MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Presentació

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Presentació

Missatge  Artefacte el Dt 04 Des 2012, 13:41

Bon día a tots, permeteu-me que em presenti, em dic Francisco, soc de Salt, com podeu veura encara hi queda algún autòcton a Salt, i ara que m'han fet accionista del immserso, m'ha picat la seba de la pesca.
M'agradaría que sí algún bon home del foro tingues la paciencia d'ensenyarme'n, sobre tot la pesca del Blass al pantano de Susqueda, li agraïría.
Alguna vegada he anat a pescar al mar amb el resultat de 0 - 0, ni jo he agafat cap peix ni cap peix m'ha agafat a mi.

Salutacions a tots, Francisco

Artefacte
www.forumdepesca.com

Localització : SALT - GIRONA
Data de registre : 04/12/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Presentació

Missatge  Joan_del_Pop el Dt 04 Des 2012, 14:44

Hola Francisco, jo sóc de Girona. No sóc un mestre pescador ni de conya, però alguns peixos hem tret, quan vulguis podem anar apescar, et passo un privat ok?

Joan_del_Pop
www.forumdepesca.com

Localització : GIRONA
Data de registre : 10/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 04 Des 2012, 15:50

Francisco benvingut, per sort a Salt hi ha més autòctons del que ens pensem, de moment !

No acostumo a anar gaire al bass, però ara es mala epoca, ja que el bass al hibern queda aletargat i no es un peix actiu, així que em penso que fins que la primavera no escalfi l'aigua una mica, la idea del bass l'hauràs de posposar.

En canvi si que es bon moment per la truita i el lucio per exemple, que es poden pescar a spinning i a mosca.

Jo treballo i soc més de mar que de riu, però si vas a la zona de la pilastra de salt, fins a bescanó a la barca, es un tram de riu on hi ha truites, carpes, barbs, i la truita es divertida. Allà segur que un dia o altre trobaràs a més gent pescant.

Jo malauradament tinc poc temps darrerament, si no t'hi acompanyava però porto una temporada de bòlid i s'ha d'aprofitar, soc de sant narcís.

Salut !

Dani

Artefacte escrigué:Bon día a tots, permeteu-me que em presenti, em dic Francisco, soc de Salt, com podeu veura encara hi queda algún autòcton a Salt, i ara que m'han fet accionista del immserso, m'ha picat la seba de la pesca.
M'agradaría que sí algún bon home del foro tingues la paciencia d'ensenyarme'n, sobre tot la pesca del Blass al pantano de Susqueda, li agraïría.
Alguna vegada he anat a pescar al mar amb el resultat de 0 - 0, ni jo he agafat cap peix ni cap peix m'ha agafat a mi.

Salutacions a tots, Francisco

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ago791 el Dt 04 Des 2012, 18:29

Bones Francisco! jo tambe soc de Salt, bueno, visc a Salt i soc de St.Narcis, com a minim ja som dos autoctons, jejejejeje a riu no hi he anat mai, nomes vaig a mar, potser per proximitat de la feina, treballo a Palamos Very Happy

Si algun dia t´animes i m´ho puc combinar per anar-hi, doncs ja saps!!!

Bona pesca!!!

PD: Amb alguns foreros no ens hem vist mai al mar, i potser ens coneixem i tot!!! jejejejeje

ago791
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Roques i platges de la Costa Brava
Data de registre : 27/09/2011

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pepo el Dc 05 Des 2012, 00:57

Benvingut Francisco!! com ve t'ha dit algun company ara no és la millor època per a pescar el bass i fins entrada la primavera estaran bastant inactius, això no vol dir que s'ens hagi acabat la pesca ja que hi han varies espècies a les que podrem anar a probar diferentes èpocas de l'any.
Si et fa gràcia el tema de la pesca amb artificilas et recomanu el panta de Boadella, el qual el tens a 30 min de Salt, el qual hi podras trobar lucios, lucioprecas, percas "d'aquestes n'hi ha forces i la seva pesca es molt semblant a la del bass", i si estas de sort tambe et pot sortir algun bon bass que volti despistat jejej....
Salut i bona pesca!!

Pepo
www.forumdepesca.com

Localització : Sant Pere de Torelló
Data de registre : 27/11/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pepo el Dc 05 Des 2012, 01:02

el qual, el qual..... semblo un disco rallat jejej.....

Pepo
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 05 Des 2012, 11:33

boadella està a una horeta bona de salt/girona..... que més voldríem que fos a 30 minuts !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dc 05 Des 2012, 11:54

Res res, no hi ha com viure a Torroella i tenir la Gola a cinc minuts ...
Benvingut al fòrum Francisco, de part d'un no autòcton ja que sóc d'un altre petit gran país, però després de 35 anys aquí com si ho fos, almenys m'hi sento.

boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pepo el Dc 05 Des 2012, 12:05

Perdo..... eh fet els meus calculs malament, jo des de casa meva hi tardu una hora, i pensava que des de Salt et quedava molt mes a prop.....

Pepo
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Artefacte el Dc 05 Des 2012, 12:46

Gràcies a tots,el fet que hagi dit l'ho d'auctoctons és perqué a Salt, ultimament hi havía més de 70 nacionalitats, de tots tipus i colors i idiomes, no sé sí a l'onu ni ha tantes.
L'ho de Boadella, sí que ho probaré algún día d'aquets, en algún lloc en especial?, hi he anat en algún día d'aquells que vas a passejar la iaia (les dones quan son iaies tenen una altre categoria i encara volen manar més) i he entrat per Darnius, per al club naútic, és per aquesta zona ó bé la pesca és per a un altre indret?.
A la platja només conec Pals per haber-hi anat alguna vegada, no sé sí a parar el sol ó a remullar el cuc, lo de pescar encara no ho he experimentat de veritat.
Apa entre tots ho farem tot, salutacions,

Francisco

Artefacte
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Artefacte el Dc 05 Des 2012, 12:57

boig de mar escrigué: Res res, no hi ha com viure a Torroella i tenir la Gola a cinc minuts ...
Benvingut al fòrum Francisco, de part d'un no autòcton ja que sóc d'un altre petit gran país, però després de 35 anys aquí com si ho fos, almenys m'hi sento.

A la Gola hi vaig anar un día que fotía una tramontana de mil dimonis, la dona em va fer marxar al cap de poca estona, la tramontana s'ens enduia fins i tot la "fregoneta", és molt alta i molt voluminosa i agafa molt de vent de costat, és del tipus AC., peró penso tornar-hi un día que foti un bon sol, sí hi ha algún lobarro despistat el pescarem i sí no el comprarem.

Gràcies boig de mar, espero que coincidim algún día i m'ensenyes els teus "truquillos llobarreros"

Francisco

Artefacte
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Artefacte el Dc 05 Des 2012, 13:06

Pepo escrigué:Benvingut Francisco!! com ve t'ha dit algun company ara no és la millor època per a pescar el bass i fins entrada la primavera estaran bastant inactius, això no vol dir que s'ens hagi acabat la pesca ja que hi han varies espècies a les que podrem anar a probar diferentes èpocas de l'any.
Si et fa gràcia el tema de la pesca amb artificilas et recomanu el panta de Boadella, el qual el tens a 30 min de Salt, el qual hi podras trobar lucios, lucioprecas, percas "d'aquestes n'hi ha forces i la seva pesca es molt semblant a la del bass", i si estas de sort tambe et pot sortir algun bon bass que volti despistat jejej....
Salut i bona pesca!!

Gràcies Pepo, aquets artificials que dius més amunt, son els mateixos que compro al Decarthon per 1'99 euros, ó son més sofisticats, fes-m'en cinc cèntims sobre aquet tema, que vaig una mica perdut.
T'he dit decarthon, perqué vaig comprar-hi una canya d'aquelles de pela i dèu i la vaig trencar a la segona vegada de fer-la servir.

Salutacions, Francisco

Artefacte
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Artefacte el Dc 05 Des 2012, 13:15

ago791 escrigué:Bones Francisco! jo tambe soc de Salt, bueno, visc a Salt i soc de St.Narcis, com a minim ja som dos autoctons, jejejejeje a riu no hi he anat mai, nomes vaig a mar, potser per proximitat de la feina, treballo a Palamos Very Happy

Si algun dia t´animes i m´ho puc combinar per anar-hi, doncs ja saps!!!

Bona pesca!!!

PD: Amb alguns foreros no ens hem vist mai al mar, i potser ens coneixem i tot!!! jejejejeje

Ago791, segurament ens coneixem, almenys de vista, jo he sigut "botiguer" tota la meua vida, al carrer major i a la plaça del mercat de Salt, no et diré de que era la botiga, perqé no et fotis a riure, per al tema de que ara m'ha picat la seba de anar a pescar.
Per les pistes que et dono ja pots saber qui soc.

Salutacions, Francisco

Artefacte
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pepo el Dj 06 Des 2012, 00:40

Hola Francisco!
Doncs si, els del Decathlon en serien uns, tot i que tens una amplisima gama de marques, models, formes i colors... Personalment avans d'anar a comprar miraria de quedar amb algu que hi entengues una mica i et fes cinc centims de les diferents maneres que hi ha de pescar el bass, una de les maneres que a mi m'agrada mes es la pesca amb artificials de superficie, ja que et permet veure la picada en directe i es bastant emocionant a part de efectiva, per a pescar a superficie utilitzo Popers, Paseantes..... uns que a mi m'han funcionat molt be son els de la marca Hart tant de popers com paseantes.
Una de les maneres que tambe m'agrada molt es pescar-los amb vinils ja siguin imitacions de cucs, peixos,crancs o d'extraterrestres..... si si!! "extraterrestres" quan comencis a ficar-te dins el mundillo ja m'entendras.... Very Happy .
Pensa que quan el Bass està actiu es llançarà practicament a qualsevol cosa que li tiris al davant....
Particularment jo aniria a veure el senyor Google i el senyor Youtuve que aquests si que hi entenen de tot i a lo millor tindras una ideia més clara de tot això que t'estic explicant que sempre es millor veureu amb els teus ulls que no pas que t'ho expliquin amb quatre linies mal escrites jeje.... Quan s'acosti la primavera ja mirarem de fer una quedada per Susqueda que em sembla a mi que més d'un forero s'hi apuntarà.....

Pepo
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 06 Des 2012, 02:22

Pepo escrigué:Perdo..... eh fet els meus calculs malament, jo des de casa meva hi tardu una hora, i pensava que des de Salt et quedava molt mes a prop.....

estàs perdonat faltaria ! amb el llamp de variants vic-olot i olot-figueres teniu la costa a tir de pedra !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dj 06 Des 2012, 02:52

Pepo escrigué:Hola Francisco!
Quan s'acosti la primavera ja mirarem de fer una quedada per Susqueda que em sembla a mi que més d'un forero s'hi apuntarà.....
Ja pots avisar amb temps que si tinc festa el dia que hi aneu seré el primer Wink

boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pepo el Dv 07 Des 2012, 20:41

Això esta fet boig de mar!!!!!! Very Happy

Pepo
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Artefacte el Ds 08 Des 2012, 13:13

Boig de mar,
perqué no tanqueu la porta aquí a L'Estartit i Torruella i aixís no passará la tramontana, us la quedeu tota per vosaltres, que a mí no m'agrada gaire.

Apa que no sigui res, salutacions, Francisco

Artefacte
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 12 Des 2012, 01:11

Benvingut!!!!!

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com