensació estranya. Feia mesos que ens enviàvem correus i parlàvem de coses amb un to de respecte i amb certa fredor, doncs no estic avesat a cartejar-me amb persones tan importants, i molt menys sense saber, ni tan sols, quina cara fan. No m’hi acostumaré mai a parlar a la gent i no fer-ho a la cara. La nostra relació va començar a canviar el dia que em va mostrar la seva imatge. La tenia des de feia més d’un mes al meu costat a sobre la tauleta de nit, i és que no m’hagués imaginat mai que aquell noi jove que sortia a la portada de la revista amb els ulls plens d’il•lusió i esperança fos el meu “jefe”. Em va alleugerir bastant saber que l’editor no era un encorbatat, panxut i amb la barba ben retallada, que es dedicava a estripar més de la meitat dels milers de reportatges que li deuen enviar aficionats com jo. El meu reportatge era especial, li havia arribat a l’ànima, i així m’ho va fer notar.

La seva veu emetia sons més encalmats que la última trucada. Aquesta vegada em va preguntar coses de caràcter més personal. Es moria de ganes de saber si m’havia agradat la seva posta en escena de la meva petita obra teatral:
- Potser m’he equivocat posant-lo al final..., no m’agradaria que t’ofenguessis- va insinuar amb aquell accent balear tan estany.
- Sí home! Només faltaria..:! Estic molt content Tomeu, moltes gràcies per tot.
-De debò? Pots dir-me la veritat. Sóc dels que penso que cal guardar alguna cosa bona pel final de la revista, que el lector s’endugui un bon regust de boca. El teu reportatge Raül és molt especial, i es mereix el que per mi és el millor lloc de la revista.

No us podeu imaginar la descàrrega emotiva que em van donar aquelles paraules. Pesca d’Illes em respectava, no tan sols com a pescador, sinó com a creador d’històries de pesca. A l’editor, des del principi de tot, no li he parlat mai de peix, ni de captures. Des de l’inici de la nostra relació professional li he parlat de llibertat, d’amistat, de les relacions familiars i els conflictes que ens aporta aquesta puta afició que tenim, d’il•lusió i, sobretot, de donar esperança. Jo no parlo de capturar peixos, una bona història no s’ha d’embrutar de sang.

El “jefe” es moria per saber de què era capaç jo. Si el que trucava la porta era un altre dels fanfarrons que omplen de rotllos els fòrums i es creuen amb el dret d’explicar als altres com ho han de fer per treure peix. Amb aquest reportatge de pesca m’he quedat ben descansat, i amb la consciència ben tranquil•la: no espereu que us ensenyi a pescar llops de mar, però la persona que tingui un xic d’ànima, o desprengui un xic de sensibilitat, podrà comprendre que darrera les meves paraules hi ha una història d’amor, l’amor més gran que pot sentir un home.. i no té res a veure amb el mar.

Editat per darrera vegada per Raül el Dg 14 Mar 2010, 00:23, editat 1 cop en total

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re:REPORTATGE DE PESCA

Missatge  BECADER el Ds 13 Mar 2010, 23:10

Raül,el Jordi Nopican i el Pep Becader,ja la tenim la revista...aquest mati n'em trobat dues en una llibreria,la revista es interessant i el teu reportatge molt bo,i dones un toc especial al teu article,sencillament un descans per la vista i l'imaginacio...sembla que m'hi trobi pescant el llob.
Salutacions company!!!
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dg 14 Mar 2010, 01:09

raul et felicito per el reportatge, m'ha encantat, espero que no sigui l'ultim , salut i força company :emoticon0046: :emoticon0046: :emoticon0046: :emoticon0046: :emoticon0046: :emoticon0046: :emoticon0046: :emoticon0046: :emoticon0046: :emoticon0046: :emoticon0046: :emoticon0046: :emoticon0046:
teixi
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Mar 2010, 03:13

gràcies "nanos"...

amb companys així és molt fàcil escriure on sigui. Em doneu ales, i quan hom vola, a saber on pot arribar. He llegit una mica últimament. Un amic m'ha enviat un correu d'un mestre sen sei dels escriptors. En el seu escrit donava a entendre que és molt fàcil publicar alguna cosa, el que és difícil és escriure bé. Amb el vostre ajut he publicat el meu primer article, però amb la motivació que em doneu cada dia, no em puc conformar amb això. Espero que molt aviat pogueu llegir aquells articles a les revistes que us facin trempar... i no parlo d'escriure al Play Boy! (tot i que no ho descarto, ja sabeu que era el meu somni quan tenia tres pèls al ninot...!).

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  albert el Dg 14 Mar 2010, 10:41

Felicitats Raul, ahir vaig comprar la revista i es un gran reportatge!
albert
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : l´escala
Data de registre : 21/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gabi el Dg 14 Mar 2010, 12:28

Bon dia, fa dies que no entro al forum, tinc algún problemilla. Però en Raul m'ha enviat un mail dien que no sap res de mi.
La veritat és que trobo a faltar el forum i sobre tot els escrits d'en Raul, és per ell que avui he entrat.

La revista me la portaran aquesta tarda, però ja la he llegit , es algo que t'arriva i et fa sentir la pesca , no llegeixes per llegir, t'enganxa i no esperes trobar l'esquer o el rapala que va bé , tot va més enya , son els sentiments d'un pescador, que els ha plasmat en una fulla de paper donan-li vida propia.

Felicitats Raul, per el que sigui aqui em tens i segur que ens veurem a mar, no fa gaire que et conec personalment però he vist un bon noi que sap estar al seu puesto i fer el que toca en cada situació.
Records an Tola
Gabi
www.forumdepesca.com

Edat : 52
Localització : Roses
Data de registre : 10/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 14 Mar 2010, 12:47

gràcies mestre, et trobava a faltar. Ara tinc una mica de feina, però el proper rollo sobre el reportatge te'l dedico a tu, doncs sense la teva ajuda no hauria pogut ni començar. Un escriu amb el cor, però necessita homes de confiança que l'inspirin a fer-ho i tu, amic meu, ens inspires a tots plegats. entra quan vulguis, llegeix i gaudeix, que escric coses per persones com tu, que em saben valorar.

espero veure't a mar ben aviat. Dimecres baixaré a preparar la barca per una absència una mica llarga. DEs de la quedada que no surto, o sigui que, si la dona aguanta, sortiré una estona a navegar. Vull repirar aire salat i que em toqui el sol a la cara i empapar-me de totes aquestes petites coses que ens agrada tan sentir al mar... si pesco alguna cosa ja serà espectacular.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dl 15 Mar 2010, 22:06

Ya esta, una clareta i a llegir una estona.
Felicitat company es un article molt bo y resumeix molt be la pesca
de la nostra mar.
De tota manera at podries haber afaitat marrano, per una bona portada
auries de haber estat inpecable.
Fora conyes espero tornar a tenir la sensasio de esta en el blau, llegint
les teves histories o articles mes igual. No ho deixis de fer ens omples
el cor de vivencies fins i tot quan estem de sequera.
Gracies per la teva tenacitat
Pichi
www.forumdepesca.com

Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 16 Mar 2010, 00:13

Pichi escrigué:Ya esta, una clareta i a llegir una estona.
Felicitat company es un article molt bo y resumeix molt be la pesca
de la nostra mar.
De tota manera at podries haber afaitat marrano, per una bona portada
auries de haber estat inpecable.
Fora conyes espero tornar a tenir la sensasio de esta en el blau, llegint
les teves histories o articles mes igual. No ho deixis de fer ens omples
el cor de vivencies fins i tot quan estem de sequera.
Gracies per la teva tenacitat

Qué tendre que estas Pichi, no?
Cuidadín Raül.

Salut.

Jo no tinc la revista a les mans encara...
szac
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 16 Mar 2010, 11:03

cuidadín, cuidadín...! entre en Pichi que està tendre i en Tola que em vol fer firmar autògrafs on no toca...

òstia Szacc ja seria hora, no? Ja és greu que el meu representant no l'hagi llegit.... busca'm feina va, que ja n'esperen d'altres! Tinc encrarrecs fets i no puc sortir a pescar.... m'hauré de trencar el cap a veure com ho arreglo això...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Per tots aquells que no trobeu la revista...

Missatge  Pinxu I el Dt 23 Mar 2010, 21:40

Hola amics, no m'he presentat al forum encara però fa temps que llegeixo els vostres comentaris de tant en tant. Em podeu dir "Pinxu I" i sóc el cap de redacció de la revista Pesca d'Illes.

El motiu d'aquest missatge és respondre a tots aquells que heu estat buscant la revista per veure el reportatge d'en Raül i no la heu trobat al vostre quiosc.

Realment estem fent un gran esforç perquè els nostres exemplars arribin a tots els quioscos però les distribuidores de premsa fan el que volen i a vegades es fa dificil controlar on realment arriba o no arriba.

Mentre intentem solventar definitivament el problema, podeu demanar la revista enviant un correu a info@pescadilles.com us sortirà pel mateix preu que si la compressiu al quiosc amb les despeses d'enviament incloses.

No em queda més que disculpar-me en nom de Pesca d'Illes amb tots els que ens heu buscat sense èxit.

Gracies a tots per la vostra atenció
Pinxu I
www.forumdepesca.com

Localització : Eivissa
Data de registre : 23/03/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dc 24 Mar 2010, 00:56

salut i força peixos pinxu ,si algun company le falta,en el carrefruccc (es per no fer publicitat)de l escala
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 12 Previ  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt