MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Desembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

REPORTATGE DE PESCA

Pàgina 1 de 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

REPORTATGE DE PESCA

Missatge  Raül el Dg 10 Gen 2010, 02:37

Ei companys! necessito, una vegada més, la vostra ajuda.

Sembla que la cosa rutlla... he anat tocant els cullons a la persona indicada i sembla que, finalment, esperen el meu primer reportatge pel mes de febrer!! EStic acollonit!!!! Però entre tots ho tirarem endevant.. ja sabeu que també sóc jefe... o sigui que em feu la feina i jo la cobro més endevant! JAJA!

No, seriosament. He d'escriure un reportatge de pesca per la revista Pesca D'Illes. LA cosa es posa sèria perquè volen expandir-se per tots els països catalans... i a mi, escriure amb la meva llengua em motiva, per això em vaig registrar en aquest fòrum, perquè és en català i pesquem aquí a la vora... no al Senegal!

JO em feia el xulo perquè amb la vostra ajuda he aconseguit enganyar als bonítols que em donava la gana... però resulta que no els agrada perquè volen pesca de temporada! Així que, ara que ja els tinc convençuts, em quedo sense recursos pesquívols! Els vaig dir que de temporada sé pescar els pagells i els pagres... i que vull provar de fer llobarros, però encara no n'he fet cap! O sigui que m'he cardat en un marder...

Tot just ara hem començat a concretar... volen pesca de temporada, o sigui que els vaig comentar que ara o pesques pagells, pagres o llobarros. M'han contestat que els interessa el pagell i el pagre, el llobarro i el gall. Aquesta tarda li he dit, sincerament, que l'únic gall que he vist està a casa els cunyats... envoltat de gallines!

A veure, anem a pams. La única pesca que conec de fa temps és la del pagell al golf de roses. Cada dia que hi anava en portava per sopar, però ara farà un any! DEs que us he conegut m'he dedicat als ferros... però ara no toca, i ja sabeu com és l'audiència... i perquè no sabeu com són els editors! M'he de professionalitzar... no ser tant sentimental... està bé! Farem un reportatge professional!

Els lectors de la revista són de les illes i de València. Ara també de catalunya, encara que no tan. El primer que hem de fer és:

_ Situar l'acció de pesca, és a dir, concretar la zona geogràfica, els fons que volem pescar, les condicions per fer-ho..

- Explicar una mica el material a utilitzar, els baixos, la carnassa...

- Posar-hi menys sentiment, ser més professional... ( no saben el que es perden!)

- Fomentar la pesca responsable ( més val que no hi posi la foto dels 15 bonítols...).

- I ja està. Fotos per distreure l'atenció i dos pàgines per explicar.

Per tan, companys meus, en nom del fòrum i pel sou que em pagaran (ridícul per la feina que tinc a sobre...) us demano que, si us plau, m'ajudeu a completar tots aquests punts que em demanen. Si em podeu aportar informació sobre els peixos, la seva zona i la seva pesca em serà de molta ajuda.

No tinc pensat fer el que llegim a totes les revistes de pesca que comprem... no vull una enciclopèdia informativa de com s'han de pescar els peixos, o de quanta pasta ens hi hem de gastar per fer-ho. Vull un reportatge que sigui per a tots els pescadors que ens agrada pescar, no pels que volen fardar de viatges i captures gegants... es tracta de fer somiar a la gent amb peixos que hi ha a l'empordà, amb la pesca que fem nosaltres, els més pringats. Au, ajudeu-me, que fer que ens respectin més enllà del golf de roses, és cosa de tots.

gràcies, de nou, per ser tant bons companys!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

reportage de pesca

Missatge  sajai el Dg 10 Gen 2010, 14:16

raul yo de pesca no se mucho pero si algun fin de semana te hace falta mi barca solo tienes que decirlo de todas maneras no te
acojones por que eres un crac y vas a salir de esta como un profesional de pesca (que ya lo eres) y ademas de reportero
animo que se que lo vas hacer muy bien
un abrazo
sajai
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Data de registre : 22/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: REPORTATGE DE PESCA

Missatge  Gabi el Dg 10 Gen 2010, 16:41

Raul , t'enviat el video,ara penjo una foto de la pesca d'avui a com t'anat el finde
Gabi
www.forumdepesca.com

Edat : 53
Localització : Roses
Data de registre : 10/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dg 10 Gen 2010, 20:17

Raül, guiat també una mica per els reportatges d'altres revistes a veure com ho enfoquen. De totes maneres en quan a ser més professional sí per explicacions tècniques, no i mai no, en quan a explicar com agafaves les peçes, ja que el lector a part de la tècnica vol i necessita sentir acció dins la lectura.

Salut
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 10 Gen 2010, 20:49

estic completament d'acord amb tu David. LI vaig dir a l'editor que el que vull és fer sentir la pesca dels peixos, per si la persona que em llegeix no els ha pescat mai... pq les sensacions no són les mateixes de quan pesques un pagell que un llobarro, per exemple.
`
a mi m'agrada que la gent que no té barca sàpiga què se sent al navegar, i que la gent que no ha pescat mai un pagell sàpiga amb què ho ha de fer, però amb què s'haurà d'enfrontar...

Ho faré en pla més professional, però a la meva manera. JA li he dit que me'n vull sentir orgullós d'aquest escrit i que, si no m'agrada, no li vull cobrar. No em vull convertir en una màquina de treure peix i una màquina d'escriure... no vull deixar de somiar.

El que he de tenir en compte és que tenen milers de lectors! i que a molts no els interessa saber si estic content o emocionat de treure un llobarro de 4 kg! Volen veure la foto, saber com es fa i on l'he tret, suposo... Escriuré sensacions, perquè pesquem per sentir coses, no per treure peix! I si no els agrada, allà ells! Us ho explicaré igualment a vosaltres... amb la meva fòrmula, que sé que us ha agradat. Ells s'ho perden, al fòrum continuarem disfrutant!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 11 Gen 2010, 17:54

sajai escrigué:raul yo de pesca no se mucho pero si algun fin de semana te hace falta mi barca solo tienes que decirlo
animo que se que lo vas hacer muy bien
un abrazo

Aprofito aquest missatge en anglès (és broma, mamon) per donar-vos les gràcies a tots, companys. Ahir em vau emplenar la carpeta de missatges privats, molts eren per donar-me ànims, altres per donar-me informacions molt valuoses i altres per tocar-me els collons...

Estic acollonit, perquè no sé encara on m'he ficat... He de fer reportatges de pesca i no tinc ni peixos ni fotos bones per penjar. Avui he anat a mirar una càmera nova, perquè totes les fotos que penjo al forum no serveixen... per poca ressolució! O sigui que m'he quedat amb una mà a cada ou, sense peix i sense fotos! Tinc 3 setmanes per escriure a una revista de pesca i no tinc res de res... El cabró del jefe diu que és molt important tenir un bon arxiu de fotos, per anar aprofitant! Però jo no en tinc cap!

En fi, em sento molt recolzat per tots vosaltres, i això fa que tingui esperances, encara. Me'n sortiré, no sé com, però ho faré.

, gràcies de nou.

una vegada en SAjai em va dir que s'havien de tenir collons per sortir amb la meva barca un dia que ens vam trobar i feia molta mala mar... té molta raó, però cerc que s'ha de tenir més collons per fer aquesta feina que m'he buscat... la il·lusió per anar a pescar és el millor que tenim... que no us la prenguin mai!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 12 Gen 2010, 15:41

Demà pinten bastos per fer pesca de fons... o sigui que em decantaré per anar a buscar llobarros. Aquesta tarda la dona anirà a buscar una càmera de fotos que tinc encarregada. Amb deu dies he de fer les captures, les fotos i els rollos pertinents. Se'm gira feina!

ahir vaig anar a la botiga de pesca d'Olot i hi vaig trobar una sorpresa... abans de nadal li vaig demanar preu de la millor canya que té shimano pel llobarro, però em vaig fer enrera vist el seu preu... El cabró del botiguer me la va demanar igualment, com ja havia fet la última vegada. Després de posar-me-la a la mà, em va dir que cap problema, que ja la compraria algú altre... Després de cagar-me amb ell, li vaig demanar que fes un esforç... i me la va rebaixar en 60e! esprés diuen que s'ajusten mol i no hi guanyen gaire... Quan m'anava a apuntar a la llista negra, em vaig posar la mà a la butxaca i li vaig pagar.

Demà baixo sol, a investigar. Si estreno la canya nova i la càmera... ja serà per flipar!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 12 Gen 2010, 22:45

Si estrenes canya i càmera segur que pesques! Jo quan estreno algo em motivo!!!!!

Soooort!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 13 Gen 2010, 01:15

Demà amb canya nova (Mamon) i càmera d'estreno també ...FIJO que ens fots un reportatge del 15.

Sort cap de porc i Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dc 13 Gen 2010, 01:24

Pots mirar aquell qe feien a tv3 o 33 un que feien últimament qe esta mol i mol bé i et pots fixar com s'explica i que es del qe més parla!

salut!
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 22
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jkarles el Dc 13 Gen 2010, 01:28

Ep Raul, jo crec que el que facis i com ho expliquis estara be, perque es el teu estil si t'adaptes al que et diuen potser ja no seras tu (no se si m'explico), si pogues t'ajudaria pero la veritat soc novell novell del TOT. Salut!
jkarles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Palamos
Data de registre : 26/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dc 13 Gen 2010, 14:54

el que estan fent per tv3 es el de la nostre amiga Xenia, que va desapareixer del forum no se si perque va acabar la feina o per un tema de pressio cinegetica!
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dc 13 Gen 2010, 19:44

ei companys! He estrenat la canya i la càmera!

Li he passat el parte al jefe i ja m'ha posat el títol al reportatge , que sempre és el que costa més: COM PENJAR DELS OUS AL FANTASMA DEL FORUM, 1a PART

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dc 13 Gen 2010, 20:48

jajajjjajajajajjajajajajaa!!!!

Aixi que has tornat de 8 eh!!!!

Diga-li que no es pot matar tot el que es gras!!!
Alsepo
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 13 Gen 2010, 23:05

Si ho veus molt xungo, diga-ho eh!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dj 14 Gen 2010, 00:17

Tranqui Raül, jo com a manager teu crec que aquest dissabte trionfarás...espero que ens veïem ja que tenim que firmar contracte...
Salut soci.
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 14 Gen 2010, 15:28

Nanos, nanos... sous homes de poca fe.

Que no sabeu llegir entre línies? He dit que he estrenat la canya... però no ha picat cap llop! Ahir vam sopar sard a la planxa!

sí, sí, que no és el que buscava, ja ho sé... però el dia d'ahir em va servir per fer una primera presa de contacte. O us penseu que els que anem amb barca pesquem sempre?!

VAig provar la nova canya... dóna la sensació que una de 3m és massa llarga, però per la pesca que pretenc, és la ideal! Tinc un parell de zones controlades, pq els estius amb les ulleres em dedico a observar... La qüestió és que llençar rapales a l'escuma és difícil si no t'hi apropes massa, i de fer-ho, s'espanta el bestiar! Amb la de 2,4 amb prou feines arribava a l'escuma... mentre que amb la llarga li fotia òsties a la muntanya! He guanyat, almenys, de 7 a 10m de distància... i això no és poc, si el que volem és passar una mica més inadvertits.

Ahir vaig anar una mica nerviós, i el que vol aquesta tècnica és calma. Vaig comprovar que l'aproximació amb barca és un element crucial... i així ho faré la pròxima vegada. S'han de guardar les distàncies... pq ahir la corrent m'empenyia cap als rocs i havia de rectificar... Portar la barca i ser capaç de pescar és complicat, molt complicat... però el dissabte tindré ajuda, m'acompanyarà un amic que en sap, de pescar!

ens pensem que els que suten a les revistes pesquen sense baixar de la barca...(bé, més val que no ho facin, si no saben nedar!), i per això vull acabar aquest encàrrec, pq ja és hora que algú mostri la realitat!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 14 Gen 2010, 15:38

kruskis escrigué:Si ho veus molt xungo, diga-ho eh!

Estigues tranquil, kruskis....no pateixis per les comisions! D'aquest tema parla amb el meu mànager, en Szac (a pendre)... jo només em dedico a pescar i a menjar la bola de tot déu. LLàstima que els llobarros no saben llegir!

sóc jo qui s'ha fotut en aquest merder... i amb l'ajut de tots vosaltres, no en tingueu dubte, que me'n sortiré!

si algú coneix a un pescador d'spinning de barca que al primer dia d'anar a buscar només llobarros n'ha portat algun a casa, que ho digui, que el fitxo! A partir de dissabte, pago el doble!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dg 17 Gen 2010, 08:17

bon dia a tots.

sé que molts ahir esperàveu notícies fresques... tenia el mòbil col·lapçat! Us escric ara perquè ahir al vespre estava destrossat. Ens vam passar més de dotze hores buscant a la reina de l'escuma, una reina que, de moment, ja em té el cor robat.

crec que ja en tinc la clau d'aquesta pesca, i que les fotos tardaran poques jornades a arribar. Gràcies pels ànims que m'heu donat, els necessito, perquè és una pesca complicada que requereix molt d'esforç i treball constant.

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 18 Gen 2010, 00:54

hola, posem una mica de color al reportatge.... que tanta lletra fa adormir!

en Szac diguè: "Raül, em vaig alegrar de tornar a coincidir amb tu dissabte, per cert, com va acavar el día. Jo ja saps que vaig tenir només un parell de picades i només vaig treure un bonítol...un altre día será."

sí, jo també em vaig alegrar de veure-us.... sobretot de la bira fresca que em vau donar! Vosaltres ja en vau veure un parell d'aquests peixos. VAm fer, sobretot, sards. També alguna oblada i seitons, molts seitons... aquí us poso una mostra dels sards, gairebé tots rondaven els 800gr.

Aquests dos els he fet avui per dinar... al forn a la sal: boníssims i poca feina! sóc guapo, eh?..

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dl 18 Gen 2010, 00:57

............. quin paio!!!

.......pero tu qui ets el de la dreta o el de l'esquerra?

Per cert, aquesta setmana tinc carta de llibertat per baixar un dia a fotre cops de canya com un boooooooooooig!
Alsepo
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 18 Gen 2010, 01:13

doncs si saps pescar llobarros des de barca ja ho saps...
i veuràs de passada que jo sempre em refereixo al del mig!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pirata el Dl 18 Gen 2010, 14:30

Bones Raul, fa dies que estic seguint el forum, i al final m'he decidit per registrar-me i fer-mer partícep de les vostres converses.
Veig que estas molt preocupat per pescar llobarros desde embarcació, jo durant les últimes setmanes, tot i que no es cada dia, en vaig fent algun cap a la zona de Portbou i Colera. Ja t'aniré explicant els pròxims dies com em va i aniré penjant alguna foto.
Pirata
www.forumdepesca.com

Data de registre : 18/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 18 Gen 2010, 14:42

raul si son aixis de grossos agafaras un empaix si t'els menjes tots dos jejejejejejejeje
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dt 19 Gen 2010, 02:03

Bones Raül, cada día t'assembles més al Iniesta company jajajjaja, el dèu que et va parir, que no et va sentar bè la birra que et vam passar soci???

TEIXI collons, a veure si ens veïem per fer una sortideta company, ara que ja saps que amb ferros et fotaré canya Very Happy Very Happy

Salut
szac
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt