MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

REPORTATGE DE PESCA

Pàgina 6 de 12 Previ  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re: REPORTATGE DE PESCA

Missatge  girgom el Dj 29 Jul 2010, 20:18

Ei Raul no et fotis això , dona alguna pista almenys d'aquest tros de bestia, per quina lletre comença ? O potser no es un peix, que també podria ser, ja ens ho has fet en algun relat dels teus

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 29 Jul 2010, 20:28

jijijijjijijijijijji

que bé que m'ho passo, nanos!

de moment, gaudiu de la revista d'aquest mes, i gràcies Jacodd de part del jefe, en vam parlar de tu mentre sopàvem.

la meva especialitat és confondre la gent entre el meu personatge i la meva persona. M'encanta que no sapigueu qui sóc, ni el que pesco, ni on sóc.

els fantasmes ho ronden tot.

la portada, pel setembre!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dj 29 Jul 2010, 20:54

Amb moltes ganes de rebre ja la revista!!!

jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dj 29 Jul 2010, 21:23

Al final ens haurem de subscriure a la revista, que per el meu poble no la trovo!!!! I jo vull veure aquesta bestia, ostres! No sera en Raul (Perdona pero no em van els accents i les dieresi Crying or Very sad ) tal i com va venir al mon, i la bestia no sera algo que no cal que digui???? Shocked

Lange
www.forumdepesca.com

Localització : Malgrat de Mar, Blanes
Data de registre : 26/03/2010

http://www.langeparadise.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dj 29 Jul 2010, 22:29

Raül ets un carck,

deixarnos amb aquesta intriga....aixo si que mola!!

Crec que aquest tema tindra molta expectació i podrem averiguar fins a quins limits pot arriva la imaginacio dels foreros...

Jo personalment ja no podre dormir fins poder veure la portada de septembre.... Shocked Shocked Shocked

Seria la ostia si al final sortissis a la portada amb un serranet pescat al jigging...a mes d´un li donaria un "JAMACUCOOOOO"...!! jajajja

Estic segur que sera una bestia que a mes d´un ens deixeras amb la boca oberta. affraid affraid affraid

Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 29 Jul 2010, 22:53

Lange escrigué:Al final ens haurem de subscriure a la revista, que per el meu poble no la trovo!!!! I jo vull veure aquesta bestia, ostres! No sera en Raul (Perdona pero no em van els accents i les dieresi Crying or Very sad ) tal i com va venir al mon, i la bestia no sera algo que no cal que digui???? Shocked

Tal i com ens avança la Lange-serrans-grocs, la portada anunciarà la Duna, en Raül i.... la seva Moby Dick!! he, he. Gran poster desplegable en el interior. Totes les noietes de Salses a Guardamar, ja comencen a notar un nerviosisme persistent, un foc interior que no saben explicar. Ja he avisat els del International Medical journal que vinguin a estudiar el fenòmen. A fe que se'n parlarà! No se pierdan el número de Setembre. Con el número uno, una juliola de regalo!

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 29 Jul 2010, 22:57

Carles_k escrigué:Raül ets un carck,

Seria la ostia si al final sortissis a la portada amb un serranet pescat al jigging...a mes d´un li donaria un "JAMACUCOOOOO"...!! jajajja

Raül, tu que tens una doctora a la vora, pregunta-li què és pitjor: un Jamacuco, o un Patatús? un Telele o un soponcio?? Que no ho sap?? pues vaya merda carrera, estudiar tants anys per no saber discernir entre dolències tant comunes. Una de més fàcil per a la teva dona: per què els badalls s'encomanen???

Que tampoc ho sap??? però tu estàs segur que la teva dona se'n va a l'hospital cada dia??? segur que té muntada una xurreria i et va explicar el cuento aquest de la metgessa el dia que us vau conèixer, perquè te la imaginessis amb còfia i una bata estil Benny HIll i li fessis cas, que si no...

Per a tots aquells a qui la literatura els costa una mica, una imatge, que per alguna cosa el saber popular li atribueix un valor superior a les mil paraules. Amén.

Uploaded with ImageShack.us

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dv 30 Jul 2010, 09:51

Ostia Tola, qui em va parir no ens ho fotis això, el somni de molts dels que estem aqui, arrivar a treure algun dia alguna peixeta com aquesta i que et foti una bona revisió medica, millor no pensar-hi que m'estic foten malalt

girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 30 Jul 2010, 12:52

Que passa Tola? Ja tinc un nom nou? Lange-serrans-grocs? Jajajaja!!! Bueno, almenys no son julioles... Ah, per cert! Aquesta disfressa la tinc a la venda...jejejeje aixi que tots podeu tenir una metgesa a casa, la carcassa no va inclosa, ni quan et poses la disfressa et tornes com la model.

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  arb58 el Dv 30 Jul 2010, 17:21

Que malalts que esteu tots, tots meins jo clar, jan ja ja. Razz Razz

Raül com disfrutes neng.

Salut i bona pesca per totom.

arb58
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Llinars del Valles, Barcelona
Data de registre : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dv 30 Jul 2010, 18:00

Lange escrigué:Que passa Tola? Ja tinc un nom nou? Lange-serrans-grocs? Jajajaja!!! Bueno, almenys no son julioles...

Bé, és que això dels serrans grocs no ho havia sentit mai i com que vós i en Ciberkun sou els únics del fòrum que us heu erigit com a magnes occidors de serrans grocs, vaig pensar posar-te aquest nom llarg i rebombimbante amb tres o quatre cognoms, que sempre fa més senyorial, sumptuós i amb glamour. Com pertoca a la gent d'aquest superfòrum.

Lange escrigué: Ah, per cert! Aquesta disfressa la tinc a la venda...jejejeje aixi que tots podeu tenir una metgesa a casa, la carcassa no va inclosa, ni quan et poses la disfressa et tornes com la model.

Ves a saber, que estic segur que a mi, aquesta disfressa em quedaria la mar de bé! estaria tant arrebatador, que les dones correrien...... però no darrere meu, sinó al davant!! fugint cames ajudeu-me!!

http://img80.imageshack.us/img80/6453/goodwill2.jpg

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 30 Jul 2010, 19:20

Juaaaaasss, juassss!!!! Doncs els serrans grocs els trovem a unes lloses a 70 m de fons, no son com els serrans que conviuen amb les julioles arran de costa eh? Com be dius, jo tinc glamour, i fins hi tot pescant, no perdo la classe. M'hauries de veure enfilant el cuc amb les meves ungles llarges i pintades, com no...I si em poso la samarreta del foro encara estic millor que la infermera de la foto...ejem!
Vaya pinta el payo del Mallot de Flamenco amb bambes....en fi, jajajaja!!!!!

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 30 Jul 2010, 19:24

[quote="arb58"]Que malalts que esteu tots, tots meins jo clar, jan ja ja. Razz Razz

Aixo s'hauria de mirar, jo tampoc era aixi abans d'entrar en aquest foro.....He intentat desenganxar-me, pero es impossible...fins hi tot ja tinc ganes de que surti aquesta revista.

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 30 Jul 2010, 19:48

ara sí que l'he cardat al clau! jajaja esteu pirats tots! com un llum! jajajaja

hauria de contestar tants coses que no sé per on començar... bé, sí que ho sé, pel més important: Lange, a tu no et calen disfresses barates per anar a pescar, ni per tirar la canya! (perdona Ciber!, pensa que m'he controlat...)

i a en Tola, què vols que et digui, nano. Porta les malles!!!!! jajaja

li he preguntat a la dra paricular lo dels badalls: fer badallar té explicació científica, interessantíssima, però no cal... i jo no li demano explicacions de cosetes tan banals com aquestes. A mi m'interessa coses molt més importants...

-doctora, has vist com tinc els ous últimament? Estan petits, petits, i durs com una pedra... em sembla que estan a punt de petar... que en saps el remei? Alguna cremeta que m'alliberi?

-doctora, sap com es fa baixar la tenda de campanya? No, la del jardí no... la que t'acabo de muntar amb el llençol del llit!

i així una i altra vegada.... però em sembla que la meva doctora va fer alguna campana a la universitat... perquè quan li parlo de temes que afecten a la meva sexualitat, de sobte, es queda en blanc!

-agafa l'anti-inflamatori i, sobretot, ves llegint tot el prospecte... jijiji... a veure si amb una mica de sort t'adorms. Lo teu és una malaltia!

i així estic, nanos, desitjant a dèu i a sa mare que em doni força a la mà per anar a pescar i poder-me-la pelar! jajajaja

apendrepelcul la medicina! supositoris i xeringues!

i Tola, mamon, no et posis només amb la meva dona, que la teva alguna cosa sap de prospectes... a tu què et posa més, la bata blanca o el fonendo? (és allò per escoltar el cor).

vés un dia a consulta, quan sigui l'hora punta, ple de negres, moros i currants que volen la baixa i, just quan surti a donar el torn, et presentes tu al seu davant amb un ram de roses, o millor amb una de sola, robada al mateix jardí de l'hospital.

jijiji, funciona, nano, funciona.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 30 Jul 2010, 20:25

Qui esta pitjor? Mare meva, no se pas quina cara posare si algun dia ens coneixem en persona... Segur que no tinc paraules....

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 01 Ago 2010, 09:02

Lange escrigué:Qui esta pitjor? Mare meva, no se pas quina cara posare si algun dia ens coneixem en persona... Segur que no tinc paraules....

fes com en Sergispinning: no diguis res si no vols... però fes-me l'abraçada! jajaja

ah, que no anava per mi.... ja ho entenc, ja... des que surt en Tola a la revista amb la canya tan trempada, que s'ho endur tot! no si... l'altre dia em va enviar un SOS... és que no sap on amagar-se! jajaja

ara el persegueixen a ell... i a mi em deixen més tranquilet per anar a empaitar les bèsties. Gràcies Tola!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 01 Ago 2010, 12:45

Ostres tu, quin calvari això de les dues fotos de la revista. Pescant la tonyina aquella del têtte à têtte i va, i me la poses al reportatge dels bonítols. Però home! si els pescadors sempre fem al revés. Són els bonítols que s'han d'explicar com si fossin tonyines!

Al que anàvem: des que vas cardar les dues fotos meves a la revista, que no puc avançar pel carrer de la capital. Els cinc minuts que abans tardava per anar a comprar el pa, ara estic més de dues hores entortolligant-me els peus amb tots aquells tarters de roba interior que al meu pas em van llençant les jovenetes (i alguns senyors granadets també, eh?! que un té el seu "secs apil"). Ni en Jesulín, tu! que dura que és la fama. Ho porto fatal. I és clar, ja començo a quedar-me escardalanec i a fer mala fila. Sec com una canya i magre com un clau. Com que ja no menjo pa...

Ara em veig amb la imperiosa necessitat d'engatussar la dona, a veure si em deixa anar-me a amagar uns dies a alguna raconada del Cap de Creus... he, he.

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dl 02 Ago 2010, 11:10

Una Abraçada per cadascun, en tinc per a tothom!!!! Soc una persona dura de caracter i no m'agraden les carentonyes, pero tinc el meu costat sensible i amistos, es clar!!! Quan quedem?

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 03 Ago 2010, 10:00

Lange escrigué:Una Abraçada per cadascun, en tinc per a tothom!!!! Soc una persona dura de caracter i no m'agraden les carentonyes, pero tinc el meu costat sensible i amistos, es clar!!! Quan quedem?

doncs no en parlem més!!! Pichi, mamon, organitza una trobada! i que sigui ràpid, que les abraçades van cares últimament! jaja

aprofitant que esteu molts de vacances a l'Escala, podríeu organitzar un dinar al bar dels pescadors. Per mi, o dimecres o dissabte, que ara és quan tinc més feina!

salut companys!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dt 03 Ago 2010, 11:02

Raül escrigué:
Lange escrigué:Una Abraçada per cadascun, en tinc per a tothom!!!! Soc una persona dura de caracter i no m'agraden les carentonyes, pero tinc el meu costat sensible i amistos, es clar!!! Quan quedem?

doncs no en parlem més!!! Pichi, mamon, organitza una trobada! i que sigui ràpid, que les abraçades van cares últimament! jaja

aprofitant que esteu molts de vacances a l'Escala, podríeu organitzar un dinar al bar dels pescadors. Per mi, o dimecres o dissabte, que ara és quan tinc més feina!

salut companys!

Nosaltres aquest Agost ens podriem escapar, menys la ultima setmana que volem anar al Caribe...jijiji

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Sorpresa!

Missatge  kruskis el Dj 16 Set 2010, 22:57

Uuuuuuuuoooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!

Primera plana i mega gegant!!!

Felicitats Anna!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dj 16 Set 2010, 23:10

Mare de Déu!!!
I a mi que m'agrada passar desapercebuda... jajaja.
Espero veure-hi més foreros molt aviat.

Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dj 16 Set 2010, 23:48

Ja ja!! molt bo felicitats Anna,si no u savias quina sorpresa!!!primera plana y a "todo color".

mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 49
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dv 17 Set 2010, 00:32

Carai Anna, aviat et veurem a la Woman!!!

jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Lange el Dv 17 Set 2010, 10:50

I Jo que tinc ganes de tenir la revista, he fet la suscripció i no arriba...resulta que me l'han enviat ja 2 vegades i es deu perdre per correus.... Sad . Estic molt trista.....

Lange
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 6 de 12 Previ  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Següent