MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

REPORTATGE DE PESCA

Pàgina 12 de 12 Previ  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: REPORTATGE DE PESCA

Missatge  Raül el Dj 02 Jun 2011, 11:23

girgom escrigué:
Ostia a mi tambe m'ho ha semblat, aixo dels kgs, sembla com lo de les cigales, ja,ja.

en Girgom ha llegit el meu missatge com ha de ser, amb ironia i traient ferro a l'assumpte. Sóc conscient que potser el noi que ha pescat el peix de la seva vida s'ha sentit ofès, però en cap cas l'he atacat a ell, primerament perquè no sé ni qui és. Segur que ens coneixem, i quan em truqui o el vegi per la Garrotxa li demanaré disculpes i en parlarem.

He rebut un privat queixant-se del tema, us en dono les gràcies per no posar-hi cullerada públicament i no crear mals rollos en obert.

Penso com en Girgom, els homes tendim a exagerar amb les mides, sobretot si són per inflar pit. Era un comentari per fer riure, no per ferir. Al fòrum hi ha un administrador que té el poder de censurar el que li doni la gana, em coneix molt bé i ho ha deixat escrit litarelment. Gràcies!

sé que no tot val per la audiència, però les coses van així...

dir-li a aquest noi que té raó: que jo ho tinc molt fàcil perquè pesco amb barca i equips de mil euros, que surto entre setmana i que no em molesta ningú, que en faré un reportatge a les revistes i això no em dóna cap dret a criticar-lo a ell...

només li vull dir a aquest noi públicament que té tota la raó del món, menys amb el fet que jo vull criticar-lo a ell, sinó que ho he fet amb tots els que distorsionem la realitat fruit de l'èxtasi i la il·lusió que, no ens enganyem, ho fem tots.

També vull dir-li a aquest noi que l'admiro, perquè jo ho tinc tot, tot menys el palometó. Et felicito de tot cor, sé el que costa enganyar-los però ni m'imagino el que deu costar treure'ls des de caiac i amb un equip del decatlhon.

tu sí que vals, campió!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 02 Jun 2011, 12:30

I no es maco? Jo crec que en Raül peca de sincer, diu les coses com son, però no amb ànim d'ofendre com diu la dita: "Dir el que penses i els demes que s'hi posin fulles", si no que simplement ho pensa i ho diu, com la dita que diu "La sinceritat és una prova d’amistat".

Si més tard algú s'ofén o reb un comentari crític, aplica les dites "Parlant la gent s'entén" i "Rectificar es de savis", que no vol dir que rectifiqui sobre el seu comentari, ja que era el que pensava i ho continuarà pensant, però si rectifica en el context, en les formes, ja que no era la seva intenció ofendre i així ho fa saber.

Raül, ets peculiar, la sinceritat et mata, però segueix així, que hi ha massa hipocresia al mon i algú que "doni la nota" (en el bon sentit) va molt bé, que ja prou cardat que està el mon Very Happy

I a la resta no us ho agafeu malament, llegiu i re-llegiu, l'hi doneu un parell de voltes, i us ho agafeu com un comentari més, no busqueu segones intencions ni 3 peus al gat, si no sempre pensareu el pitjor i el que no es. Hi ha 1000 maneres de dir les coses i cadascú les diu de manera diferent, i per més políticament correcte que s'intenti dir o fer, ja ho diu la dita, "mai plou a gust de tothom"

Apa, salut !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dj 02 Jun 2011, 19:12

Mikel, ja pots felicitat aquest xicot d'Olot de part meva. Cigales a part, treure aquest tros de palomida amb un equip del decarton de 50 euros te molt de merit. Jo quan anava amb aquest equips vaig ser incapac de treure picades fortes que vaig tenir, i amb equips una mica mes bonets que porto ara, tampoc, je,je. Ho sigui que un 10 pel company.

Salut
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dj 02 Jun 2011, 19:44

Be.. suposo que estara conten per les felicitacions,si no li fare arribar,com as pogut veure no "entrat"amb el tema pergue permi la pesca es unaltra historia y no en pagan per feru y si u fes miraria de buscarme unaltre feina sincerament. "Pots o pudeu opinar numes faltaria si aguell palometo feia 10 com 50kilos aixo ningu u discuteix,pero de aixo a cullonadas varias "ba ser que no"potser si ens aguefem masa les coses enserio pero si ets jugas la vida amb una captura,(com se la ba juga)crec que es serios pero clar evidement vosaltres aguesta historia no la sabiu,aixo ens enseña a ala vida que sa de ser mes mudest,y en un mitja public anar molt amb copte per no ferir sensivilitats ajenas.Segurament estic eguivocat,es numes la meba opinio,que ningu su agafi malament Ah!!!ARA SI QUE EN PUC ANAR A DORMI YO TAMBE AGUSTO.u VEIEU .Si us poseu un mument al meu lloc veureu que politicament correcte o incorrecta aixo de la zigala y tal toca una mica els pabrots y aixo que numes volia ajudar .Raull molt be per la rectificada.Tema cerrado. Sleep bounce
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 03 Jun 2011, 01:19

Això, millor donem el tema per tancat. Que s'emprenyin dos per un peix que ha pescat un tercer és massa surrealista! Pau i herba!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dv 03 Jun 2011, 16:18

JIJIJI...
Sobretot herba... ara entenc perquè a vegades ets tant lent... jajaja

És un "xist" kruskitus, avui estic contenta, ja tinc la maleta feta per pujar. A veure quan puc començar a escriure reportatges de les meves jornades de pesca, que últimament em dóna més la bicicleta que el mar... jajaja.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 03 Jun 2011, 20:40

Càgumlamarequilavà! Ja torna a córrer per aquí la de Sabadell, ja patirem! Aviam si ens fots demà 4 ratlles quan tornis de pescar, que al final el títol nobiliari de la niña del atún et prescriurà, seràs només la niña de los planos...

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 03 Jun 2011, 20:52

kruskis escrigué:Càgumlamarequilavà! Ja torna a córrer per aquí la de Sabadell, ja patirem! Aviam si ens fots demà 4 ratlles quan tornis de pescar, que al final el títol nobiliari de la niña del atún et prescriurà, seràs només la niña de los planos...

ja ho diuen, a sabadell mala pell ! amagueu les carteres demà ;-P

Rebenvinguda Anna !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo