MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Setembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

com ha anat el finde

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

com ha anat el finde

Missatge  CAP-ROIG el Dg 04 Nov 2012, 22:36

Hola companys, aquest llarg cap de setmana després de tramuntanades, llevantades, riuades i aigua molt tèrbola he sortit unes hores amb sort desigual. He tingut diverses picades de servioles, molt divertides de pescar per que si les pesques robades sembla que hagis clavat qui sap què, i un bon pagell inclòs. He volgut penjar unes fotos però com que no tinc ni pu.. idea d’informàtica no se que he penjat, ni com....no en se més... de fet en `passa això des de que faig les fotos amb iphon...

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Re: com ha anat el finde

Missatge  Dani el Dl 05 Nov 2012, 11:37

Doncs Jordi vas estar de sort com eslà la cosa darrerament, les sírvies ja son divertides i si n'hi ha de petites les grosses no estan lluny, poder a més fondària... i de bonítols ni rastre?
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ago791 el Dl 05 Nov 2012, 13:10

Bonitos... desde costa ni rastre!!!! he anat un parell de dies a buscar-los i res de res!!!!!
ago791
www.forumdepesca.com

Edat : 38
Localització : Roques i platges de la Costa Brava
Data de registre : 27/09/2011

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dl 05 Nov 2012, 13:52

Fa unes tres setmanes amb un amic que té barca vam tenir la sort de trobar un banc de melvas entre 1'5 i 2 quilos menjant a superfície, amb el mucholucir blau de quaranta grams va ser un no parar, jo em vaig quedar dues i el col · lega que té congelador gran es va emportar quatre, les altres encara neden. Quan les vaig netejar vaig veure que el que estaven menjant era pràcticament el mateix que nosaltres els vam donar, anxoves de la mateixa mida que el jig.
Ara, les vam haver d'anar a buscar a 85 metres de fons, per que tot el matí entre l'escala i Estartit la sonda no marcava practicament res només algun peix aïllat, no hi havia res!
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dl 05 Nov 2012, 17:08

Això és Pagre!
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dl 05 Nov 2012, 18:44

Bonitols n'hi han però ja veus la talla...i a més fondaria allí on vaig no potser, començo a treballar des de el fons...

CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 06 Nov 2012, 02:16

Ara fa temps que no faig cap crònica, però es que en les darreres 6 setmanes, entre tramuntanades, llevantades, pluja, i que casi sempre el mal temps cau en cap de setmana, em penso que he tocat el caiac un cop, i he anat un cop a riu, i un cop a mar, i para de comptar... però bé, tinc matèria per una crònica, així que som-hi !!

Dijous passat quedo amb Joan i Dani Jr., anem a palamos, voliem aprofitar el capvespre, no feia gaire vent, el mar una mica mogut, sortim a peu ja que la previssió per kayak no era bona, tot i que tampoc era tan malament com ho pintaven, almenys de bon principi. Vam estar fent spinning, com unes 3 horetes, provant esquers de diferents tipus, i res de res, provant en Joan les jibios per sípia i calamar, i tampoc res... al final sobre les 8 decidim plegar, ens acomiadem, i cadascú al seu cotxe que a casa hi falta gent.

Quan anava de Palamos cap a agafar la variant, passo per les platges de Sant Antoni, i m'acosto al mar per curiositat, i veig que allà, com no estava arrecerat de l'espigó, el mar picava de valent, onades de metre, metre i mig, que s'havien menjat pràcticament tota la sorra, i deixaven amb prou feines un o dos metres de sorra a peu de les pedres, la resta de la platja quedava emmascarada ara sí i ara també per l'escuma de les onades que anaven batent la sorra... i em va venir al cap que era un bon lloc pel llobarro, sabia de companys que allà havien fet bones captures, i el mestre Sergi m'hi havia portat algun cop quan jo era un novell total en això de l'spinning, així que decideixo aparcar el cotxe.

El primer que em va venir al cap, va ser trucar a en Joan i en Dani Jr., pensava nomes faltaria que ara pesquis i ells no hi siguin, tindré remordiments per no haver-los trucat, però ja feia estona que ens havíem separat, el mar estava molt mogut i la veritat es que pescar en aquelles condicions es més de bojos que de gent una mica centrada, i vaig pensar va deixa-ho, amb que es mulli un ja n'hi ha prou, total tampoc pescaré res....

Així que un cop observat el mar, i deixant que els companys anessin cap a sopar tranquil·lament, preparo la canya, buido al màxim la motxilla per alliberar pes, només deixo una caixa per esquers grans, boga grip, pinces, i prou. Aprofito per muntar al costat del cotxe sota el llum del fanal, molt millor que a la platja amb el frontal i les onades esquitxant, trio esquers, la tria es fàcil, descarto la bombeta amb vinils, ja que amb aquelles onades seria un lío darrera un altre, i opto per dos esquers grans, poso per començar un molix jerk, deixant a la recamara un max-rap, em poso el frontal, em tapo fins a dalt, i cap a la platja.

La platja era deserta, exceptuant un pescador de surf, que tenia les canyes clavades al inici de la sorra a tocar de les pedres, xerrem una mica i portava uns quants sards petits, una picada que diu que l'hi va arrencar tot, i unes bones botes per anar aguantant les onades, em quedo per allà uns minuts, llançant amunt i avall, i més tard decideixo anar més cap a la riera.

Anant cap a on desemboca la riera, decideixo no seguir més, i quedar-me allà on estic, que tinc la referència de les pedres i el metre o metre i mig de sorra, ja que entre les onades batent la sorra i la riera amb les pluges al final encara hagués entrar a la riera o fet un mal peu i hagués quedat més xop del que ja anava, no conec gaire la zona i a estones no sabies on trepitjaves...

Ja havia estat provant el molix, sense gaire èxit, sense cap vaja, ni picada, a més costava aguantar-lo amb les onades, no quedava gaire suspès, havies d'anar recollint poc a poc per mantenir el tacte constant amb el final de la línia, si enganxava onada alta bé, però quan baixava rascava la sorra i l'anava clavant a terra amb el baber, mal rotllo, decideixo canviar al max rap.

El max rap em va anar molt més bé, neda molt a prop de superfície, i no rascava a terra amb el baber fins els últims 3 o 4 metres, i si jugaves bé amb les onades, el podies deixar suspès, i notaves com pujava i baixava sense avançar amb prou feines, recollint molt lentament i fent petites pauses, el podies notar com surfejava les onades gairebé, em va agradar molt aquella sensació, i a més la trobava ideal per si algun llob rondava la zona. Vaig anar repetint llançaments, mirant com trencaven les onades, allà on s'aixecaven més, allà on menys, intentant veure on hi havia els baixos de sorra, els canals a on aniria a parar el peixet i la matèria que busquen els llobarros a l'escuma, tot sol, amb la poca llum que arribava dels fanals del passeig, amb la vista d'algun vianant despistat que devia pensar si em faltava un bull, però la veritat es que jo m'ho estava passant de conya, i sabia que era bon lloc, bon moment, bon esquer, el fre força fluix, no hi havia perill d'enrocar, màxim que rasqués la sorra als 2 o 3 metres d'arribar l'esquer als peus, però en aquella estona vaig aprendre a fer navegar el max rap de tal manera que ja venia nedant tot solet sense ni rascar la sorra gairebé, sempre mantinguen el tacte, però suau, poc a poc, al ritme de les onades, tot xino xano, només faltava una cosa...

...i la cosa va arribar !! en un dels llançaments, com tants altres, l'esquer va anar a parar a mitja distància, calculo 25 o 30 metres, i poc a poc, a ritme de les onades, com havia fet abans, el feia tornar poc a poc, al seu ritme, però mantinguen la tensió justa per saber que estava allà, per notar la més mínima picada, i poc a poc el feia venir, fins que de sobte no bé, la línia tensa i l'esquer no bé, el temps just de pensar collons ! si aqui no hi ha rocsque el frena... encara no 2 segons i el carret que xiula, i la línia que surt, i jo content com unes pasqües, apreto una mica el fre i surt a menys ritme, apreto una mica més sense fer tope i faig una estirada forta per assegurar la clavada, el fre no estava a tope però ja no sortia fil de moment, la canya blincada, bé penso jo !!! Començo a recollir fil i el vaig acostant, a uns 8/10 metres ja veig un llom platejat que amb el reflex dels fanals em delata un llobarro bastant maco, jo content com un gínjol, segueixo recollint, i calculo que a 5/6 metres ja a prop de la vora em fa una intent de carrera, però res surten 2 o 3 metres de fil i segueix allà, a la vista, segueixo recollint i quan el tenia a uns 3 o 4 metres, just a l'esglaó de la platja, arriba una onada, el llobarro es rebolca amunt i avall i es deshama !!! La onada recula, i el llobarro. no se si nedant o saltant, ja que estava ja tocant sorra, en un tres i no res desapareix de la vista... i jo amb el meu max rap a 3 metres encara no, ens vam quedar amb un pam de nas, però la veritat, es que estava content, i molt, el llobarro no es el meu fort, s'em resisteix, i aquell vespre vaig gaudir amb una bona peça que l'hi calculo un parell de kilos pel capbaix, i que em va fer oblidar el fred, el vent, les onades, el quedar xop, i el estar 3 setmanes sense tocar el kayak !!

Això si, el darrer palometó al Fluvià i el llob aquest m'han deixat sense foto al darrer moment, si us plau, pujeu per la foto, us prometo que us tornaré a l'aigua !

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dt 06 Nov 2012, 11:03

Es que tots tenim un peix que no ens estima? Jo no hi ha maneres de treure un bonitol Sad , en cambi llobarros un grapat. Razz

Editat per darrera vegada per boig de mar el Dt 06 Nov 2012, 18:09, editat 1 cop en total
boig de mar
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dt 06 Nov 2012, 16:27

Això després duns" carajillos"?
Razz Razz Razz
LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dt 06 Nov 2012, 18:15

LLOBARRO45 escrigué:Això després duns" carajillos"?
Razz Razz Razz

És a mi? perquè no se tu però jo no acostumo a tirar al cafè res més que sucre, de fet si un dia em busques no ho facis en un bar, fa anys que no els visito si no és circumstancialment per haver quedat amb algú a prendre un cafè i xerrar, i si puc evitar-ho ni per aixó
boig de mar
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dg 11 Nov 2012, 03:04

Nosaltres avui, després de molts de dies, hem sortit i res de res... un parell de llangardaixos...

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dg 11 Nov 2012, 14:25

kruskis escrigué:Nosaltres avui, després de molts de dies, hem sortit i res de res... un parell de llangardaixos...

Un parell de llangardaixos, qui?? a l'altre extrem del fil??... o en Kurry i tu estirats prenent el sol a la bala perduda?? he, he.

Hi ha havia per aquí al fòrum, qui afirmava haver-los passat per la paella i que aquestes bèsties són tan i tan bones.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

com ha anat el finde

Missatge  Paisano el Dg 11 Nov 2012, 21:23

Marti hem sortit a peu
ja que ho dius
et diré que si que són bons
tenen la carn con l'escórpora o el rap
el que passa és que jo no sabia que en Kurry havia agafat un
i ell tampoc sabia que jo tenia un altre