MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2017
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

IMA RunDam i Maria Duplex

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

IMA RunDam i Maria Duplex

Missatge  Alsepo el Dt 29 Des 2009, 01:13

Ei canalla m'he pillat uns artificials nous, 2 IMA RunDam 8cm 13g i 2 Maria Duplex 8cm 31g, algu de vosaltres els coneix i/o els ha probat mai?

Us poso unes fotos aixi els veieu

Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: IMA RunDam i Maria Duplex

Missatge  Raül el Dt 29 Des 2009, 10:49

sí senyor!
el primer no el conec, però té molt bona pinta!
el Maria dels cullons em va durar el temps de treure'l de la caixa! Vaig fer dos tirs al cap de creus buscant els bonitols, dic dos pq al segon se'm va quedar enganxat al fons i no hi va haver manera d'arrencar-lo! Uns 13 o 14 e em van durar un minut i mig! Pel que vaig veure a la primera recollida, no neden massa bé... igual em passa amb els jackon (18e)!

Amb aquests vaig acabar traient les poteres i posant-ne una de benparida a la cua, però no neden massa bé a altes velocitats pel bonítol. Recollint més a poc a poc deuen anar millor, però als rocs no ho vull provar pq s'enfonsen molt ràpid i tens enganxada segura! vi vas a la platja no hi ha problema, però no estic segur que els jackon siguin efectius amb el llobarro (el maria no ho sé)
que tinguis sort!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  girgom el Dt 29 Des 2009, 10:57

Raul, que vas a fons a buscar els bonitols aquesta epoca en plan jigging? Sempre hi sentit que es peix de mitja aigua i superficie. Jo sempre els hi agafat així.
girgom
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : Sabadell
Data de registre : 11/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dt 29 Des 2009, 11:01

si, si, a mitja aigua! LLenço els jigs i espero fins que toca fons. Recullo i te la foten a mig camí! Si amb la sonda els veus a mitja aigua no cal baixar tant... però quan els pesques a cegues (gairebé tots aquest any) cal gratar fins els fons! A més, de tant en tant, et pot sortir alguna bèstia dels fons!
quan els veus a superfície és tirar i recollir! Depèn d'on es situïn!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 10 Gen 2010, 20:23

El primer no el conec. El duplex em passa com en Raül, em costa molt de fer-lo nedar bé. No m'agrada gaire. El faig servir -per exemple- pel curri a mitja aigua a poca velocitat, al final d'una metralleta. Així em funcionava més o menys (tampoc cap meravella) pels bisos afamats. No li auguro gaire futur a la meva caixa. És dels que quan es perdi, s'ha acabat. És molt car i neda malament. Ni recollit ràpid, ni lent. Ara que ho diu en Raül, també vaig perdre un pinn tail de 35g de la forma més tonta que et puguis tirar a la cara. El pin tail neda una mica millor (tampoc és cap meravella). Un dels anguilons de la metralleta tenia una volta. Foto una sacsejada per desfer-la i va, i se'm sega el fil a l'alçada del mosquetó i el caríssim pin tail i tota la metralleta cau a l'aigua i veig com va baixant, desdibuixant-se mica en mica en la seva lenta caiguda cap al fons sense poder-hi fer res. Vergonyós.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dg 10 Gen 2010, 20:35

Bones, el Duplex jo també el tinc, el día que el vaig fer anar res de res peró tampoc amb cap altre, peró el Jaime ja el tenía d'abans i si que li ha anat de conya, peró també crec que els bonítols quan tenen gana s'ho fotent tot.

Els Ima que tinc jo son tots de curri. Tots funcionen i neden de putíssima mare, és més en tinc un blanc i vermell amb ulls vermells que ha triunfat més que el rei león, aquest sempre está a la meva bossa. El preu és el que toca més els ous.

Salut.
szac
www.forumdepesca.com

Edat : 47
Data de registre : 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 10 Gen 2010, 21:12

Després d'aquesta temporada, m'ha quedat claríssim que el bonítol no necessita absolutament cap filigrana. Velocitat de recollida és l'únic truco. Els jigs de 4euros ens han funcionat de meravella. M'han funcionat des del duel de yo-zuri en 40g fins als IMA de 80g. La veritat és que si els meus triomfadors són aquests dos, és perquè els he fet servir més que els altres, però la veritat és que hem tret bonítol amb tot el que els hem llençat. Glazes, Bungy metal (bassday), saltiga sacrifice... el que conta no és el jig, sinó la forma de moure'l! Pesca en horitzontal. Llençar ben lluny i recollir a tota llet amb el rodet més ràpid que tinguis. Un trenat finet perquè qui mogui el jig siguis tu i no la corrent (menys resistència també i per tant, menys que se't cansa el braç). Tot en colors blancs, platejats i brillants que recollits a tota castanya vagin fotent llambregades. Si hi són, estigueu segurs que els bonítols els atraparan i se'ls foten a la boca (dura de no dir). Un cop clavat, un bonítol és difícil desclavar-lo). Amb popera millor que amb ham simple.

M'encanta la picada del bonítol és espectacular. Segurament molts la coneixeu, però imagina't que estàs recollint a tota llet. No, pensa encara més ràpid. El jig ve a tota castanya cap a tu i de cop, Flas! la recollida se't queda travada i la canya et fot nyaaaaca se't corba i comença a sortir fil i pots descansar el braç dos segons que el tens cansat de recollir tir rere tir a tota castanya i el necessitaràs descansat per la lluita que t'espera. Ah! música celestial zzzzzzzzzz quin gust! jo recullo amb la canya perpendicular a la recollida per notar millor la picada i alhora, vaig fent com cercles amb la punta de la canya perquè a més de recollir a tota llet, el jig vagi fent una carrera boja però amb saltets.

La moral d'aquesta història: guardeu els jigs cars, que no són necessaris pels bonítols i segurament acabaran perduts al fons i repelats per les dentotes d'aquestes bèsties diabòliques.

Un jig barat, platejat i sobretot, difícil de pelar que els bonítols tenen unes dentetes que ho destrossen tot.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  juby el Dl 15 Feb 2010, 22:02

Raül escrigué:sí senyor!
el primer no el conec, però té molt bona pinta!
el Maria dels cullons em va durar el temps de treure'l de la caixa! Vaig fer dos tirs al cap de creus buscant els bonitols, dic dos pq al segon se'm va quedar enganxat al fons i no hi va haver manera d'arrencar-lo! Uns 13 o 14 e em van durar un minut i mig! Pel que vaig veure a la primera recollida, no neden massa bé... igual em passa amb els jackon (18e)!

Amb aquests vaig acabar traient les poteres i posant-ne una de benparida a la cua, però no neden massa bé a altes velocitats pel bonítol. Recollint més a poc a poc deuen anar millor, però als rocs no ho vull provar pq s'enfonsen molt ràpid i tens enganxada segura! vi vas a la platja no hi ha problema, però no estic segur que els jackon siguin efectius amb el llobarro (el maria no ho sé)
que tinguis sort!

Hola Raul quan dius jackon et refereixes a la marca jackson o jackon es un model d'una altre marca?
Si es jackson no el jubilis pel llobarro!!que si que es efectiu...
Aquest octubre al delta, despres de dinar ens trobem a l'aigua amb un jubilat frances que viu al delta, ell amb la seva barca i jo amb la meva pescant tota l'estona de costat ell 7 llobarros i jo cap!!!que trist...
Els vare treure tots amb un jackson.
Tambe faltar que sigui el mateix model, suposo que tambe influeix.

Salut i bona pesca!!!
juby
www.forumdepesca.com

Localització : Manresa
Data de registre : 19/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dv 19 Feb 2010, 13:30

els duplex diuen qe no denen gaire bé van de costat... :S yo de tu m'agafaria els jackson son casi = i pesen = i sinó els IMA qe tenen mol bona pinta!! a Olot els tenim a la botiga...
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dv 19 Feb 2010, 15:15

Hola Raul quan dius jackon et refereixes a la marca jackson o jackon es un model d'una altre marca?
Si es jackson no el jubilis pel llobarro!!que si que es efectiu...
Aquest octubre al delta, despres de dinar ens trobem a l'aigua amb un jubilat frances que viu al delta, ell amb la seva barca i jo amb la meva pescant tota l'estona de costat ell 7 llobarros i jo cap!!!que trist...
Els vare treure tots amb un jackson.
Tambe faltar que sigui el mateix model, suposo que tambe influeix.

Salut i bona pesca!!![/quote]

juby, els models que tinc son Jackson Pin Tail. Fan uns 7 cm i pesen uns 30gr. LLencen molt bé, però de moment els tinc abandonats. Ja els tornaré a provar, a veure què tal, però crec que han d'anar millor per llençar a les pajareres, que al mig de la confusió tot val.
queda pendent de provar-los. També els puc provar llençant direcció a la platja, que des de la barca em queda una mica lluny l'escuma...
per cert, no han pescat res i estan les holografies gastades... pel preu que valen ja podrien aguantar més!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Alsepo el Dv 19 Feb 2010, 18:46

ei Ot teniu els RunDan 80S a la botiga?????
Alsepo
www.forumdepesca.com

Edat : 39
Localització : Papua Nova Guinea
Data de registre : 10/03/2009

http://alsepo.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt