MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

TALLAHAMS

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

TALLAHAMS

Missatge  Gusyluzz el Dt 02 Jul 2013, 23:25

Bones, amb la canya ja he pogut tocar l'escata d'algunes especies habituals, orada, sard, llobarro...però m'agradaria provar de treure alguna bèstia gran. Tinc entès que ara és temps de tallahams, el que no sé és on buscar-los. Si algú em pugués dir algun lloc o què he de buscar per provar de trobar aquest peix, sorra, pedra, desembocadura, fondària..... ho agrairia.
Gusyluzz
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Roses
Data de registre : 08/10/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Re: TALLAHAMS

Missatge  Dani el Dc 03 Jul 2013, 10:23

zones de platja amb desembocadura d'aigua dolça
de matinada, però sobretot al capvespre o inclús de nit

artificials llargs, tipus popper, passejants, minnows, imitació sardina, llisa, etc...

van sortint, ja son aqui
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

re:tallahams..

Missatge  jordi80 el Dc 03 Jul 2013, 12:00

jo em sembla que l'altre dia em va picar un d'aquets , no se lo que era peró era molt hi molt gros , era a la nit , al port de llança . Tenia totes les canyes a sobre un tripode hi va ser tant forta la picada que m'ho va tirar tot a terra hi la canya va comenzar a a arrestrar cap a dins l'aigua , vaig intentar estirar peró el cabró s'hem va tragar una cameta acer , la va mossegar com res era una .

la meva teoria, o era una morena o un congre de grans dimensions , ja que portava sardina d'esquer ....

...;-)
jordi80
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : anglès
Data de registre : 27/06/2013

http://www.yumping.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 03 Jul 2013, 14:44

Si tens la canya en el canyer clavat a la sorra, el tallahams doblega la canya i parteix.
El congre estira però sense tanta velocitat i acaba partint igual. Ara, amb cameta d'acer que et trenqui, ha de ser gros.
Al maresme a un company li van trencar tres cops en una nit, i un altre a l'empordà cinc. Vestiar d'aquest van patrullant i atacant el que es mou.
Per cert, el que em va tallar la linea a mi el dissabte aquest no l'altre prop de Mataró, va ser un desgraciat que feia pescasub de nit amb llum que al notar el meu fil el va tallar sense ni provar de deixar-se anar. A la primera!!! està pescant ilegalment i assobre rebu jo.
Aviso que el proper que vegi fare el possible per clavar-l'hi l'ham, n'estic fart d'aquests carcans que al damunt, després, presumeixen de captures.
El que si que vaig fer va ser avisar als mossos, i si algu ho veu que ho denuncii també siusplau o no deixaran res.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jordi80 el Dj 04 Jul 2013, 01:55

hola company ..

per cert a quin numero vas trucar ( 088) pot ser aquest , jo hem pesnava que el tema vigilancia portuaria hi maritima ho portava la seprona hi la guardia civil , m'hen recordo de petit pescar port de la selva hi venir la guardia civil a demanar lliçencies ..
si que es cert que a la nit surten els monstres, els bixos grans, jo faig submarinisme hi les nocturnes m'encanten , fan molt de respecte allà sota tot fosc jejeje

vinga ens veiem..;-) bona pesca !!
jordi80
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : anglès
Data de registre : 27/06/2013

http://www.yumping.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gusyluzz el Dj 04 Jul 2013, 23:34

Bueno, després d'intentar-ho desde terra a la desembocadura de Santa Margarita i del Fluvià el resultat és TALLAHAMS 0, GAVINES 1. Com a mínim he comprovat que el popper de Jurela's enganya bé els ocells. Dilluns ho provaré des del kayak, espero tenir més sort. Els que porteu temps, farieu curri a poca profunditat, curri de superficie amb poppers o cullereta, curri més profund, parat a spinning on es barreja l'aigua dolça amb la salada?
Sobre el que parleu de pescadors furtius, a Roses i tot el Cap de Creus us diria animalades del que he vist. El més fort tirar xarxes il·legals amb zodiacs per la tarda i recollir al matí, pescar al gat de Norfeu o a la mismíssima Encalladora de nit i amb ampolles d'aire i fusell, una massacre de meros i dentols endormiscats. Ja pots anar trucant, Seprona ni els busquis, la patrullera de Guàrdia Civil van de dia de barca en barca comprovant llicències a sac i multant (que ho trobo bé eh), però de nit ni els truquis, només vindrien a buscar algun coraller furtiu o algun desembarcament de haixix. Policies Locals ni s'ho miren això. Forestals, de nit on son? Mossos ni mirar la mar, de dia una zodiac per temes de rescats de persones i tal i res més. Si veus on surt i on té el cotxe es pot trucar i si pot venir algú i l'enganxen es pot comissar el material tramitar l'acta per la multa (uns 300€ a parc natural). Només queda l'enfrontament particular, cosa que no recomano, no saps mai quina mena de subnormal hi ha darrera d'un fusell per la nit, igual et dispara i després busca'l.
Gusyluzz
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Roses
Data de registre : 08/10/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Ds 06 Jul 2013, 22:03

jordi80 escrigué:hola company ..

per cert a quin numero vas trucar ( 088) pot ser aquest , jo hem pesnava que el tema vigilancia portuaria hi maritima ho portava la seprona hi la guardia civil , m'hen recordo de petit pescar port de la selva hi venir la guardia civil a demanar lliçencies ..
si que es cert que a la nit surten els monstres, els bixos grans, jo faig submarinisme hi les nocturnes m'encanten , fan molt de respecte allà sota tot fosc jejeje

vinga ens veiem..;-) bona pesca !!

No, al sortir vaig trobar un cotxe dels municipals i ells van contactar amb els mossos perquè fessin o avisessin a qui correspongués.
La veritat és que no tenien gaire idea de què fer.
Bona pesca per tú tambè, company!!!
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt