MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Per anar a pescar per Tossa el cap de setmana de Sant Joan?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Per anar a pescar per Tossa el cap de setmana de Sant Joan?

Missatge  jaume.mor.3 el Dg 16 Jun 2013, 20:06

Hola forumers,

aquest cap de setmana que vé, del 22 al 24, aniré amb la família a passar Sant Joan per Tossa de Mar, i tenia la idea de dedicar una tarda a pescar des de roca el dissabte 22 o el diumenge 23, abans que comencin a tirar-hi petards. Aniré amb el nen, que té 11 anys.

Si algú s'anima a acompanyar-nos, jo estaria encantat, i crec que podrem riure una estona. També ens ajudaria a poder-ne aprendre.

Quin esquer prepararieu, per a quins peixos?

Salut a tots!

Jaume
jaume.mor.3
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : Barcelona
Data de registre : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Per anar a pescar per Tossa el cap de setmana de Sant Joan?

Missatge  joemosqueroles el Dl 17 Jun 2013, 14:33

Desde que vas escriure explicant els problemes que tenies he sortit tres cops a surfcasting per veure com anava per la platja.
El resultat ha estat patètic. Recordava els consells que et donava i no podia més que sentirme un punt ridícul.
Noi, hi ha molt poc peix. Divendres al vespre erem més de vint canyes a la platja i el resultat de tots junts van ser un sard i una oradella el noi del costat meu i jo dues bogues que van tornar a l'aigua. Res mes, cap rastre d'activitat. Onze tius pescant, esquers diferents, montatges diversos, alguns pescadors experts amb moltes hores a l'esquena, altres novells però tothom amb la mateixa conversa "no hi ha res". Jaume no desesperis que la culpa no és teva és un fet general, l'esperança és que l'aigua s'escalfi un pel mes.
En les altres dues sortides he fet dos sards, una oblada i dues aranyetes però perque conèc el fons i sé on tiro, els companys no han vist ni una picada.
Si vas amb el nanu li agradarà treure alguna cosa ni que sigui peixet de roca. Els serrens son molt voraços i amb poca complicació en pot treure alguns.
Jo provaria a posar un plomet de poc pès 15-40 grms amb una cameta curta per no enrocar i d'esquer potser, coreans. Quan hi vaig amb la meva filla faig això per ella que estigui entretinguda i jo ja m'ho complico mes.
Molta sort i que disfruteu molt!!!!
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 17 Jun 2013, 14:49

Jo soc fora aquell cap de setmana

L'aigua s'està escalfant per moments, ja es toca peix de "temporada", encara poc, però ja va entrant

Jo continuo pensant que el surfcasting a zones de sorra es monòton, aborrit i amb un ventall escàs de possibles captures, optaria sense dubtar-ho per zones mixtes de sorra/roca i amb una mica de fondària. Aixó si a aquestes zones amb mainada cal buscar un lloc sense possibilitat de fer-se mal, però els serrans, julioles, oblades i sards omnipresents faran una jornada més amena, sense descartar molts altres tipus de peix i alguna captura de més talla.

Aneu a la darrera platja de Tossa al Nord on hi ha punta sa llonga crec que es diu, des d'allà a la sorra teniu pedres a dreta i esquerra, tireu a fons a des de la sorra però de manera que l'esquer caigui a poder ser al límit entre sorra i pedres, i ja direu :-)

Salut !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaume.mor.3 el Dl 17 Jun 2013, 23:36

Hola Joe,

t'agraeixo molt la resposta, de veritat. Una cosa és que t'expliquin i entenguis que cal tenir paciència, i l'altra és llegir el que és la realitat de molts pescadors d'una forma clara com la que has explicat. M'encanta la teva sinceritat, gràcies.

Està clar que aquí no hi han superpescadors que puguin inventar-se el peix on no hi ha, sinó persones amb més o menys experiència que totes van aprenent.

Prenc nota del suggeriment i així ho faré. En tot cas, si fa bon dia, la perspectiva de pescar allà per plaer en aquells roquissars i aquella aigua ja és un luxe i un privilegi.

Una abraçada,

Jaume

joemosqueroles escrigué:Desde que vas escriure explicant els problemes que tenies he sortit tres cops a surfcasting per veure com anava per la platja.
El resultat ha estat patètic. Recordava els consells que et donava i no podia més que sentirme un punt ridícul.
Noi, hi ha molt poc peix. Divendres al vespre erem més de vint canyes a la platja i el resultat de tots junts van ser un sard i una oradella el noi del costat meu i jo dues bogues que van tornar a l'aigua. Res mes, cap rastre d'activitat. Onze tius pescant, esquers diferents, montatges diversos, alguns pescadors experts amb moltes hores a l'esquena, altres novells però tothom amb la mateixa conversa "no hi ha res". Jaume no desesperis que la culpa no és teva és un fet general, l'esperança és que l'aigua s'escalfi un pel mes.
En les altres dues sortides he fet dos sards, una oblada i dues aranyetes però perque conèc el fons i sé on tiro, els companys no han vist ni una picada.
Si vas amb el nanu li agradarà treure alguna cosa ni que sigui peixet de roca. Els serrens son molt voraços i amb poca complicació en pot treure alguns.
Jo provaria a posar un plomet de poc pès 15-40 grms amb una cameta curta per no enrocar i d'esquer potser, coreans. Quan hi vaig amb la meva filla faig això per ella que estigui entretinguda i jo ja m'ho complico mes.
Molta sort i que disfruteu molt!!!!
jaume.mor.3
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaume.mor.3 el Dl 17 Jun 2013, 23:58

Hola Dani,

per nosaltres qualsevol captura de peix de roca ja serà un èxit. Hem passat molt bones estones fent snorkel i descobrint com viuen i què fan, i els trobo preciosos.

Ja ho he dit abans en un altre comentari; estic molt agraït -i sorprés- per l'acollida i l'ajut que m'esteu donant. Amb les recomanacions que m'has donat ja em sento com si ens estiguéssiu acompanyant Smile Com a mínim, molt més segur de què provar. La resta, ja ho veurem!

Fins aviat,

Jaume

Dani escrigué:Jo soc fora aquell cap de setmana

L'aigua s'està escalfant per moments, ja es toca peix de "temporada", encara poc, però ja va entrant

Jo continuo pensant que el surfcasting a zones de sorra es monòton, aborrit i amb un ventall escàs de possibles captures, optaria sense dubtar-ho per zones mixtes de sorra/roca i amb una mica de fondària. Aixó si a aquestes zones amb mainada cal buscar un lloc sense possibilitat de fer-se mal, però els serrans, julioles, oblades i sards omnipresents faran una jornada més amena, sense descartar molts altres tipus de peix i alguna captura de més talla.

Aneu a la darrera platja de Tossa al Nord on hi ha punta sa llonga crec que es diu, des d'allà a la sorra teniu pedres a dreta i esquerra, tireu a fons a des de la sorra però de manera que l'esquer caigui a poder ser al límit entre sorra i pedres, i ja direu :-)

Salut !
jaume.mor.3
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 18 Jun 2013, 02:19

Jaume un tema a tenir en compte es que l'afluència de gent espanta el peix de vegades, jo els millors racons per pescar els he trobat fent excursions, senderisme, anant un dia a la platja en familia i em perdia més amunt o avall fent una volta... Tossa suposo que per Sant Joan estarà a tope, agafa camí de ronda amunt o avall, passeja, i segur que trobaràs algun racó adient on el noi i tu ho passareu bé. I si no us aixequeu a les 5, gaudiu de la sortida de sol, i allà les 9 quan arriba la invasió de gent retireu a esmorzar i amb tot el dia per davant, matinar es molt maco i no es greu, amb una migdiada quedes com nou ;-)

Bon cap de setmana i revetlla a tothom !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Ds 06 Jul 2013, 22:13

Jaume!!!! com va anar amb el nanu?
Hi he anat tres cops més amb el resultat de dos roscos, un ahir nit mateix, i dissabte passat una oradeta de mig quilo.
O jo no en sé més o no hi ha gaire res per on vaig. El dia de la oradeta hi havien quaranta canyes i en van sortir tres en set hores, ara m'ha agafat per les estadístiques. Els besuguets, aranyes, bogues etc no computen.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaume.mor.3 el Dj 11 Jul 2013, 01:04

Hola Joe, Dani i resta de forumers,

fa dies que tenia pendent escrivir-vos, i de fet un dia ho vaig fer però amb això dels follets de la informàtica se'm va esborrar la resposta abans d'enviar-la i no em vaig veure amb cor de repetir-la. Ara, uns dies després, m'hi torno a posar

La bona notícia del cap de setmana a Tossa és que vam pescar. No gran cosa, no us penseu, tot just un serrà a les roques, cap a la banda que m'havieu comentat. Peró sí que va servir per tenir un moment de gran alegria amb el meu fill. La llàstima va ser que el vaig treure jo i no ell, però com a mínim vam veure que és possible.

L'experiència de matinar i sentir-te l'amo de Tossa tot just abans de sortir el sol també la vam disfrutar molt: la quietud, la sortida del sol pel mar, els penya-segats solitaris, l'aigua transparent i sobretot el gaudi d'estar fent allò que vols fer amb qui estimes, perquè vols i ja està. (Gràcies també per la idea, Dani, ara el nano ja només vol anar a pescar de matinada Very Happy)

Pescar va ser també constatar quin munt de coses que podrem aprendre encara sobre la mida de l'ham en relació al peix que vols pescar i com deshamar sense fer gaire mal al peix. Em sap greu dir-ho, però amb el serrà no ho vam fer gaire bé.

Per cert, l'aigua llavors -per Sant Joan- estava fredíssima i ningú no hi posava ni els peus. Em va sorprendre molt la temperatura, i encara més que, malgrat això, hi visquéssim una autèntica invasió de meduses.

Total, que les perspectives per aquest estiu són molt bones i ja friso pensant en els dies que passarem a Sant Feliu de Guíxols a l'agost. A veure si podem coincidir amb algú de vosaltres!

Una abraçada,

Jaume
jaume.mor.3
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 11 Jul 2013, 03:39

Jaume moltes felicitats, l'experiència teva amb el teu fill nomós la saps tu, però per si no t'has adonat, acabes de fer una crònica de pesca molt descriptiva i a mi m'ha tocat la fibra, enhorabona !

Si a l'agost esteu per sant feliu, jo una matinada o un capvespre prometo baixar i compartir una estona de pesca, salut !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dg 14 Jul 2013, 13:27

Molt bé!!! tot comença en algun moment i això és un inici.
Un forero va dir una vegada que l'important no és ni la mida ni la categoria del peix sinó la satisfacció que et produeix, i per el que expliques ho vau gaudir molt.
Jo vaig anar-hi divendres amb "l'arma secreta" que és com li diu en Tola a la meva filla petita i la meva dona. Ës el que dius tu, ets a un lloc preciós amb qui t'estimes, compartint una afició-adicció i si al damunt treus peix és l'hòstia.
Vam fer dos sards i un sorell i una picada descomunal que em va trencar la cameta. Mar en calma, una mica de vent de sud ben càlid i bona companyia.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaume.mor.3 el Dt 16 Jul 2013, 19:30

Dani escrigué:Jaume moltes felicitats, l'experiència teva amb el teu fill nomós la saps tu, però per si no t'has adonat, acabes de fer una crònica de pesca molt descriptiva i a mi m'ha tocat la fibra, enhorabona !

Si a l'agost esteu per sant feliu, jo una matinada o un capvespre prometo baixar i compartir una estona de pesca, salut !

Gràcies Dani, suposo que és això, el record del plaer de les estones pasades, i la il·lusió de repetir-les, que ens hi fa tornar. Un altre company de fòrum parla d'afició-adicció, i trobo que aquesta en té bastant.

T'agafo la paraula per la quedada. Ja t'enviaré un privat per dir-te les dades i veiem si es pot lligar.

Una abraçada!
jaume.mor.3
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaume.mor.3 el Dt 16 Jul 2013, 19:36

Molt bona aquesta de l'afició-adicció. Very Happy ja en tinc una altra!. Més com aquestes en necessitem! I fins i tot sense pescar. Imagina si pesquem i tot!

Per cert, els que aneu en barca ho teniu més clar per distingir una picada d'una enganxada? Suposo que cotrolant la fondària de l'ham és molt més fàcil, no?

Salut,

joemosqueroles escrigué:Molt bé!!! tot comença en algun moment i això és un inici.
Un forero va dir una vegada que l'important no és ni la mida ni la categoria del peix sinó la satisfacció que et produeix, i per el que expliques ho vau gaudir molt.
Jo vaig anar-hi divendres amb "l'arma secreta" que és com li diu en Tola a la meva filla petita i la meva dona. Ës el que dius tu, ets a un lloc preciós amb qui t'estimes, compartint una afició-adicció i si al damunt treus peix és l'hòstia.
Vam fer dos sards i un sorell i una picada descomunal que em va trencar la cameta. Mar en calma, una mica de vent de sud ben càlid i bona companyia.
jaume.mor.3
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum