MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Gener 2017
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

fent-me amic del meu nou caiac

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

fent-me amic del meu nou caiac

Missatge  nyampa el Dg 16 Set 2012, 00:30

Hola gent, doncs aquí us explico una mica la meva "primera sortida amb el caiac" d'aquesta tarda...
Primer de tot, he estat suant com un porquet enfilat en una escala al sostre del garatge preparant el parquing pel caiac.
Quan he acabat, he agafat quatre trastos (canya inclosa; ho sé, el primer dia millor remar i prou, però es que la pescaaaa!) m'he carregat el caiac a l'espatlla, i cap a la platja falta gent!
Tot i que aquest pesa més que el que ja tenia, fa més de bon portar, amb les nanses tobes, puc carregar-me'l fàcilment a l'espatlla.
Quan he arribat a la platja, com qui no vol la cosa, foto el caiac a l'aigua i... eeeeeeh, m'escup per l'altra banda i xooof, de cap a l'aigua. No m'he girat, però m'imagino que els quatre que hi havia badant a la sorra, es deuen haver fet un fart de riure, jeje.
Torno a probar i, Hop!ja sóc a dalt. La sorpresa ha sigut que no parava de donar cops de cadera ara cap aquí, ara cap allà. Resulta que el meu caiac antic no era autobuidable, però sí obert, i sempre anava assegut per sota la línia de flotació.
Bé, no passa res, ja li anirem agafant el tranquillo. Començo a remar i a la segona palada, fiúúú, misto! M'adono que la pala que em van vendre és per dretans, i jo sóc esquerrà (es una d'aquelles que fa forma en el cantó de la mà fixa). Cap problema, el proper dia agafo la vella i endavant. M'ha costat una pila començar a remar bé, però per tossut jo, o sigui que...cap dins!
M'he allunyat una mica de la costa, i he decidit muntar la canya per fer una mica de kabura, a veure si sortia una aranya per sopar. Sabeu què m'ha passat? Que m'he marejat com una sopa! Aaah! No pot ser!
Total, que com que el centre de gravetat d'aquest caiac és més alt, amb les onades d'avui (mar encreuat), feia bastant baibé. I per acabar-ho d'adobar, quan he volgut mirar quina hora era, resulta que m'havia deixat el mòbil i el comandament del garatge a dins d'aquest. Collonut!la cosa no pot anar millor.
Amb tot plegat m'he estovat tant físicament i no sabent quina hora era (el campanar del poble em quedava massa lluny), he decidit deixar-ho córrer i tornar cap a la platja, anar a buscar el comandament de recanvi, penjar el caiac al sostre del garatge, dessalar el material, i a veure si demà a la tarda puc tornar-me a escapar i anem millorant sensacions (globalment, encara que no ho sembli, han sigut positives, encara que millorables).

A veure si demà hi ha més sort!

Salut i bona pesca!
a

nyampa
www.forumdepesca.com

Localització : canet de mar
Data de registre : 04/08/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Re: fent-me amic del meu nou caiac

Missatge  joemosqueroles el Dg 16 Set 2012, 12:58

Bé, ja has fet el bateig, mai millor dit.
Ja li vaig comentar a en Calador/serviaquatrequilos que al començament crec que sortir amb companys amb més experiència et fa guanyar temps. Problemes que no t'imagines, altres ja els han solucionat, surts amb més seguretat i acompanyat per si les coses es compliquessin. Però cadascú baixa les escales com vol. Si vas disfrutant, ja està bè. Ara ens arriba el millor temps per fer anar el caiac sense tanta gent al mar, no sé si pots moure el caiac amb el cotxe però a pocs quilòmetres d'aquí tenim llocs molt guapos que faran baixar els caiaqueros gironins d'una vegada... Eh Dani's diversos+altres!!!
El dia que et vingui de gust, ho dius i si es pot sortir, millor.
Fins aviat.

Editat per darrera vegada per joemosqueroles el Dl 17 Set 2012, 20:45, editat 1 cop en total

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  nyampa el Dg 16 Set 2012, 17:15

Gràcies per l'oferiment Joe. La veritat és que tens raó, que acompanyat sempre es va més segur,
però la sortida d'ahir era per prendre contacte, i baja si el vaig prendre!
Disfrutar sempre! A casa les hores lliures estàn a preu d'or per no treure'ls tot el suc possible, que al final és passar-m'ho bé.
Aquesta tarda potser torno a probar-ho, i si em veig mig bé, espero que la seguent sortida ja sigui acompanyat!
Per cert, i tant que puc moure'l amb cotxe!

nyampa
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  nyampa el Dl 17 Set 2012, 00:08

Bé, al final el meu fill ha decidit que avui no era dia per anar a remar. A veure quan es torna a presentar una oportunitat.

nyampa
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 17 Set 2012, 10:09

Si vols un consell, com diu en Joe a part de sortir acompanyat, no cal que t'endinsis gaire per gaudir-ne, i si et marejes millor una biodramina, més val prevenir que lamentar.

Estudia els llocs con pots accedir amb el caiac comodament, els llocs on quedaràs arrecerat de nord, de sud, de vegades una mica de vent o onades poden arruinar una jornada, i resulta que a una cala que está a 1km més amunt o més abaix està el mar com un plat ja que quedes arrecerat, hi ha molts llocs exposats als 4 vents però n'hi ha de molts altres que sín un refugi i queden protegits de determinades situacions i et poden servir d'escapada en cas de tramuntana, garbí, etc...

No descartis les zones de desembocadura de rius, son una bona zona d'entrenament i bastant segures quan de vent i mala mar es tracta.

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  nyampa el Dl 17 Set 2012, 17:34

gràcies Dani pels consells, prenc nota.

nyampa
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  nyampa el Dc 19 Set 2012, 00:02

Ei gent! Avui a la tarda he tingut 3 horetes d'imprevist i he decidit sortir una mica a remar i jiguejar a veure si sortia alguna cosa per sopar, i ha sigut una sortida collonuda!
Fa dos dies que estic de vacances, o sigui que he sortit descansat. També he agafat la pala vella, que és més lleugera, més curta i la tinc més per la mà que la nova.
Total, que la previsió ha sigut un fiasco però m'hi he pogut ficar sense problemes. Avui res de marejos ni històries, disfrute total. Tornant he volcat quan he aconseguit surfejar la meva primera onada, i es clar, m'ha girat tant depressa que no he reaccionat a temps i m'he fotut un bon bany, jeje. Les següents ja ha sigut bufar i fer ampolles, m'ho he passat teta.
Al final, una aranya capçuda quilera per sopar i un sac ben ple de bones sensacions.

Salut i bona pesca!

nyampa
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado Hoy a las 08:59

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: