MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Intent de robatori...aneu amb compte

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Intent de robatori...aneu amb compte

Missatge  Carles_k el Dj 21 Feb 2013, 13:42

Surto de treballar com cada dia a les 13:30h, hi de cami cap a casa per anar a dinar em passa pel cap d´anar a donar un cop dúll a la barca.
Dons aixo que estic arrivant hi de lluny em sembla veure com algu vestit de mecanic esta sobre de la meu barca, acelero amb el cotxe hi em paro just al costat hi veig k esta desmontantme el motor auxiliar uns suramerica, aquí comença l historia..

Jo- “Tu!!! Que coño estas haciendo…”

El xorisso- “Soy de la nautica que me han mandado a desmontar el motor de esta barca i llevarmelo a reparar”

Jo- “Mira tio esta barca es mia y yo no tengo ninguna nautica contratada…”

Just aquí arriva un bon amic meu que per casualitat passava per alla amb el seu company de feina, hi el fill de puta ja s´havia plantat just davant meu. El meu amic nomes veurem la cara hi el tiu sortint de sobre la meu barca crida

El meu amic-“que collons esta passant aquí”

Jo- “Aquest fill de puta que m esta cardant el foraborda, truca la policia”

El Xorisso-“no que es un malentendido…”

El meu amic-“Un mal entendido Cabron!! Cardemlo al canal va va….!!!”

Jo- “Espera espera…!! No el toquis!! millor truquem a la policia que si li fem mal encara en denunciara el desgraciat”

El Xorisso- “Que mira que puedo entender que pienses eso pero que a mi me ha mandado la nutica”

Jo- “Que nautica te ha mandado, dime el nombre de tu jefe que seguramente lo conozco lo llamo hi lo arreglamos aquí mismo”

El Xorisso- Mira que es una nautica de sant pere pescador k yo soy autonomo bla bla bla…”

El meu amic- “ ni nautica ni pollas hijo de puta tienes suerte que mi amigo no quiere problemas por que si fuera mi barca te partiamos la cara y te tiravamos al canal…”

Arriva la policia… 2 patrulles dels municipals

Papeleo….

Se l emporten hi em diuen que averiguaran la veritat hi que si no diu la veritat em trucaran per que vagi a fer la denuncia als mossos.
Als 30 minuts…trucada

Policia- Mira que aquest payu les coses que diu no corresponen amb res, segur que et volia fotre el motor, ves a fer la denuncia si vols.
Total, vaig a fer la denuncia, sel emporten detingut cap a roses, em truquen al vespre per anar a buscar una papers per dimarts que be anar al judici…
Fins aquí la meva historia, vaya tela ehh…

El mussol aquest es pensava que tenia el motor nomes collat amb les palometes, al no veure candau devia pensar que era bufar hi fer ampolles desmontarlo, pero el ting collat amb uns bons tornillos amagats que tardes 15 minuts en treuren cada un de ells..

He tingut la puta llet de passar per el lloc el moment jus en que aquest volia cardarmel…pero com pots desconfiar d un tio vestit de mecanic desmontant un motor…n esta ple per empuriabrava, lo unic sospitos era de que a les 13:00 tots els mecanics solen anar a dinar…

Avui aquest post podria tenir un altre nom "m´an cardat el foraborda..." pero per sort he pogut evitarho.

Editat per darrera vegada per Carles_k el Dv 22 Feb 2013, 00:31, editat 1 cop en total

Carles_k
www.forumdepesca.com

Edat : 35
Localització : Empuriabrava
Data de registre : 08/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Intent de robatori...aneu amb compte

Missatge  Dani el Dj 21 Feb 2013, 19:03

collons carles, a l'estiu les canyes, ara has savat el foraborda per un pel, tela.... la llastima es que no l'hi faran res de res i el mateix dimarts estarà al carrer, però bé com a mínim els mossos estarn més alerta i el paio afegirà un antecedent més al seu currículum, que al final sumant sumant poder si que l'hi faran alguna cosa...

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dj 21 Feb 2013, 20:32

Pues ja veus com van les coses per aqui...sempre t acaven cardant alguna cosa...

Carles_k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dj 21 Feb 2013, 21:03

Collons, ja m'has ficat la por al cos, jo tinc la barca a un camp envoltat de tela metàl·lica però es pot saltar, com guardià hi ha un ase que quan està de males fins i tot jo he de sortir, perquè es posa a mossegar-te la roba i esirarte, t'empeny.... Però no sempre està de males, hi ha dies que passa de tu olímpicament

boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dj 21 Feb 2013, 21:06

Quina llet que has tingut carles!
La setmana passada a un conegut meu li van fotre el motor de 90cv, sisi el gros!
Tenia la barca a un taller i la barca estava a fora al pati, tancat amb un filat també.
També li van fotre la sonda i més coses.
Això va en serio tu!

jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Paisano el Dj 21 Feb 2013, 22:54

Carles
la llàstima és que no et puguis pendre la justícia pel teu compte
sinó ja veuries com es acabaria tot això
encara que no perdo l'esperança que aquest moment arribi
doncs donada la merda de justícia i politics que tenim, aquest serà el final
anims i sort per a tots

Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 21 Feb 2013, 23:07

Ja que el pàjeru coneixia la raconada on tens la barca, pots aprofitar per preguntar-li si per casualitat sap res de dues canyes que et van desaparèixer l'any passat del jardí de casa... o si ja que es dedica a aquest material, segur que els mossos ja li preguntaran si en sap res d'un motor de 90cv del col·legui d'en Jaccod...

Tantes males notícies que tenim des de fa dos anys i tant feliços que haguessim sigut tots, veient aquest paio utilitzat per a grumeig de sorells o millor encara, de grumeig pels crancs i burrets de l'espigó. Fotos i report a todo color.

Moltes felicitats, tio i sobretot, per això dels cargols que tardes 15 minuts a treure'ls. A mi una vegada em van fotre la bici bona i vaig retreure'm tantes vegades, no haver-la reblida de dinamita amb un accionament a distància... Llàstima que el primer que se li acudeixi a aquest paio, serà vendre uns quants motors robats per pagar la multa que li caurà. Com a mínim, ja el coneixen els mossos. Segur que per un temps anirà a robar a Llançà o Palamós, per desaparèixer de la zona. Aviso a navegantes.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dj 21 Feb 2013, 23:12

Quina llet i quin gust poder enganxar un carcan d'aquets in situ!!!
No deixa de ser curiós que tinguessis la pensada de fer un cop d'ull a la barca quan no és habitual fer-ho.
A mi m'han cardat coses diverses vegades i només un cop vaig saber qui va ser i ho vaig recuperar. Però poder evitar-ho i veure que se l'enduen detingut ha de ser un "gustasso".

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dj 21 Feb 2013, 23:25

el motor que van robar va ser a palafruell. On tens la barca tu carles?

jaccod
www.forumdepesca.com

Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pichi el Dv 22 Feb 2013, 00:50

Yo soc mes del teu amic pallisa i al canal

Pichi
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Localització : La Llagosta . L´Escala
Data de registre : 24/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dv 22 Feb 2013, 00:56

Lo de anar a donar un cop d ull a la barca tambe es per que la ting molt molt aprop de casa, hi acostumo a acostarmi.
Les lleis d aquest pais sembla que estiguin pensades per ajudar a aquesta gentussa...segur que no li passara res, potser si una multa. Pero aquests fets s han de denunciar, perlomenys l an fitxat hi detingut. Sino l aguesin deixat marxar alla mateix. Encara que toca els collons la paparassa hi tenir que anar a judici, pero crec que es lo correcte.
La barca la ting a Empuriabrava, pero aquest tiu ves a sapiguer d on surt, tranquil que si m entero d algo t ho fare saber deseguida.

Crec que ting alguna maladiccio que no vol que surti a pescar, l any passat les canyes, aquest any l auxiliar...encara tindre la mala llet que robaran una barca hi sera la meva finsitot siguent vella...

Carles_k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dv 22 Feb 2013, 01:00

Bueno pensanto be, lo de pallissa hi al canal tambe es una bona opcio... Rolling Eyes

Carles_k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dv 22 Feb 2013, 02:53

Joder com esta el pati, no?? et roben i encara et vacil.len...

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 22 Feb 2013, 14:51

ja em toca els ous!

tinc la barca al costat de la d'en CArles perquè ho tinc per un lloc segur. Ahir mateix vaig sortir, vaig tornar a les 11 de la nit i sempre, sempre, apareix el cotxe de la seguretat portuària. Tenen càmares, i quan veuen moviment, sempre apareix la furgoneta. Hi he anat a totes hores, a les 11, a la 1 a les 4 de la nit i sempre han vingut a treure el nas.

la putada és que clar, a ple dia i fent de mecànic, ningú sospita.

quin pàjaro....

Raül
www.forumdepesca.com

Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dc 02 Oct 2013, 18:45

Ahir al vespre surto de treballar i passo a donar un cop d´ull a la barca.
A que no sabeu amb que em trobo??dons si sense el meu motor auxilar.

http://imageshack.us/a/img849/6914/fxpm.jpg

Sembla ser que el meu petit motor fora borda esta destinat a ser robat.
Almenys aquest cop el lladre ja avia cardat el camp hi em va deixar la barca amb aquest aspecte, tota plena de de brutícia, sembla que es escorça d´algun arbre, una cosa super rara.
Total que m´havien tallat un candau molt gran que subjectava les palometes hi s´avien entretingut a treure el tornillos que ting muntats amb mala llet sota el motor, varen tallar el conducte de la gasolina hi sel varen endur.
Aquest mati he anat a capitania per donar parte del que havia passat i dessideixo anar a fer la denuncia als mossos d´esquadra.
Total que quant surto de fer la denuncia torno cap a la barca per netejar-la de tota la merda k m avien deixat. i per art de màgia em trobo el meu motor a 30 metres de la barca estirat a terra ben colocadet.
Com collons t expliques aquesta situació?? Li dono voltes i mes voltes hi no ho entenc però la qüestió es que ting el motor un altre cop a casa gurdadet.
Increible...

Carles_k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 02 Oct 2013, 19:46

collons, sembla que rondaven per allà i encara no l'havien carregat, o aixó o pesava massa i no se'l van poder endur, has tingut un cop de sort

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Dj 03 Oct 2013, 09:12

Remordiments?

bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 03 Oct 2013, 11:24

bonitolet escrigué:Remordiments?
Així segur que no era un polític...

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dj 03 Oct 2013, 13:11

Dani escrigué:
bonitolet escrigué:Remordiments?
Així segur que no era un polític...
Molt agut Dani...

Perque no veig els smileys ?

boig de mar
www.forumdepesca.com

Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  dri79 el Dj 03 Oct 2013, 17:38

Collons quina cosa més extranya!bueno ben vingut sigui,normamelt no es té tanta sort,enhorabona.

dri79
www.forumdepesca.com

Localització : girona
Data de registre : 03/06/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 03 Oct 2013, 22:33

Collons, l'haguessis fotut de cap al canal amb un tall al coll, no hi hagués tornat!! Segur que va ser el mateix paio i aquest cop ja va venir preparat. Ja hi era el motor la primera vegada i no el vas veure o a la segoan vegada va aparèixer a un lloc on segur no hi era abans??

El tio et va veure i recordant com les gastaves tu i el teu amic, va fugir corrents! ha, ha. O traien-lo el va fer malbé i quan el va tenir arrencat va pensar que no podria aprofitar-lo, ves a saber. Remordiments? segur que no. amb la feina que va tenir-hi!

L'escorça, potser va fer palanca amb una branca per mirar de fer saltar ves a saber què o trencar un tros de barca i poder-lo arrencar. Total, ell no hi tenia res a perdre...

Jo l'ompliria de dimanita i un accionament a distància. el dia que et torni a desaparèixer (el proper cop d'aquí a 6 mesos vindrà amb un carretó, a la 3a va la vençuda!). Prems el botó i veuràs el bolet de fum negre que indicarà on vivia el facinerós. Igualment ja el tenies perdut però com a mínim sabràs que és l'últim cop. Quina putada. O el muntes i desmontes cada vegada, o canvies d'amarrador perquè no et tingui clissat o et passes al caiac o a la vela! Quina murga, una cosa que encara es pot disfrutar com el mar i has d'anar-hi sempre amb aquell "a veure si avui m'han fotut el motor..."

Prepara't bé per la 3a vegada. El tio ho porta de cap i tardarà més o menys, però hi tornarà més preparat. Fins que se'n surti.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dv 04 Oct 2013, 11:07

Dons per moltes voltes que li dono no en trec res clar.
El primer cop que vaig anar a mirar com estava la barca depres de veure a les 8 de vespre que no hi era el motor va ser a les 10 del mati del dia seguent hi vaig estar-hi una bona estona fent fotos a la barca i mirant les càmeres de vigilància on enfocaven, hi el motor no el vaig veure ni jo ni el meu vei. Tampoc puc assegurar de que ens fixessim exactament en el lloc on el vaig trobar, però el segon cop que vaig anar-hi que va ser sobre les 11:15 aprox. El vaig veure nomes arribar amb el cotxe des de fora mateix de l´embarcadero.
Tola, el vaig trobar al costat de la valla metàl·lica just a la cantonada on comença l´embarcadero on en Raül tenia la barca, per la part de dins de la valla, que ho ting a uns 30 metres o menys en línia recta desde la barca.
Tambe vaig pensar que el motor pogues estar manipulat o trencat, nomes arribar a casa el vaig desmuntar hi arrencar hi esta tot perfecte, nomes em varen trencar una de les palometes de subjecció.

Carles_k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dv 04 Oct 2013, 15:11

Ves a saber. Igual mentre et treballava el motor li van fotre la furgo a ell i es va quedar sense transport.
La teva hisòria amb aquest motor és digna de QUARTO MILENIO!!!!

Editat per darrera vegada per joemosqueroles el Dt 07 Gen 2014, 12:30, editat 1 cop en total

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Dc 11 Des 2013, 21:45

Has vist això, Carles?

http://www.diaridegirona.cat/comarques/2013/12/11/detinguts-robar-aparells-duna-embarcacio/647474.html

A veure si seran els mateixos!

bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 33
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Carles_k el Dc 11 Des 2013, 21:55

Dons no m´extranyaria, per aqui Empuriabrava estan robant a tort i a dret, motors, barques auxiliars, a un amic meu aquesta setmana pasada li an robat la emisora la sonda i fins hi tot la corda de l´ancla, he sentit de tot ultimament.
Jo vaig tenir la sort de part meva 2 cops no crec que la tingui una tercera vegada.

Carles_k
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 13:29

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: