MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Desembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Adéu company!

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Adéu company!

Missatge  Paisano el Dl 01 Oct 2012, 13:12

Avui més que mai el títol està posat amb el cor
ja sabeu el que em costa escriure, doncs avui molt més
només dues linies per dir-vos que el nostre amic Texi ens ha deixat avui
però coneixent estarà al costat del Jefe
ara només reflexionar sobre el que és la vida
val la pena tenir tantes enveges i tantes tonteries
en una cosa que estem de pas i de prestat
a el li demano un últim favor
que vetlli per nosaltres i haver si amb l'ajuda del Jefe
ens fa millors persones
Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Adéu company!

Missatge  jaccod el Dl 01 Oct 2012, 14:16

Gràcies per obrir el tema Paisano, no sabia per on començar i també escriure poc.

Hem costarà molt no està trist però faré l'esforç perquè s'ho mereix. No he conegut persona més optimista, lluitadora i amb tant bon sentit de l'humor, amic de tothom en moments bons i dolents. Porto tot el matí recordant tots els moments que he passat junt amb en Teixi, i segurament si no hagués estat per ell i tots els consells que hem va donar, jo no estaria ja en el món de la pesca. Però si alguna cosa m'ha ensenyat és a ser millor persona i a lluitar pel que un creu, sempre amb la il.lusió per davant de tot.

Moltes gràcies per tot Teixi!!
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 01 Oct 2012, 15:40

Realment es un tema d'aquells que no sabs com tocar... i avui al matí quan m'ha trucat en paisano m'he quedat de pedra, i als 5 minuts em sona el mòbil de nou i posava teixi en pantalla i era la seva esposa i m'he quedat gelat del tot...

La vetlla es fa al tanatori de Salt, sala nº 3
La cerimonia està prevista demà a les 12:00
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 01 Oct 2012, 16:35

Ara amb una mica de calma i una breu pausa laboral, he intentat escriure 4 paraules, però costa definir els sentiments, jo en aquests casos no se mai com posar-me i prefereixo quedar-me amb els bons moments, amb les vivències, les rialles junts, però es inevitable que al venir aquests records al cap et vingui la ràbia i la impotència per com ha acabat tot...

En dies com avui, quan la primera trucada del dia tot just a les 9 es una mala notícia, per dir-te que has perdut a un company i amic, no saps ni com posar-te, 5 minuts després et torna a sonar el mòbil i en pantalla veus el nom de l'amic, i es la seva esposa per dir-te el que ja t'acaben de dir, i encara tot i així no tu acabes de creure.. Fa uns dies el visitava al Trueta, estava millorat, content, amb ganes de lluitar, inclús deixava anar algun "cagum deu", i era un bon senyal, era un tiu rialler, simpàtic, dels que mai tenia un no per ningú, senzill i sincer com el que més.. poc després l'envien a casa, bon senyal, dijous encara hi vaig parlar per telèfon i estava molt animat, recuperant-se i amb ganes de seguir el tractament que fos, però aquesta nit ens ha deixat, i no tinc paraules, sento ràbia i impotència, el càncer es una merda i aquest cop ha guanyat, però teixí allà on estiguis sempre estaràs en el meu record, i en el de molts, per que et feies estimar i això es una cosa que mai es deixa endarrera, una abraçada allà on estiguis Josep Teixidor Puig

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 01 Oct 2012, 16:55

Buf, tant senzill que és escriure algunes vegades i que difícil és escriure en d'altres.

Vaig quedar un dia finalment amb en Teixi. Feia temps que em deia de fer alguna sortida i l'any passat vam trobar per fi el moment. És d'aquelles persones amb qui has parlat un munt de vegades per telèfon, però no t'has vist mai les cares. Suposo que això és signe de la seva sociabilitat.

Vam quedar finalment a mitjans de l'any passat. El vaig trobar un tio alegre i entusiasta. Només se li va apagar la cara quan va parlar de la malaltia que poc després s'enduria el seu cunyat. El càncer li feia pànic i poc temps després, ens l'anunciava en primera persona. Osti Teixi, quina mala llet, nen.

Recordo que aquell dia no vam pescar res. Ja hi vam anar en pla patxanguero. No el vaig veure gaire ofuscat per les captures. Ni abans de començar a pescar, ni durant, ni a l'hora de plegar. Reia abans de sortir, tot posar-se el vàder i explicava acudits després a l'hora d'esmorzar, deixant el tema peixos relegat mooolt per darrere d'altres objectius. I és que semblava benbé així, conscient que l'únic objectiu eren les ganes de disfrutar el moment ran de mar, de recórrer la riba del fluvià, amb ganes de conèixer-nos i sobretot, amb una bona cara de felicitat davant el plat de callos que es va fotre a l'hora d'esmorzar, el tio. Vam riure una bona estona amb l'esmorzar que es va fotre i les aventures que va explicar-nos.

Fa dies em va dir de repetir una sortida llobarrera i l'esperava per ara aviat que en retorna el temps. Però ell no hi ha sigut a temps. En Teixi, un paio patxanguero, rialler, tranquil i plàcid. Tanta calma que respirava i ara ha marxat cuita-corrents. Ens queden pendents totes les sortides que vam deixar "per a més endavant, quan en sigui el temps". I és que ja és benbé veritat el que diu en Paisano: anem deixant coses per "quan tingui temps" sense tenir en compte que a vegada l'ocasió no ens arriba. Més val no deixar per demà el que puguem fer avui.

Teixi, tito, ja et podries haver esperat, no?? Que cabrón. Des d'aquí, una abraçada i el meu record.

Martí.

Editat per darrera vegada per Tola el Dl 01 Oct 2012, 18:22, editat 1 cop en total
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jordi febrer sentmarti el Dl 01 Oct 2012, 17:48

Aquest mati quant e tornat de fer la caminada ja tenia la meva dona esperant-me, en Teixi ens ha deixat.
un mon de records man vingut a la memòria, els ratos que aviem passat junts i puc dir amb orgull quasi tots bons
i diria mes "molt bons", mestra pescador "a mar" com solia dir ell, aprenent de pescador a mosca, i aquí si quens ho pas-sabem
pipa, encara recordo quant va pescar la primera truita amb diu "i aixo es allo tant difícil jajaja" ? ai la mara que t'ha parit,
era un home que es deixa-ve aconsellar i sempre rectificant amb aquella riatlle d'orella a orella, ja ho Deià ell aquí venim a passant-so be.
Amic dels seus amics, alegre, jovial i amb aquelles ganes de viure.
Per els que el coneixíem be una pèrdua irreparable.
Descansa amb pau, et trobarem a faltar i molt

Jordi Febrer
jordi febrer sentmarti
www.forumdepesca.com

Localització : la guixa
Data de registre : 20/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  CAP-ROIG el Dl 01 Oct 2012, 18:36

No rebo normalment gaires missatges; avui en he rebut dos, que agraeixo per que fa temps que no entro al fòrum i no me'n hagués enterat, però de ben segur millor no me els haguessin hagut d’enviar. Em deien que l’amic Teixi ens ha deixat. El coneixia poc, només una vegada havia vingut a pescar amb mi, junt amb el seu fill. Només un matí de barca, de xerrades, no se si tant sols eren de pesca, però temps més que suficient per saber estava amb un amic i un company....

Gràcies Marti, gràcies Dani per haver-me donat la oportunitat de donar el meu condol a la seva dona i família, condol que m’he atrevit a donar en nom vostre, de tots aquells que per qualsevol circumstància no en tindreu la oportunitat..

ADEU AMIC, ADEU COMPANY

Editat per darrera vegada per CAP-ROIG el Dl 01 Oct 2012, 20:47, editat 1 cop en total
CAP-ROIG
www.forumdepesca.com

Localització : DE LES MEDES A CAP DE CREUS
Data de registre : 14/07/2010

http://www.sistemesdembalatge.es

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  calador el Dl 01 Oct 2012, 18:43

Cap-roig, m'ho has tret de la boca. Al igual que tu fa molt que no entro al fòrum, i avui aprofito la mala notícia per a entrar.
Cap-roig, al igual que tu només he coincidit una vegada amb en teixi. El dia aquest que ens explica en Martí, vam passar un matí collonut, i més que suficient per a percebre la qualitat humana d'aquesta gran persona.
Poca gent trobem que t'obrin el seu cor i et donin tot sense demanar res. Fóssim tots com ell... optimista, rialler, ... TAN BEN PARIT!!! Dissabte em va contestar un missatge el seu fill enlloc d'ell, i ja em va fer mala espina, i avui, com a tots vosaltres, m'han donat la pitjor notícia que em podien donar.

Teixi, sempre estaràs amb nosaltres amic!!!
calador
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Costa Brava
Data de registre : 15/06/2010

http://www.aficionatalapesca.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 01 Oct 2012, 22:18

Érem quatre gats, al fòrum, i el més vell de tots sempre estava disposat a donar joc. Recordo que m’encantava fer-lo enfadar, tallava els relats expressament per donar vidilla i crear expectació, i en Teixi sempre escribia un “No paris, NO!, ara no em deixis així, cabró!” i li deia, amb conya, que havia d’esperar a l’endemà com tothom o venir a la feina i pagar-me el tallat si volia tenir l’exclusiva de com acabava allò.

Treia una màquina a mig matí, aparca un camió a la porta, baixa un tio que no coneixia de res, entra i diu:
-bon dia, qui és el jefa?!
-Jo- li vaig dir sense reconèixer-li la veu.
- Dons et vinc a pagar un tallat, cabró, a veure si acabes la història de pesca! HAHAHA- i reia tot vermell i amb els ulls a punt de sortir de les òrbites.

Va quedar entusiasmat de veure una rentadora tant gran i, al cap de pocs dies, es va presentar amb el seu fill i la seva dona. Venien a esmorzar. Venien a veure’m, a saludar, a xerrar una miqueta. Era un dilluns, em ve a la memòria que venien a mercat, però el mercat era l’excusa, ell, el que volia, era ensenyar al seu fill i a la seva dona aquella rentadora tant espectacular. La seva dona treballava en un restaurant, vam parlar de la roba, de les taques, del planxat... vam parlar de tot menys de peixos, de barques, de canyes i del mar. No tenia temps perquè els dilluns vaig moolt atrafagat, i el vaig animar a quedar a mar per fer un esmorzar com cal. Em va prometre que se’n cuidaria de tot, i es va superar.

Mai més. Per més anys que passin, per més esmorzars que faci mai, mai, podré superar aquell. Vaig fer-ne un relat per llepar-se’n els dits, li va encantar i, a part de dir-ho públicament, em va trucar expressament per dir-m’ho. És un plaer escriure per lectors així, un plaer com ho ha estat compartir taula amb en Teixi.

Els embotits els havia fet ell, però allò no era res més que l’aperitiu... “per anar fent”- deia mentre encenia un gran fugonet. “Beu una mica de vi, que és de la bóta, del que fa criar pèl” i reia com un nen petit. Senglar, bolets, carn a la brasa, mongetes i all i oli... Us imagineu un esmorzar així? Suposo que si... n’haureu fet molts d’aquests en restaurants o en bars un dissabte al matí... la diferència és que nosaltres, la primera trobada que vam fer la família del fòrum, va ser mar endins.

El millor esmorzar que mai he fet i mai faré només el podia organitzar en Teixi. Gran amfitrió, gran persona, amic dels seus amics. Amb senzillesa, ell era així.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Anna-74 el Dt 02 Oct 2012, 01:37

Com molts dels que heu entrat avui, també jo feia dies que no entrava, i malgrat últimament tots anem amb el cuet al cul, aquesta no és excusa per no fer honor a un amic, ni que sigui a la una de la matinada.

I es que veient tots els posts que heu escrit és evident que en Teixi ha deixat petjada.

Moltes vegades ens trobavem al bar dels pescadors abans de sortir, i es que com bé dieu, gaudia tant d'aquests moments com de la millor de les picades. Últimament sortia amb el seu pare i el seu fill, i amb el seu torpedo de barca. Era un home senzill, bon pescador i boletaire. Tenia pendent amb ell una sortida a fons per ensenyar-li tots els secrets del fondeig, i ell m'havia de dur també al seu racó dels ceps. Però el destí és capritxós i quan menys t'ho esperes t'arriba el moment, i si alguna cosa ens ha ensenyat en Teixi és a gaudir de les petites coses, perquè aquestes són les que et fan gran.

Amic Teixi, demà no podré venir, però deixa que et faci l´últim petó aquí.
Anna-74
www.forumdepesca.com

Edat : 43
Localització : Sabadell - L'Escala
Data de registre : 28/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dt 02 Oct 2012, 03:03

No sé ni per on començar, ni què dir.... de fet, per començar, aquest fòrum segurament no hagués estat possible sense en Teixi.
Tot homenatge i totes les paraules boniques que li dediquem quedaran sempre curtes. M'agradaria poder dedicar-li quelcom però ara mateix no tinc ous, ja ho farem quan ho tingui més coll avall.

Per qui no el conegui, només cal que es faci un passeig per la galeria de fotos i veureu qui era i com era en Teixi. De fet, la foto petitona que ha posat en Dani resumeix l'essència de la seva persona.

Teixi, simplement ets i seràs sempre únic.

Joan

Botiga online de pesca & nàutica
Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ALEXMTZ el Dt 02 Oct 2012, 09:19

Quina putada !!! no soc de gaires paraules i menys d'escriure, així que en aquests moments encara em costa mes expresar-me.
Que dir d'en Teixi, era un personatje auténtic dels que en queden pocs, li podien passar les mil i una (telefons perduts al mar, cotxe espatllat, remolc punxat etc ...) però ell sempre tenia aquell posat alegre i contagios. Va ser de les primeres persones que vaig coneixer al forum i que va ajudar a tirar tot aixo endavant.
Caçador, pescador i boletaire, ho tenia tot !!!! i sobre tot bon company.
El proper dissabte és el concurs de curry de l'Escala que ell va guanyar fa tres anys, els que participem hem d'intentar dedicar-l´hi, i ja m'encarregaré que en el lliurament de premis se li faci un minut de silenci en record d'aquest gran amic i pescador.

Editat per darrera vegada per ALEXMTZ el Dt 02 Oct 2012, 17:38, editat 1 cop en total
ALEXMTZ
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : AIGUAFREDA-L'ESCALA
Data de registre : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 02 Oct 2012, 10:27

Nois que ahir no sabíem gaire els horaris, uns quants hem quedat al tanatori de salt sobre les 11, i la misa es farà a l'esglèsia de bescanó a les 12 del migdia.
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  sergispining el Dt 02 Oct 2012, 16:04

la vida te fot molts pals i tenim que aprofitarla al maxim, segon a segon .la vida es injusta avegades i no podem fer res.
quin crack era en teixi.
descansa en pau company,no te olvidarem.
sergispining
www.forumdepesca.com

Edat : 42
Localització : girona- maçanet de la selva
Data de registre : 08/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Truitaderiu el Dt 02 Oct 2012, 17:02

He estat molt temps fora del Fòrum i ja fa dies que volia tornar-hi. Ho faig avui per unir-me al vostre condol per una persona i un pescador a qui no coneixia però que, per les coses que en dieu, és clar que ha estat una gran pèrdua per a tots. Tan de bo que quan morim, d'una o altra forma, no perdem el contacte amb l'aigua, el riu, el mar, els peixos. Descansi en pau.
Truitaderiu
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Can Fanga
Data de registre : 07/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bernau el Dt 02 Oct 2012, 22:06

Adeu Teixi, Gracies per fer-nos riure i regalar-nos bons moments. Gracies per haver passat per les nostres vides i deixar-nos un bon troc d'humanitat. Que pesquis molt alla on siguis. Una forta abracada company. El mon es mes pobre des d'ahir.
bernau
www.forumdepesca.com

Edat : 48
Localització : L'Estartit
Data de registre : 23/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Adeu Texi

Missatge  anxovetasv el Dc 03 Oct 2012, 16:54

No he tingut el plaer de coneixet, pero cuan vaig entrar en aquest forum, vas ser el primer en rebrem, per tot el que he llegit de tu, eres un bon pescador, i millor persona, lastima que gent aixi s'envagi tan dora, segueix pescan alli on siguis i descansa en pau. Dono el condol a la seva familia i amics.
Anovetasv "Santi"
anxovetasv
www.forumdepesca.com

Edat : 54
Localització : L'Escala
Data de registre : 17/05/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Re:Adéu company!

Missatge  BECADER el Dc 03 Oct 2012, 19:45

Jo no et puc dir adeu Teixi.

Perque sempre estaras amb mi,alla on vaigui,sigui pescant,caçan,o cercan bolets,amb tu he compartit bons apats,dies de pesca i caça,anecdotes i uns bons farts de riure.

Pep Becader.
BECADER
www.forumdepesca.com

Localització : VIC
Data de registre : 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dc 03 Oct 2012, 22:03

No he tingut el plaer de coneixel,pero si que en ba dona algun bon consell.
En sap greu,dono el condol als seus familiars y amics. FINS SEMPRE !!
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dc 03 Oct 2012, 23:54

Em sap greu, no hi ha dret. Una abraçada molt forta per a la teva família, Teixi.
Joe
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  cetrero33 el Dj 04 Oct 2012, 12:54

Disculpar que lo haga en castellano pero me expreso mejor.

Me se ha caído el mundo encima, por que siempre se llevan a los buenos, hoy pensaba en el y decía tengo que llamarle y ver como va todo, siempre que ha estado cerca me hacia una llamada para vernos pero nunca coincidíamos y el fue el que me enseño los secretos para pescar desde embarcación, fue la primera persona que conocí en el foro y salir con el era un placer solo trasmitía alegría y no tenia secretos para nadie. No tengo palabras para expresar lo que siento, pero era una de esas persona que solo con estar un día con el te deja huella para toda la vida, hay donde estés seguros que todos al tu alrededor se lo están pasando genial con tu compañía. Un abrazo compañero hay donde estés todos te queremos...

cetrero33
www.forumdepesca.com

Edat : 44
Localització : maçanet de la selva
Data de registre : 10/07/2010

Tornar a dalt Ir abajo

adéu company

Missatge  Paisano el Dj 04 Oct 2012, 17:15

Te nasssos que la persona que pitjor s'expresa en el fòrum hagi de fer de portaveu
però seria egoista per la meva part no compartir el sentir d'una familia amb tots vosaltres
li acabem de dir un asta sempre al nostre amic Texi
i dic asta sempre perquè a molts de nosaltres ens costarà molt de temps per oblidar
uns ho hem visitat altres ho hem telefonat i tots l'hem acomiadat con no podia ser d'altre manera
a traves del nostre fòrum (EL SEU)
per aquests motius la familia ens dóna las gracies i agraïment
per tanta emotivitat, amistat i afecte cap a la persona den Texi
Josep Teixidor Puig (TEXI) QUE DÉU ET TINGUI AL SEU COSTAT
PERQUÈ NO POTS ESTAR EN UN ALTRE LLOC

ADÉU COMPANY
Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 04 Oct 2012, 21:01

Paisano que t'expresses malament ho dius tu, jo t'entenc perfectament !!

I fas de conya de portaveu, no pateixis, però darrerament no felicites aniversaris, tenim el calendari olvidat (jo també, asumeixo el mea culpa)

Per part meva afegir que com sabeu fam fer una corona de flors a en teixi amb una targe i un petit escrit, i uns quants voluntàriament van voler fer la seva aportació, i les aportacions han sigut moltes, han superat el cost de la corona en bastant i farem diumenge un donatiu a oncolliga (associació de malalts de càncer) en el transcurs del concurs de pesca solidària que es fa diumenge a l'Estartit en favor d'aquesta entitat.

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  boig de mar el Dg 07 Oct 2012, 12:28

Jo no ho el vaig arribar a conèixer però amb els vostres missatges tinc prou per saber que era del tipus de persones que es coneixen i passen a ser amics per a tota la vida. Només espero que estigui en el mateix lloc on jo vull anar quan arribi el moment, en un mar ple de peixos i tota l'eternitat per pescar-los
boig de mar
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Torroella
Data de registre : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dg 07 Oct 2012, 20:15

Teixi, avui hem fet el concurs de pesca solidària a l'estartit, en joan (kayakleviathan) ja tingut una genial idea que hem dut a terme, i el resultat ha estat aquest:

A l'entrega de premis hem guardat un minut de silenci, i s'ha comentat que faríem un donatiu els companys de fòrum de pesca a oncolliga en nom teu i de tot el fòrum.

Ja farem una crònica com deu mana, amb fotos, report, captures, etc... però avui estic plegat i ja no dono més de si, així que ben aviat us explico la resta !

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt