MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

iniciarse en kayac

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

iniciarse en kayac

Missatge  gabi52r el Dj 18 Abr 2013, 00:04

bones, estic interesat en iniciarme en la pesca amb kayak, he mirat un munt de foros, m´agrada el prawler 13, pero algu sap res del galaxy cruz 2013?? surt a 400e pero es curt. a tots els foros que surt nomes contesta un tal yzuri, sap algu algo mes???gracies.
y aprofitant del misstage, soc de roses. sabeu si fan sortides en grup per aqui aprop??gracies de nou!!!!

gabi52r
www.forumdepesca.com

Localització : Roses
Data de registre : 17/04/2013

Tornar a dalt Ir abajo

afegit

Missatge  gabi52r el Dj 18 Abr 2013, 00:06

el faria servir pel bonito a la temporada y per anar als dentos, curri durant el trajecte, spining....

gabi52r
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: iniciarse en kayac

Missatge  Dani el Dj 18 Abr 2013, 12:07

si no vaig errat gussiluz te kayak i es de roses, la resta som d'altres llocs i anem canviant aqui i allà

Si vols un consell, a skkayak de llança en lloguen, oberts, tancats, de pesca, de travessa

Ves, mira, lloga, prova, el millor es un caiac amb el que et sentis comode i segur, comode perque una jornada de pesca de vegades son 3 o 4 hores assentat, segur perque si surts amb sensació de bolcar a cada moment al final bolcaràs ( es més psicologic que físic), un caiac obert es més comode, més ample, tens més espai, es més estable, contra et mulles més, pases més fred, es més lent... un tancat es més mariner, més ràpid, abriga i no pases fred, tens menys espai i t'hi has d'adaptar, i demana una mica de tècnica sobretot i bolques i has de pujar de nou.

Jo de tu primer llogaria 2 o 3 o 4 models, fas proves, i treus conclussions.

De segona ma entre 400 i 500 euros trobaràs de tot obert, tancat, de pesca, etc..., es qüestió de buscar, sabent el que busques millor

Salut

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  gabi52r el Dj 18 Abr 2013, 16:21

Okey!!! Moltes gracies dani per contestar. El vull obert, se que el de 4,20 navegara mes rapid. pero hi ha gent que diu que el de 2,87 es molt curt per pescar. Y no m'agradaria estar pescant bonitos y veuremeles negres per tornar a un parell de milles mar a dintre. Haviam si algu el te i k tal li va....

gabi52r
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 18 Abr 2013, 17:14

gabi52r escrigué:Okey!!! Moltes gracies dani per contestar. El vull obert, se que el de 4,20 navegara mes rapid. pero hi ha gent que diu que el de 2,87 es molt curt per pescar. Y no m'agradaria estar pescant bonitos y veuremeles negres per tornar a un parell de milles mar a dintre. Haviam si algu el te i k tal li va....

mmmmmm. a mar, i més al cap de creus, 4 metres mínim, roses queda bastant tapat de tramuntana, però de punta falconera cap amunt, vent i onades estan a l'ordre del dia, amb un 4 metres mínim aniràs bé, amb un 3 metres semblaràs una baldufa... i molt més lent es clar

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gusyluzz el Dj 18 Abr 2013, 21:46

Bones. Efectivament jo surto de Roses. També sóc habitual dels bonítols i visito els brancs. Vaig amb un 4,20 sitontop i és robust i molt mariner. A la zona ja saps que passen moltes embarcacions grans turistiques i de pesca que provoquen grans onades. Amb un kayak petit les passaràs magres aquí. Una cosa és passejar i una altre és pescar. Jo els he llogat i prefereixo el gran per pescar. És més feixuc de moure al cotxe i tal però guanyaràs en seguretat. Et recomano el nou Tetra de Ocean Kayak. Si vols veure el meu o et fa gracia provar-lo algin dia quan surti quedem algun dia.

Gusyluzz
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Data de registre : 08/10/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dj 18 Abr 2013, 22:31

Company, jo no sé ara on és del fòrum però en Tola va fer un post de lectura imprescindible abans de comprar un caiac.
T'ho recomano!!!
Jo tinc el rotomod abaco i n'estic content, però quanta més comoditat i o estabilitat perds velocitat.

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 18 Abr 2013, 23:53

Gràcies Joe, celebro sincerament que aprofitessis coses d'aquella parrafada. A mi em va costar molt arribar a descobrir tot allò i ja que jo hi vaig perdre molt de temps, molt millor si amb aquells escrits us vaig evitar que el perdéssiu alguns de vosaltres!

Hola Gabi, siguis molt benvingut. En Joe es deu referir a alguna d'aquestes parrafades. Espero que de tot això, en puguis tirar un bon tros a l'olla.

http://www.forumdepesca.com/t1614-criteris-per-a-escollir-el-teu-caiac-de-pesca

http://www.forumdepesca.com/t488-sustus-amb-el-caiac

http://www.forumdepesca.com/t470-pesca-amb-caiac

Ja per últim Gabi, secundo el que et van responent: pensa que per normativa, la longitud d'un caiac no pot ser superior al 15% de la longitud del cotxe que el transporta (sobresortint sempre per darrere del cotxe, mai pot sobresortir per davant). Tenint en compte que un cotxe normal fa 4m, això vol dir que pots portar fins a kayaks de 4,6m. Jo també et recomano de no baixar de 4,5m d'eslora, ja sigui obert o tancat.

Bones pesqueres i magna satisfacció navegívola!!

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  b.font el Dv 06 Set 2013, 18:55

Hola,

Aprofito el tema ja que a mi també m'agradaria iniciar-me en kayac. El problema és que no sé per on començar! I sé que per anar-hi per primera vegada seria infinitament millor si vaig amb algú que ja hi té experiència. Per això volia preguntar si algú que fes una sortida en kayac me'n podria ensenyar una mica (hi he anat un parell o tres de vegades, però mai per pescar). Gràcies!

b.font
www.forumdepesca.com

Edat : 25
Localització : Vilassar de Mar
Data de registre : 04/09/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 12 Set 2013, 17:35

tens caiac?

zona maresme només conec en Joe que surti per allà, la resta sortim bastant amunt

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  b.font el Dj 12 Set 2013, 17:39

No, no en tinc. N'hauria de llogar un.
A mi tant me fa fer una escapadeta pel nord qualsevol dia! I si hi ha gent pel maresme doncs igual Very Happy

b.font
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dj 12 Set 2013, 23:52

YEEEEEEEP!!!
Jo soc en Joe.
Si et ve de gust una sortideta, encantat!!!
Per llogar un caiac com no corris... la temporada d'estiu s'acaba i això és bo pels caiaqueros, el mar aviat torna a ser nostre.
Em vaig trencar els lligaments i he de vigilar una mica però amb bona previsió m'animo.
Ja diràs alguna cosa quan et vagi bé.

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  b.font el Dv 13 Set 2013, 01:47

Hola Joe!
Doncs per mi entre setmana només puc dijous, caps de setmana dissabte o diumenge.
Pel tema del kayac, saps alguna escola de la zona (maresme) que els canviï ara que s'acaba la temporada d'estiu o alguna cosa similar? Així en podria trobar a preus més econòmics suposo.
Gràcies per contestar! Ja em diràs quan et vingui de gust sortir a remar una estona Wink

b.font
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dg 15 Set 2013, 12:20

Jo entre setmana ho tinc molt pelut.
El cap de setmana em puc escapar.
Ara m'he canviat el caiac, he comprat un tempo de 450x67. Espero guanyar la velocitat que trobava a faltar per poder fer curri sense desllomar-me. L'ultima sortida amb l'abaco intentava seguir en Tola amb vent i onades i va ser impossible. Ell en porta un de tancat.

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  b.font el Dt 17 Set 2013, 16:01

Doncs a veure si ens ho podem arreglar per algun dissabte o diumenge. Pel tema del kayac tens cap idea de com podries fer-ho per provar-ho inicialment (sense haver-lo de comprar).

Gràcies!

b.font
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dt 17 Set 2013, 21:41

Noi, jo al primer caiac que vaig pujar va ser el meu.
Hi ha gent que, amb molt de seny, lloguen el model que els hi agrada i si compleix les espectatives el compren. No és el meu cas.
Mai n'he llogat i no sabria orientar-te. Per altra banda no se si en lloguen de pesca o si el que vols és tunejar-te'n un de passeig.
Ara molta gent es treu material, si revises webs pots trobar algun xollet.
Vigila amb els caiacs curts i o amples, amb el mar tranquil tots van be però amb condicions adverses pots passar una mala estona.
El que em vaig vendre feia 420x72, per pescar fondejat o a l'ampara d'una cala és ideal però si surts a mar obert per fer curri i et canvia el temps es torna dificil de governar.
Has de saber abans de comprar-lo que vols fer amb ell, i si no fer com alguns que ens l'anem canviant a mida que veiem les coses.

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 19 Set 2013, 01:31

Si vas a nootka ( a prop de bcn), a riumar (delta de l'ebre), a skkayak (llançà), kayaking costa brava (l'escala), solen tenir botiga, en venen i en lloguen, i no ha de ser gaire complicat provar-ne alguns. Abans de comprar, llogaria, si més no per estar segur de que no et mareges, ni tens vertigen, i que et sents mitjanament segur, a partir d'aqui, al mercat de segona mà i per un màxim de 500€ trobaràs quasi de tot, amb paciència i temps, no tinguis presa.

Salut :-)
Dani

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  b.font el Dt 24 Set 2013, 16:37

Gràcies per les recomanacions Dani, en quan disposi d'una mica de calers m'ho miraré bé del tot... de moment aniré mirant i bavejant jaja.
De totes maneres, aquesta setmana he parlat amb un amic que vaig recordar que en tenia un i m'ha dit que me'l pot deixar quan sigui! Així que per fer la prova ja anirà bé suposo. És un kayac de mar i obert, però no sé quan fa de llarg... Igualment crec que no és el més important ara, sinó sortir i veure si m'agrada finalment!
El problema és que no està preparat per a la pesca... què hi hauria de instal·lar? (fàcil i barat.. només per fer la prova!)
Moltes gràcies!

b.font
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 24 Set 2013, 17:06

el primer dia surt sense canyes ni res, a palejar i agafar confiança, si el tema t'agrada, llavors proves amb una canya. No caldrà que facis res estrany, mires de posar la canya a coberta amb gomes o inclús si es autobiudable, pots utilitzar el forat de canyer, i llestos, un consell, porta-ho tot lligat, el que no portis lligat, abans, o després, cau i ho perds.

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  b.font el Dt 24 Set 2013, 17:42

D'acord merci pels consells. Doncs quan vulguis hi anem Joe, només digue'm el dia i ja m'ho intento fer venir bé!

b.font
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 29 Set 2013, 22:53

Joe..... volem un report del teu nou caiac, home!!

Aaaaanda, va.... enrolla't!

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dj 03 Oct 2013, 22:08

Que dir del meu caiac....
El vaig comprar l'ultima setmana d'agost i m'en vaig anar cap al delta del Ebre a passar una setmana amb la família.
Unes ventades de maria santissima generalitzades tots els matins em van fer enrrere, curiosament els dies que no feia vent a la tarda era amb la família i no tocava caiac. El paradís dels kitesurfistes.
És el més aprop que ha estat de l'aigua. Està per estrenar!!!

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 03 Oct 2013, 22:36

Ozti tu!!

I com t'ho fas per dormir a les nits?

Pots dormir? jo a aquestes alçades m'hauria menjat tant les ungles, que semblaria la venus de Milo!

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum