MENÚ

SHARE
SAMARRETES

ESQUERS ARTESANALS
BOTIGA DE PESCA
FACEBOOK
COMPARTIR
Últimos temas
» FOTOS DE REVISTA
por Raül Dv 24 Maig 2013, 09:23

» busco compañero de pesca
por salvaorellana Dj 23 Maig 2013, 20:17

» "El Mundo" 21-5-13
por kruskis Dc 22 Maig 2013, 22:50

» Reelstand pera rodets Shimano
por Jurela´s Killer Dg 19 Maig 2013, 20:35

» Jigs amb plomes
por Jurela´s Killer Dg 19 Maig 2013, 20:14

» tune predator
por kun Ds 18 Maig 2013, 18:26

» Avui al matí he sortit
por joemosqueroles Dl 13 Maig 2013, 22:42

» "La Nueva España" 8-5-2013
por Dani Ds 11 Maig 2013, 10:46

» "Europapress.es" 8-5-2013
por kruskis Dj 09 Maig 2013, 21:23

» Cómo llegué a conocer a los peces
por joemosqueroles Dc 08 Maig 2013, 20:17

» "20 Minutos" 6-5-2013
por kruskis Dt 07 Maig 2013, 21:02

» "20 Minutos" 6-5-2013
por kruskis Dt 07 Maig 2013, 21:01

» No és una llegenda urbana....
por Raül Dl 06 Maig 2013, 21:25

» Sípies de pasta de full
por jaccod Dl 06 Maig 2013, 09:37

» "Europapress.es" 2-5-2013
por kruskis Dg 05 Maig 2013, 23:53

» "Europapress.es" 30-4-2013
por kruskis Dj 02 Maig 2013, 16:23

» "Farodevigo.es" 28-4-2013
por kruskis Dt 30 Abr 2013, 16:12

» "La Información" 29-4-2013
por kruskis Dt 30 Abr 2013, 16:11

» "ABC" 27-4-2013
por kruskis Dg 28 Abr 2013, 12:18

» "Finanzas.com" 24-4-2013
por kruskis Dj 25 Abr 2013, 20:26

GALERIA

YOUTUBE
Maig 2013
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Calendari Calendari

Flujo RSS

Yahoo! 
Google Reader 
MSN 
AOL 
NewsGator 
Netvibes 
Bloglines 

Palometons i tallahams...

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

Re:Palometons i Tallahams...

Missatge  BECADER el Ds 09 Jun 2012, 15:44

Estic d'acord amb l'Alexmtz.

Tots en savem de fer C&S,pro tambe es bonissim el peix que agafem nosaltres,o al menys sembla mes bo quan ens el mengem.

Amb el tema dels concursos,als d'aigua dolça sempre es fa la pesada al final del concurs i es fa el C&S...ja que totes les captures cada pescador les fica amb una xarxa.

Exceptuan algun concurs de salmonids.

De totes maneres tinc que dir que m'enprenya molt fer c&s...i tindre a 10-15 metres davant meu,(ja saveu que pesco desde terra jo ) tot ple de palangres.

Total que bona pesca a tothom !!!

BECADER
www.forumdepesca.com

Localització: VIC
Data de registre: 13/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Palometons i tallahams...

Missatge  Raül el Dl 11 Jun 2012, 21:09

vaja, vaja... a la que em començo a posar calent, canvieu de tema!

m'he passat uns quants dies parlant privadament del tema C&R, pel que fa als concursos de pesca no penso perdre ni un moment... estic amb el jefe: és una vergonya que es doni una medalla a qui mata més sense tenir en compte qui és bon pescador.

No té res a veure ser bon pescador amb el fet de treure més peix, sinó que té molt a veure amb la persona que ets.

En fi, que estava engrescat llegint com collons poder pescar el meu primer palometó, i us n'heu anat del tema... quina llàstima!

Una coseta, per treure pit i posar-me cinquanta negatius al meu... com en dieu d'allò... ah! la reputació! me cagum la reputació de dèu... si no heu de patir per això, pel sol fet d'obrir la boca sempre hi ha algú que et fotrà un calvot!

A lo meu... Parlant de palometons: ara farà un any vaig escriure un repor força benparit d'aquests peixos sense haver-ne pescat ni un. Un any després no he aconseguit pescar-lo (a spinning) i ho vull celebrar fent un reportatge encara més benparit! hahaha Ja veieu... per reputació... la meva! hahahaha

Quan demano fotos a la gent per fer repors de revista ja sé el que em trobaré... el que no em trobo mai, i és una pena, és la foto d'un tio tornant el peix.

algú té una foto benparida d'un tio tornant un palometó a l'aigua des de barca, please?

moltes gràcies, no es paguen calès per les fotografies... ni em paguen per escriure, ni pel meu temps. Ho faig perquè m'agrada i si et fa ilu sortir en una revista, ja saps el que has de fer:

pescar un bon peix costa una mica, però tornar-lo a l'aigua en condicions costa molt més. Aquí rau la categoria de la persona que pesca, doncs no serveix de res omplir la nevera dels veins i fer C&R és inútil si no es fa ben fet.

Als meus repors hi cabeu tots, els que feu C&R i els que mengeu peix perquè són escrits de pesca per passar l'estona i prou. Ja m'he discutit amb mig món per temes d'aquests, i la resposta no està en les revistes, ni els blogs ni els fòrums, sinó en l'educació.

i deien que "espanya va bien..."

Raül
www.forumdepesca.com

Edat: 36
Data de registre: 27/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Dani el Dl 11 Jun 2012, 21:52

Raül escrigué:
algú té una foto benparida d'un tio tornant un palometó a l'aigua des de barca, please?

donam 3 setmanes més i aviam si pujo un palometó al kayak, si fa més de 4 kilos torna a l'aigua segur, no tinc tanta nevera jo Laughing

Dani
www.forumdepesca.com

Localització: Girona, Costa Brava
Data de registre: 27/09/2010

http://www.pescacb.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 11 Jun 2012, 22:12

hahaha... saps què em van dir quan els vaig proposar de fer un escrit de sorells???

-Res de peixos petits!

-doncs si voleu caldo... jo us en donaré dues tasses!

no tinc tres setmanes... però tinc palometons de més de 20 kg! A més, ja porto un any darrera aquest peix, em té fascinat aquest cabró... és més intel·ligent que jo! Em rendeixo! hahaha

a mi em fa ilu que hi sortiu vosaltres, però no patiu pel peix, ja tinc tot el que necessito. Hi ha un palometó "petitet", però vull posar-la pq s'us veu tant contents!!

Jo miro la cara del tiu, no la del peix.

vinga, no us matxaco més: va de palometons. Tot el que tingueu serà benvingut.

la condició de la revista és que ha de ser des de barca. Si algú no té barca però li fa il·lusió sortir no hi ha problema: canviem de revista i llestos!

algun dia farem repors desde terra i des de caiac, així tots tindreu les mateixes possibilitats. (ara no tinc temps)

au, vaig al llitet que a aquestes hores sempre faig nones... he baixat a fer un bibi i d'això ja en fa dues hores!

bona nit!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  maiKel el Dc 13 Jun 2012, 00:06

Dona gust sentir comentaris assenyats com els vostres.

El que comenta en JOan dels concursos de pesca...té més raó que un sant. Això sí que fa mal, en tots els aspectes possibles. Per mi, que tots els concursos siguin sense mort. I els de pesca submarina, que hi hagi espècies prohibides como per exemple els sards ''raros'' Diplodus cervinus, Diplodus puntazzo, el Gitano: Mycteroperca fusca, Epinephelus costae, el caproig: Scorpaena scrofa i totes les espècies de làbrids...per ser escassos i extremadament sensibles a aquest tipus de pesca.

Per la petició de fotos de Palometó, Raul. Jo en tinc algunes deixant anar palometons mitjans (10 kg) però desde costa...així que no et serveixen.

Salut

maiKel
www.forumdepesca.com

Edat: 27
Data de registre: 01/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dl 18 Jun 2012, 12:12

maiKel escrigué:Dona gust sentir comentaris assenyats com els vostres.

Per la petició de fotos de Palometó, Raul. Jo en tinc algunes deixant anar palometons mitjans (10 kg) però desde costa...així que no et serveixen.

Salut

doncs moltes gràcies per l'interès! Ja sabeu, si us fa gràcia fer repors des de terra la cosa és simple: canviem de revista!

(ara no que estic en temporada alta, a l'hivern)

adèu cracks!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  szac el Dc 25 Jul 2012, 18:52

Booones,
A veure Sr. Raül Monyes, per quan dius que vols el Palometón??

salut.-

szac
www.forumdepesca.com

Edat: 43
Data de registre: 12/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Raül el Dj 26 Jul 2012, 02:50

aquest nanu sempre baixa de l'hort.... està pito-pausic total i perd reflexes... però és bon noi i me l'estimo molt.

el repor ja està llest de fa molts dies! sortirà a l'agost a Pesca a Bordo. Sortiu uns quants foreros!: nanucassà, kurry, kruskis, Àlexmix, i algun més que a aquestes hores no recordo. Aquest cop no hi surts tu, Sazcc, però vas quedar molt guapo al relat dels tallahams!

ah! al setembre en publiquen un altre, on surten en Manelic i l'Anna!

jo faig vacances de pesca, per prescripció mèdica: la meva doctora m'ha diagnosticat un forat a la butxaca, així que ni barca a l'aigua ni canya nova! Ara que, amb la mala hòstia que porto, ben aviat me'l pagarà ella, l'amarre! hahaha

porto un mes i mig sense tocar una canya. I així fins passat setembre.... brrrrrrr!

apa, feu bondat!

Raül
www.forumdepesca.com

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 4 Previ  1, 2, 3, 4

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum