MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Març 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Peixet per spinning

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Peixet per spinning

Missatge  jovi64 el Dc 02 Jul 2014, 05:32

De tan en quan vaig a fer una mica d'spinning a platja, sobretot pasat l'estiu, prop de les goles de rius i vaig força perdut. Amb vinils, encara em defenso, no em preocupo de marques ni models, només que tinguin una bellugamenta de cul sexy i prou. Però en quant a peixos, no he tingut gaire bon resultat. Abans feia servir aquests baratets del Decat. de 2 euros, però si no és que pasi algún peixot molt borratxo o robis una llissa per la cua, no et menges una merda.Acabes pescant sense cap fè i aixó no és divertit.Ara estic fent neteja d'aquests baratets a la caixa d'eines,els peixets van a la paperera i les ancoretes, reciclades per fer cametes pel congre.Ara només vull tenir material que me doni més garantía d'éxit.
He sentit parlar dels Max Rap, crec en compraré algún i provaré. La pregunta és si me podieu aconsellar en el tema sobre quins models i marques son més efectius. Que seria millor, flotant o suspending?
Gràcies,
jovi64
www.forumdepesca.com

Localització : Girona
Data de registre : 17/06/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Peixet per spinning

Missatge  Dani el Dc 02 Jul 2014, 10:16

bones !

El max rap es un clàssic, però es bastant car, et recomano provar esquers low cost que donen molts bons resultats, els de Yokozuna tenen bons models i preu assequible:

Et deixo 2 webs on pots veure molts models i comparar preus, entre els de més prestigi hi ha el gitana i el montero, jo a més he treballar algun mini jig amb bons resultats, i també tenen algun popper, minnow articulat, vaja que tens de tot.

http://www.waveinn.com/nautica-pesca/se%C3%B1uelos-yokozuna/7014/315/x

http://formulapesca.com/es/se%C3%B1uelos-artificiales/peces-yokozuna

Si et vols gastar diners i estar al dia, ara tothom va boig pel black minnow, els fòrums en van plens, es la moda, diuen que funciona bé, no tu puc dir no l'he provat. El secret del black minnow es un cap amb ham articulat, cos de vinil, i es mou molt i molt bé i l'ham queda amagat dintre el cos evitant enganxades, el pots veure aqui

http://www.pecheur.com/es/es/venta-fiiish-0,1218,0,0.html?af=393318&gclid=CjgKEAjw286dBRDmwbLi8KP71GQSJAAOk4sjnw4ZGXUUSSeAXJY6921JLa2RtP0R45c-bzCx9lOGpvD_BwE

Salut
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dj 03 Jul 2014, 02:52

Ok Dani, moltes gràcies,
He estat mirant els enllaços que dones i hi ha de tot. Veig que en quant a poppers i vinils, alguns d'aquesta marca els estic fent servir per pantà i el lluci, amb bons resultats. Em conformo amb que la qualitat dels models per mar estiguin al mateix nivel i anirem bé. He prés nota dels models que recomanes i com tinc la botiga prop de casa, miraré de pasar aquesta semana, que la propera tinc lliure i els pugui estrenar.
Respecte al Black Minnow, també he sentit que va bé. L'altre dia van convidar-me a sortir en barca i pescaven amb aquests models, però en tot el mati no es va treure rés. Potser els peixos també fan el Ramadà.
La veritat que els vaig veure remenar i donen molta sensació de naturalitat.
Agrait i bona pesca
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dv 04 Jul 2014, 11:39

Hola Josep
el que et diu en Dani té tota la raó
cadascun expliquem la pel-licula a la nostra manera
però saps quin és el secret a par de que els artificials puguin influir una mica que no ho posu en dubte
el secret és anar, anar ,anar i tornar a anar
i no desanimar per moltes porres que facis
Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Ds 05 Jul 2014, 00:35

En teniu tota la raó, el millor és matxacar i matxacar-los. Algún dia per aburriment en pica algún, si és que no ens aburrim nosaltres abans. Aixó és la pesca. Si cada cop que anem a pescar, piquesin a dojo, crec que perderiem l'afició i ens dedicariem a jugar al dominó. Encara que un dia fem capot, l'endemà surts amb la ilusió renovada d'agafar-ne algún.
A veure si puc anar-hi la propera semana, seguiré els vostres consells i ens donem una alegría amb un bon animalot. Moltes gràcies
jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dj 10 Jul 2014, 15:57

jo ara tinc encarragats els black minnow, m´han d´estar a punt d´arrivar......ja t´ho dire.
A mi el max rap ja m´agrada, es una mica car . Tambe tens la versió petita x-rap k es mou mes a mitges aigues i al nord sembla k els hi funcionas molt be. Jo a titol personal tinc un pesquero a les roques on el floating de fusta de balsa de tota la vida (rapala) , es el rei.
La pesca es igual a tot arreu, hi has d´anar, preguntar i fixar-t´hi molt. Depen on pesquis, quin peixos es moguin, k hi vagin a buscar aquest peixos, a quines hores......i quan creguis k ja ho tens tot calculat te n ´adonaras k no en tens ni idea....jajajajaja, aqui esta la gracia.
Com diu el paisano anar-hi, anar-hi i anar-hi, i si tens la sort de poder-hi anar amb algu k conegui la zona per accelerar l´aprenetatge...millor..

salut i pesca per tothom.
bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jovi64 el Dv 11 Jul 2014, 09:42

Ok,merci.
El que em pasa a mí és que no tinc sort. El dia que surto amb la canya de tap, resulta que tot el voltant s'omple de carreres i atacs, l'endemà, tot ilusionat porto la d'espinning i un p...fàstic. Tal com diu el Paisano, és anar i anar...però aquesta tardor/hivern me ho he pasat fent km. per platjes, i la veritat poca cosa.Apart d'un dia, que me entrava una santisima palometa davant dels morros (el meu cervell dessitjant "que no piqui, que tindrem problemes!!)
Diuen que s'apren a base d'ost..... De fet estic content amb el resultat de l'altre dia. Gràcies per respondre.
Nota: El floating de Rapala a mí també me ha funcionat, sempre a platjes. Només una nota negativa: és una màquina de robar llises.

jovi64
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bogamorta el Dv 11 Jul 2014, 12:32

va tan be, que pesca fins i tot les llises.....imagina´t!!!

bogamorta
www.forumdepesca.com

Localització : lloret de mar
Data de registre : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum