MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Hart Poizon 5000

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Hart Poizon 5000

Missatge  ago791 el Dj 25 Oct 2012, 11:34

Algu coneix el rodet Hart Poizon 5000? fa bona pinta, pero un rodet amb les prestacions que diuen que te, i per 57€... Evil or Very Mad Evil or Very Mad no se, no ho acabo de veure!!

Per uns 60€ quin m´aconsellarieu??

Gracies,

Salut i pesca!!!!

ago791
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Roques i platges de la Costa Brava
Data de registre : 27/09/2011

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Hart Poizon 5000

Missatge  Joan_del_Pop el Dj 25 Oct 2012, 11:59

Algun shimano de la serie p4 L'Exage és un carrte molt contrastat, he parlat amb persones que el ténen i li foten canya i diuen que és un bon carret. Més econòmic: jo tinc el catana i va de meravella. No he tret res més gran de kilo i mig però respon molt bé i és molt resistent.
El exage 4000 et surt per uns 70 euros.
Salut i bona pesca!

Joan_del_Pop
www.forumdepesca.com

Localització : GIRONA
Data de registre : 10/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dj 25 Oct 2012, 15:35

Ei!

No conec aquest rodet, i poques vegades conec alguna cosa de material. En aquest sentit sóc molt ignorant. A vegades em trobo a gent que em parla d'esquers: "Doncs jo utilitzo el Rapala Ximixurri i em va molt bé", "Per als llobarros funciona molt el Yo-zuri Ronaldo"... I jo em quedo callat i faig que sí amb el cap, tot i no saber de què cullons em parla. Jajaja
I si em parlen de canyes igual, i si em parlen de rodets igual, i no vegis quan em parlen de fils!!! No hi entenc una meeeeerda!

En fi, que tot i no saber de res, et vull venir a dir que jo mai he donat importància a dur el millor material. Els primers anys de pescar i fins no fa massa, em podies veure més d'un dia treient de l'aigua llobarros de mig quilo estirant del fil. Saps per què? Perquè el rodet era una merda i no recollia. Jajaja.

I des de fa un temps, gasto shimanos molt barats, per exemple el Catana o l'Alivio (els conec perquè els tinc). I amb aquests carrets he tret molt bones peces, això sí, amb paciència i trigant el doble o el triple de temps en treure´ls que un altre.

Amb l'Alivio 4000 vaig treure una serviola de 4 kg. Al cap de 30 minuts, jajaja.

Amb un Catana 3000 vaig estar un quart d'hora amb un palometó ben gran (8kg aprox) fins que es va deshamar.

I aquí estic, gastant-me 30 euros en rodets i si em cau a la sorra no em fa tan mal, i si es mulla d'aigua salada no passa res, i si me'l deixo i me'l pispen no passa "gaire" res.

M'he explicat?

calador
www.forumdepesca.com

Edat : 30
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ago791 el Dj 25 Oct 2012, 17:07

Jajajajaja t´has explicat perfectament!!! i la veritat mirant´ho aixi... tens tota la rao!!! el primer carret que he tingut fins ara que ja ni frena, es un daiwa 3000 del decathlon que em va costar 40€ i ha anat de cullons.
Em sembla que no em trencare pas gaire mes les banyes... M´han parlat molt be dels shimano i m´ho acabes de confirmar, o sigui que segurament em tornare a passar pel decathlon a veure que hi tenen.

Tot i aixo, podeu seguir donant les vostres opinions eh!! Very Happy Very Happy Very Happy

ago791
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dj 25 Oct 2012, 18:09

Jo sóc partidari dels rodets de gamma mitjana, tinc dos exages 4000, un fb i un fc, i fins ara contentíssim, no els cuido gens i funcionen de meravella, el mes gran que he tret amb ells fins ara un palometón de 4 '5 quilos i un tallahams de 5,5 sense problemes, ara, quan puc baixar el delta prefereixo assegurar el tret i si estinc buscant bèsties grosses faig servir un DAIWA SEAGATE, no per no poder treure'ls amb l' exage, sinó per treure'ls més ràpid i que l'animal pateixi menys.
Un consell, de vegades val la pena que et costi 10 € més, m'explico, abans tenia dos fb, un d'ells comprat al decarton, i un dia un, no se quin dels dos em va caure a la sorra donant tres o quatre voltes mogut per les ones, el vaig desmuntar i el vaig netejar però no vaig aconseguir que l'antirevers funcionés correctament, amb la factura del decarton em vaig presentar a la botiga i en cinc minuts i amb una mica de cuento, tot i que feia un any i mig que el tenia, me'l van canviar per un fc, més modern i nou de trinca, en una altra botiga i amb un problema semblant l'envien a la casa, allà t'ho reparen, pagues les despeses d'enviament i et tornen el mateix reparat , i mentres tant, que pot ser un parell de setmanes, sense carret

Editat per darrera vegada per boig de mar el Dj 25 Oct 2012, 21:37, editat 1 cop en total

boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 25 Oct 2012, 20:43

+1 !!!

Amb caiac els carrets pateixen, i molt, i relació qualitat/preu, els shimano 4000 d'aquesta gamma ~40€ duren molt més que altres marques pel mateix preu, i si l'has de canviar o començae a fer soroll.... doncs 40€ un cop l'any, no fan mal... i tampoc serveix de gaire tenir una bobina 8000 ja que duràs massa fil i et partirà una barca passant entre tu i el peix, i un fre de 20 kilos tampoc serveix de res ja que molt abans el caiac surt remolcat pel peix, i en dani en pot donar fe de que es així...

En un 4000 shimano jo acostumo a dur 260 metres de trenat de uns 15 kilos + un baix de fluor, crec que es fil més que suficient....

calador escrigué:Ei!

No conec aquest rodet, i poques vegades conec alguna cosa de material. En aquest sentit sóc molt ignorant. A vegades em trobo a gent que em parla d'esquers: "Doncs jo utilitzo el Rapala Ximixurri i em va molt bé", "Per als llobarros funciona molt el Yo-zuri Ronaldo"... I jo em quedo callat i faig que sí amb el cap, tot i no saber de què cullons em parla. Jajaja
I si em parlen de canyes igual, i si em parlen de rodets igual, i no vegis quan em parlen de fils!!! No hi entenc una meeeeerda!

En fi, que tot i no saber de res, et vull venir a dir que jo mai he donat importància a dur el millor material. Els primers anys de pescar i fins no fa massa, em podies veure més d'un dia treient de l'aigua llobarros de mig quilo estirant del fil. Saps per què? Perquè el rodet era una merda i no recollia. Jajaja.

I des de fa un temps, gasto shimanos molt barats, per exemple el Catana o l'Alivio (els conec perquè els tinc). I amb aquests carrets he tret molt bones peces, això sí, amb paciència i trigant el doble o el triple de temps en treure´ls que un altre.

Amb l'Alivio 4000 vaig treure una serviola de 4 kg. Al cap de 30 minuts, jajaja.

Amb un Catana 3000 vaig estar un quart d'hora amb un palometó ben gran (8kg aprox) fins que es va deshamar.

I aquí estic, gastant-me 30 euros en rodets i si em cau a la sorra no em fa tan mal, i si es mulla d'aigua salada no passa res, i si me'l deixo i me'l pispen no passa "gaire" res.

M'he explicat?

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Com va acabar?

Missatge  XuseGirona el Dt 13 Nov 2012, 12:23

Bones companys,
Quin carret vares comprar?
Tinc problemes amb la salinitat amb 2 sortides. El cert es que al bolcar amb el kayak deuria entrar aigua per tots els forats. Tinc que comprar un carret i m’agradaria saber per quin t’has decidit.

XuseGirona
www.forumdepesca.com

Localització : Canet d'Adri (Girona)
Data de registre : 26/10/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 13 Nov 2012, 12:36

Josep sempre gasto carrets shimano de la gamma 4000, son els que millors resultats em donen, que duren 1 any o més sortint en kayak vaja.

Aixó si, entre els 4000 tens diferents models per escollir:
ALIVIO 2 RODAMENTS RATIO 4,6:1
CATANA 2+1 RODAMENTS 5,1:1 (PORTA BOBINA EXTRA)
HYPERLOOP 1 RODAMENT RATIO 4,6:1
NEXAVE 3+1 RODAMENTS RATIO 5,1:1 (PORTA BOBINA EXTRA - AL·LUMINI)

Els he posat de menys a més cars, però entre 38 i 65€ aproximadament
El nexave, pel fet de portar bobina extra d'alumini, tenir 3+1 rodaments, i un bon rati de recollida, es un salt qualitatiu respecte als altres mecànicament i per la composició dels materials.
Si sempre gastes shimano de la sèrie 4000, que sàpigues que les bobines de fil son intercanviables entre tots ells, així les pots aprofitar o portar diferents fils nomes canviant la bobina.

Jo tinc catana i ara fa poc he agafat un nexave

XuseGirona escrigué:Bones companys,
Quin carret vares comprar?
Tinc problemes amb la salinitat amb 2 sortides. El cert es que al bolcar amb el kayak deuria entrar aigua per tots els forats. Tinc que comprar un carret i m’agradaria saber per quin t’has decidit.

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ago791 el Dt 13 Nov 2012, 13:20

Encara no n´he comprat cap Crying or Very sad Crying or Very sad entre una cosa i l´altre ni he tingut temps ni m´ho he pogut mirar amb deteniment, el nexave que diu en Dani va molt be! jo l´he tingut pero pesco desde costa i m´ha donat molt bon rendiment, segurament sera el que acabare comprant.

Very Happy Very Happy

ago791
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 13 Nov 2012, 17:22

Ah, el NEXAVE 4000 aquest sí que us en puc donar referències.

El tinc des de fa anys i home, rendiment li he tret, però de tots els que tinc és el que més se m'ha rovellat i el que més se m'ha desgastat.

Fa dos anys vaig encarregar un engranatge nou i de moment encara que segueix ballant estranyament, segueixo tenint rodet encara. A veure fins quan.

Haig de reconèixer que el NEXAVE 4000 és el que utilitzo per a jigs i pencils-poppers, que sobretot aquests últims foten molt de desgast als rodets. La bobina em balla estranyament per desgasts, està força rovellat d'alguns punts... i mira que sempre, sempre, sempre ho esbandeixo tot després de cada sessió. Però és clar, sota la bobina costa que li entri l'aigua d'esbandir i acaba passant factura.

Del NEXAVE diria que és un rodet de perfil mig-baixet, però funcionar, funciona. Et diria de vigiliar el tema rovell de l'eix i de les corones dentades aquelles que hi ha sota la bobina. Li entra aigua fàcilment pel fre, regalimant per l'eix i va entrant dins del rodet. Dedica-li més atencions que un altre i si el tens pensat per fotre-li canya amb jigs pesats 40-90g i pencils, llavors potser millor mira't millors rodets. Si el vols per artificials i jigs petits, neteja'l bé després de les sessions de caiac i tens carret per a estona.

Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 21:11

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum