MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juliol 2017
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Felicitats i per molts anys !!

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Felicitats i per molts anys !!

Missatge  Dani el Dv 29 Jun 2012, 11:35

Felicitats a tots els Pere, que segur que n'hi ha !!!

I avui es l'aniversari d'un bon company, gran !! , inimitable, únic, simpàtic, rialler, bon jan, per molts anys teixiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!

bon cap de setmana a tothom cheers
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Felicitats i per molts anys !!

Missatge  teixi el Dv 29 Jun 2012, 12:09

moltes gracies, a veure si aviat podem montar una sortida de pesca que aquest any esta siguent molt cabro Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  jaccod el Dv 29 Jun 2012, 16:01

Totalment d'acord amb en Dani, moltes felicitats Josep. A veure si et deixes veure algun dia!!!
jaccod
www.forumdepesca.com

Edat : 41
Localització : Palamós
Data de registre : 02/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 04 Jul 2012, 00:11

Arribo tard.... ja ho sé...
Felicitats!!!

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

felicitats

Missatge  Paisano el Dc 25 Jul 2012, 23:08

Avui és el cumple de Bonitolet i el sant de Llobarro 45
doncs moltes felicitats als dos
Paisano
www.forumdepesca.com

Data de registre : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dj 26 Jul 2012, 00:16

Per molts anys!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Dj 26 Jul 2012, 08:13

Moltes gràcies Paisano i Kruskis!!!!
Tenim ganes de veure els bala-perduts a mar altre cop!!! Fins aviat!
bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 26 Jul 2012, 10:26

Moltes felicitats bonitolet i llobarro !!!

I moltes felicitats a totes les Anna i Natàlia !!!
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  bonitolet el Dv 27 Jul 2012, 08:05

Dani escrigué:Moltes felicitats bonitolet i llobarro !!!

I moltes felicitats a totes les Anna i Natàlia !!!

Moltes gràcies, Dani!!!!
bonitolet
www.forumdepesca.com

Edat : 34
Localització : Girona
Data de registre : 15/01/2010

http://historiadunaficio.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

felicitats

Missatge  Paisano el Dl 06 Ago 2012, 13:46

Hola Raül
per molts anys
encara que ja et felicitaré el dissabte en persona
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dl 06 Ago 2012, 23:53

Felicitaaaaats!!!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 13 Ago 2012, 10:13

gràcies!

va ser el millor aniversari de la meva vida.

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  teixi el Dl 13 Ago 2012, 10:27

moltes felicitats a tots
teixi
www.forumdepesca.com

Edat : 55
Localització : costa brava
Data de registre : 20/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dl 13 Ago 2012, 11:40

Felicitats!!!
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

felicitats

Missatge  Paisano el Dt 21 Ago 2012, 14:03

Hola senyor Ot
encara que ja no et podem dir nanu perquè gairebé ets un home
recorda que quan vas començar al fòrum no ers més que un marrec
des que ets un profecional no vols tractes amb els aficionats
però és igual espero que avui ens visitis al fòrum i vegis que ens recordem de tu
per mols anys artista
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  mikel k el Dt 21 Ago 2012, 15:16

Ot Felicitats artista!!
mikel k
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Gps
Data de registre : 18/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  ot el Dt 21 Ago 2012, 23:55

Paisano paisano paisano... hahaha
tractu amb tots, només que no faig tanta publicitat de les captures ni de llocs, tècniques, etc.

Moltisimes gràciees nois!
ot
www.forumdepesca.com

Edat : 21
Localització : OLOT/L'ESCALA
Data de registre : 27/07/2009

http://lubinaspin.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 22 Ago 2012, 00:11

Felicitats vailet!!!!!

kruskis
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

felicitats

Missatge  Paisano el Dc 06 Mar 2013, 22:50

Estimats foreros
avui és un dia el qual a molts de vosaltres no us diu res ia molts altres no volem recordar
avui fa quatre anys que en Kruski se li va ocórre crear aquest fòrum
per aixó avui és el seu aniversari
entre tots uns amb més aportació altres amb menys però ho hem fet funcionar
i el més important les amistats que aqui dins s'han format
aixó encara que no vulguem i no participem no el podrem esborrar mai
perquè alguns d'aquests llaços són forts i profunds
felicitats per a tots i que continuem almeys com ara
Paisano
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dj 07 Mar 2013, 02:51

Bona nit a tots!!

Ahir el nostre fòrum va fer 4 anyets!!!! I un any més us haig de donar les gràcies per ser aquí fent que tot això sigui possible.
Per moltes raons aquest últim any ha estat molt mogut... més del que m'agradaria. He canviat de feina, m'he casat, he agafat un càrrec important dintre l'empresa que m'obliga a viatjar, i al final per rematar-ho he muntat la meva pròpia empresa... un munt de coses concentrades en un sol any que no m'han permès dedicar-me a la pesca i tampoc al fòrum com ho feia abans. Sé que encara queden unes setmanes mogudes però espero que aviat torni tot a la normalitat i pugui dedicar-me en cos i ànima a tenir un fòrum de qualitat amb continguts renovats a diari.
Durant aquest any també ens ha deixat en Teixi... segur que també un cop molt fort per a molts de nosaltres que ens ha fet més difícil "circular" per el fòrum. En fi... un any mogudet!!!

Per molts anys a tots!!
Joan

Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 07 Mar 2013, 16:31

M’agradaria ser breu, però em conec. Voldria ser pràctic, però no em dóna la gana. Segurament, amb un simple “per molts anys” o “felicitats, estimat fòrum” faria el fet, però em sobra massa temps i tinc ganes d’expressar el que aquest fòrum significa per mi, i crec que per molts de vosaltres.

M’hauria de referir exclusivament a termes de pesca però, si ho fes, trairia tot el que m’heu fet sentir aquí dins, deixaria a l’estacada l’eslògan “més que un fòrum de pesca” i, aquesta llicència, no me la vull permetre.

Quatre anys no són res, podeu pensar els nouvinguts i els jubilats de la vella fornada, però per mi signifiquen tota una vida.

Fa quatre anys vaig venir a petar aquí buscant coses per la xarxa. Volia saber el com, el quan, l’on, i amb què de la pesca, l’ABC de qualsevol modalitat o espècie, tan m’era. Vaig presentar-me i em va contestar un tal Teixi, molt simpàtic i agradable. Hi havia un tal Albert, un que es feia dir Szac, l’Àlex,... em sembla que no érem ni mitja dotzena de persones, i en dic persones perquè, de pescadors, no n’hi havia cap entre nosaltres. Per no haver, no hi havia ni moderador, i en kruskis en prou feines deia res o es feia notar.

Mica en mica ens vam deixar anar, vam començar a compartir experiències, relats, algun esmorzar... i, sense donar-nos compte, els resultats en la pesca van començar a fer-se notar. Abans d’entrar al fòrum només pescava serrans, però amb menys d’un any de compartir milers d’estones amb vosaltres, vaig ser capaç de temptar qualsevol peix del nostre mar així que, puc dir sense recança que, com a pescador, vaig néixer i m’he format aquí dins, al costat de tots vosaltres.

Però no em vull quedar amb els peixos, perquè no faria justícia als sentiments que aquí dins han aflorat. Fa quatre anys tenia una nena petita, molta feina però una vida ensopida, avorrida, monòtona. Em dedicava a treballar i cuidar mainada, de la feina a casa, sense passar mai pel bar, sense anar mai a sopar... sense esbargir-me, vaja. Desconnectes dels amics d’infància, deixes de banda els amics de la universitat, ... i et trobes, d’un dia per l’altre, explicant contes ficat al llit a les set de la tarda.

Ara tinc dos fills petits, porto una vida aparentment feliç però és una etapa difícil d’assolir, la de ser pare. La vida et canvia radicalment, i molts vespres penses que ja no tens vida pròpia, que mai més podràs tornar a ser independent, que no recuperaràs els amics que has anat deixant de banda, que mai més tornaràs anar al cine, o a sopar, o a anar a fer birres amb els col•legues. Hi ha dies que penses que la vida que portaves, s’acaba.

Amb el fòrumdepesca vaig tornar a néixer una altra vegada. Vaig tornar a tenir la sensació de recuperar moltes d’aquelles coses que creia oblidades, vaig recuperar la sensació de quedar amb els amics cada tarda, i mica en mica, els peixos van anar quedant de banda. Parlàvem de tot, els pescadors van deixar d’interessar-nos, volíem saber coses de les persones perquè ja no érem simples companys amb qui xerrar de peixos i canyes, sinó amics amb qui compartir una bona estona, i això a tots ens fa molta falta.

Molts de nosaltres anem i venim. Fa 6 anys que no vaig a sopar fora, al cine hi vaig al vespre (sol) dos cops l’any, el bar ja no sé ni on para... però quan em sento sol i desemparat, entro al fòrum i em sento molt més animat perquè sé que molts de vosaltres vareu entrar aquí buscant peixos, però hi acabareu trobant molt bones amistats.

A veure si quedem a mar, mariques, que ja no vaig a sopar mai... però m’encanta fer un bon esmorzar!

Raül
www.forumdepesca.com

Edat : 40
Data de registre : 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dj 07 Mar 2013, 17:45

Mira, podria fotre un rollo dels meus (fa temps que no us en foto cap, eh?!) però en Raül ja m'ha fet la feina. Gràcies, rei.

Puc assegurar que del fòrum n'he tret molt de rendiment, si és que les coses es valoren pel rendiment que en treus. He aportat tot el que sabia i he après molt del que sé. Això és un fòrum segons el diccionari, no? un lloc d'encontre i intercanvi d'opinions. I vista l'experiència, està clar que el fòrum no suma coneixements, sinó que els multiplica.

Em podria haver limitat a llegir el fòrum des de l'anonimat, però seguiria pescant sol i no tindria alguns amics. És pescant amb ells quan he après més coses.

Vaig arribar aquí que necessitava virar d'espècies i estil de pesca i amb la necessitat de trobar algun altre boig amb qui compartir les sortides més enllà de les sortides patxangueres amb als amigots. Necessitava saltar al nivell integrista, vaya, però no trobava balladora per a un envelat tant atraient. I va, i resulta que quasi tots els bojos que tant buscava, estaven congriats aquí i vaig trobar gent i coneixements per abordar la meva època més integrista. Spinning, caiacs, barques... la òstia amb patinet!!

Deia, vaig arribar aquí amb necessitat de créixer en moltes coses i vaig trobar-me amb un munt de gent que venient buscant el mateix. És a dir: tota aquesta gent ja existíem, però si vam coincidir en aquest fòrum que ens ha obert un món i moooltes portes, és només i exclusivament perquè hi va haver un paio, un únic paio de tots els que viuen a Catalunya (que no són pas pocs!!), que va saber veure aquesta necessitat i va tenir la clarividència, coneixements i ànims com per tirar-ho endavant. No sé si cal dir-ho, aquest és en Superkruskis, admin totpoderós, alfa i omega, principi i final de totes les coses d'aquest món, aquell en el qui la llum parla. Tio més callat que xerraire i més puta que bonic, el cap de'n kruskis treu fum a totes hores. Seguint la fumera, trobarem el seu cap. Ell ens parla de tota l'agenda que ha fet aquest últim any, però vols dir que els anys anteriors no van ser igual d'intensos? vols dir que un dia de 2012 et vas llevar i vas començar a casar-te, a muntar empreses, a enviar CV's.... Nanos, que no us embauquin!! en kruskis carbura a tot gas i si bé potser aquest 2012 ha assolit grans replans i graons, és perquè no ha treballat menys els anys que precedeixen.

Kruskis, tio. Llarga vida. Moltes gràcies per l'espai que ens has ofert. Pel què he après, per la gent que he conegut, per les persones amb les que quedes ran de moll una gèlida matinada i et tracten com si us haguessiu conegut de tota la vida. Saps bé que amb alguns d'aquests segueixo quedant, però ja sense canyes ni barques, ni molls. És el que se'n diu amics.

Ja t'ho he dit moltes vegades, Mr. Kruskis. De gran vull ser com tu. Les meves més reprofundes felicitacions, enhorabones i el que faci falta. Digui-li al seu cervellet que un servidor li està molt agraït a la part que un dia va decidir obrir-me totes aquestes portes, no sé si cal dir-ho.

I deixem-ho aquí, que sé que està casat, que si no....
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dj 07 Mar 2013, 18:44

ostres ostres ostres.... 4 anys ja... tela !!

Jo soc un puto novell al fòrum, porto cap a dos anys i em sembla una eternitat.... havia anat a pescar fa molts i molts anys quan vivia a l'Estartit, després cap a viure a Girona, epoca de jove, xicotes, més tard parella, mainada... fins que un dia de vacances amb la meva filla i uns amiguets seus, anem a un espigó, veuen un nen que treia crans, i ells ho volen emular, aixó rai vaig pensar jo... una pinça de fusta d'aquelles d'estrendre roba amb una gambeta i un metre de fil, i més que suficiente per treure els crancs, que ben agafats a la pinça, busquen si o si menjar-se la gambeta... alguna es deixava anar, però la majoria pujaven cap a dalt ben agafats per delicia dels nens i del pare... i alló em va encendre dins meu el cuquet per la pesca de nou, un cuquet que portaba 15 anys ben amagat... conec el fòrum, descubreixo el tema del spinning, conec a molt bona gent i fem alguna sortida a peu, més endavant em lio am el tema de kayak, pesca a jigging nou per mi també... alguna sortida embarcat...

El fòrum darrerament està molt apagat, esperem que amb la primavera i les sortides aixó es comenci a animar, el cert però, es que hi entro sovint, miro, novetats? Llegim-ho, que no? Ja hi tornaré... però cada setmana un parell o tres cops hi entro, es com aquell que troba a faltar alguna cosa, i te la necessitat de veure si hi es, alguna noticia, una crònica de pesca, alguna foto d'alguna captura, la crònica d'en Raül que sigui de pesca o de sexe, segur que no te cap desperdici, els consells d'en Martí, algun nou que fa acte de presència... sempre hi ha alguna cosa per llegir i fer agradable un moment connectat a internet.

Es cert que amb els tema dels blogs, les cròniques han baixat molt, i amb facebook i whatsapp, amb els mòbils, la comunicació ja no es fa per aqui,esperant veure el boto vermell que marca missatge, però el fòrum es únic, i ho seguirà sent, per la gent que hi al darrera, la qualitat humana, que en aquest fòrum n'hi ha molta !

No diré noms de gent perque em deixaria algú i em sabria greu, però sou molts els que he conegut i molts amb els que hem xerrat algun cop, alguns que no conec però ja arribarà el dia, però gràcies a tots, ja que tots feu que el fòrum sigui una cosa única, aportant fotos, comentaris o el que sigui, però gràcies a tot !!

I a tu Joan gràcies per tenir la idea, i per dur-la a terme sobretot, hi ha poca gent amb prou iniciativa i ganes com per dur a terme projectes de manera desinteresada i sense treure res a canvi, i aixó diu molt de tu, perque ets de bona pasta, i jo no em tallaré com en Tola, quan et vegi et faig un petó, però sense mariconades eh !

Apa, salud i per molts anys tinguem forumdepesca.com :-)

Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Admin el Dc 13 Mar 2013, 03:58

Bona nit!

Des de fa uns dies ja està disponible la versió mòbil de la web del fòrum de pesca. Fins ara era una beta que només permetia llegir posts, ara ja permet respondre. S'activa automàticament al accedir des del mòbil però si no us agrada podeu veure la web completa clicant un enllaç que hi ha a peu de pàgina. També a l'inversa.

Espero que us agradi!
Joan

Admin
Admin

Data de registre : 05/03/2009

http://www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 13 Mar 2013, 14:35

Admin escrigué:Bona nit!

Des de fa uns dies ja està disponible la versió mòbil de la web del fòrum de pesca. Fins ara era una beta que només permetia llegir posts, ara ja permet respondre. S'activa automàticament al accedir des del mòbil però si no us agrada podeu veure la web completa clicant un enllaç que hi ha a peu de pàgina. També a l'inversa.

Espero que us agradi!
Joan

que trempat que ets !

testing now....
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado