MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

On trobar Lona??

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

On trobar Lona??

Missatge  Tola el Dt 13 Nov 2012, 17:54

Hola.

El sarró que tinc ja està massa atrotinat i me'n vull fer un a la mida, que els que trobo o són massa pijos, o no m'hi caben les 2 caixes de jigs i artificials quan les porti o els falten butxaques o les butxaques que tenen no són les que necessito o... en fi, que tot el que trobo o bé té un all, o una ceba.

Estic buscant lona d'aquella dura, resistent als desgast de les roques del cap de Creus, a prova d'esgarrinxades de branques i esbarzers, a prova de tot pels segles dels segles.

Algú sap on trobar algun retall de lona resistent com d'aquesta de fer motxilles o similar?? No és la dels tendals de botiga, ni la pana, ni el poli-piel. Per internet no me'n surto i ara que a ma germana li ha agafat fort amb la màquina de cosir, ho tinc tant fàcil per tenir el sarró perfecte i a la mida...!! Només em falta trobar el retall de lona. Algú sabria dir-me on?

Agraït.

Martí

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: On trobar Lona??

Missatge  ago791 el Dt 13 Nov 2012, 18:53

Has mirat a girona al Servei Estacio?? es car, pero solen tenir coses d´aquestes. Si no podries mirar a alguna botiga de teixits tipus Teixits Agell, si no ho tenen potser t´ho poden demanar.

Sort!!

ago791
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Roques i platges de la Costa Brava
Data de registre : 27/09/2011

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dt 13 Nov 2012, 19:10

Hola Martí, en primer lloc felicitats en retart. Si vens per l'empordà jo ho provaria a Tapisseria Quer, de l'Armentera. Potser es parent teu!!!!!!

Tapissen de tot. Ho pots provar, son bona gent..

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ago791 el Dt 13 Nov 2012, 19:20

Es veritat!! aquests de Tapisseria Quer segur que en tenen, i si tens sort i en tenen algun retall que et vagi be, potser t´el donen i tot!!

Es molt bona opcio!

ago791
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Roques i platges de la Costa Brava
Data de registre : 27/09/2011

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dc 14 Nov 2012, 22:32

Ago791, al Servei estació vaig passar-hi. Al d'aquí a Barcelona i em van oferir comprar-los lona de toldo d'aquests para-sol per a les terrasses i balcons. A males, utilitzaria aquest, que temps enrere els en vaig comprar i en tinc retalls. Però no em convenç. També vaig anar al Ribes i Casals i allà tenen mooooooltes teles, però tot per fer cortinetes, vestidets i tapissar sofàs. Res de lones a prova d'esbarzers. Esto se merece un "Oh!" más graaande!!

Jordi Cap-Roig. Gràcies per la felicitació de Sant Martí. Agraït. Miraré a veure si puc arribar-m'hi o enviar un espia a Can Quer... segur que els farà gràcia la coincidència de cognoms i amb aquesta excusa ja me'ls he posat a la butxaca. He, he.

Agraït.

Si algú troba un retall de motxilla, de vela o semblant i que sigui prou gran, que avisi.

Gràcies a tothom.

Martí

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 14 Nov 2012, 22:56

Lona? si vols jo t'en pesco una! no seria la primera....
ves a algun desguas de camions o lloc on facin carrosseries aviam si te'n deixen pispar un tros

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 27 Oct 2013, 01:43

Tola escrigué: El sarró que tinc ja està massa atrotinat i me'n vull fer un a la mida,....

Estic buscant lona d'aquella dura, resistent als desgast de les roques del cap de Creus....

Algú sap on trobar algun retall de lona resistent com d'aquesta de fer motxilles o similar?? Per internet no me'n surto i ara que a ma germana li ha agafat fort amb la màquina de cosir, ho tinc tant fàcil per tenir el sarró perfecte i a la mida...!! Només em falta trobar el retall de lona. Algú sabria dir-me on?
Tola escrigué:Ago791, al Servei estació vaig passar-hi. Al d'aquí a Barcelona i em van oferir comprar-los lona de toldo d'aquests para-sol per a les terrasses i balcons. A males, utilitzaria aquest, que temps enrere els en vaig comprar i en tinc retalls. Però no em convenç.
Doncs mira, al final ma germana me'n va fer un amb els retalls del toldo de la terrassa i ben recontent que n'estic!!

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 27 Oct 2013, 01:44

BOSSES FETES A GUST DEL CLIENT.

Ho reconec, sóc un perepunyetes i sempre trobo un "ai" o un "ui" a les coses. Tinc la pesca per afició i els sarrons sempre els trobo petits, o amb lona no apta per arrossegar pels rocs del Cap de Creus ni els esbarzers de les vores dels rius. O m'hi falta una butxaca o una tanca ràpida per no haver d'estar allà amb cremalleretes ni coses complicades amunt i avall i un llarg etcètera de punyetetes meves, amb les quals mai trobo un sarró que em faci exclamar: "I quin sarró tant ben parit!!".

Però resulta que l'Elisenda (sendaquebags) me'n va fer un ad hoc, al que a dia d'avui encara no li he pogut trobar cap "però". I mira que en tinc de manies!! I és que quan més el gasto, més ben parit el trobo. Des d'aquí, proclamar el plaer de les bosses sendaque, fetes per resoldre les punyetetes de l'usuari més punyetero.

0. Per què un sarró i no una motxilla.
Doncs mira, vaig encarregar un sarró perquè jo sóc més de sarró, que així no haig d'estar posant i traient i deixant la canya i rodet a la sorra (això si no estàs amb el vàder dins l'aigua!) ni la motxilla quan te la treus i hi busques els esquers. Li trobo molts avantatges al sarró respecte a la motxilla.

1. La mida.
Tots els sarrons de pesca m'eren petits o massa grans per a les caixes de material que porto. La mida de la bossa la vam determinar mesurant la capacitat màxima necessària: quan porto la caixa d'esquers i la de jigs. Un sarró fet a mida, just pel què necessito.

2. La lona, un altre encert.
Tots els sarrons de botiga els fan molt bonics, però amb unes lones poc aptes per a ser deixades mil cops de qualsevol manera sobre els punxeguts rocs del Cap de Creus. O se t'estripen a l'enganxar-se't amb els esbarzers de les ribes dels rius. L'Elisenda (sendabags) va partir d'una lona de toldo de terrassa impermeable (!!) i molt resistent al desgast. No és una lona gaire gruixuda, vull dir que el sarró és prou flexible, no pesa més que un sarró de botiga i per si fos poc, sobre la tela doble de toldo hi va posar un reforç al cul de tela encara més resistent. Sembla que tenim sarró per a anys i panys! per fi!! un sarró com cal!

3. Impermeable.
No cal dir que aquest és un dels grans, grans avantatges de la bossa. Quina emprenyamenta aquells moments en que amb el vàder fins a les aixelles, et fots una mica mar endins empaitant els llobarros i tallahams que no s'acosten. I és clar, no et mulles tu perquè portes el vàder, però el sarró penjat al coll sí que se't mulla a cada onada i sempre acaba ben sucat d'aigua de mar. Fa no pas gaire, hi havia deixat els mòbils i pescant, vaig oblidar-me'n. Quan me'n vaig recordar, ja feia estona que les onades sucaven el sarró. Esgarrifat, vaig treure els mòbils i per sorpresa meva, mòbils i esquers, tots absolutament secs. Ole, ole i ole la lona impermeable del sarró!!

4. Acabats.
Cap ni un element metàlic per tal que no se't rovellin ni la tanca, ni res de res. Cap butxaca exterior de reixeta (que fa molt bonic, però se t'enganxa i estripa amb les bardisses). Butxaca interior (amb velcro!), butxaques exteriors per a mosquetons, alicates, bobines i el que calgui. Doble recosit de reforç a totes les costures, tirant ajustable, tanca ràpida i que pots obrir amb la mà que no tens la canya,..... en definitiva, quin sarró més ben i ben parit i a prova de perepunyetes. Té tot el que necessito i no té res que mai faré servir. Avantatges de trobar algú disposat a fer-te una bossa a mida.

Tola
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 17:18

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum