MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Abril 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

REPORTATGE DE PESCA

Pàgina 9 de 12 Previ  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: REPORTATGE DE PESCA

Missatge  szac el Dt 05 Oct 2010, 23:30

Anna i estimat representat jo ho resoldría tot a Salvame Pescalux, amb tots el colaboradors Pichi, Jaime, kruskis, kurry, tola, sergi, alex, peixets, caproig, manelic...Música del Mestre Armero i ball Txominero del menda.

salut i bonítols.-
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 05 Oct 2010, 23:33

Jeje, és tot un joc kruskis, no pateixis que no arribarà mai la sang al riu. Si en el fons me l'estimo a aquest fantasmitu, però m'agrada cantar-li les veritats i anant de cara.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dc 06 Oct 2010, 14:21

Raül escrigué:
jaccod escrigué:Raül, la pista subliminal molt bona!!! el proper bonitol és meu, jeje!

per cert Jaccod: una altra "pista": el jig que porta a la boca és el Duel de Yo-zuri, de 40gr.

va molt bé aquest, igual que 300 jigs més!

"no importa la ferrala en si, sinó el moviment que doneu al jig".

Si és que ho explico tot!

Ara ja hem vist el teu jig, veig que és mida estàndard!!! ejjeje tongue
ara ens hauràs d'ensenyar com el mous no??? Ens ho explicaràs tu o qui millor ho sap és la teva dona? Razz
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 06 Oct 2010, 18:57

jejeje l'únic jig que m'ha vist moure la meva dona, no dura ni dos minuts! Pobra Teresa, amb els dos dentos que tinc a casa i jo movent jigs al mar, quin mal home que sóc... és que estem malalts!

el moviment del jig és personal, l'Albert i jo els movem de manera molt diferent, però als dos ens funciona.

si us serveix de consol, avui he sortit i m'he menjat els mocs... si ho arribo a saber, m'emprto el xoxito elèctric! quin avorriment...

he provat massa coses: palometó a la platja, bonítols als rocs, sards a l'escuma (m'ha seguit un llobarro!), i necessitava treure un pagre pel repor que faig ara,... i res!

quan es volen fer massa coses, sol passar això: res! Estaràs contenta, eh, bèstiola? ara vaig per tu...

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 06 Oct 2010, 19:09

Anna-74 escrigué:Jajaja!!!

a un catacrac de les lletres com tu això no se li pot permetre i menys tenint la foto que ho ilustra.

M'encanta que descarreguis contra mi, és la rabia que et corre per dins, perquè és cert, no he pescat cap bonítol davant teu, però tu ni tan sols l'has clavat!

Si decideixo venir res de pagell, aquesta vegada t'haig d'ensenyar a pescar... jajajaja.

ei NENA, estudies o treballes?

la veritat és que amb tu tinc un problema molt gordo, NENA... vegam si l'enganxes, aquesta:

surto amb en Tola i pesco la òstia, surto amb en Sergispinning i em surt el bonítol, surto amb qualsevol tiu i toco escata segura. Però amb tu no, NENA... i he estat pensant tot el dia.. i ja sé perquè. Entre vosaltres hi ha una sola diferència, és cert, però a mi em destrempa.

Tu Anna ets, amb diferència, la millor marinera que ha pujat a bord, ets bona pescadora, bona conversadora, la més treballadora de tots, fins i tot, tens més cullons que jo (que tampoc costa tant!).

Només tens dos problemes: no beus cervesa i el que et diferencia dels altres que venen ala Duna:

que tens tetes!

i això, NENA, em desconcentra! jajajajaja

igual esperem que vingui el fred, així amb un anorack d'anar a la guerra em puc concentrar amb els bonítols dels cullons!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 06 Oct 2010, 19:21

vinga va, que això semblarà una tele-novela! (com us agrada eh, cabrons..) ja teniu la bèstia mossegant-me la jugolar... estic cagat de por!

jajajaj (acabo de rebre un msm al mòbil... diu " que burro que ets, acabes de firmar la teva sentència!" jajaja això és un reality show!

per cert, avui al vespre no puc replicar. Us explico perquè:

ja sabeu que us utilitzo a tots, jeje, és el que té ser un puto fantasma. He estat utilitzant a l'Anna pescat pagells tot l'estiu. Hem anat fins als 100m i no hi ha hagut collons... Ara m'hi he tornat a posar, i n'he fet algun, però dels grans no.

Tinc el repor aprovat des del mes de juliol. Havia de sortir al mes passat, però em faltaven fotos...(eren de mòbil) i ara que les tinc, se m'ha plantejat un problema... de pagells en tinc poques fotos, i la setmana passada vam sortir... i vam fer la òstia de pagres! jajajaj Jo buscant pagells i em surten pagres... així que aquesta nit he de refer el repor que ja tenia escrit.

això és un secret, eh? no ho dieu a ningú!

Baixant amb el cotxe l'he anat visualitzant. Quan escric un repor potser sí que el redacto de tirada, però penseu que abans de posar-me davant l'ordenyata, porto unes mil hores donant-hi voltes. Quan condueixo, quan treballo, quan pesco, quan cago, quan dormo.... avui, anava tant despistat pensant amb com cullons ho arreglo això, que per poc i em menjo el pont dels canals! M'ha anat d'un pèl que parteixo les dues canyes...

i llavors no pesco res, perquè tinc el cap a un altre lloc.

en fi comanys, us deixo per avui. EScriuré de nit o a la matinada. Demà l'he d'enviar, però tranquils, ja ho tinc gravat al cap! jajajaja

també estic molt despistat amb tots els privats de la setmana passada (vaig arreglar el món!), i ja estic enquadrant el repor espectacular on, per cert, hi sortireu la majoria de vosaltres.

a treballar!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 06 Oct 2010, 20:03

Raül tu fes i desfes, que tinc treballs a aguantar-me a la cadira de tan riure jajajajajaja

PD: Vigila que dormiràs al sofà jajajaja

Salut !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dc 06 Oct 2010, 23:41

Raül escrigué:
ei NENA, estudies o treballes?

"lo cualo?"

Raül escrigué:surto amb en Tola i pesco la òstia, surto amb en Sergispinning i em surt el bonítol, surto amb qualsevol tiu i toco escata segura.

"i quan surts sol perquè no pesques? Vols dir que no estas acostumat a que et fagin la feina bruta? Et fan venir el peix i quan el tens a l'abast els tires el ferro i quedes com un reiet... jajaja. Jo no et donaré la feina feta, al meu costat hauràs de treballar... i de valent."

[Tranqui fiera que ho dic per fer-te emprenyar, he estat amb tú dalt de la Duna, i puc dir per experiència que ho dones tot pel company/a. Tu ets qui els porta a lloc, els deixes el teu propi material si no van ben equipats, els passes la canya amb el peix clavat (això a mi no m'ho fassis mai que em fa molta rabia... m'agrada clavar-los jo... jeje), en resum, et desvius per veure el company/a disfrutar. Sé que les vegades que hem sortit tu i jo no hem triumfat, però no em martiritzo buscant una raó, simplement penso que no hem ensopegat dies bons, perquè tant tu com jo sabem pescar però falta que hi hagi el peix per picar.]

Raül escrigué:Només tens dos problemes: no beus cervesa i el que et diferencia dels altres que venen ala Duna:
que tens tetes!

"el primer encara el podem solventar, però després no responc del que passi amb els altres dos "grans" problemes... jajaja. O potser hauré de recuperar la imatge de l'inspector gatget del primer dia que em vas veure a mar... això sí que destrempa al més pintat... jajajaja"

Així què fem? deixem d'anar a pescar... o m'opero? jajajaja!!!
Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 07 Oct 2010, 10:44

opera't, nena, opera't...

no facis bestieses! tan sols porta l'anorack...

dues coses: he vist que el fòrum està la òstia d'animat... o sigui que em retiro. Ahir em vaig adormir... i no vaig escriure el puto reportatge, bé, només l'he "d'acabar". Després de anys de deixar la universitat, em torno a sentir com quan tenia examens, o havia de fer el treball de fi de carrera... tot a l'últim moment!... estic estressat! jajajaja

doncs això, nena, demano una treva.. que em consumeixes tota l'energia. Aquest finder estic castigat: pels ponts jo tinc feina cada dia.

l'altre finder veurem què faig: o surto amb en Sergi o amb la bèstia... què faig, què faig??? O les tetes de l'Anna o les abraçades d'en Sergi.... MMMMMHHHH....

és que ho tinc difícil, veritat?

què faig?

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 07 Oct 2010, 11:36

Raül escrigué: què faig, què faig??? O les tetes de l'Anna o les abraçades d'en Sergi.... MMMMMHHHH....

què faig?

affraid affraid affraid Mira que ets burro.............jaaaaaaaaaaajajajaja

Sergi, crec que no tens opcions, almenys al seu dia jo no les vaig tenir......Mad
Raúl si vols un parell de fotos de pagells et puc fer un cop de mà.

salutacions
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dj 07 Oct 2010, 15:37

Raül escrigué: què faig, què faig??? O les tetes de l'Anna o les abraçades d'en Sergi.... MMMMMHHHH....
què faig?

Mira que n'arribes a ser d'animal...
Les tetes les veuras pero no les cataràs, les abraçades les sentiras i t'ompliran. Jo ho tindria clar... jeje.
Ara fora conyes, per mi no pateixis, de moment li porto vantatge a en Sergispining, així que penso que ara li toca a ell, en tot cas si estic per allà ja ens veurem a mar.

fran escrigué:
Sergi, crec que no tens opcions, almenys al seu dia jo no les vaig tenir......Mad

Això que dius Fran no és del tot cert, el dia que tu li vas dir al Raül per sortir ja haviem quedat, aquesta vegada encara no hi ha res decidit, així que en Sergi té les mateixes opcions que jo, potser algunes més, tenint en compte que en Raül està una mica desviat ultimament... jajajaja, oi reineta? jajaja

Anna-74
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  fran el Dj 07 Oct 2010, 16:47

Anna-74 escrigué:
què faig?

tenint en compte que en Raül està una mica desviat ultimament... jajajaja, oi reineta? jajaja

No fotis......ja m'ho has dit tot ja ja ja.
Habiam si ens veiem aviat.

salutacions i bon finde a tothom
fran
www.forumdepesca.com

Edat : 32
Localització : valles occidental
Data de registre : 23/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 07 Oct 2010, 18:09

ara entenc que en raül busqui "company" de pesca desesperadament.... deu cosa del "desviament" jajajajaja

Sergi vigila no et tirin "la canya" jajajajaja

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 08 Oct 2010, 00:25

Jo tinc la solució... li posaria tetes a en Sergi! jajaja

Perquè l'opció de l'Anna fer abraçades, queda descartada, que després et poses "hot" i no pesques!!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 08 Oct 2010, 01:13

vinga... a veure qui la diu més grossa! jajaja

ja tinc la solució, i me l'ha donat en cetrero per privat... quedarem un dia en Cetrero que portarà a en Sergi (es veu que són veïns) i jo sortiré amb l'Anna. Així tots contents!

ho veieu.. només cal ser una mica fantasma.... com sempre, ho aconsegueixo tot: l'abraçada d'en Sergi i les tetes de l'Anna! jajaja

i el palometó? qui m'enganxa el palometó a l'ham?

haurà de ser l'altre dissabte... aquest estic arrestat! ( que al final sí que dormiré al sofà...)

sort als valents que sortiu, dissabte teniu una bona oportunitat...

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 08 Oct 2010, 11:28

Ossstres!!! Hem estat una setmana fora, aixi que no hem pogut posar-nos al dia encara... Espero poder llegir la setmana que be tot el que ens hem perdut, però volia que sapiguessis que estem vius.
Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 08 Oct 2010, 14:50

Lange escrigué:Ossstres!!! Hem estat una setmana fora, aixi que no hem pogut posar-nos al dia encara... Espero poder llegir la setmana que be tot el que ens hem perdut, però volia que sapiguessis que estem vius.

home, per fi! una dona de seny... ja et trobava a faltar...

aqui ja veus, un dia que no busco respostes i ja me l'han liat! Al racó els repors és l'unic que penjo coses meves sense cap afany... només us presento la meva feina, i ja està. Un cop que no us provoco i ja m'esteu buscant....

per cert, al jefe li ha encantat el repor que li acabo d'enviar... me l'he currat. És diferent dels altres, us agradarà. He fet un repor per tots els públics, d'una pesca que tots podeu practicar, senzilla, efectiva, familiar.

espero que us agradi, ara m'agafo vacances... que ara em toca disfrutar!

el repor espectacular per primavera... ja tinc la portada encarregada! jajaja I aneu pensant a portar sempre la càmara... que compto amb tots vosaltres, i Pesca d'Illes m'ha donat carta lliure... jajajaja... que bé ens ho passarem plegats!

sort, i a treballar!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 08 Oct 2010, 17:21

Doncs el llegiré quan m'arrivi la revista, ara que estem subscrits, no hi haurà problema (excepte que correus tingui lo seu). Que vagin be les vacances, nosaltres estem amb la depre post vacacional....Encara que hem vist com pescaven allà al Caribe, jejeje (es porta a la sang.....)
Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 08 Oct 2010, 18:58

kruskis ,kruskis .......no mes me faltava aixo jo amb tetas(coi ara que penso jo amb una 90 o 100 mmmmmmmmmmmmmm,bueno va )estaria amb una ma a la canya i unaltre al pit ,encara me faltaria una ma per el carret i llavors si que el desviat seria jo (collons quin perill donarli una abraçada a en raul i fugir en 5 metres cuadrats de barca i en mig del mar ..............brrrrrrrrr quin mal rotllo)despres estaria sempre intranquil per ej diu en raul vols provar al meu jig OSTIASSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...MERDDDDDDDDDDD.JAJAJAJAJAJAJAJJAJAJA
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 30 Nov 2010, 14:03

Hola companys, us volia dir un parell de coses:

-la primera és que he fracassat amb la pesca del palometó.
-la segona és que m'és exactament igual, perquè no necessito treure el peix per escriure el repor.

Jo sóc el penjat que va escriure la pesca del llobarro explicant un conte a la seva filla, el que he fet parlar els bonítols i el que ha escrit que buscava un peix i n'ha pescat un altre... jejeje i tot ha sortit publicat a Pesca d'Illes i em consta que amb èxit. Doncs així... què és el que em preocupa, doncs?

els que heu llegit el dels pagres, que el penjaré aquí per tots quan hagi sortit la pròxima revista, us haureu fixat en una cosa: ja només surto en una foto. Mica en mica vull que els protagonistes dels meus repors sigueu vosaltres, a mi, el que em motiva és el que he de dir i com, no la foto amb el peix en qüestió.

n'he quedat fins els cullons d'haver de sortir a pescar per força, i vull tornar a pescar amb ganes i il·lusió.

Amb el repor del palometó vaig tenir un problema: ningú m'ha enviat una foto alliberant-lo, i em vaig veure obligat a pescar-lo jo. Per un que volia tornar a l'aigua, i se m'ha resistit! jijiji

tinc fotos de palometons pescats des de platja, al curri, amb peix viu i a spinning des de barca. Ho tinc tot menys el més important, així que la crida és simple:

necessito la foto d'un valent alliberant un palometó.

Abans de donar-vos les gràcies us vull dir un secret a veus: a mi em fa feliç posar la lletra a les cançons, però no en sé, de cantar.

si hi ha alguna persona que li fa gràcia sortir en algun reportatge, posar la foto a la revista Pesca d'Illes es pot dirigir a

info@pescadilles.com

i si algú de vosaltres li agrada el que escric i li fa gràcia que li escrigui algun repor, del que sigui, "només" us heu de preocupar de treure el peix,

de la resta me n'ocupo jo.

gràcies a tots!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dv 03 Des 2010, 19:37

raul ,no has fracasat amb el palometo ..............has apres que els cabrons son dur de enganyar,jo moltes vegades se que hi son ,pero no volen, no se per que, pero no volen. pero no te queixis tant jo te he vist com te seguien (i semblaven dofins de grans que eren jajajajaj)
ami me faria molta ilu sortir company, diguem que vols......... el que pasa que ara nomes surten bonitols, dentos i llobarros a i sorells,oblades ,clar que per una revista, un report de com agafar sorells a spinning desde costa, nose.... jo......... jajajajajajaja
sergispining
www.forumdepesca.com

Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  peixet el Dg 05 Des 2010, 01:31

Ja, ja, ja, Raul, que bo aixo de poder sortir a la revista . Mai no havia tingut una proposicio com aquesta i la veritat es que si que m´agradaria col.laborar, i t´asseguro que si tinc la sort de treure un bitxo d´aquests t´ho fare saber , i li fare les fotos de rigor . Em sembla que no tothom te la oportunitat que ens brindes . Ens veiem
peixet
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : St Joan les Fonts
Data de registre : 22/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 10 Gen 2011, 19:52

La oprtunitat està servida, companys. El proper repor el firmarem a mitges, amb un de vosaltres.

Acabo de parlar amb el jefe i hem decidit post-posar el repor dels palometons. Teniu raó els experts: treure'l al mes de març és massa aviat. Com que sóc un "pofezionà" ja li he ofert l'alternativa, doncs com a jefe i autònom no tinc cullons de dir a algú que NO sense donar-li una sortida.

La qüestió és que de pescar no en sé gaire, però de menjar el tarro sóc el puto rei...

Hi haurà canvis nanos, però no patiu ni us desilusioneu... tots els que m'heu passat fotos del palometó, sortireu. El repor tira endavant, encara no l'he ni escrit, però serà millor així: amb el cap fred.

Per cert, ja tinc unes fotos d'un paio alliberant a un palometó. Vaya crack!

treure un peix de l'aigua no costa gens... (a mi sí, perquè sóc tontet), el que costa és tornar-lo a l'aigua... merci company, tot un detallet.

paciència, valdrà la pena! Les fotos són molt bones, a veure què passarà amb el text...

Ens en sortirem!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 10 Gen 2011, 20:00

Raül escrigué:La oprtunitat està servida, companys. El proper repor el firmarem a mitges, amb un de vosaltres.

Acabo de parlar amb el jefe i hem decidit post-posar el repor dels palometons. Teniu raó els experts: treure'l al mes de març és massa aviat. Com que sóc un "pofezionà" ja li he ofert l'alternativa, doncs com a jefe i autònom no tinc cullons de dir a algú que NO sense donar-li una sortida.

La qüestió és que de pescar no en sé gaire, però de menjar el tarro sóc el puto rei...

Hi haurà canvis nanos, però no patiu ni us desilusioneu... tots els que m'heu passat fotos del palometó, sortireu. El repor tira endavant, encara no l'he ni escrit, però serà millor així: amb el cap fred.

Per cert, ja tinc unes fotos d'un paio alliberant a un palometó. Vaya crack!

treure un peix de l'aigua no costa gens... (a mi sí, perquè sóc tontet), el que costa és tornar-lo a l'aigua... merci company, tot un detallet.

paciència, valdrà la pena! Les fotos són molt bones, a veure què passarà amb el text...

Ens en sortirem!

alliberar un palometó, quin luxe !! Ja tinc ganes de veure-ho....

Per cert has de penjar el darrer reportatge vas dir no? Vinga que l'esperem en candeletes Smile
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 11 Gen 2011, 16:10

quan tingui una estoneta us el penjo, és que vaig de bòlid! Tinc una dona de vacances i la meva ja treballa (per fi), així que ara he d'estar pel negoci i pels "putos" nens! Això sí que és tenir stress!

tinc un munt d'històries per explicar, però em falta temps. Ho tinc tot avandonat, i em sap molt greu... tinc pendent el repor dels pagells, el dia d'Ikea, vaig tornar a les botigues "aquelles", el nadal, els reis, el balanç del 2010, els kg de més!, sexe, molt de sexe i una punxada també... però no tinc temps.

Paciència.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 9 de 12 Previ  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt