MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Febrer 2017
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Per què han esborrat el meu tema que parla de la contaminació del mar per culpa de Fukushima?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Per què han esborrat el meu tema que parla de la contaminació del mar per culpa de Fukushima?

Missatge  Regeneración el Dc 31 Oct 2012, 13:55

Bon dia a tothom,

Ahir vaig crear un tema que parlava de les declaracions d'un ex-diplomàtic japonès, el Sr.Mitsuhei Murata, qui denunciava que la Central Nuclear de Fukushima s'estava enfonsant...

...amb el risc conseqüent de contaminació del mar.

No entenc per què l'heu esborrat.

Fins i tot una persona del fòrum em va respondre que veia la notícia...

...ara no recordo les paraules exactes...

...però deia que ho veia realista.

Al respecte vaig deixar varis links de medis de comunicació d'arreu del món on es parla de la notícia, com aquest:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MAoy3hevND0

Potser no voleu que la gent sàpiga el que passa arreu del món?

Aquesta actitud em sembla pareguda a la que han patit els creadors de la revista "Café amb Llet"...

http://www.cafeambllet.com/press/?p=17501

Agrairia si us plau resposta.

Gràcies.

P.D. Deixo còpia exacta de la informació que vaig deixar ahir en el meu primer missatge per a demostrar que, crec, no hi ha motiu de "censura":

- Un bloc de Fukushima s’enfonsa amenaçant amb una catàstrofe nuclear.

- Si la unitat col·lapsa, pot alliberar una quantitat de radiació capaç de malmetre a tot el planeta.

- Estats Units no volen que el món ni el poble nord-americà sàpiga que existeix la possibilitat que dotzenes de situacions similars a la de Fukushima es produeixin en el territori d’EE.UU. si sorgeixen condicions adequades.

http://actualidad.rt.com/actualidad/view/56253-bloque-fukushima-se-hunde-amenazando-catastrofe-nuclear

http://www.youtube.com/watch?v=-LCTv65aqgA&feature=related

Regeneración
www.forumdepesca.com

Localització : Barcelona
Data de registre : 22/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Per què han esborrat el meu tema que parla de la contaminació del mar per culpa de Fukushima?

Missatge  Dani el Dc 31 Oct 2012, 14:23

El que et va dir que era un tema realista era jo, i també et deia que no era adient

Si tu han esborrat, segurament tens un missatge privat explicant el motiu, però com ja et comento, serà que no es adient, i que ja tens precedents amb els ovnis en aquest fòrum, que tampoc venien al cas...

El tema de fukushima, i molts altres, afecten al mar es clar, però aixó es un fòrum de pesca en català, de gent de catalunya i rodalies, sobre pesca a les nostres costes, sobre tècniques de pesca, i on posem de tan en tan notícies d'ambit local i/o nacional, directament relacionades amb la pesca.

El teu tema dels ovnis, o el de fukushima, tot i que ens afectin, ho fan a escala global, ens sobrepassa l'àmbit del fòrum, poder seria més interessant que exposis els teus fets a Greenpeace o altres mitjans globals, a part, de que no són temes relacionats directament amb la pesca.

Salutacions de nou

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Responent al Sr.Dani...

Missatge  Regeneración el Dc 31 Oct 2012, 14:51

Sr.Dani,

Primer de tot: Gràcies pel seu to constructiu.

Segon: No he rebut cap missatge (ni personal ni per e-mail).

Tercer: Torno a repetir, com ja vaig dir ahir, que vaig deixar el tema en l'apartat "el bar dels pescadors" on, crec, es parlen de temes no tant relacionats ni centrats amb la pesca esportiva a casa nostra.

Quart: Precisament la possible contaminació radioactiva del mar és un problema que hauria de preocupar a tot aquell qui tingui una relació amb el mar, ja sigui directa o indirecta...

...i aquest fòrum, crec jo, la té molt, molt directa.

Bon dia i fins una altra ocasió.

Regeneración
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Per què han esborrat el meu tema que parla de la contaminació del mar per culpa de Fukushima?

Missatge  boig de mar el Dc 31 Oct 2012, 18:05

Quina barra tenen alguns, a sobre se li han de donar explicacions com si no sabés ja perquè se li ha esborrat, però ell dur a tornar a posar els enllaços .... si el normal seria que se li denegués l'accés al fòrum, sabent com sap del seu anterior missatge que les seves històries no interessen aquí.
És que no sap que, en qualsevol fòrum, posar enllaços a altres fòrums sense demanar permís als administradors ne és ètic i denota una total falta de miraments respecte a la resta d'usuaris del fòrum? Com a mínim si se t'ha ocultat un missatge amb uns enllaços no els tornis a posar, que sembla que t'en fotis de l'administrador que te'ls ha ocultat

boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

(...)

Missatge  Regeneración el Dc 31 Oct 2012, 18:50

Sr."boig de mar",

Els enllaços els poso com a prova de les meves paraules.

(en altres fòrums els exigeixen quan es donen dades per a verificar font d'origen)

Sencillament crec que qui estigui interessat, els mirarà...

...i qui no estigui interessat, no els mirarà.

Llibertat d'expressió i llibertat de mirar o no mirar, no?

(crec que les dictadures ja van morir el segle passat)

Ves per on, aquest tema ja va per més de 30 visites.

I el tema relacionat amb els OVNIs, en té més de 300.

De manera que, encara que a vostè li sembli que no interessa a ningú...

...els números, mai millor dit, canten.

Adéu!

P.D.1 No s'emprenyi tant.

La vida són dos dies i cal viure-la amb pau i lluita per les coses que hom cregui que són justes...

(com la llibertat d'expressió)

...i tancar les portes a qui vol denunciar les conseqüències de l'ús de l'energia atòmica, crec que no és evolucionar.

P.D.2 Si en els propers anys el menjar marí que vingui d'allà està contaminat per radioactivitat, creu vostè que són ximpleries?

Doncs jo no...

...per això no em quedo de braços creuats i ho denuncio (ja sigui aquí o on sigui).

Regeneración
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dc 31 Oct 2012, 20:18

Esperava la teva replica perquè ets dels que sempre han de dir la darrera paraula, Les visites són pel morbo que creen les discussions més que pel seu contingut, i repeteixo que si se't borra el que sigui en un fòrum per algun motiu serà i l'últim que has de fer és tornar a posar-ho.
Per cert, ¿no creus que hi ha fòrums molt més adequats per penjar les teves coses en comptes d'aquest en què pràcticament som un grup d'amics als quals uneix una afició que no és la teva? O és que ja t'han fet fora d'ells i per això recorres a aquest? Quantes canyes tens? que mida de rodet sols fer servir?
Ara ja pots replicar el que vulguis i gaudir imaginant la resposta que creguis que mes em treurá de polleguera, que jo no la llegiré, passo d'incrementar les visites als teus missatges per contribuir a alimentar el teu ego

boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

(...)

Missatge  Regeneración el Dc 31 Oct 2012, 20:34

Sap una cosa?

Persones com vostè que tant ensenyen el pit els he vist plorar davant meu mil·lers de cops.

La vida se'ns pot girar a tots en qualsevol moment.

Si us plau, una mica més d'humilitat.

Com es sol dir: "tots som fills d'un pare i d'una mare".

Bon vespre.

Gràcies per deixar-me respondre.

Regeneración
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dc 31 Oct 2012, 21:28

Després d'aixo mai mes tornare a fer-me els jigs, he vist que els vapors del plom poden tener efectes terribles

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Edat : 58
Localització : Riudellots-Empuriabrava
Data de registre : 07/03/2010

http://www.fotonoticies.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 31 Oct 2012, 21:56

Regeneración, no et volia seguir més el fil, però com que t'agrada la corda, en donarem una mica....

Si busquem Renegeración i Ovnis a google, o Reneración y Fukushima, que son els 2 temes "calents" dels que ha tractar en aquest fòrum, observem que ha inundat més de vint webs diferents amb els 2 temes en qüestió, casualment, cap de les webs es d'ufologia ni de problemes radioactius, així amb tot el meu respecte, li pregaria que reconsideri el plantejar els seus temes a altres webs, ja que en aquesta no ens interessa gota.

Gràcies

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Regeneración el Dc 31 Oct 2012, 22:11

Dani escrigué:Regeneración, no et volia seguir més el fil, però com que t'agrada la corda, en donarem una mica....

Si busquem Renegeración i Ovnis a google, o Reneración y Fukushima, que son els 2 temes "calents" dels que ha tractar en aquest fòrum, observem que ha inundat més de vint webs diferents amb els 2 temes en qüestió, casualment, cap de les webs es d'ufologia ni de problemes radioactius, així amb tot el meu respecte, li pregaria que reconsideri el plantejar els seus temes a altres webs, ja que en aquesta no ens interessa gota.

Gràcies

Per a vostè i la resta de seguidors d'aquest Fòrum...

http://www.youtube.com/watch?v=jPvoPxQPx2I&feature=related

Regeneración
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dc 31 Oct 2012, 23:43

Els administradors amb una motoserra son com els municipals, mai apareixen quan els necesites. Salvans d'aquest!!!

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 01 Nov 2012, 00:06

Jeje encara en teniu per estona! soc sopant fora amb la dona.
Però estic entretingut llegint-vos entre plat i plat

Botiga online de pesca & nàutica

kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 36
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 01 Nov 2012, 01:00

kayakleviathan escrigué:Després d'aixo mai mes tornare a fer-me els jigs, he vist que els vapors del plom poden tener efectes terribles

+1

kayakleviathan escrigué:Els administradors amb una motoserra son com els municipals, mai apareixen quan els necesites. Salvans d'aquest!!!

+1

kruskis escrigué:Jeje encara en teniu per estona! soc sopant fora amb la dona.
Però estic entretingut llegint-vos entre plat i plat

Bon profit Sr. i (ara si!) Sra. Kruskis cheers

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kayakleviathan el Dj 01 Nov 2012, 01:16

Bon profit!!! I ara postres.... cafeto... i MOTOSERRA A SAC !!!!!

kayakleviathan
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum