SHARE
Últimos temas
» Reelstand pera rodets Shimanopor Jurela´s Killer Dg 19 Maig 2013, 20:35
» Jigs amb plomes
por Jurela´s Killer Dg 19 Maig 2013, 20:14
» tune predator
por kun Ds 18 Maig 2013, 18:26
» busco compañero de pesca
por salvaorellana Dc 15 Maig 2013, 13:01
» Avui al matí he sortit
por joemosqueroles Dl 13 Maig 2013, 22:42
» "La Nueva España" 8-5-2013
por Dani Ds 11 Maig 2013, 10:46
» "Europapress.es" 8-5-2013
por kruskis Dj 09 Maig 2013, 21:23
» Cómo llegué a conocer a los peces
por joemosqueroles Dc 08 Maig 2013, 20:17
» "20 Minutos" 6-5-2013
por kruskis Dt 07 Maig 2013, 21:02
» "20 Minutos" 6-5-2013
por kruskis Dt 07 Maig 2013, 21:01
» No és una llegenda urbana....
por Raül Dl 06 Maig 2013, 21:25
» Sípies de pasta de full
por jaccod Dl 06 Maig 2013, 09:37
» "Europapress.es" 2-5-2013
por kruskis Dg 05 Maig 2013, 23:53
» "Europapress.es" 30-4-2013
por kruskis Dj 02 Maig 2013, 16:23
» "Farodevigo.es" 28-4-2013
por kruskis Dt 30 Abr 2013, 16:12
» "La Información" 29-4-2013
por kruskis Dt 30 Abr 2013, 16:11
» "ABC" 27-4-2013
por kruskis Dg 28 Abr 2013, 12:18
» "Finanzas.com" 24-4-2013
por kruskis Dj 25 Abr 2013, 20:26
» "Farodevigo.es" 24-4-2013
por kruskis Dj 25 Abr 2013, 20:24
» Felicitats a tots els Jordi, i bona diada !
por kruskis Dt 23 Abr 2013, 23:04
YOUTUBE
Bones a tots i totes.
Pàgina 1 de 1 • Comparteixi •
Bones a tots i totes.
Hola, em presento des d'El Prat. fa uns dies que soc propietari d'una pneumàtica i ara tinc ganes de començar a sortir i provar sort amb la pesca. ja ho havia fet des de la costa i el "gusanillo" ja ha començat a picar un altre cop. de moment em dedicaré a llegir molt dels demés i mirar d'aprendre cosetes. Gràcies a tots per avançat.

garabullo- www.forumdepesca.com
- Localització: El Prat de Llobregat
Data de registre: 16/07/2012
Re: Bones a tots i totes.
Hola Garabullo!
Precisament ens falten cròniques des de la teva zona, no pel fet que t'iniciïs no tens res a aportar. A vegades és interessant saber que hi ha mar de fons, que es veu molt peix petit, que has sortit i no ha picat res, que es veuen molts ocells, que has tret un sorell, un llobarro, tres bonítols... tot és interessant i sí, aquí al fòrum està ple de gent que en sap un niu de debò, però tota informació és interessant i té la seva importància. Llegeix i aprèn que per alguna cosa la gent escriu en públic, però esperem les teves cròniques d'estrena de la teva pneumàtica, que bé ens interessen!
Martí.
Precisament ens falten cròniques des de la teva zona, no pel fet que t'iniciïs no tens res a aportar. A vegades és interessant saber que hi ha mar de fons, que es veu molt peix petit, que has sortit i no ha picat res, que es veuen molts ocells, que has tret un sorell, un llobarro, tres bonítols... tot és interessant i sí, aquí al fòrum està ple de gent que en sap un niu de debò, però tota informació és interessant i té la seva importància. Llegeix i aprèn que per alguna cosa la gent escriu en públic, però esperem les teves cròniques d'estrena de la teva pneumàtica, que bé ens interessen!
Martí.

Tola- www.forumdepesca.com
- Data de registre: 12/08/2009
Re:Bones a tots i totes.
Benvingut al forum !
Tindre una pneumatica ja et dona ventatges de cara la pesca,ara nomes et cal agafar i memoritzar llocs bons,i explicar noves sensacions.
Salutacions !
Tindre una pneumatica ja et dona ventatges de cara la pesca,ara nomes et cal agafar i memoritzar llocs bons,i explicar noves sensacions.
Salutacions !

BECADER- www.forumdepesca.com
- Localització: VIC
Data de registre: 13/01/2010
No ho dubteu, si puc fer quelcom per vosaltres, fet!
estic esperant que m'enviin la lliçència nova, ja que la tenia caducada. i l'altre dia, només arribar a la platja, he vist la "telemetritas's patrol" demanant papers a un embarcació petita al costat mateix de la bocana del canal de navegació. Que hem de fer! per tant, quan estigui " a son de mar" ja us aniré informant. una abraçada a tots
.
estic esperant que m'enviin la lliçència nova, ja que la tenia caducada. i l'altre dia, només arribar a la platja, he vist la "telemetritas's patrol" demanant papers a un embarcació petita al costat mateix de la bocana del canal de navegació. Que hem de fer! per tant, quan estigui " a son de mar" ja us aniré informant. una abraçada a tots

Exacte tots els detalls son importants, i m'havia passat per alt que surts pel prat... al prat dissabte passat va haver-hi moltes pajareres de bonítols, i bonítols en quantitat, detallet sense importància ja que el peix es mou, però jo dissabte vinent sortiria corrents jajaja
Salut i sort !
Salut i sort !
hahahaha! com si ja no en tingués prou gusanillo!!!!! a veure que puc fer.

garabullo escrigué:hahahaha! com si ja no en tingués prou gusanillo!!!!! a veure que puc fer.![]()
2 canyetes a curri, 2 artificials, i a cremar benzina xino xano jajaja, aixó si no surten gavines i et pots permetre el luxe de fer spinning, que tot es possible ! Ja ho diuen, al Juliol pesca qui vol !! Aprofita que Juliol s'acaba aviat, i a l'agost no hi ha dita em penso
Benvingut!!!

joemosqueroles- www.forumdepesca.com
- Edat: 46
Localització: Sant Esteve de Palautordera
Data de registre: 03/12/2010

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Data de registre: 07/03/2009
Gràcies a tots, estic desitjant acabar amb l'odissea de la burocràcia amb la capitania, n'hi ha per llogar cadires amb aquests!!!!

Bones company
et desitjo sort, i que tinguis bona pesca. Has anat a parar al millor forum del mon, Ja ho aniras veien. Fins aviat....

anxovetasv- www.forumdepesca.com
- Edat: 50
Localització: L'Escala
Data de registre: 17/05/2012
:D
Benvingut!!!

Gabriel- www.forumdepesca.com
- Edat: 16
Localització: Sant Fost de Campsentelles
Data de registre: 04/08/2010
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum: