MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Començar de 0

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Començar de 0

Missatge  ygresote el Dc 17 Set 2014, 12:09

Molt bon dia a tothom, como ja he dit a la presentació soc un pescador poc habitual (amb ganes de ser mes actiu) i poca experiencia.

Voldria saber que caracteristiques d'equip son les mes adients pero a la zona de pesca que utilitzo, es una zona de roques (NO espigó)

El meu equip:

- Canya 3 trams, 4,20m
- Fil mare Sufix 0,35mm amb 20 metres cola de rata 0,45mm també Sufix
- Flomada 100g/120g
- Fil invisible baix mar de 2 metres
- Ganxo del 1 (especial Orada)

No se si estic utilitzant les millors opción o no, pero no he pescat res en 3 anys. Potser necesito algo d'ajuda

NOTA: També seria del meu interes l'equip ideal pero provar desde platja (sorra)

Gracies i perdoneu la meva poca informació sobre el tema
ygresote
www.forumdepesca.com

Localització : Vilanova i la Geltrú
Data de registre : 17/09/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Començar de 0

Missatge  bogamorta el Dc 17 Set 2014, 12:34

Aviam aixi a primeres et diria k has de tenir molt clar quin sistema vols aplicar per anar a pescar. Pensa k cada peix vol el seu montatge i el seu esquer. Si que hi han montatges generals que van be per tot, pero segons on els utilitcis pots predre molta efectivitat o frequencia de picada. Tambe es important les hores que vas a pescar i a on hi vas.
Jo crec k t´has de fer unes quantes preguntes:
-Que vull pescar (especie) ?, els pescadors que hi ha per la zona, quin peix predomina a les galledes, ( sards, orades, mabres...). has de coneixer la teva zona d´acció.
-Pesco en el lloc correcte? ( hi han mes pescadors, els demes pesquen i jo no?......k passa? )
-Has de parlar amb els pescadors k hi ha per la zona on vas a pescar, aviam com ho fan....fixat-hi ( montatge, esquer, hores, llunes, tipos de mar), hi han molts factors k determinen pq uns pesquen i altres no..

Pensa que cada zona es diferent, segur k ha vilanova no pesqúen diferent que a la costa brava.

Un cop defineixis això, ens serà molt més fàcil ajudar-te a millorar.
Segons el meu parer això es el més important per començar a parlar, aviam k duien els demes.

salut i pesca per tothom.
bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ygresote el Dc 17 Set 2014, 13:01

bogamorta escrigué:Aviam aixi a primeres et diria k has de tenir molt clar quin sistema vols aplicar per anar a pescar. Pensa k cada peix vol el seu montatge i el seu esquer. Si que hi han montatges generals que van be per tot, pero segons on els utilitcis pots predre molta efectivitat o frequencia de picada. Tambe es important les hores que vas a pescar i a on hi vas.
Jo crec k t´has de fer unes quantes preguntes:
-Que vull pescar (especie) ?, els pescadors que hi ha per la zona, quin peix predomina a les galledes, ( sards, orades, mabres...). has de coneixer la teva zona d´acció.
-Pesco en el lloc correcte? ( hi han mes pescadors, els demes pesquen i jo no?......k passa? )
-Has de parlar amb els pescadors k hi ha per la zona on vas a pescar, aviam com ho fan....fixat-hi ( montatge, esquer, hores, llunes, tipos de mar), hi han molts factors k determinen pq uns pesquen i altres no..

Pensa que cada zona es diferent, segur k ha vilanova no pesqúen diferent que a la costa brava.

Un cop defineixis això, ens serà molt més fàcil ajudar-te a millorar.
Segons el meu parer això es el més important per començar a parlar, aviam k duien els demes.

salut i pesca per tothom.

Intentaré donar mes informació, basicament vaig en busca d'orades, sards, es lo que es pesca a mes percentatge a la zona, la meva preferencia es Orada sens dubte.
He provat a anar a pescar a totes les franjes horaries posibles, encara que amb mes frequencia les tardes (16:00 - 21:00).
Generalmente sempre hi ha molts pescadors a la zona i es clar que treuen premi, crec que el problema soc jo.
He parlat amb alguns pescadors mes experimentats i em donen consells varis i no coincideix cap o pocs, pero tots pesquen algo.

Gracies
ygresote
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dc 17 Set 2014, 14:36

Bon dia. No sé si et puc ajudar en gaire, però ho intentaré.
Pel que sembla, l'equip que portes es força adequat per a llançar des de roca. El que trobo un xic extrany es la llargada del baix de linia (2 mt). No enganxes molt o s'enreda amb mar de fons?. Tampoc valoris molt la meva opinió, ja que soc de pescar amb equips més lleugers.
El company te ha donat molt bons consells,de vegades, val més deixar un dia la canya a casa i dedicar-te a "xafardejar" el que fan els altres, no pas només el que et volen explicar, sino el "que fan realment"... Només perderás una estona, però hi pots guanyar futures bones jornades.
També podries provar a canviar l'esquer o baixar la mida d'ham. No indiques amb que pesques, però...has provat amb tita? En quan a l'horari, crec que de mitja tarda a nit ja ho fas bé.
Respecte al equip cde Surf per platja, jo crec valdria el mateix, però baixant el diàmetre de la linea mare. Jo havia fet Surf a platja i pescava amb línia de 25, 12 metres de pont (cua de rata) del 50 de calitat, i plomades de 120 per munt. En aquest cas, si podria anar bé un baix de línia prou llarg, en no haver perill d'enrocar i un baix llarg, dona molta naturalitat al muntatge.
No sé si te he ajudat liat més,jeje...es fa el que es pot.
A reveure i dessitjo en puguis treure quelcom de profit.
jovi64
www.forumdepesca.com

Localització : Girona
Data de registre : 17/06/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ygresote el Dc 17 Set 2014, 15:53

jovi64 escrigué:Bon dia. No sé si et puc ajudar en gaire, però ho intentaré.
Pel que sembla, l'equip que portes es força adequat per a llançar des de roca. El que trobo un xic extrany es la llargada del baix de linia (2 mt). No enganxes molt o s'enreda amb mar de fons?. Tampoc valoris molt la meva opinió, ja que soc de pescar amb equips més lleugers.
El company te ha donat molt bons consells,de vegades, val més deixar un dia la canya a casa i dedicar-te a "xafardejar" el que fan els altres, no pas només el que et volen explicar, sino el "que fan realment"... Només perderás una estona, però hi pots guanyar futures bones jornades.
També podries provar a canviar l'esquer o baixar la mida d'ham. No indiques amb que pesques, però...has provat amb tita? En quan a l'horari, crec que de mitja tarda a nit ja ho fas bé.
Respecte al equip cde Surf per platja, jo crec valdria el mateix, però baixant el diàmetre de la linea mare. Jo havia fet Surf a platja i pescava amb línia de 25, 12 metres de pont (cua de rata) del 50 de calitat, i plomades de 120 per munt. En aquest cas, si podria anar bé un baix de línia prou llarg, en no haver perill d'enrocar i un baix llarg, dona molta naturalitat al muntatge.
No sé si te he ajudat liat més,jeje...es fa el que es pot.
A reveure i dessitjo en puguis treure quelcom de profit.

Intentaré reduir una mica el baix de linea, de moment no he enganxat a cap puesto, potser es la sort del principiant. Normalment sempre he pescat amb americá pero fa cosa de 2 mesos vaig cambiar a tita palangre pero recomanació de varia gent.

Gracies per la ajuda i per la info de les caracteristiques per a platja

Salutacions
ygresote
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt