MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

La felicitat

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

La felicitat

Missatge  joemosqueroles el Dl 13 Ago 2012, 11:09

Vaig llegir una vegada del savi Eduard Punset, que no dubteu que ho és, que la felicitat era l'absència de por. No soc ningú per contradir-lo però si que m'agradaria matitzar les seves paraules.
Per mi, la felicitat ha estat compartir amb els que més t'estimes moments com els que he tingut aquests dies.
Que la meva princesa de deu anys em digui: "Papa, vols que aquesta nit anem a pescar?" em dona una satisfacció inimaginable.
Arribar a la platja, muntar les canyes, escollir els hams i veure-li la cara il.luminada amb una primera picada. "Clava-li, clava-li l'ham!!!". "Portes el peix? -I tant que el porto!!!". I sí senyor que el duia: un congret de dos pams que serpentajava per damunt la sorra i els còdols de la cala on erem com un esperitat. Després de la foto de rigor amb la seva captura, l'alliberament de la peça. Aquesta va venir seguida d'una altra picada amb el resultat d'un altre congre: "-Papa!!! papa!!! en duc un altre!!!".
El segon va ser impossible de deshamar ja que se l'havia empassat fins el colon i el vam fer servir d'esquer.
Al cap de deu minuts... "Una altra picada!!! No estira igual que els altres, ha de ser un altre peix!!!". I tant que n'era un altre. Una oradella d'un pam, que juntament amb la nena saltaven per la platja com si haguessin tret el bote de l'euromillon.
Després d'una mitja horeta sense activitat, es torna a moure el punter de la canya amb aquests cops elèctrics tant característics. "Què?"- li dic. "Em sembla que duc una altra orada!!!"-contesta. I tant que la duia!! "Com ho sabies que també era una orada?" "Home! Es movia i estirava igual que l'altra!!!". Deu anys, senyors, deu anys i ja em diu què porta abans de veure-ho!! (les dues van ser retornades al mar). "Això no ho explicaràs al fòrum, oi papa? que la teva filla t'ha passat la mà per la cara: quatre captures i tu cap!!!". Què no ho explicaré??? Aquí ho teniu, i amb un orgull que no m'hi cap al pit.
Més tard, el cansament es va anar apoderant d'ella i va anar buscant la falda i la temperatura fins quedar-se adormilada damunt meu, així que vam decidir de plegar i anar al llit.
L'endemà, amb l'ego per l'ionosfera, em diu si no hi cabríem tot dos al caiac. "Sí, home, sí. Si tu vols venir, ja trobarem la manera". Així que muntada a la part del darrera, amb la proa un pam per damunt de l'aigua, sortim a probar sort a jiging. No duiem ni cinc minuts i ja em puja un serranet a bord, seguit d'un altre i un altre... Jo amb els braços partits de remar amb un sobrepés de trenta-cinc quilos però molt satisfet de dur aquesta companya al costat que té aquesta gràcia innata per la pesca (el dia que li vaig ensenyar com es pescava a mosca, en vint minuts va treure una truita!!!)
Doncs així hem estat sis dies, pescant des del caiac, des de la sorra, bucejant, nedant...
Si la felicitat és l'absència de por, això com s'ha de dir???

joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: La felicitat

Missatge  Tola el Dl 13 Ago 2012, 11:49

I tot això en una setmana?? collons joe, te la comprem com a icona del fòrum...

Identificació de picades i sense instigar-la, et demana per venir amb el caiac? i a pescar? o aquí hi ha drogues, o bruixes o nigromància o una feina de fons d'un papa que ara recull els fruits.

Vaya, vaya amb en Joe, un altre tio envejable. Felicitats, tito, felicitats. Si és que ja se't pot desitjar més felicitat.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 13 Ago 2012, 20:31

Moltes felicitats Joe, veig que una setmana a cala montjoi dona per molt !

Jo a les meves les porto al kayak (d'una en una es clar) assentades davant meu entre les meves cames a la banyera o sobre el tambutxo, així no las perdo de vista i les puc controlar bé. El tema de pescar amb elles no no ho he fet, hams i criatures en un kayak es massa perillós crec, i si a sobre claves una aranya la cosa ja pot sortir de mare jaja

M'he n'alegro que la setmana hagi anat bé !
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

:O

Missatge  Gabriel el Dl 13 Ago 2012, 23:21

Una noia de 10 anys que li agrada la pesca :O,
i asobre es bona pescant Very Happy Bona feina jajaj ^^

Vinga dani vagi bé ! Very Happy
Gabriel
www.forumdepesca.com

Edat : 20
Localització : Sant Fost de Campsentelles
Data de registre : 04/08/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dt 14 Ago 2012, 19:53

Gràcies a tots, la veritat és que s'està enverinant de debó. Aquest matí es lleva i em diu que ha tingut un malson horrorós i part d'ell és que han perdut el salabre i no podien treure els peixos, alguns fins i tot...FUGIEN!!! Després sent com em truca un company per anar a pescar la nit de dissabte, i tant sí com no que vol venir. Doncs que vingui.
El que deies Dani, de barrejar nens i hams, tens raó que és perillós... però per a mi. Aquests dies m'he punxat amb més hams que mai, fins i tot el dit gros del peu amb un assist d'un jig. Ella va tranquil.lament al "vivero", que fa com una piscineta al darrera, i si fem deriva o lligats a un roc que llenço a fons al estil del sr. Caproig, llavors passa al tambucho del davant. Sempre deixo les eines al bagul central, fins i tot, quan arribo a la platja, hi guardo les dues canyes senceres!!! És impressionant el que hi quep, perquè et converteixes en una atracció infantil i em fan patir els hams penjant.
Per cert, vaig pujar a bord el primer pop amb un jig, ara, es va autoindultar gràcies a que soc un passerell amb aixó del caiac. Quan un tentacle va tocar la coberta, es va aferrar ben fort, va fotre xorro de tinta (el caiac queda guapissim de color negre), estrebada per arrancar-se els hams i cap a l'aigua que hi falta gent. Evidentment el vaig probar d'agafar però en sabia més que jo.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 20 Ago 2012, 22:37

Osti tu!!! Si que comença aviat!! D'aqui 2 dies... hauràs de traginar 2 caiacs!!! i no és macuuu??? i taaaant!!!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt