MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» Martí Que i Quer
por Dani Dc 04 Maig 2016, 18:13

» consulta per pesca per zones de tarragona
por vic Dt 03 Maig 2016, 21:17

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:35

» Busco company de pesca a Riudoms o el Baix Camp
por vic Dt 03 Maig 2016, 15:34

» Re:Consulta sobre silur
por jovi64 Dj 21 Abr 2016, 01:36

» Pesca a susqueda
por Biel Ordeix Dc 20 Abr 2016, 20:16

» Sortida de pesca a riu
por jovi64 Ds 09 Abr 2016, 01:12

» FÒRUM
por jovi64 Ds 26 Des 2015, 11:02

» Avui al matí he sortit
por Paisano Dg 06 Des 2015, 18:52

» Pesca nocturna a l'Ebre
por MaxFactor Dv 09 Oct 2015, 19:51

» Hola
por jovi64 Ds 19 Set 2015, 03:47

» Consells sobre rodet
por jovi64 Dg 06 Set 2015, 00:19

» Salutacions desde Manresa
por lobezno46 Dv 04 Set 2015, 15:56

» Salutacions desde Peru
por antonio999us Dg 30 Ago 2015, 19:21

» Dedicat a la Xènia i en Teixi
por Raül Dg 26 Jul 2015, 13:56

» esquer mal estat a Decathlon
por AlfonsPeñaPescador Dc 10 Jun 2015, 13:57

» pesca tarda i nocturna
por TOTTI Dl 25 Maig 2015, 19:53

» Pescador novell
por jovi64 Dg 17 Maig 2015, 10:24

» Sortida i retrobaments
por Raül Ds 02 Maig 2015, 21:54

» Recordant a la Xènia.
por Raül Dj 30 Abr 2015, 15:39

GALERIA

YOUTUBE
Desembre 2017
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Sabeu alguna sonda que serveixi per a caiacs i zodiacs?

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Sabeu alguna sonda que serveixi per a caiacs i zodiacs?

Missatge  marta.torres.vilatarsana el Dt 05 Jun 2012, 01:36

Hola, sóc nova al fòrum i al món d ela pesca. El meu repte és pescar a la zona de l'Escala, des de Zodiac o des de caiac. Cerco una sonda polivalent que em serveixi per a diversos caiacs i zodiacs, és a dir, que es pugui mullar en el caiac i que sigui petita i fàcil de fixar en qualsevol caiac o Zodiac. El motiu és que la vull usar des de diversos caiacs i barques.

He estat mirant model d'Humminbird i Plastimo però cap em garanteix que siguin completament estancs. Alguna proposta? Posats a demanar, voldria que fos el més petit possible. de fet em vaig mirar un model que és un rellotge, però només arriba a 25 metres.
Si el que cerco no existeix també agrairé que m'ho digueu Smile
marta.torres.vilatarsana
www.forumdepesca.com

Localització : L'Escala
Data de registre : 05/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Sabeu alguna sonda que serveixi per a caiacs i zodiacs?

Missatge  Tola el Dt 05 Jun 2012, 10:02

Jo hi tinc instal·lada la Humminbird 170. Doble feix, pantalla en grisos i força estanca.

Per instal·lar-la al caiac, hauràs de tenir cura de les connexions, que anirà sempre força sucada.

Pel que fa això d'utilitzar-la en diferents embarcacions, ho veig complicat perquè si penges el transductor per fora, et farà anar el caiac tort (frenarà més d'un costat, que de l'altre, a no ser que l'instal·lis a popa) i si l'instal·les a dins, l'has d'enganxar amb silicona, perquè cal garantir un bon contacte sense bombolles d'aire. Si no, no et funcionarà.

Pots pensar d'anar canviant la pantalla d'embarcació i tenir un transductor a cada barca. Però si la sonda completa et costa uns 120euros (parlo de la que tinc jo) el transductor sol me'n demanaven 85.
Tola
www.forumdepesca.com

Data de registre : 12/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 05 Jun 2012, 10:27

Veig el mateix problema, el transductor, n'he vist alguns que es poden acoplar amb una mena de ventosa, que en kayak et resta aerodinàmica pero en zodiac segurament et saltaria i tot amb la velocitat i els cops d'aigua, i com diu en martí, el transductor es un 70% del preu de la sonda sencera...

Jo tinc una hummimbird piranha max 170, i et puc garantir que es sumergible i aguanta bé l'aigua anant en kayak.

La única sol·lució que hi veig es que posis el transductor flotant, que dintre del kayak posis un petit tàbic de foam en forma de got, poses 1 dit d'aigua i els transductor a dins, i llavors el suport el poses al mirall de la zodiac. Et poso una mica com funciona:

Crear com una mena de got, amb foam, suro, alguna cosa estanca, a dintre ha d'entrar el transductor que quedi ajustadet i així no es mogui, aquest got el colles amb silicona o sikaflex al fons del kayak perque quedi estanc.

Abans de cada sortida, poses 1 o 2 dits d'aigua a dins el got, encaixes el transductor i ja el tens operatiu. Quan acabes el treus i llestos.

Jo ho portava així i m'anava bé, però al final com no necssito tanta portabilitat el vaig enganxar fix.

Dani
www.forumdepesca.com

Localització : Girona, Costa Brava
Data de registre : 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  marta.torres.vilatarsana el Dt 05 Jun 2012, 11:19

Gràcies per les vostres respostes!
Tola, desestimo anar comprant coses repetides pq. el que cerco és tot un kit que pugui funcionar en diversos caiacs / barques.
Dani, m'has donat una bona notícia: l'Humminbird és estanc! Com que potser acabarem pescant aquest cap de stemana, si el dus miraré com el tens instal.lat, si veig clar com funciona i capa encarregar-lo!
M
marta.torres.vilatarsana
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  LLOBARRO45 el Dt 05 Jun 2012, 12:41

BOnes Marta!
Personalment e recomano la HUMINBIRD 365 COMBO, amb color o sense aniràs molt bé.

SONDA/GPS/PLOTTER HUMMINBIRD 365 COMBO
SONDA/GPS/PLOTTER HUMMINBIRD 365 COMBO

A parapesca.com les tenen bé de preu i si mai tens un problema són dels únics que responen amb les garanties.

Apasiau.

LLOBARRO45
www.forumdepesca.com

Edat : 31
Localització : Ara cap aquí, ara cap allà.
Data de registre : 10/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  joemosqueroles el Dt 05 Jun 2012, 12:59

Marta, no sé quin caiac tens però el meu, rotomod àbaco, té un encaix al casc per acoplar-li el transductor i així no tenir tanta fricció amb l'aigua. La mateixa casa rotomod recomana per aquest caiac la LOWRENCE X4 que encaixa perfectament en els espais dedicats a aixó. Deixar clar que jo no en duc de sonda, m'arrapo a en Dani i amb una fem per tots!!!
El problema de la sica o la silicona és que allà on ho fixis allà es queda.
Fins aviat.

Editat per darrera vegada per joemosqueroles el Dt 05 Jun 2012, 14:12, editat 1 cop en total
joemosqueroles
www.forumdepesca.com

Edat : 51
Localització : Sant Esteve de Palautordera
Data de registre : 03/12/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 05 Jun 2012, 13:16

joemosqueroles escrigué:Marta, no sé quin caiac tens però el meu, rotomod àbaco, té un encaix al casc per acoplar-li el transductor i així no tenir tanta fricció amb l'aigua. La mateixa casa rotomod recomana per aquest caiac la LAWRENCE X4 que encaixa perfectament en els espais dedicats a aixó. Deixar clar que jo no en duc de sonda, m'arrapo a en Dani i amb una fem per tots!!!
El problema de la sica o la silicona és que allà on ho fixis allà es queda.
Fins aviat.

et rectifico, la sikaflex es negre, bruta i enganxa molt més, realment deixa rastre si la poses

la silicona normal enganxa menys, però amb un cutter la treus i aqui no ha passat res, però poder al cap d'unes sortides es desenganxa
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dc 06 Jun 2012, 01:12

Una Hummimbird de les senzilletes t'anirà bé (la 170 que comenten per aquí dalt, per exemple), o la 365 si ja et vols gastar més pasta
Són força estanques, tenen bon servei tècnic i venen kits d'estanqueïtat per la bateria, etc... és una de les més comuns entre els muntatges per caiacs.

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dc 06 Jun 2012, 01:19

kruskis escrigué:Una Hummimbird de les senzilletes t'anirà bé (la 170 que comenten per aquí dalt, per exemple), o la 365 si ja et vols gastar més pasta
Són força estanques, tenen bon servei tècnic i venen kits d'estanqueïtat per la bateria, etc... és una de les més comuns entre els muntatges per caiacs.

kit d'estanqueitat per la bateria?? osti tu, jo porto un tupper dels xinos amb un petit forat i em va de perles Very Happy

Ara estic reciclant el pots de gelat d'aquest de bola a granel del dia per guardar estris varis, son estancs i flexibles i van de conya ! (ah ! i el gelat es bo)
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 11 Jun 2012, 12:50

Marta ara que entenc la teva necessitat d'alta mobilitat de l'equip i que sigui compacte, aixó crec que es el més versatil:

Trobaràs el detall de la mateixa a: http://www.subprof.com/tienda/product_info.php?products_id=19979&language=es&catID=3&nom=SONDA+HUMMINBIRD+FISHIN+BUDDY+110X+

Salut
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  marta.torres.vilatarsana el Dt 12 Jun 2012, 02:16

Ostres,ostres, ostres, és la sonda definitiva! Només cal assegurar que la fixació tingui un punt per enganxar-la al caiac, pq. una opció seria al forat de proa però es mullarà a sac. La resta del caiac és molt arrodonit com que collar la sonda.

Aprofito aq. apunt per explicar-vos la rocambolesca sessió de pesca de dissabte al matí amb en Dani, el Pep i el seu fill Dani. Estaven deprimits pq no pescàvem però ens vam conèixer, que és el que compta!
Com que començava a fer ventet vaig anar tornant a la platja de l'Escala. A l'alçada de les Muscleres, com que un tio va treure un peix de 30 cm des de la roca, vaig desplegar la canya i no sé què coi va passar però el vuit estava obetr i vaig perdre el jigg Inchiku megaguai i la metralleta Sad Però això no quedarà així! Aq. cap de setmana si fa sol, cap a l'aigua amb les ulleres a rescatar-lo!
Llavors em vaig trobar una barca de pesca professional recollint la xarxa. No sé vosaltres però jo em vaig quedar badant i al final vaig preguntar al pescador si li molestava que mirés i vam anar xerrant. Que si saps quin peix és aquest, que si deixo anar 2 escrites petitones, que si la grossa es queda a la barca, que si sípies i més sípies... I res, que m'ha convidat a sortir a pescar. Potser això es considera una heretgia en aq. fòrum però serà la manera d'aprendre els noms dels peixos ;-)
Quan li vaig dir que anava passant pq. el vent creixia, em diu que ja em remolcarà. Total, que acabo amb el caiac lligat a la barca, jo a dalt (i sense caure a l'aigua!), i sí, sí em va deixar entre el Cargol i la Mar d'en Manassa, com una marquesa! Au, i em va regalar un calamar i un mabre.
Vaja, que surts a pescar i t'acaben pescant!
marta.torres.vilatarsana
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  kruskis el Dt 12 Jun 2012, 02:28

marta.torres.vilatarsana escrigué: Potser això es considera una heretgia en aq. fòrum però serà la manera d'aprendre els noms dels peixos ;-)
Vaja, que surts a pescar i t'acaben pescant!

jeje no pateixis! al contrari! sempre evitem l'enfrontament amb els professionals.... no és la nostra batalla, és la de les autoritats

Botiga online de pesca & nàutica
kruskis
www.forumdepesca.com

Edat : 37
Localització : Costa Brava
Data de registre : 07/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 12 Jun 2012, 02:29

jajajaja, uitala !!

Doncs vas tornar amb més peix que cap altre, felicitats !

La sonda no se el tipus de suport si s'adaptaria o hauríes de fer algun invent, però més portàtil que aixó em penso que res. A una zodiac al mirall de popa sense problemes,a un caiac, poder posant algun invent, tirem molt de "brico" els caiaqueros, el que no existeix ens ho fem, i llestos.
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  marta.torres.vilatarsana el Dt 12 Jun 2012, 02:42

Sí, sí, és la sonda que somiava! Ja miraré d'esbrinar si és estanca al 100% pq. és el que em fa por.
Ara que me'l miro, per una barca a popa, ok, però per un caiac, el palet vertical deu patir pq. és fàcil que topis amb una roca... m'explico?
Estic mirant els resultats de cercar-la a Google però tot són botigues i diuen el mateix. La més pedagògica és aquesta:
http://www.activagps.com/_Sonda-Portatil-Fishin-Buddy-110x_1058.htm
Si algú troba alguna foto d'lgú que l'enganxi a un caiac, que ho enviï, please.
Bona nit!
marta.torres.vilatarsana
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dt 12 Jun 2012, 14:43

Aqui tens la web oficial, amb especificacions, manual, etc.. el suport es abatible, i després hi ha 2 models superiors que tenen color, el transductor es telescòpic i pots ajustar altura, etc... a la web surt tot

http://store.humminbird.com/products/271366/110_Fishin%27_Buddy

Consti que no tinc comissió, però en tema portable realment es una virgueria l'invent... i es sumergible es clar, compleixen normativa ipx7 que crec que es un 1 metre de fons durant 30 minuts.A especificacions de cada model ho explica
Dani
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum