MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Juny 2017
DlDtDcDjDvDsDg
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Guardar el caiac

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Guardar el caiac

Missatge  joemosqueroles el Dg 10 Jun 2012, 13:45

Estic valorant la possibilitat de deixar el caiac en algun port, club nàutic, club de vela o similar. El motiu és el suplici de carregar i descarregar el trasto cada vegada i carretejar-lo per tota la xarxa viària catalana.
Les ventatges son clares agilitat a l'hora de fer-se al mar, arrives en moto, aparques al costat, de franc!!! i tires milles.
Els desaventatges que veig és que sempre surts pel mateix tram de costa, però tampoc res et priva de carregar-lo per fer una sortideta per altres llocs de tant en tant. Em fa l'efecte que sortiria més tinguent-lo aprop de l'aigua.
Algú dels caiaqueros el té en un lloc d'aquests? quan es paga? teniu accés a aigua dolça per esbandir?
O si teniu barca i veieu caiacs on sou, sabeu les condicions que fan?
En principi buscaria de Blanes per amunt, però només és una idea. S'accepten pros i contres.
Gràcies.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 50
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Guardar el caiac

Missatge  Dani el Dg 10 Jun 2012, 18:37

Clubs nautics inviable, costa 400/500 o mes a l'any, a clubs de kayak encara es viable, pregunta a kayakguixols i altres segur que fan pupilatge com a minim a l'estiu
Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dl 11 Jun 2012, 00:01

Jo ho vaig estar mirant a un munt de clubs nàutics, casetes de platja, locals, etc... i la conclusió és que:

A FAVOR:
1. M'estalviava carregar-lo i descarregar-lo del cotxe i m'estalviava temps a la matinada si sortia davant del lloc on el guardés.
2. Depenent a on, tens l'opció de conèixer altres caiaqueros. Però rarament seran també pescadors.

EN CONTRA:
A. És car i econòmicament només surt a compte si per raons d'esquena no pots carregar/descarreegar el caiac o si surts moooolt sovint.
B. A molts llocs, pagues com una barca, però te'l guarden a la intempèrie, al pet del sol --> es fa malbé (i a alguns llocs, fins i tot no es resposabilitzen si te'l roben).
C. Alguns no obren fins a les 9 --> oblida't de sortir abans. Pitjor encara si vols només agafar-lo, carregar-lo al cotxe i pujar-lo ves a saber on de la costa.
D. Alguns clubs et diuen que et costarà sobre els 100euros/any i dius, ah, potser encara... però comences a preguntar i resulta que has de deixar un dipòsit de 180euros que no te'l tornen i fer-te soci del club (quasi 600euros) i total, acabes descobrint que més val deixar-lo aparcat al carrer i que te'l robin cada vegada abans de sortir. Encara et surt més barat. "Oh, és que té servei de tractor per dur-te'l fins a l'aigua!" et diuen. Sí, sí, clar, clar. I es pot banyar a la piscina del club... a fer punyetes, home!
E. Tenir-lo en un lloc concret, et complica el sortir un dia aquí, l'altre dia allà.
F. Quan has de fer-li tunning, has d'anar fins al lloc on el tinguis.

Conclusió: no vaig comprar el caiac, fins que vaig tenir clar un lloc gratuït per guardar-lo. Tens cap amic que tingui un espai al traster? si no tens una bona terrassa/aparcament/traster, et surt més a compte fer tractes amb ell i pagar-li un bon dinar de tant en tant i deixar-li el caiac quan li peti.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dl 11 Jun 2012, 21:24

Si he de pagar 600 euros ja començem malament, és més car el farçit que el gall !!! El caiac no em va costar pas tant.
De tota manera seguiré buscant i si trobo alguna cosa interessant us ho faré saber.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 12 Jun 2012, 00:26

Em sembla que no et quedarà més remei que traginar-lo amunt i avall...

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 12 Jun 2012, 00:35

kruskis escrigué:Em sembla que no et quedarà més remei que traginar-lo amunt i avall...

doncs no !! m'ha vingut al cap que en Joe es d'aprop de granollers, doncs estàs de sort Joe !! tens bastant a prop el centre es trajo, es un club de kayakisme dels més antics de la costa brava, i que opera tot l'any a més, truca'ls que ells poder si que et donen la sol·lució....

http://www.deportesdeaventura.com/Kayac-Centre-Es-Trajo-188.php

Ja ens ho diràs
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Tola el Dt 12 Jun 2012, 16:25

Ah! en Narcís, de Es trajo és aquell de Lloret que organitza la Transfreu cada any, no?? ja n'hi coneixeràs de caiacaires, allà, ja! Com que a Lloret tenen tanta pasta dels hotels, potser és més barat guardar-lo allà, ves a saber.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dv 15 Jun 2012, 14:15

Acabo de parlar amb els de "es trajo". S'ha de ser soci del club excursionista, 20 € l'any, federar-se 40 € l'any, i llavors la quota mensual de pupilatge que son uns 20 € mensuals, total que surt per uns 300 lerdos l'any, però encara que hi hagin els calés no hi han plaçes.
Igualment ho trobo car, en dos anys pago un caiac amb el que em deixo de parquing. Seguiremos informando.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 15 Jun 2012, 14:26

joemosqueroles escrigué:Acabo de parlar amb els de "es trajo". S'ha de ser soci del club excursionista, 20 € l'any, federar-se 40 € l'any, i llavors la quota mensual de pupilatge que son uns 20 € mensuals, total que surt per uns 300 lerdos l'any, però encara que hi hagin els calés no hi han plaçes.
Igualment ho trobo car, en dos anys pago un caiac amb el que em deixo de parquing. Seguiremos informando.

Lo de soci ho entenc, lo de federar-se si no participes a concursos ni proves de competició es tonteria, i 20€ de pupilatge es bastant raonable, si no tenen places llavors ja es un altre tema

Pots preguntar a kayakguixols, i a calonge (palamos) em sona que un del fòrum el tenia en pupilatge allà abans, en una empresa que es diu Tsunami Center Kayak el tel. es 972 653920
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dj 21 Jun 2012, 23:23

He trobat un lloc que em guarden el caiac tot l'any per 135€, però no puc dir on és fins que em decideixi perquè només hi queden dues plaçes lliures i es veu que hi han hòsties per entrar-hi. Fins aviat.
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dv 22 Jun 2012, 09:53

joemosqueroles escrigué:He trobat un lloc que em guarden el caiac tot l'any per 135€, però no puc dir on és fins que em decideixi perquè només hi queden dues plaçes lliures i es veu que hi han hòsties per entrar-hi. Fins aviat.

no tu pensis, agafa-ho !
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt