SHARE
Últimos temas
» Per molts anys Kruskis !!!por dri79 Ayer a las 22:55
» "ABC" 7-5-12
por kruskis Ayer a las 20:49
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:41
» "lainformacion.com" 24-5-12
por kruskis Ayer a las 20:38
» "ABC" 23-5-12
por kruskis Ayer a las 20:37
» "elcorreo.com" 24-4-12
por kruskis Ayer a las 20:29
» Palamós Terra de Mar
por Admin Dc 23 Maig 2012, 23:06
» "Lasprovincias.es" 21-5-12
por teixi Dc 23 Maig 2012, 22:38
» "elcorreo.com" 21-5-12
por boig de mar Dt 22 Maig 2012, 22:33
» Jigs amb plomes
por kurry Dl 21 Maig 2012, 23:14
» Dacia Duster Pack Marine
por kruskis Dl 21 Maig 2012, 21:59
» Les truites mengen ànecs?
por Dani Dg 20 Maig 2012, 13:46
» Panta de Boadella
por j.m.v Dg 20 Maig 2012, 07:49
» Salutacios
por Dani Ds 19 Maig 2012, 11:40
» AQUESTA TARDA HE SORTIT
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:55
» Permisos navegació i pesca en aigua dolça
por Tola Dv 18 Maig 2012, 16:52
» Hello!
por teixi Dv 18 Maig 2012, 09:49
» 1r MEETING PESCAMEDITERRANEO2.COM - 1er SALÓ NÀUTIC DE CALP
por boig de mar Dc 16 Maig 2012, 14:49
» Avui al matí he sortit
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 17:26
» SPINNING PER ROCA
por bogamorta Dt 15 Maig 2012, 15:45
YOUTUBE
Jigs Casolans
Pàgina 1 de 2 • Comparteixi •
Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Jigs Casolans

Aiam que us semblen aquests jigs lleugers de 50 grams!!! de moment encara no hi he agafat res pero segueixo provant-ho!!!
Re: Jigs Casolans
Caram Alsepo, quin artista! jejeje
Una pregunta, quina técnica utilitzes per fer-te els teus propis jiggs?
Una pregunta, quina técnica utilitzes per fer-te els teus propis jiggs?

www.pescablackbass.es - Web sobre el Black Bass y su pesca
www.camisetasdevicio.com - Camisetas personalizadas
www.belluguets.com - Samarretes per a futurs pares, mares i nadons
Per fer-te els teus propis jigs, pots partir d'un jig original que compris en una botiga i del qual treus el motlle en escayola, o be si t'ho vols currar una mica mes, pots fer els teus propis originals utilitzant plastilina fimox (la que es pot fornejar perque quedi dura) amb la que pots modelar la forma que vulguis, sempre tenint en compte que ha de ser relativament senzilla i no tenir cap part que quedi mes ample de l'exterior que de l'interior, aixo ens impediria desenganxar-lo de l'escaiola una cop el negatiu (motllo) sigui sec. Un cop tens l'original es nomes ferne el motllo en dues parts, aixo ho podeu trobar en qualsevol web que parli del tema, fer l'anima de filferro, posarla dins el motllo, tencar el motllo i fer la colada de plom, tenint en compte que quan avoquem el plom dins el motllo ho hem de fer deixant caure un rajoli fi i uniforme de plom per tal de que no es formin bombolles!!!
Buenu doncs ja ho he explicat mes o menys!!
Buenu doncs ja ho he explicat mes o menys!!
Ets un artista Alsepo, et desitjo que pesquis molt am ells.
Salut i bona pesca
Salut i bona pesca

arb58- www.forumdepesca.com
- Edat: 54
Localització: Llinars del Valles, Barcelona
Reputació: -2
Data de registre: 13/03/2009
jejeje quin crack!!
No sé en qualitat i efectivitat però en aspecte visual donen "el pego" !! Almenys a mi m'agraden. I si comptes el preu que tenen molts d'aquests jigs (n'hi han que ronden els 20 euros fins i tot!) .... encara m'agraden més els "Alsepo-Fishing" custom-made rubber jigs!!!!
I de passada fer jigs pot ser un bon entreteniment per aquells dies que no pots sortir a pescar pel mal temps....
No sé en qualitat i efectivitat però en aspecte visual donen "el pego" !! Almenys a mi m'agraden. I si comptes el preu que tenen molts d'aquests jigs (n'hi han que ronden els 20 euros fins i tot!) .... encara m'agraden més els "Alsepo-Fishing" custom-made rubber jigs!!!!
I de passada fer jigs pot ser un bon entreteniment per aquells dies que no pots sortir a pescar pel mal temps....

kruskis- www.forumdepesca.com
- Edat: 32
Localització: Costa Brava
Reputació: 83
Data de registre: 07/03/2009
Caram, quin artista...
Ara per pintar-los com ho fas?
Ara per pintar-los com ho fas?

segur que tenen que funcionar, t'an quedat perfectes, i t'as estalviat uns bons calerons, salut josep

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
Ja tinc ganes de veure'ls pintats! Potser m'hi hauré d'apuntar jo també al tren dels jigs casolans!

nanus nanus els jigs ja no els veureu pintats perque els vaig perdre el diumenge passat avans de fotografiarlos!!! ara deuen ser a la panxa d'algun tauro................ aquest collons de vestiar hem van estar tallant la linia constant ment!!! els vaig afartar a base de plom!!!! el proxim cop montare un leader de cameta d'acer aiam si aixi no perdo tants jigs!!
Buenu, de totes maneres he estat clonant jigs de la casa Williamson, aiam si avui o dema els retrato i us els penjo!!!!
Buenu, de totes maneres he estat clonant jigs de la casa Williamson, aiam si avui o dema els retrato i us els penjo!!!!

Aqui us poso unes fotos d'una nova fornada de jigs! son 4 copies del Williamson Vortex de 150g i un Salty Rubber de 70g aiam que us semblen!!!
pues estan mol be aselpo,ara a montarlos amb uns bons ams i a disfrutarlos, salut
josep
josep

teixi- www.forumdepesca.com
- Edat: 49
Localització: costa brava
Reputació: 10
Data de registre: 20/04/2009
¡Caram, estan molt bé!
En teixi va comentar que els pintava amb pinta ungles. Tu quin tipus de pintures utilitzes?
Jajaja el próxim dia intentaré pescar amb un jig fet d'imans en comptes de plom, a veure si així els atrec! jajaja
En teixi va comentar que els pintava amb pinta ungles. Tu quin tipus de pintures utilitzes?
Alsepo escrigué:
...
hem van estar tallant la linia constant ment!!! els vaig afartar a base de plom!!!!
...
Jajaja el próxim dia intentaré pescar amb un jig fet d'imans en comptes de plom, a veure si així els atrec! jajaja

Per pintar-los, si els vull de color, primer els hi dono una capa de pintura plastica blanca per imerssió (és a dir els suco en un pot de pintura blanca), els deixo assecar i els dono una altre capa de la mateixa manera, un cop secs els hi dono color amb pinta ungles i els enganxo "lentejuelas" per fer els ulls.
R.Madrid 2
Barça 6
i ningu sab perquè no es va jugar el segon set
R.Madrid 2
Barça 6
i ningu sab perquè no es va jugar el segon set
Buff!!! Quin patiment avui... a mi que no m'agrada gaire el futbol i estic eufòric
Imagina't els futboleros!!
Imagina't els futboleros!!

Pàgina 1 de 2 • 1, 2 
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum